Virrat - oletko olemassa?

-Naamari-

Minkälainen paikka Virtain keskusta on asua? Millainen tunnelma Virroilla noin yleensä vallitsee? Ovatko ihmiset mukavia? Entä minkälaista viihteenpuoli?

5

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Naamari-

      Sanokaa nyt jotain, vai lukeeko edes kukaan virtolainen tätä palstaa! Onko siellä hyvännäköisiä pimatsuja esim? Tulen nimittäin Virroille opiskelemaan ja tahdon tietää jotain paikallisesta "kulttuurista" ja ihmisistä. Pieni paikkahan se on - tiedetään joo - mutta on siellä varmaan jotain hyvääkin...

      • virdois

        Mistäpä sitä aloittaisi. Virrat on hyvin rauhallinen pitäjä. Jos hyviä asioita haluat tietää: Niin lenkkeilymaastot ovat loistavat. Paljon kalastus mahdollisuuksia. Paikallinen kulttuuri tulee ehkä parhaiten esiin kun menet viikonloppuna paikalliseen yökerhoon ja katselet ympärillesi. Virroilla on alle 8000 asukasta ja vanhoja immeisiä löytyy. Kesällä virroille eloa tuo mökkiläiset, onhan Virrat huvilakaupunki. Ihmiset ei oo sen kummempia. Joskus kyllä kyttäyksestä voi tulla ongelma(kerrostalossa asuvat).:( Mutta pääosin harmitonta eloa voit Virroilla viettää. Yöllä yksin kulkiessa ei tarvitse pelätä.... Ja palveluita virroilta löytyy suhteellisen sopivasti...(jonsei ole nirso)!!


      • Anonyymi
        virdois kirjoitti:

        Mistäpä sitä aloittaisi. Virrat on hyvin rauhallinen pitäjä. Jos hyviä asioita haluat tietää: Niin lenkkeilymaastot ovat loistavat. Paljon kalastus mahdollisuuksia. Paikallinen kulttuuri tulee ehkä parhaiten esiin kun menet viikonloppuna paikalliseen yökerhoon ja katselet ympärillesi. Virroilla on alle 8000 asukasta ja vanhoja immeisiä löytyy. Kesällä virroille eloa tuo mökkiläiset, onhan Virrat huvilakaupunki. Ihmiset ei oo sen kummempia. Joskus kyllä kyttäyksestä voi tulla ongelma(kerrostalossa asuvat).:( Mutta pääosin harmitonta eloa voit Virroilla viettää. Yöllä yksin kulkiessa ei tarvitse pelätä.... Ja palveluita virroilta löytyy suhteellisen sopivasti...(jonsei ole nirso)!!

        vaarallinen ahdistava kytätään aina, kyräillään, sala-satanisteja melkein kaikki-

        täysin kaheli paikkakunta- lisäksi ei palveluja ja kallis- ja kaupunkeihin on 100 km matkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaarallinen ahdistava kytätään aina, kyräillään, sala-satanisteja melkein kaikki-

        täysin kaheli paikkakunta- lisäksi ei palveluja ja kallis- ja kaupunkeihin on 100 km matkaa

        eteläisen suomen vihoviimeisin korpikylä jossa kepumafia (satanistit?) määrää...


    • Virroista

      Virrat oli vuosia sitten kohde jonne usein matkasin ja jonne vieläkin muuttoa suunnittelen. Eilen kävin
      vuosien tauon jälkeen virroilla, torilla kaksi mansikanmyyjää joten kilpailua ei ole, viinakauppa keskustassa ja se "mielenkiintoinen" matkustajakoti torin vieressä ! Kannattaa tsekata, vaikkapa ihan mielenkiinnosta, siitä ei nyt enempää.
      Kiva pikku kaupunki, palveluita aivan tarpeeksi. Uskon että Virrat on tulevaisuuden kaupunki, sinne muutetaan kun suurkaupungeissa alkaa ahdistaan ja elintila vähenee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe