vanha ja persoonallinen v.-70

anva

Minulla seisoo pihassa v.-70 Volvo 144(?) mukava, valkoinen ja erinomainen ajaa. Koska en osaa tehdä em. autolle mitään, sen kohtalona on ruostua romuksi, jollei joku pelasta sitä. Autosta on historiaa mennelitä vuosikymmeniltä ja paljon alkuperäisosia, sillä edellinen omistaja oli paljon minua fiksumpi näissä autoasioissa. Kiinostaisiko ketään mukava auto nimeelliseen hintaan?

4

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 740 diesel

Mitä pidät hintana ja missä asut? Jos hinnasta päästäis sovintoon voin vaikka hakea sen. KErro autosta jotain lisää!

• anva

Kerron autosta kaiken mitä haluat tietää, mutta kysy niin, että osaan vastata. Vuosimalli -70, mustat kilvet, tällä hetkellä seisontavakuutuksessa...mitä muuta?
        Auto asuu Helsingissä Paloheinässä.

• 740 diesel
        anva kirjoitti:

Kerron autosta kaiken mitä haluat tietää, mutta kysy niin, että osaan vastata. Vuosimalli -70, mustat kilvet, tällä hetkellä seisontavakuutuksessa...mitä muuta?
        Auto asuu Helsingissä Paloheinässä.

Mitä vikoja, missä kunnossa kori & kone, paljonko pyydät, minkä värinen, kunto sisältä?

• anva
        740 diesel kirjoitti:

Mitä vikoja, missä kunnossa kori & kone, paljonko pyydät, minkä värinen, kunto sisältä?

Siis mitä vikoja...No mielestäni ei juuri mitään :-) Hakiessani auton pihalle siitä kuului vähän hankaava ääni - minun autotumtemuksellani saattaisi olla kysymys loppuun kuluneesta jarrupalasta, mutta vannomaan en mene. Kori on valkoinen ja kuntoa on minun vaikea arvioida...Ruosetta ei näy, mutta sitähän en tiedä mitä pinnan alla tapahtuu. KOne on ihastuttava - perustelen sillä, että auto ei koskaan ole kieltäytynyt starttaamasta, eikä koskaan ole jättänyt minua tielle. Öljyäkään se ei kuluta lainkaan. Sisältä auto on tällä hetkellä kostea, sillä ulkona sataa ja ainakin jossain tiivisteissä on vuoto - saattaa olla muuallakin. Penkinpäällisten alle en ole kurkkinut. Joku ikkunankahva on irti, mutta tallessa... Hintapyynnöt asetetaan tarjousten mukaan, ei paljoa, muuttei ihan ilmastakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7395
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3927
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3490
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2703
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2632
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2423
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2359
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2158
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1942
    Aihe