Minulla seisoo pihassa v.-70 Volvo 144(?) mukava, valkoinen ja erinomainen ajaa. Koska en osaa tehdä em. autolle mitään, sen kohtalona on ruostua romuksi, jollei joku pelasta sitä. Autosta on historiaa mennelitä vuosikymmeniltä ja paljon alkuperäisosia, sillä edellinen omistaja oli paljon minua fiksumpi näissä autoasioissa. Kiinostaisiko ketään mukava auto nimeelliseen hintaan?
vanha ja persoonallinen v.-70
4
438
Vastaukset
- 740 diesel
Mitä pidät hintana ja missä asut? Jos hinnasta päästäis sovintoon voin vaikka hakea sen. KErro autosta jotain lisää!
- anva
Kerron autosta kaiken mitä haluat tietää, mutta kysy niin, että osaan vastata. Vuosimalli -70, mustat kilvet, tällä hetkellä seisontavakuutuksessa...mitä muuta?
Auto asuu Helsingissä Paloheinässä. - 740 diesel
anva kirjoitti:
Kerron autosta kaiken mitä haluat tietää, mutta kysy niin, että osaan vastata. Vuosimalli -70, mustat kilvet, tällä hetkellä seisontavakuutuksessa...mitä muuta?
Auto asuu Helsingissä Paloheinässä.Mitä vikoja, missä kunnossa kori & kone, paljonko pyydät, minkä värinen, kunto sisältä?
- anva
740 diesel kirjoitti:
Mitä vikoja, missä kunnossa kori & kone, paljonko pyydät, minkä värinen, kunto sisältä?
Siis mitä vikoja...No mielestäni ei juuri mitään :-) Hakiessani auton pihalle siitä kuului vähän hankaava ääni - minun autotumtemuksellani saattaisi olla kysymys loppuun kuluneesta jarrupalasta, mutta vannomaan en mene. Kori on valkoinen ja kuntoa on minun vaikea arvioida...Ruosetta ei näy, mutta sitähän en tiedä mitä pinnan alla tapahtuu. KOne on ihastuttava - perustelen sillä, että auto ei koskaan ole kieltäytynyt starttaamasta, eikä koskaan ole jättänyt minua tielle. Öljyäkään se ei kuluta lainkaan. Sisältä auto on tällä hetkellä kostea, sillä ulkona sataa ja ainakin jossain tiivisteissä on vuoto - saattaa olla muuallakin. Penkinpäällisten alle en ole kurkkinut. Joku ikkunankahva on irti, mutta tallessa... Hintapyynnöt asetetaan tarjousten mukaan, ei paljoa, muuttei ihan ilmastakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917395- 373927
- 453490
- 2332703
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402423
- 1292359
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202158- 451942