Haluaisin alkaa hoitamaan/vuokrata hevosta kotitalliltaan muutamana (2-3) päivänä viikossa.
Hevosen ei todellakaan tarvitse olla osaava,koska puskaratsastelija minäkin. Haluaisin siis kaverin kevyeeseen kentällä vääntöön tai
maastoiluun,miksei myös molempiin.Taukoa ratsastamisesta ollut kolmisen vuotta,mutta hoitelmassa olen käynyt hiukan tuonakin aikana. Kokemusta monelta vuodelta (lähemmäs kahdeksan) ja olen ratsastellut paljon erityyppisillä hevosilla ja hevosen vaatimuksissa ei ole muuta kuin että käsissä pysyy eikä hoitaessa pure kättä irti.Voi olla myös eläkeheppa. Tallille tai edes vähän matkan päähän pitäisi päästä julkisilla,koska ajokorttia minulla ei ole (olen silti täysi-ikäinen). Jos sinulla on heppa joka kaipaa vuokraajaa niin ota yhteyttä! en pelkää tallitöitä! Hinta sovittavissa.
[email protected]
Hoito/vuokrapollea TRE?
2
591
Vastaukset
- Lodde
Sulle Mintzu!Ootko siis hankkimassa ittelles jonkinmoista vuokrapollee tai siis kesähevostai tai jotain sinne päin?Jos oot ja oot löytäny hyvän sellasen niin hyvä,koska oon itte ehkä ottamassa joskus 2007 kesänä ittele kesäpollee.Jos voisit vaikka vähän mailailla niin saisin asiasta selkoo.Riittääkö 2 vuoden kokemus hevosiin että voi ottaa kesähevosen?En tiedä ootko mikään hevostiedekirja mutta ajattelin kysyä.Haluisin kesäpolleks jonkun suokin,puoliverisen,issikan,new forestin tai connemaran.Jos tiedät jotain Jämsän tai längelmäen suunnalta olevia paikkoja niin voisit ilmoitella.Voisit myös ilmoitella jos vähäsen kauempaakin niitä löytyy mutta mieleuiten läheltä koska itse asun Jämsässä.JOs vastaat viestiin,laita se osoitteeseen [email protected]
- ruuna
Meillä ois 7-vuotias suokkiruuna. Ukko on ravuri, mutta myös ratsastus sujuu moitteettomasti. Koitetaan päästä sillä radalle, mut nyt heppa on laitumella. Asustaa Ylöjärvellä. Tosi kiltti käsitellä, mut löytyy pilkettä silmäkulmasta, eli aika vinkee ukkeli. Humma on kolmen ihmisen kimppahevonen, mut vois olla myös osaosto mahku jos kiinnostais. Tosikko tiukkis ei herran kanssa pärjää, vaan huumoria tarvitaan. Jos olet kiinnostunu kuuleen lisää, niin ota yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185243MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162730- 102274
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5882012Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221739Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701322Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411309Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3821041