Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Dramaattisia?

Marielle82

Oon vesimies ja saan jatkuvasti kuulla ihmisten kans ajatuksia jakaessani, että oon liian dramaattinen. Tunnistaako muut vesimiehet tämmöistä piirrettä itsestään?

31

3059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asianhaara

      ... riippuu kyllä paljon nousevasta merkistä.

      Mutta kyllä tuntemissani veskareissa on lujien ja muuttumattomien mielipiteiden tuomaa ilmaisun vahvuutta, joka dramaattisuudeksikin voidaan tulkita... ;o)

      • sekä...

        minä olen havainnut myös olevani hyvin suuri eleinen ja dramaattinen josko esitän mielipidettä joka on hyvin hatara enkä ole ehkä koko asia alueesta edes kovin kiinnostunut, mutta tämä on kyllä minun huumoriani, harmillisesti sitä ei vain aina niin ymmärretä sillä eihän se ole ollenkaan dramaattista josko sitä ei dramaattisesti tulkitse :)


      • Asianhaara
        sekä... kirjoitti:

        minä olen havainnut myös olevani hyvin suuri eleinen ja dramaattinen josko esitän mielipidettä joka on hyvin hatara enkä ole ehkä koko asia alueesta edes kovin kiinnostunut, mutta tämä on kyllä minun huumoriani, harmillisesti sitä ei vain aina niin ymmärretä sillä eihän se ole ollenkaan dramaattista josko sitä ei dramaattisesti tulkitse :)

        Leijonahan on veskarin oppositiomerkki, ja tunnetusti leijonan ominaisuuksiin astrologisten kuvausten perusteella kuuluu dramaattisuus - "drama queens and kings". Vesimies olisi puhtaimmillaan vastakohta eli dramatiikkaa pakeneva...
        Asiathan eivät koskaan ole mustavalkoisia, mutta ainakin minulle on ollut opettavaista tarkastella merkkejä myös niiden vastamerkkien vinkkelistä.


      • näyttellään
        Asianhaara kirjoitti:

        Leijonahan on veskarin oppositiomerkki, ja tunnetusti leijonan ominaisuuksiin astrologisten kuvausten perusteella kuuluu dramaattisuus - "drama queens and kings". Vesimies olisi puhtaimmillaan vastakohta eli dramatiikkaa pakeneva...
        Asiathan eivät koskaan ole mustavalkoisia, mutta ainakin minulle on ollut opettavaista tarkastella merkkejä myös niiden vastamerkkien vinkkelistä.

        Minusta veskari on itsetuntonsa menettänyt leijona.


      • se kyllä on
        näyttellään kirjoitti:

        Minusta veskari on itsetuntonsa menettänyt leijona.

        urostelija ja sisältä 50


    • Toivon Kipinä

      Mä oon kans veskari ja allekirjoitan kyllä täysin huomiosi ainakin omalta kohdaltani. "Kaikki tai ei mitään"-ihmisenä tunteeni vellovat vauhdilla satasesta alta nollan ja taas takaisin. Oikein kaipaan suuria tunteita niin hyvässä kuin pahassa, elämässä täytyy olla draamaa!

      Olen myös hyvä tarinaniskijä ja kun tapanani on sanoa asiat kursailematta ja suoraan ja lievää liioitteluntaipumustakin löytyy, niin johan minua pintapuolisesti tuntevat pitävät minua aika kahelina... Toisaalta nautin siitä, että saan herätettyä ihmisiä ajattelemaan ja reagoimaan.

      Hyvä ystävättäreni hokee, että musta olis tullut loistava näyttelijä. Joo, eipä sitä tiedä, vaikka vielä porvarillisesta ammatista vaihtaisikin, ainakin voisi nousta harrastajaestraadille.

    • vesiandrogyyni

      Olen tosi dramaattinen ja värittelevä, musta se tuo elämään hauskuutta. Tykkään kovasti kuunnella muista kulttuureista kotoisin olevia huulenheittäjiä, koska täällä kotimaassa ihmiset vaikuttavat usein hieman pliisuilta, enkä oikein saa juttua luistamaan.

    • mara800

      pohjimmiltaan tarkoitetaan?

      Aurinko oli vesimiehessä, skorpioni nousussa ja vaaka tasapainoili kuussa ;), silloin kun tänne maailmaan tulin ;)

      Olen kyllä kriittinen, sanon mielipiteeni suoraan ja kiertelemättä. Kyllä siinä toisinaan tulee tahtomattaan toista loukattuakin vaikka ei tarkoita...

      Kyllä toisinaan löydän itsestäni viitteittä dramaattisuuteen mutta silti enemmän kyllä kallistun empaattisuuteen.

      • Toivon Kipinä

        Ei kai dramaattisuus sulje pois empaattisuutta? Mä koen olevani kaikesta koomisuudestani ja teatraalisuudestani (sitä se dramaattisuus kai käytännössä tarkoittaa) olevani myös hyvin empaattinen eli yritän asettua toisen ihmisen asemaan ja luen hyvin toisten tunnetiloja.

        Sulla on muuten hyvin samanlainen tähtikartta kuin mulla; mutten samat merkit, mutta mulla on jousimies nousussa, mutta sehän on skorpionin viereinen merkki!

        Vesiandrogyynille sen verran, että mä tulen myös paremmin toimeen ulkomailla ja/tai ulkomaalaisten ihmisten kanssa. Siellä ei niin hirmusti pillastuta mun lausumista kuin kotomaassa. Tai sitten osaan asetella sanani paremmin muilla kielillä...


      • vesiandrogyyni
        Toivon Kipinä kirjoitti:

        Ei kai dramaattisuus sulje pois empaattisuutta? Mä koen olevani kaikesta koomisuudestani ja teatraalisuudestani (sitä se dramaattisuus kai käytännössä tarkoittaa) olevani myös hyvin empaattinen eli yritän asettua toisen ihmisen asemaan ja luen hyvin toisten tunnetiloja.

        Sulla on muuten hyvin samanlainen tähtikartta kuin mulla; mutten samat merkit, mutta mulla on jousimies nousussa, mutta sehän on skorpionin viereinen merkki!

        Vesiandrogyynille sen verran, että mä tulen myös paremmin toimeen ulkomailla ja/tai ulkomaalaisten ihmisten kanssa. Siellä ei niin hirmusti pillastuta mun lausumista kuin kotomaassa. Tai sitten osaan asetella sanani paremmin muilla kielillä...

        Koomisuus ja teatraalisuus - osuvasti ilmaistu!

        Dramaattinen sielunmaisema ja ulosanti tekevät sen, että empatia tulee myös ilmaistua kanssaihmisille. Usein kuulen lauseita "mistä sä tiesit", "kukaan muu ei ymmärrä", "kas kun uskalsit tarttua asiaan" jne. Empaattisten tunteiden ilmaisussa saa tosin olla vähän varovainenkin, ettei päädy aivan roskapöntöksi, jonkinlaiseksi palvelevaksi puhelimeksi. Niinkin on käynyt.

        Suomalaisten parissa en yleensä uskalla/viitsi edes flirtata, kun täällä kaikki otetaan niin tosissaan. Ulkomailla räväkkäkin flirtti on aina päättynyt miellyttäviin tunnelmiin ja mahtaviin nauruihin, enkä koskaan ole kohdannut fyysistä ahdistelua. Täällä sen sijaan lähes poikkeuksetta jossain vaiheessa vastapeluri saa olon tuntumaan ikävältä.

        Myös kotimaiset hautajaiset ovat mielestäni kummallisia. On joku kamala murhe, mutta pitää olla nk. sivistyneesti, tyrskäytellä vähän nenäliinaan häveliäästi, toiset katsovat rivissä että breikkaako se.. Mua ainakin itkettää ihan kaameasti, enkä haluaisi tukahduttaa tunteitani. Kuulin, että ihmiset hakevat rauhoittavia pillereitä lääkäriltä hautajaisia varten, etteivät menetä kasvojaan itkemällä! Outoa.

        Tuttavapiirissäni on muutama harva tapaus, joka osaa repiä kaiken irti jostain mitättömästä jutusta. Valehdella ei saa, mutta asiat voi ilmaista värikkäästi, tilannehuumoria syntyy ja taas saa nauraa röhöttää oikein sydämen pohjasta. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...

