vaakaN ja härkäM, millainen yhdistelmä?

maijuuu-

Kuinka sopii yhteen?

14

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käärme

      minun mielestä. Onhan sanottu että he ovat oikein sielujen ystävät. Itsellä kokemusta vain kahdesta härästä molemmat nykyään pelkkiä ystäviä mutta toinen on edelleen erityisen tärkeä ja todella läheinen. mutta rakastavaisia ei meistä tullut koskaan minun ansiota.

    • vaakafemme

      mutta ilmassa on jotain jännitettä ollut aina härkämiehen läheisyydessä...jotain "tuttua".

    • vk76_

      mitenkä ne venuksen lapset muutenkin?
      Kunhan on kosteaa ja kovaa :))

    • vaaka (n)

      Kerran Härkämiehen sylissä ja olisin jäänyt ikuisesti,jos ei elämä olisi vienyt erilleen. Oltiin siis vapaita, mutta toinen muutti 700km päähän. Ikävä on. Siinä oli jotakin niin ihanan hellää ja turvallista. Tuntui oikeasti siltä, että roolit olivat kohdallaan. Mies oli oikea mies ja sai minut tuntemaan itseni 100% naiseksi.Härkämiehen valitsisin puolisoksi ja lasten isäksi.

      • väärä härkäkö

        Härkämies on alussa loistava ja oikea lasten isä. Mutta mikäli haluat vapautta ja omia kavereita ja et halua olla kotihengetär niin sitten Härkä on väärä valinta. Tässä pohdin mikä merkki olisi Vaakanaiselle se sopivin?


      • maijuuu-

        hienoa, hyvä juttu (:


      • Tiikeri-75

        Minäkin koin reilun kolmen vuoden suhteen härkämiehen kanssa. Parempaa en itsekään olisi voinut enää toivoa...
        Elämämme intressit vain veivät eri suuntiin, mikä harmittaa vieläkin, kohta kolmen vuoden päästäkin.

        Härkämies oli
        - romanttinen (muisti yhteiset merkkipäivät sekä omani, halasi, pussasi, puhui henkeviä jne.)
        - huomioi minut lähes joka päivä esim. soitteli ja tekstasi

        Ja tämä puolestaan teki minusta samanlaisen häntä kohtaan. Aivan mahtavaa. Edelleen olemme ystäviä.


    • täydellinen yhdistelmä

      tosi-nainen ja tosi-mies kohtaa ja molemmat ovat venuksen lapsia.

    • Vaaka tytsy

      Itse seurustelin härän kanssa 6 vuotta ja ero tuli. Kyllähän he mainostavat entavansa vaikka kuun taivaalta, mutta odota vaan kun arki astuu kuviin. Vaaka ikuisesna romantikkona ei kestä härän paikalleen jumittautumista ja suhteen arkisuutta. Myöskään härän härkäpäisyys ja sulkeutuminen itseensä ei varmasti vaakaa innosta.

      • pelätä.

        sanottiin, että arki astuu kuvaan kahdessa vuodessa. Nykyisin puhutaan 1,5 vuodesta, joten eipä tarvitse teikävaa´an elämässä ikävystymistä...


    • yhm

      Olen juuri kokeilemassa yhdistelmää. Vähän ihmetystä herättää, mutta toiveikas olen vielä. En kyllä usko näihin horoskooppeihin. Mielenkiinnolla katson.

    • vaa'an mitta

      Mulla 3 härkämiestä tässä ollut. Kerron kokemukseni kaikista.

      Härkä 1.
      Hän houkutteli mut luokseen ja oli kaikin puolin viehättävä mutta sitten kuitenkin sovimme yhteisellä päätöksellä, ettemme ala parisuhteeseen emmekä liion muuhunkaan. No kuitenkin kuukauden päästä kyseinen härkä vaihtoi mielipidettä asiaan ja yllättäin soitti ja väitti rakastavansa, haluavansa uuden mahdollisuuden kanssani parisuhteeseen.. Hän jopa kosiskeli. No mutta koska ei saanut tahtoaan läpi alkoi suuttua. Itse asiassa muuttui todella pelottavaksi. Ei uskonut kun sanoin moneen kertaan, etten tule sen luo että mulla toinen. Lopputulos tässä tapauksessa on, että pelkään häntä ja hän EI tosiaankaan osaa lopettaa tota. Vaikka itekseen sitten kiukuttelee ja maanittelee viesteillä ja soitoilla, mun ei tarvi ees vastata. Sapettaa jo.

      Härkä 2.
      Tämän härän kohdalla minä tein aloitteen. Ja aloimmekin pitää suht tiivistä yhteyttä mailaillen. Vierähti kuukausia ja silleen enkä saanut irti hänestä kiinnostaako vaiko ei. Lopulta tuli pitempi hiljasuus ja mä luovutin. Mietin, että sillä varmaan joku toinen tai parempaa tekemistä. No sitten yks kaks se ottikin yhteyttä ja kysyi saman tien mukaan mua ulkomaan matkalle. Näkemättä edes! Ja ihan tosissaan vaikutti olevan. En ymmärrä. No mutta tämän härän kohalla vielä asiat auki. En tiedä tapaammeko koskaan. Lueskeltuani muiden kokemuksista härkien suhteen, on varmaan parempi unohtaa koko tyyppi.

      Härkä 3.
      Tämä härkä lähestyi mua ja nopealla aikataululla päädyimme samaan sänkyyn ja lopulta oli pakko tunnustaa että seurustelimme. Olimme alkuun tosi tiiviisti yhdessä yötä päivää ja hän esitteli nopeasti mut läheisilleen ja jopa vanhemmilleen. Mutta sitten tapahtui jotain. En oikein tiedä itekkään mitä mutta lopputulos on se että härkä ja vaaka ei sovi yhteen. Härkä kaunistelee asioita eikä sano suoraan. Pitää mykkälakkoja ja aattelee enempi itseään ja kaverit tuntuu olevan tärkeitä vaikka sitten osaa kyllä hurmata ja olla huomaavainen kun sille päälle sattuu. Mä en ainakaan usko härän puheisiin tämän tapauksen jälkeen. Ei siitä ota pirukaan tolkkua.

      Jostain kyllä oon kuullutkin, ettei härkä ole parasta mahdollista kumppania vaa'alle ja että vaaka sekottas härän pään (mihin en usko). Se juttu ei vaan toimi vaa'an ja härän välillä pitemmän päälle. Mutta lykkyä tykö jos uskallat riskeerata ja kokeilla.

    • Varattu härkä

      Olen auttamatta rakastunut vaakamieheen, jonka kanssa olen puolen vuoden aikana ystävystynyt. Mikä lie olisi tähtimerkkien puolesta mahdollisen suhteen kohtalo?

      • Hyvin

        Kokemusta jo pidemmältä aikaväliltä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe