Hoito/vuokrapollea TRE?

Mintzu-

Haluaisin alkaa hoitamaan/vuokrata hevosta kotitalliltaan muutamana (2-3) päivänä viikossa.
Hevosen ei todellakaan tarvitse olla osaava,koska puskaratsastelija minäkin. Haluaisin siis kaverin kevyeeseen kentällä vääntöön tai
maastoiluun,miksei myös molempiin.Taukoa ratsastamisesta ollut kolmisen vuotta,mutta hoitelmassa olen käynyt hiukan tuonakin aikana. Kokemusta monelta vuodelta (lähemmäs kahdeksan) ja olen ratsastellut paljon erityyppisillä hevosilla ja hevosen vaatimuksissa ei ole muuta kuin että käsissä pysyy eikä hoitaessa pure kättä irti.Voi olla myös eläkeheppa. Tallille tai edes vähän matkan päähän pitäisi päästä julkisilla,koska ajokorttia minulla ei ole (olen silti täysi-ikäinen). Jos sinulla on heppa joka kaipaa vuokraajaa niin ota yhteyttä! en pelkää tallitöitä! Hinta sovittavissa.

[email protected]

2

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lodde

      Sulle Mintzu!Ootko siis hankkimassa ittelles jonkinmoista vuokrapollee tai siis kesähevostai tai jotain sinne päin?Jos oot ja oot löytäny hyvän sellasen niin hyvä,koska oon itte ehkä ottamassa joskus 2007 kesänä ittele kesäpollee.Jos voisit vaikka vähän mailailla niin saisin asiasta selkoo.Riittääkö 2 vuoden kokemus hevosiin että voi ottaa kesähevosen?En tiedä ootko mikään hevostiedekirja mutta ajattelin kysyä.Haluisin kesäpolleks jonkun suokin,puoliverisen,issikan,new forestin tai connemaran.Jos tiedät jotain Jämsän tai längelmäen suunnalta olevia paikkoja niin voisit ilmoitella.Voisit myös ilmoitella jos vähäsen kauempaakin niitä löytyy mutta mieleuiten läheltä koska itse asun Jämsässä.JOs vastaat viestiin,laita se osoitteeseen [email protected]

    • ruuna

      Meillä ois 7-vuotias suokkiruuna. Ukko on ravuri, mutta myös ratsastus sujuu moitteettomasti. Koitetaan päästä sillä radalle, mut nyt heppa on laitumella. Asustaa Ylöjärvellä. Tosi kiltti käsitellä, mut löytyy pilkettä silmäkulmasta, eli aika vinkee ukkeli. Humma on kolmen ihmisen kimppahevonen, mut vois olla myös osaosto mahku jos kiinnostais. Tosikko tiukkis ei herran kanssa pärjää, vaan huumoria tarvitaan. Jos olet kiinnostunu kuuleen lisää, niin ota yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe