Tervehdys!
Nyt tarvitsisin nopeasti tietoon mikä on -04 A3:n pulttijako? Ja mikä on siihen sopivan vanteen et-luku?
Kiitos pikaisesta vastauksesta!
Vm.2004 Audi A3:n pulttijako???
7
1170
Vastaukset
- jakoET
pulttijako 5x112, ET vaihtelee vanteen mukaan 35-45, jopa suurempi.
- ja et
löytyy täältä.
http://ffp-motorsport.com/tuning/pulttijaot.php - Anonyymi
ET:hen ei vaikuta vanne, etäisyys keskiöstä on esim 45, aina sama, vanteesta riippumatta. 35Et tuo aika ulos jo renkaan, mutta käy vielä audiisi
- Anonyymi
Justjoo taaas tätä 24:sta...
Vanne on juuri se joka ET:n vaikuttaa eli ET on vanteen keskilinjan ja samalla renkaan keskilinjan etäisyys vanteen kiinnityspintaan eli tästä vanteen mitoituksesta ET täysin kiinni.
- Anonyymi
Vannefirma tietää mikä vanne sopii autoosi. Ei kannata ostaa itse kerätyillä tiedoilla, voi mennä ostokset hukkaan.
- Anonyymi
Mööölli. Vanha aloitus. Audi lienee jo paalissa. Tv. Paalimestari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mööölli. Vanha aloitus. Audi lienee jo paalissa. Tv. Paalimestari
Katso ensin päiväyksiä ja kellonaikoja kuka on kaivanut vanhan viestin arkistosta ennen kuin alat haukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516933Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414644HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972647- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 151409
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191075mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91022