Minkälaisia kokemuksia Meidän perhe-lehdestä, kannattaako tilata? Tulee nyt tuo Kaksplus, mutta eipä enää niin ajankohtainen, joten vaihtoa olen ajatellut.
Meidän perhe-lehti
14
651
Vastaukset
- #####
mulle tuli Vauva-lehti ja vuosi sitten kun pojat oli jo 3 ja 4v päätin siirtyä Meidän perhettä lueskelemaan ja olen ollut tosi tyytyväinen, sisältää paljon asiaa, leikki-ikäisistä tonne murkkuikäisiin, parisuhteesta ja normaalista elämästä yms, yms.. Kertaakaan en ole ajatellut lehteä luettuani et olis ollu turha tilaus.
Suosittelen! - lehti
Kannattaa vaihtaa Meidän perhe- lehteen. Lukemista riittää, monipuoliset aiheet, jopa mies lukee.
- Huhtiäiti80
minäkin kysesitä lehteä.
- sissi
Lopetin itsekin vauvalehtien tilaamisen jo aikaa sitten. Jäin vaan harmittelemaan, että mikäs lehti nyt sitten tilalle. Sitten tuli tuo meidän perhe ja tilasin heti!
Olen ollut tyytyväinen! Mies lueskelee myös sitä!
Monipuolinen ja asiallinen lehti. Aina jotain mielenkiintoista ja jotain mistä voi oppia ja soveltaa omaan elämään!
Suosittelen! - ja suosittelen
Tykkään siis tuosta lehdestä TOSI paljon!
- vain että
missä ihmeen välissä te ehditte lukea näitä kaikenmaailman Kaksplussia ja Meidän perheitä? Itselläni on neljä lasta ja viides tulossa, eikä missään välissä luppoaikaa tämmöisten lukemiseen.
- sissi
Luen vessassa ison asian seurana!
Menee koko kuukausi, mutta sittenhän tuleekin jo uusi lehti! - ihmettelen =====
sissi kirjoitti:
Luen vessassa ison asian seurana!
Menee koko kuukausi, mutta sittenhän tuleekin jo uusi lehti!vielä enemmän. Miten saat olla vessassa niin pitkään rauhassa,että ehdit siellä vieläpä lukemaan? Itellä tenavat, ainakin pienin (vuoden ikäinen) huutaa wc- reissun ajan oven ulkopuolella. Eipä siinä ehdi ainakaan meillä lukea, saatikka, että hermot kestäis. Sitäpaitsi wc:ssä lukeminen (ja pitkään pöntöllä punnertaminen) edesauttaa peräpukamien syntyä, niin ettei tekis mielikään....
- kukin tavallaan
Enemmän ihmettelen näitä kantakirjoittajia täällä kuin TÄLLÄISEEN on aikaa.. Samoin jos joku joskus kysyy, että katoitteko sen ja sen ohjelman tv:stä, niin poikkeuksetta on katsottu.. Itse en täällä käy kun pari kertaa viikossa ja televisiota en katso juuri lainkaan! Lehtiä (tai kirjoja) luen useimmiten kun lapset nukkumassa.
- kukin tavallaan
ihmettelen ===== kirjoitti:
vielä enemmän. Miten saat olla vessassa niin pitkään rauhassa,että ehdit siellä vieläpä lukemaan? Itellä tenavat, ainakin pienin (vuoden ikäinen) huutaa wc- reissun ajan oven ulkopuolella. Eipä siinä ehdi ainakaan meillä lukea, saatikka, että hermot kestäis. Sitäpaitsi wc:ssä lukeminen (ja pitkään pöntöllä punnertaminen) edesauttaa peräpukamien syntyä, niin ettei tekis mielikään....
Ei kaikki lapset ole samanlaisia! Meillä ei yksikään kolmesta ole huutanut vessan oven takana koskaan vaan olen saanut siellä aina rauhassa käydä! En kylläkään lue siellä (On jo tullut nuo peräpukamat toisen raskauden aikana hankittua..), mutta jos se toiselle sopii niin lukekoon vaikka savupiipun päällä!
- sissi
ihmettelen ===== kirjoitti:
vielä enemmän. Miten saat olla vessassa niin pitkään rauhassa,että ehdit siellä vieläpä lukemaan? Itellä tenavat, ainakin pienin (vuoden ikäinen) huutaa wc- reissun ajan oven ulkopuolella. Eipä siinä ehdi ainakaan meillä lukea, saatikka, että hermot kestäis. Sitäpaitsi wc:ssä lukeminen (ja pitkään pöntöllä punnertaminen) edesauttaa peräpukamien syntyä, niin ettei tekis mielikään....
ja toimitus kestää hetken aikaa! Ei ole pukamia!
Lapset antaa olla rauhassa! - sissi
kukin tavallaan kirjoitti:
Enemmän ihmettelen näitä kantakirjoittajia täällä kuin TÄLLÄISEEN on aikaa.. Samoin jos joku joskus kysyy, että katoitteko sen ja sen ohjelman tv:stä, niin poikkeuksetta on katsottu.. Itse en täällä käy kun pari kertaa viikossa ja televisiota en katso juuri lainkaan! Lehtiä (tai kirjoja) luen useimmiten kun lapset nukkumassa.
Jokaisella aika riitää eri asioihin! Joku surffaa netissä useimmin kuin joku toinen. Joku siivoo enemmän kuin joku toinen. Jollakin on lauma eläimiä huolehdittavana jollakin ei ole elukoita ollenkaan...Aikaa riittää joskus enemmän tai vähemmän, vaikka surffaamiseen tai siivoamiseen.
Kukin tavallaan! - milläänmuotoa
kukin tavallaan kirjoitti:
pahalla ihmetellyt. Jos nyt kuitenkin joku veti herneet nenään, niin sori ihan oikeasti! Itsekin unelmoin, että oisi joskus aikaa pelkästään itelle. Lapset ovat sen verran eri ikäisiä, että jokahetki joku heistä tarvii huomiota. 7 ja 5-vuotiaat kun ei suostu enää päiväunillekaan.
- Pieru
milläänmuotoa kirjoitti:
pahalla ihmetellyt. Jos nyt kuitenkin joku veti herneet nenään, niin sori ihan oikeasti! Itsekin unelmoin, että oisi joskus aikaa pelkästään itelle. Lapset ovat sen verran eri ikäisiä, että jokahetki joku heistä tarvii huomiota. 7 ja 5-vuotiaat kun ei suostu enää päiväunillekaan.
Siis kuka veti herneet nenään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171