Minkälainen paikka Virtain keskusta on asua? Millainen tunnelma Virroilla noin yleensä vallitsee? Ovatko ihmiset mukavia? Entä minkälaista viihteenpuoli?
Virrat - oletko olemassa?
3
832
Vastaukset
- -Naamari-
Sanokaa nyt jotain, vai lukeeko edes kukaan virtolainen tätä palstaa! Onko siellä hyvännäköisiä pimatsuja esim? Tulen nimittäin Virroille opiskelemaan ja tahdon tietää jotain paikallisesta "kulttuurista" ja ihmisistä. Pieni paikkahan se on - tiedetään joo - mutta on siellä varmaan jotain hyvääkin...
- virdois
Mistäpä sitä aloittaisi. Virrat on hyvin rauhallinen pitäjä. Jos hyviä asioita haluat tietää: Niin lenkkeilymaastot ovat loistavat. Paljon kalastus mahdollisuuksia. Paikallinen kulttuuri tulee ehkä parhaiten esiin kun menet viikonloppuna paikalliseen yökerhoon ja katselet ympärillesi. Virroilla on alle 8000 asukasta ja vanhoja immeisiä löytyy. Kesällä virroille eloa tuo mökkiläiset, onhan Virrat huvilakaupunki. Ihmiset ei oo sen kummempia. Joskus kyllä kyttäyksestä voi tulla ongelma(kerrostalossa asuvat).:( Mutta pääosin harmitonta eloa voit Virroilla viettää. Yöllä yksin kulkiessa ei tarvitse pelätä.... Ja palveluita virroilta löytyy suhteellisen sopivasti...(jonsei ole nirso)!!
- Virroista
Virrat oli vuosia sitten kohde jonne usein matkasin ja jonne vieläkin muuttoa suunnittelen. Eilen kävin
vuosien tauon jälkeen virroilla, torilla kaksi mansikanmyyjää joten kilpailua ei ole, viinakauppa keskustassa ja se "mielenkiintoinen" matkustajakoti torin vieressä ! Kannattaa tsekata, vaikkapa ihan mielenkiinnosta, siitä ei nyt enempää.
Kiva pikku kaupunki, palveluita aivan tarpeeksi. Uskon että Virrat on tulevaisuuden kaupunki, sinne muutetaan kun suurkaupungeissa alkaa ahdistaan ja elintila vähenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294