Tarvitsen hyviä neuvoja vesimiehen suhteen. Itse olen jousimiesnainen ja tilanne on seuraava:
Hän on ollut minusta hyvin kiinnostunut jo pitkään mutta olin aiemmin varattu. Suhteeni loppui ja tapasin sattumalta tämän vesimiehen uudelleen ja suhteemme leimahti..alusta asti on ollut todella kiihkeää ja seksi on ollut suuressa osassa vaikka muutenkin tuntuu synkkaavaan. Tosin vesimies on vähän ujo ja varovainen , itse en niinkään..joten uskon suhteella olevan todella paljon kasvupotentiaalia kun vaan tutustutaan paremmin. Ehdimme siis tapailla vain vähän aikaa kun hän poistui maasta työkomennukselle ja olemme olleet mailitse yhteydessä. Kun hän lähti, jäin epätietoisuuteen miten suhteemme jatkuu, hän ei liiemmälti puhu tulevaisuudesta. Tosin ehdimmekin tapailla vain hetken. Olemme kuitenkin olleet paljon puheissa hän olessaan poissa ja hän tuntuu kiihkeästi odottavan jälleentapaamistamme mutta nyt äskettäin hän yht´äkkiä ilmoitti että "ei sitten mitään vakavaa ainakaan aluksi. Hänkään ei halua rajoittaa menojani ja tekemisiäni jne--" Olin vähän yllättynyt sillä ei ole lainkaan sellainen kontrolloiva nainen että hänen olis syytä epäillä minun roikkuvan lahkeessa. Siis tarkoittaako hän nyt sitten että hän ei halua suhteemme kehittyvän vakavaksi ollenkaan? Vai onko kyse vaan näennäisestä vesimiestyylisestä vapaudenkaipuusta? Jos on oletettavissa että hän ei halua lainkaan mitään vakavaa, en halua sitten tavata häntä lainkaan. Vai onko hän vaan paniikissa kun suhteemme tuntuu menevän niin kiihkeästi eteenpäin? Noh, suorapuheisena tyyppinä kysyin asiaa suoraan ja hän selitti jotain että haluaa vaan että asiat etenevät omalla painollaan, ei niin että painostetaan. No mutta sitähän minäkin haluan, en vaan siltikään ymmärrä miksi piti jo näin alussa ilmoittaa ettei "mitään vakavaa ainakaan alussa", meni vähän fiilikset. Neuvoja toiset vesimiehet? En halua mitään pelaajaa elämääni tai pelkkää seksisuhdetta.
Neuvoja vesimiehen kanssa suhdetta aloittavalle
5
1844
Vastaukset
- tuossa
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää suoraa puhetta? "Ei sitten mitään vakavaa ainakaan aluksi" ja "että asiat etenevät omalla painollaan, ei niin että painostetaan". Nuo tarkoittavat juuri sitä mitä ne tarkoittavat, eli te olette aivan samoissa ajatuksissa. Pieni etääntyminen (ihan fyysisesti, siis tämä ulkomaille meneminen) tuonut hänelle vähän perspektiiviä asioihin ja laittanut miettimään missä mennään, siinä syy käyttäytymisen "muutokseen". Teillä tuntuu rehellinen keskusteluyhteys olevan niin siitä on hyvä jatkaa eteenpäin, ja se ujous ja varovaisuus siitä karisee ajan mittaan kyllä kunhan tutustutte ja lähennytte.
Onnea matkaan vain =) - Asianhaara
Luulen, että on tämä veskari(kin) on tottunut tulemaan väärinymmärretyksi, ja siksi on oppinut ilmaisemaan ääneen, mitä haluaa. Eli ihan yhteistä hyvää tarkoittaen, uskoisin.
sen minkä kumpikin kuitenkin tiedostaa,eli just tää mennään omalla painolla yms.vaikka se tietää,etä sä ajattelet samalla tavalla sen on siltikin pakko sanoo se ääneen,jotta asia olis mahdollisimman selvä.Ja se tuntuuu olevan sen työkomennuksen takia aika epävarma tunteistaan,elikkä taas neuvon odottamaan. kyllä ne asiat siitä suttaantuu,ku et hirveesti ala hössöttää!
- vesis
olen vesistyttö ja vakavassa suhteessa jousipoikaan. molemmilla taitaa olla tarve tuntea "vapaus" vaikka elää yhdessä, kun laittaa tiukat rajat vesikselle tulee tunne että "pakko päästä pois", jos ei laita ei tule myöskään tarvetta. elämä on arvaamatonta ja siksi antoisaa. anna mahdollisuus, pelaajat ovat erikseen - luota sisäiseen tunteeseen ja siihen kohteleeko hän sinua hyvin, vaikka sukset olisivat välillä ristissä kuten aina kaikilla joskus. Kun kunnioittaa toista ja toinen takaisin niin ei tarvitse pelätä vapauden "riistoa". Onnea tulevaan.
- uusifaniuusifani
eikös jokaisessa seurustelusuhteessa aivan alkuvaiheessa tule eteen tilanne jossa ihmiset päättävät joko alkaa seurustelemaan tai sitten jättävät leikin kesken ja menevät omia teitään??? Eli joko aletaan tosissaan tutustumaan toiseen tai sitten ei. Jos kumpikaan ei ole rakastunut niin eroaminen on vielä helppoa... Jos tälläinen horoskooppiajattelu ohjaa sinua niin voi jäädä jotain tärkeitä asioita huomaamatta. Mitkä sinun tarpeesi ovat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992