Hoito/vuokrapollea TRE?

Mintzu-

Haluaisin alkaa hoitamaan/vuokrata hevosta kotitalliltaan muutamana (2-3) päivänä viikossa.
Hevosen ei todellakaan tarvitse olla osaava,koska puskaratsastelija minäkin. Haluaisin siis kaverin kevyeeseen kentällä vääntöön tai
maastoiluun,miksei myös molempiin.Taukoa ratsastamisesta ollut kolmisen vuotta,mutta hoitelmassa olen käynyt hiukan tuonakin aikana. Kokemusta monelta vuodelta (lähemmäs kahdeksan) ja olen ratsastellut paljon erityyppisillä hevosilla ja hevosen vaatimuksissa ei ole muuta kuin että käsissä pysyy eikä hoitaessa pure kättä irti.Voi olla myös eläkeheppa. Tallille tai edes vähän matkan päähän pitäisi päästä julkisilla,koska ajokorttia minulla ei ole (olen silti täysi-ikäinen). Jos sinulla on heppa joka kaipaa vuokraajaa niin ota yhteyttä! en pelkää tallitöitä! Hinta sovittavissa.

[email protected]

2

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lodde

Sulle Mintzu!Ootko siis hankkimassa ittelles jonkinmoista vuokrapollee tai siis kesähevostai tai jotain sinne päin?Jos oot ja oot löytäny hyvän sellasen niin hyvä,koska oon itte ehkä ottamassa joskus 2007 kesänä ittele kesäpollee.Jos voisit vaikka vähän mailailla niin saisin asiasta selkoo.Riittääkö 2 vuoden kokemus hevosiin että voi ottaa kesähevosen?En tiedä ootko mikään hevostiedekirja mutta ajattelin kysyä.Haluisin kesäpolleks jonkun suokin,puoliverisen,issikan,new forestin tai connemaran.Jos tiedät jotain Jämsän tai längelmäen suunnalta olevia paikkoja niin voisit ilmoitella.Voisit myös ilmoitella jos vähäsen kauempaakin niitä löytyy mutta mieleuiten läheltä koska itse asun Jämsässä.JOs vastaat viestiin,laita se osoitteeseen [email protected]

• ruuna

Meillä ois 7-vuotias suokkiruuna. Ukko on ravuri, mutta myös ratsastus sujuu moitteettomasti. Koitetaan päästä sillä radalle, mut nyt heppa on laitumella. Asustaa Ylöjärvellä. Tosi kiltti käsitellä, mut löytyy pilkettä silmäkulmasta, eli aika vinkee ukkeli. Humma on kolmen ihmisen kimppahevonen, mut vois olla myös osaosto mahku jos kiinnostais. Tosikko tiukkis ei herran kanssa pärjää, vaan huumoria tarvitaan. Jos olet kiinnostunu kuuleen lisää, niin ota yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6458
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      5994
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2923
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2374
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2048
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1774
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1178
    Aihe