Olin taannoin mukavan auton kyydissä. Penkit (sohvat) oli mukavan tuntuista nahkaa ja muutenkin auto vaikutti oikein miellyttävältä. Moottorivaihtoehtona oli 2.5 litrainen bensa turbolla. Kun huomasimme kuskin kanssa jonkun Saabin yrittävän peräämme ohituksesta härnäsimme automaattivaihteistoa pienellä näpäytyksellä ja siitä innostuneena laatikko laittoa "pienempää pesään". Hetkessä kiisimme n.160 km/h ja Saabia ei näkynyt missään. Mitä tästä opimme? -Ostakaa kunnin VOLVOJA!!!
Ostakaa pojat kunnon auto: V70 2.5 Turbo Kyllä lähtee!
11
2013
Vastaukset
- xx
ostetaanhan me
- äh
Ihan mielenkiinnon vuoksi mikäs Saab sinne taakse jäi?
- Turbo Volovo
Tuo tais olla joku tykki 900..
- Audi S2
Turbo Volovo kirjoitti:
Tuo tais olla joku tykki 900..
etkö tajua että ei kaikkia kiinnosta leikkiä autoillaan jossain 160 vauhdissa yleisessä liikenteessä! Eri homma jossain moottoriradalla jne. Mitähän siitä tulisi jos sattuisi olemaan samaanm aikaan 20 kovakulkuista autoa liikenteessä ja kaikki yhtä aikaa alkaisi kisailemaan? Viisasta? EI !
Tutuilla on ihan kivasti kulkevia autoja, mm. kaverilla Mersu 190E rakennetulla koneella (teho 240kW)ja ei tyypin tee mieli kisailla kun ei kulemma löydy vastusta pahemmin, eli sekin saattaa olla syynä jos ei halua kisailla. Kuulemma teini-DX pojat yrittää härnätä mutta älyää että antaa poikien olla.. - Lada Power
Audi S2 kirjoitti:
etkö tajua että ei kaikkia kiinnosta leikkiä autoillaan jossain 160 vauhdissa yleisessä liikenteessä! Eri homma jossain moottoriradalla jne. Mitähän siitä tulisi jos sattuisi olemaan samaanm aikaan 20 kovakulkuista autoa liikenteessä ja kaikki yhtä aikaa alkaisi kisailemaan? Viisasta? EI !
Tutuilla on ihan kivasti kulkevia autoja, mm. kaverilla Mersu 190E rakennetulla koneella (teho 240kW)ja ei tyypin tee mieli kisailla kun ei kulemma löydy vastusta pahemmin, eli sekin saattaa olla syynä jos ei halua kisailla. Kuulemma teini-DX pojat yrittää härnätä mutta älyää että antaa poikien olla..Meseillä ajaa vaan lesot.. Kaverilla on Lada (456kW), ei sekään viitti nolata mersuja..
- 740
Audi S2 kirjoitti:
Tutuilla on ihan kivasti kulkevia autoja, mm. kaverilla Mersu 190E rakennetulla koneella (teho 240kW)ja ei tyypin tee mieli kisailla kun ei kulemma löydy vastusta pahemmin, eli sekin saattaa olla syynä jos ei halua kisailla. Kuulemma teini-DX pojat yrittää härnätä mutta älyää että antaa poikien olla..Autoja on kavereilla, tutuilla ja taalasmaiden sepoilla
- jep
740 kirjoitti:
Autoja on kavereilla, tutuilla ja taalasmaiden sepoilla
sitä kuuluisaa serkun kaimaa.....
Välillä vähän harmittaa kun muilla on ainoastaan niin komeat autot ja mulla yli 10 vuotta vanha....ei silti että olis tarvetta vaihtaa vanha sotaratsu uudempaan kun tuntuu siltä, että kun ikää tulee (molemmille) niin vauhti vaan kasvaa.
- fff
kun minä pyyhkäisin sinun ohi 180 km/h DIESEL Pakettiautolla
Transporter TDi plus - autohullu
niin kerroit tossa jutussa oikeen mielenkiintoisen jutun!!mutta tässä olisi vielä parempi vaihtoehto sinulle volvo V70 kyydissä olleelle! Serkkuni osti tuossa taannoin myöskin volvon! V40 vuosimallia 1998 eikä tässä vielä kaikki moottori on tähän korimalliin saatavana oleva tehokkain eli T4 (200hv 300nm vääntö)!en väitä etteikö 2.5 litrainen mylly jaksaisi viedä tuota korimallia mutta kyllä minä taivun T4 puoleen!siinä koneessa on murskaavaa vääntöä ja tehoa!auto on manuaalivaihteinen mutta esim. ohitukseen lähtiessä ei tarvitse vaihtaa pienemmälle vaan voi huoletta lähteä vaikka suurimmalla vaihteella ohitukseen...ei hyydy!!Mitä puhuit automaattivaihteistosta niin sanottu "kick down" eli vaihteen pienemmälle heittäminen kaasulla on todella mukavaa tehdä, mutta silti se on aina suurempi rasitus sekä moottorille että vaihteistolle ja polttoainetta kuluu! luultavasti se saabin kuski ei viitsinyt lähteä kisailemaan kun tiesi että ei pärjäisi! Sikäli viisas päätös!
Itse olen vasta 17 mutta kyllä autoista tiedän!
terveisin "autohullu"- Vauhdin hurmaa..
Kyllähän nuo T4 ja T5:set lähtee aika railakkaasti! Kirjoitin vaan tosta mallista ku muista ei oo oikein kokemusta.. Harmi.. Mutta kohta ku saan kortin niin enköhän kiertele autokauppoja ja koeaja kaikki parhaat mallit! Oon nimittäin 16v tai koht 17 ja tiedän autoista yhtä sun toista ja niin pitääkin ettei lähe ihan kokemattomana rattiin!! Oot varmaan itekki jo vähän koeajanu autoja.. Pitäähän sitä ajokokemusta olla ennen ku lähtee autokouluun.. Innokkaasti korttia odotellen..VOLOVO MIES -84
- 740 rules
Vauhdin hurmaa.. kirjoitti:
Kyllähän nuo T4 ja T5:set lähtee aika railakkaasti! Kirjoitin vaan tosta mallista ku muista ei oo oikein kokemusta.. Harmi.. Mutta kohta ku saan kortin niin enköhän kiertele autokauppoja ja koeaja kaikki parhaat mallit! Oon nimittäin 16v tai koht 17 ja tiedän autoista yhtä sun toista ja niin pitääkin ettei lähe ihan kokemattomana rattiin!! Oot varmaan itekki jo vähän koeajanu autoja.. Pitäähän sitä ajokokemusta olla ennen ku lähtee autokouluun.. Innokkaasti korttia odotellen..VOLOVO MIES -84
mul on 740 gle turbo diesel intercooler ja lähtee
ku tykki vaikka on vahä vanhempi yks päivä jäi
lähössä 600 slk mb mut tiukoille se meni mut
on mulla ollu semmonen 850 turbo bensa 3.0 litran
koneel mut myin poisku muija hajotti siit neljä
kertaa vaihde laatikon siin 850 on 250 hp kävin
mittauttaa sen penkissä et ihan kivasti. tos 740
on laiteltu kaikkee heebeleit sun muut siihen ja
on tosi tosi nätti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726