        Olenpa minäkin muuten nouseva jousimies.


      • Toivon Kipinä
        vesiandrogyyni kirjoitti:

        Koomisuus ja teatraalisuus - osuvasti ilmaistu!

        Dramaattinen sielunmaisema ja ulosanti tekevät sen, että empatia tulee myös ilmaistua kanssaihmisille. Usein kuulen lauseita "mistä sä tiesit", "kukaan muu ei ymmärrä", "kas kun uskalsit tarttua asiaan" jne. Empaattisten tunteiden ilmaisussa saa tosin olla vähän varovainenkin, ettei päädy aivan roskapöntöksi, jonkinlaiseksi palvelevaksi puhelimeksi. Niinkin on käynyt.

        Suomalaisten parissa en yleensä uskalla/viitsi edes flirtata, kun täällä kaikki otetaan niin tosissaan. Ulkomailla räväkkäkin flirtti on aina päättynyt miellyttäviin tunnelmiin ja mahtaviin nauruihin, enkä koskaan ole kohdannut fyysistä ahdistelua. Täällä sen sijaan lähes poikkeuksetta jossain vaiheessa vastapeluri saa olon tuntumaan ikävältä.

        Myös kotimaiset hautajaiset ovat mielestäni kummallisia. On joku kamala murhe, mutta pitää olla nk. sivistyneesti, tyrskäytellä vähän nenäliinaan häveliäästi, toiset katsovat rivissä että breikkaako se.. Mua ainakin itkettää ihan kaameasti, enkä haluaisi tukahduttaa tunteitani. Kuulin, että ihmiset hakevat rauhoittavia pillereitä lääkäriltä hautajaisia varten, etteivät menetä kasvojaan itkemällä! Outoa.

        Tuttavapiirissäni on muutama harva tapaus, joka osaa repiä kaiken irti jostain mitättömästä jutusta. Valehdella ei saa, mutta asiat voi ilmaista värikkäästi, tilannehuumoria syntyy ja taas saa nauraa röhöttää oikein sydämen pohjasta. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...

        Olenpa minäkin muuten nouseva jousimies.

        Joo tuo "palvelevana puhelimena" toimiminen on mullekin tuttu juttu. Muutama vuosi sitten, kun mulla vielä oli lankapuhelin, kolme silloista kaveriani pitivät minua kainalosauvanaan, niin että vietin vähintään viisi tuntia puhelimessa päivittäin. Sitten samaiset ihmiset vielä ihmettelivät, että "mikset sä nyt millään saa niitä opiskelujasi loppuun, ryhdistäydy". Miksikään roskasangoksi en itseäni tuntenut, oli mukava yrittää olla avuksi ja tueksi, enkä osannut sanoa ei. Ystävyydet sitten loppuivat, kun vaihdoin puhelimeni kännykkään...

        Vesimiehen suorapuheisuus ja rehellisyys on usein haitaksi, vaikka sitä empaattisuutta kuinka yrittäisi ujuttaa mukaan. Olen muutaman vuoden aikana silloin tällöin kirjoitellut suomi24:n muillekin palstoille (lähinnä suhteet&tunteet) ja hyvin usein on tullut ilkeästi kuraa silmille. Ihan ensimmäiseen kirjoitukseeni tuli peräti haistattelut!

        Vasta täällä horoskooppipalstalla (mitä siis ns. järki-ihmiset pitävät huu-haana) olen löytänyt samanhenkistä porukkaa. Kiitos siitä teille mukavat kanssapohdiskelijat! Olin jo luopua toivosta ja jättää tällaiset nettikeskustelut.


      • LadyRainbow
        vesiandrogyyni kirjoitti:

        Koomisuus ja teatraalisuus - osuvasti ilmaistu!

        Dramaattinen sielunmaisema ja ulosanti tekevät sen, että empatia tulee myös ilmaistua kanssaihmisille. Usein kuulen lauseita "mistä sä tiesit", "kukaan muu ei ymmärrä", "kas kun uskalsit tarttua asiaan" jne. Empaattisten tunteiden ilmaisussa saa tosin olla vähän varovainenkin, ettei päädy aivan roskapöntöksi, jonkinlaiseksi palvelevaksi puhelimeksi. Niinkin on käynyt.

        Suomalaisten parissa en yleensä uskalla/viitsi edes flirtata, kun täällä kaikki otetaan niin tosissaan. Ulkomailla räväkkäkin flirtti on aina päättynyt miellyttäviin tunnelmiin ja mahtaviin nauruihin, enkä koskaan ole kohdannut fyysistä ahdistelua. Täällä sen sijaan lähes poikkeuksetta jossain vaiheessa vastapeluri saa olon tuntumaan ikävältä.

        Myös kotimaiset hautajaiset ovat mielestäni kummallisia. On joku kamala murhe, mutta pitää olla nk. sivistyneesti, tyrskäytellä vähän nenäliinaan häveliäästi, toiset katsovat rivissä että breikkaako se.. Mua ainakin itkettää ihan kaameasti, enkä haluaisi tukahduttaa tunteitani. Kuulin, että ihmiset hakevat rauhoittavia pillereitä lääkäriltä hautajaisia varten, etteivät menetä kasvojaan itkemällä! Outoa.

        Tuttavapiirissäni on muutama harva tapaus, joka osaa repiä kaiken irti jostain mitättömästä jutusta. Valehdella ei saa, mutta asiat voi ilmaista värikkäästi, tilannehuumoria syntyy ja taas saa nauraa röhöttää oikein sydämen pohjasta. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...

        Olenpa minäkin muuten nouseva jousimies.

        Olen vesimies ja näytän voimakkaammin tunteeni kuin yleensä suomalaiset.

        Isäni kuoli toukokuussa ja monet ehdottivat minulle hautajaisiin myös rauhoittavia lääkkeitä. En ymmärrä, eikö hautajaiset ole sitä varten, että surraan ja näytetään tunteita. Hautajaisethan ovat osa sitä suruprosessia, jota äitini ja minä juuri käymme! On se kauheaa, kun jo duunissa joutuu pitämään naamaria, ettei suru saa valtaa, niin ei edes hautajaisissa voi olla oma itsensä!

        Mielestäni olen empaattinen, mutta myös ns. esiintyjä, joka mielellään joskus hieman liioittelee ehkä dramaattisoikin. Eikö tämä ole aina ns. sosiaalisten ja eläväisten ihmisten tapa?


      • Marielle82
        LadyRainbow kirjoitti:

        Olen vesimies ja näytän voimakkaammin tunteeni kuin yleensä suomalaiset.

        Isäni kuoli toukokuussa ja monet ehdottivat minulle hautajaisiin myös rauhoittavia lääkkeitä. En ymmärrä, eikö hautajaiset ole sitä varten, että surraan ja näytetään tunteita. Hautajaisethan ovat osa sitä suruprosessia, jota äitini ja minä juuri käymme! On se kauheaa, kun jo duunissa joutuu pitämään naamaria, ettei suru saa valtaa, niin ei edes hautajaisissa voi olla oma itsensä!

        Mielestäni olen empaattinen, mutta myös ns. esiintyjä, joka mielellään joskus hieman liioittelee ehkä dramaattisoikin. Eikö tämä ole aina ns. sosiaalisten ja eläväisten ihmisten tapa?

        Oon aina ollu meidän suvun kylmäpäinen ihminen ja muiden tukija. Kun muut murtuu niin mä kestän. Mitä vain. Tai niinhän ne luulee. Oon omissa oloissani tai ihan lähimmalle piirilleni tunteeni näyttävä ihminen (ei, sukulaiset ei kuulu tähän).

        Mua on syytetty tunteettomuudesta kun en itke hautajaisissa. Ja siitä etten rakasta ketään tai välitä kenestäkään. Vain siksi että osaan ja haluan hallita itseni ja tunteeni ihmisten ilmoilla.

        Mutta toisaalta en panikoi missään tilanteissa muutenkaan, esim jos jollakulla on hätä ym. Kai tämä piirre on taas niitä joita ei määritellä horoskooppimerkillä.


    • Marielle82

      Mielenkiintoisia näkemyksiä kaikilta :)

      Onkohan kaikki sitten taas siitä kiinni miten se dramaattisuus käsitetään?

      Mulle on myös sanottu, että mielipiteeni ja ajatukseni ovat liioiteltuja, liian uudenaikaisia, liian vapaamielisiä ja jopa moraalittomia! Mulla on moraalikäsitykset omasta (ja muiden) mielestä todella korkealla. Flirttikin täällä mainittiin ja kuuluu kyllä mun "harrastuksiin". Monesti mun tarkoitusperät käsitetään väärin ja saa olla oikasemassa mistä on kyse (eli ei vakavasta, vaan leikistä).

      Sanon selvällä Suomen kielellä mitä mun päässä liikkuu ja oon aikaa sitten lakannut välittämästä siitä, miten ihmiset mun sanomiset ottaa (ja esim. siitä syystä että otan vastuun vain omasta ja läheisteni elämästä enkä esim. viikkokaupalla itke jotain luonnonkriisiä joka on tapahtunu toisella puolen maapalloa ja jolle en loppujen lopuksi märisemällä voi tehdä mitään vaan vaikka avustusrahastoon 2€ tunkemalla, mua sanotaan kylmäksi ja tunteettomaksi ihmiseksi). Jos näyttää siltä että oon jotakuta verisesti loukannut jopa puolueettomalla lauseella niin pyydän anteeksi ellei mikään muu auta. Joskus saatan loukata tahtomattakin (enkä koskaan tahdo, ellei mua oo siihen pisteeseen ärsytetty). Yleisesti mulla on se asenne että jos et musta tykkää omana itsenäni etkä seurassa viihdy, niin löydät varmaan itsellesi sopivampaa muualta. En ole töykeä ihminen vaan aika sympaattinen ja ystävällinen hymytyttö, joillekin se suoruus ei vaan passaa.

      Kaikkein ärsyttävimpiä ovat ihmiset jotka alkavat kyseenalaistaa sanomisiani ja sitten ei keskustella ja kuunnella lisävalaistusta vaan vängätään vastaan ja väännellään kaikki ylösalaisin ja koko jutun merkitys onkin yhtä-äkkiä jotain väärää ja pahaa. Törmään tähän ihan liian usein.

      Onhan se joskus vähän rasittavaa joutua olemaan "puolustuskannalla" melkolailla kaikesta mitä sanon liittyen elämään. Toisaalta, joskus on kiva kinatakin näkemyseroista, kunhan se ei mene liian pitkälle! Onneksi löytyy ihmisiä jotka keskustelevat ja osaavat kunnioittaa toisen mielipidettä siitäkin huolimatta, että se on eri kuin oma. Ja kiitos ihmisistä, jotka ymmärtävät mua sen kummemmin selittelemättä :D

      Itse en omaan dramaattisuuttani osaa kommentoida. Muiden kirjoituksia itseeni verraten voin sanoa, että pidän elämästäni mielenkiintoisena mutta stressittömänä ja oon suorastaan rämäpää, vauhtia riittää :) Tykkään kyllä "lyödä yli", mutta en valehtelisi tai lisäilisi omia. Kerron aina asioista vain siten miten ne näen, koen ja tunnen.

      • Crimson_Sorrow

        ..Noista liioitelluista, uudenaikaisista, vapaamielisistä ja jopa moraalittomista ajatuksista sekä mielipiteistä sen verran, että Vesimieshän on itse asiassa erikoisasemassa täällä maapallolla siinä mielessä, että hänen tärkeäksi Tehtäväkseen on asetettu ihmiskunnan nostaminen/sopeuttaminen Uuteen aikakauteen, jota osuvasti Vesimiehen ajaksi nimitetäänkin ;)

        (Aika täällä universumissahan on jaettu aina kahden vuosituhannen pituisiin ajanjaksoihin, jolloin viim. kaksituhatta vuotta olivat Kalojen aikaa)

        Nyt eläessämme todeksi alkanutta Vesimiehen aikaa, meille Vesimiehille on annettu tämä arvokas ja ainutlaatuinen tehtävä sopeuttaa kanssaveljemme siihen.

        Vesimiehen aika on rakkauden, suvaitsevaisuuden, uusien oivallusten, kehityksen ja korkeamman tietoisuuden aikaa, jolloin ihmiskunta tulee vähitellen ymmärtämään keskinäisen veljeytensä sekä suuria universaaleja, ikuisia totuuksia, jotka vielä tätä nykyä ovat monilta ihmisiltä hämärän peitossa.

        Valoa sinun elämääsi :)Tämä meidän Vesimiesten tehtävä ei ole helppo, mutta iloitkaamme siitä, että saamme olla etujoukoissa, kun ihmiskunta herää Uuden aikakauden kukoistukseen ja rakkauteen


      • Mercuriana
        Crimson_Sorrow kirjoitti:

        ..Noista liioitelluista, uudenaikaisista, vapaamielisistä ja jopa moraalittomista ajatuksista sekä mielipiteistä sen verran, että Vesimieshän on itse asiassa erikoisasemassa täällä maapallolla siinä mielessä, että hänen tärkeäksi Tehtäväkseen on asetettu ihmiskunnan nostaminen/sopeuttaminen Uuteen aikakauteen, jota osuvasti Vesimiehen ajaksi nimitetäänkin ;)

        (Aika täällä universumissahan on jaettu aina kahden vuosituhannen pituisiin ajanjaksoihin, jolloin viim. kaksituhatta vuotta olivat Kalojen aikaa)

        Nyt eläessämme todeksi alkanutta Vesimiehen aikaa, meille Vesimiehille on annettu tämä arvokas ja ainutlaatuinen tehtävä sopeuttaa kanssaveljemme siihen.

        Vesimiehen aika on rakkauden, suvaitsevaisuuden, uusien oivallusten, kehityksen ja korkeamman tietoisuuden aikaa, jolloin ihmiskunta tulee vähitellen ymmärtämään keskinäisen veljeytensä sekä suuria universaaleja, ikuisia totuuksia, jotka vielä tätä nykyä ovat monilta ihmisiltä hämärän peitossa.

        Valoa sinun elämääsi :)Tämä meidän Vesimiesten tehtävä ei ole helppo, mutta iloitkaamme siitä, että saamme olla etujoukoissa, kun ihmiskunta herää Uuden aikakauden kukoistukseen ja rakkauteen

        Osaatko valaista: siis viimeiset 2000 vuotta ihmiskunta eli kalojen aikaa, nyt eletään seuraavat 2000 vuotta vesimiehen aikaa - miksi mennään ikäänkuin takaperin (eläinrataa taaksepäin)?

        Ja huima loppu: koska se tulee, vai jatkuuko kierto ympäri ja ympäri 2000-vuotisjaksoissa ikuisuuksiin? Miten asiaa tulkitaan astrologiassa?


      • Crimson_Sorrow
        Mercuriana kirjoitti:

        Osaatko valaista: siis viimeiset 2000 vuotta ihmiskunta eli kalojen aikaa, nyt eletään seuraavat 2000 vuotta vesimiehen aikaa - miksi mennään ikäänkuin takaperin (eläinrataa taaksepäin)?

        Ja huima loppu: koska se tulee, vai jatkuuko kierto ympäri ja ympäri 2000-vuotisjaksoissa ikuisuuksiin? Miten asiaa tulkitaan astrologiassa?

        ..Mielenkiintoinen kommentti sinulla. Suoraan sanottuna en ole itse tullut edes miettineeksi tuota ;)

        Olen kuitenkin vielä henkiseltä kehitykseltäni kovin alhaisella tasolla, joten minulla ei valitettavasti ole ymmärrystä kysymästäsi asiasta :(

        Oletko käynyt tässä osoitteessa: www.astro.fi/foorumi/index.php

        Sieltä löytynee keskusteluja asiasta ja muusta aiheeseen liittyvästä :)


    • ....

      voisin olettaa olevani varsin teatraalinen ;D dramattisuudesta en tiedä, asioiden suurentelua ehkä..

      • Tietää hän

        teatraalinen = dramaattinen


    • vesimiesNainen

      Tuo draamattisuutes alakaa pänniä, elä laita
      sitä horoskoopin lukuun, moni muukin vaikuttaa
      koti-ja kasvatusympäristö, syntymäaspektit ja
      kiinalainen horoskooppi.

      Vanhempana ihmisenä en viittis lukea älyttömiä
      kohelluksiasi vesimerkki nimikkeen alla,
      jospa siirtyisit palstalle 20 vuotiaat , niin
      saisit enemmän tietoa itsestäsi.

      Tyypillinen vesimies et ole, lienee lellikakara?

      • Marielle82

        EN ole laittanut sitä horoskoopin piikkin. Kysyin löytyykö muita vesimiehiä joille tätä on sanottu. Ilmeisesti sulle ei ole mutta liekö ihmekään kun ei kukaan noin töykeästä ihmisestä jaksa olla kiinnostunut.

        Dramaattisuus ei välttämättä kuulu vesimiehen ominaispiirteisiin, mutta siitähän tämä tiedustelu olikin lähtöisin. Jokainen ihminen on erilainen, tähtikartat myös poikkeavat toisistaan. Sen tiedän että tietyillä tunnetiloilla ja tavoilla (kateus, valehtelu, petollisuus) ei ole mitään tekemistä horoskooppien kans.

        Ja niin, jos et jaksa lukea niin suosittelen ettet sitten lue nimimerkin Marielle82 kirjoituksia :) Sulla ei kuitenkaan oo mitään oikeuksia pyytää minua siirtymään yhtään minnekään. Vapaa maa ;)

        Kuulut myös ilmeisesti siihen kastiin joka tekee ihmisistä omat viisaat ja asiantuntevat johtopäätökset tutustumatta tai edes yrittämättä tutustua. Mielestäni oon tyypillinen vesimies ja niin on myös lähipiirini. Se on kuitenkin sivuseikka. Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen ja se on pääasia. Jos joku muu ei niin eihän se minun syy tai ongelma ole :)

        Ja nytkö lellikakaruus on verrattavissa dramaattisuuteen? ... :D


      • Kevättalvi
        Marielle82 kirjoitti:

        EN ole laittanut sitä horoskoopin piikkin. Kysyin löytyykö muita vesimiehiä joille tätä on sanottu. Ilmeisesti sulle ei ole mutta liekö ihmekään kun ei kukaan noin töykeästä ihmisestä jaksa olla kiinnostunut.

        Dramaattisuus ei välttämättä kuulu vesimiehen ominaispiirteisiin, mutta siitähän tämä tiedustelu olikin lähtöisin. Jokainen ihminen on erilainen, tähtikartat myös poikkeavat toisistaan. Sen tiedän että tietyillä tunnetiloilla ja tavoilla (kateus, valehtelu, petollisuus) ei ole mitään tekemistä horoskooppien kans.

        Ja niin, jos et jaksa lukea niin suosittelen ettet sitten lue nimimerkin Marielle82 kirjoituksia :) Sulla ei kuitenkaan oo mitään oikeuksia pyytää minua siirtymään yhtään minnekään. Vapaa maa ;)

        Kuulut myös ilmeisesti siihen kastiin joka tekee ihmisistä omat viisaat ja asiantuntevat johtopäätökset tutustumatta tai edes yrittämättä tutustua. Mielestäni oon tyypillinen vesimies ja niin on myös lähipiirini. Se on kuitenkin sivuseikka. Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen ja se on pääasia. Jos joku muu ei niin eihän se minun syy tai ongelma ole :)

        Ja nytkö lellikakaruus on verrattavissa dramaattisuuteen? ... :D

        tyypillinen vesimies, koska haluat olla koko ajan oikeassa (vesimiehen motto: minä tiedän).


      • Marielle82
        Kevättalvi kirjoitti:

        tyypillinen vesimies, koska haluat olla koko ajan oikeassa (vesimiehen motto: minä tiedän).

        Ehkä haluan olla oikeassa ja janoan aina lisää tietoa asioista joista olen kiinnostunut.

        Edellisen kirjoitukseni pointti oli se ettei nenälleni hypitä täysin puolueettomasta aiheesta.

        Voin kyllä myöntää että kaikkea en tässä maailmassa tiedä enkä voikaan :) Oikeassa olen siihen asti kunnes toisin todistetaan. Annan kuitenkin kaikille oikeuden omaan mielipiteeseensä ;)


      • lukenut
        Marielle82 kirjoitti:

        Ehkä haluan olla oikeassa ja janoan aina lisää tietoa asioista joista olen kiinnostunut.

        Edellisen kirjoitukseni pointti oli se ettei nenälleni hypitä täysin puolueettomasta aiheesta.

        Voin kyllä myöntää että kaikkea en tässä maailmassa tiedä enkä voikaan :) Oikeassa olen siihen asti kunnes toisin todistetaan. Annan kuitenkin kaikille oikeuden omaan mielipiteeseensä ;)

        kirjottamias tekstejäs... oon huomannu, ett sussa kiteytyy ne kaikki piirteet, mistä en vesimiehissä pidä... onnex en itse oo tyypillinen veskari =)


      • Marielle82
        lukenut kirjoitti:

        kirjottamias tekstejäs... oon huomannu, ett sussa kiteytyy ne kaikki piirteet, mistä en vesimiehissä pidä... onnex en itse oo tyypillinen veskari =)

        No joo, kaikkia ei voi miellyttää eikä kaikkien kans tulla toimeen, en siihen pyri tai sitä halua.

        Jos joku ei minusta tykkää niin se on ihan ok eikä saa minua tuntemaan mitenkään negatiivisesti. Makuasioista ei voi kiistellä (tai voi muttei ainakaan itsepäisillä ihmisillä kannata) eikä se tykätäänkö minusta ole minun ongelma :) Elämä on laiffii.

        Oon Vesimies, nouseva skorpioni. Huomaan kyllä tuon skorpionin vaikutuksen itsessäni. Oletko itse tehnyt syntymäkarttasi? Tiedätkö nousevan merkkisi? Olisi mielenkiintoista tietää se, jos sen tiedon jakaminen ei sinua haittaa :)


      • nousevan
        Marielle82 kirjoitti:

        No joo, kaikkia ei voi miellyttää eikä kaikkien kans tulla toimeen, en siihen pyri tai sitä halua.

        Jos joku ei minusta tykkää niin se on ihan ok eikä saa minua tuntemaan mitenkään negatiivisesti. Makuasioista ei voi kiistellä (tai voi muttei ainakaan itsepäisillä ihmisillä kannata) eikä se tykätäänkö minusta ole minun ongelma :) Elämä on laiffii.

        Oon Vesimies, nouseva skorpioni. Huomaan kyllä tuon skorpionin vaikutuksen itsessäni. Oletko itse tehnyt syntymäkarttasi? Tiedätkö nousevan merkkisi? Olisi mielenkiintoista tietää se, jos sen tiedon jakaminen ei sinua haittaa :)

        merkkini =) Ei ole itsepäinen, mutta toinen ns. "vapaa" merkki...


      • Marielle82
        nousevan kirjoitti:

        merkkini =) Ei ole itsepäinen, mutta toinen ns. "vapaa" merkki...

        ... mutta et välttämättä halua suoraan sanoa ;)


    • vesimiesnainen**

      Olen usein syrjäänvetäytyvä enkä näytä tunteitani usein, mutta se ei tarkoita, että olisin täysin tunteeton :) Ajattelen kaiken vain ennemminkin järjellä kuin sydämellä.

    • munasirkkeli

      Kyllä jos tunnen jonkun ajatuksen omakseni, niin minusta tulee ehkä liiankin kiihkeä asiani ajaja, ja sitten kaikki muu on minusta väärin.

      Ja aika pienestä myös loukkaannun, ja sen jälkeen kyllä näytän sen olemalla jäätävä ja täysin välinpitämätön loukkaajaa kohtaan, tai itse piru, tai kyynelehtivä itsensä säälijä. Riippuu ihan loukkaajasta, onko miten tärkeä ihminen ja missä tilanteessa loukkaannun jne.

    • black_____star__

      Kyllä mä ainakin oon huomannut että oon joskus aika lailla varsinainen drama Queen, ainaki innostuessani jstn saan aina kuulla olevani maailman tyypillisin Vesimies.. :D

    • ilmeinen

      Leijonahan on vesimiehen oppositiomerkki ja minä ainakin näen tietynkaltaisen yhteyden näiden välillä. Leijona hakee huomiota keikaroimalla, mutta huomionkipeä on myös vesimies. Elämänikäinen draama menossa. Usein jopa rääväsuu ellei muuten tule huomiota. Samoin turhia luuloja itsestään kuten leijonallakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe