Vihaan aurinkoa!

jellona.

Olen leijona horoskoopiltani ja minulla on kaikki leijonan ominaisuudet(kaikki aina arvaavat, että olen leijona) paitsi yksi asia. En voi sietää aurinkoa tai hiostavaa hellepäivää! Pidän paljon enemmän vesisateesta ja myrskystä. Valvon myös yöt, sillä pidän pimeydestä! Ärsyttää aina, kun horoskoopeissa painotetaan sitä, että leijona pitää auringosta ja nauttii lämmöstä! Voisiko tämä kirkkaan valon ja auringon vihaaminen näkyä jotenkin tähtikartassani? Tai osaatteko selittää tämän jotenkin muuten!

12

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horoskooppi
      • jellona.

        ...käärme


    • täällä

      olen myös leijona enkä tiedä mitään vastenmielisempää kuin kuumat hellepäivät. Nautin elo-ja syyskuun kuulaan viileistä pimenevistä illoista.

      • Leijonaemo64

        eikös se oikea leijonakin lepää päivällä varjossa ja lähde yöllä liikenteeseen ilmojen viilennettyä. En minäkään kyllä kuumuutta rakasta, vaikka olenkin oppinut sen kanssa tulemaan toimeen


      • IronDaria
        Leijonaemo64 kirjoitti:

        eikös se oikea leijonakin lepää päivällä varjossa ja lähde yöllä liikenteeseen ilmojen viilennettyä. En minäkään kyllä kuumuutta rakasta, vaikka olenkin oppinut sen kanssa tulemaan toimeen

        Allekirjoitan oikeastaan kaikki ap:n toteamat. Ärsyttää suunnattomasti esim. säätiedoitukset, joissa voivotellaan, kun onsadetta tulossa. Aivan kuin auringonpaisteen ihannointi olisi jokin ihmisen ominaispiirre.
        Näin leijonana auringon ja helteen vihaaminen aiheuttaa dilemman: turhamainen leijona haluaa tietysti olla näyttävästi ruskettunut, mutta rusketuksen hankkiminen on todella tuskallista.


    • täälläkin

      Olen myöskin leijona ja suorastaan inhoan kesän kuumuutta! Parasta ovat nimenomaan ne syksyiset hiukan viileämmät illat ja sateiset päivät :) Kuulun myös yöeläjiin joten kaipa se on jotenkin meille jellonille ominaista :)

    • jellona/vuohi

      Sama täällä... mikään ei voi olla inhottavampaa kun HELLE! YÖK!

    • kissaeläin

      Minä myös olen ylpeä leijona. Rakastan sitä kun sää tulee iholle (sade ja tuuli). Kun mysky nousee, minä hymyilen.
      Lenkillä käyn mieluiten sateella ja yöllä.

    • leijonana

      Eikö juuri elokuu ole leijonien oikeinta aikaa? Viisaitahan me tunnetusti olemme ja vanha sanonta kuuluu että viisaat istuvat varjossa! Aurinkoinen sää varjosta katseltuna on paras :) Minäkin olen leijona/vuohi.

    • leijona/härkä(N)

      kesä ja kuumat hellepäivät rannalla ovat ihania, mutta liik on liikaa...! Syksy on aina ollut lempi vuodenaikani, ne kaikki upeat kullanhohtoiset värit luonnossa .. sateen tuoksu. kostean lämmin mutta silti viilentävä tuuli. sadepisarat iholla. Kaikka nämä saavat minut rakastamaan syksyä!!

    • Mari58

      Tässä ilmoittautuu myös yksi leijona/koira auringon ja helteen vihaajaksi.

    • leijona/härkä

      samoin kuin te kaikki muutkin,on niin ihana kun ilmat alkavat viilenee syksyä kohti mentäessä, oikein odotan viileitä päiviä, mutta kyllä minä sen muutaman hellepäivän kestän jotta saa iholle sen kauniin värin.

      Mutta en minä kyllä kestä kylmyyttäkään kauaa kestä, talvella on aivan ihana mennä joka päivä saunaan lämmittelemään ja takkatulen ääressä on myös ruhtinaallisen ihana olla, joten rakastan lämpöä, mutta inhoan hiostavaa kuumuutta joka tekee olon tukalaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1110
    Aihe