SUIHINOTTO ja nuoleminen...

Anna--

Siis tämä palsta on melkeinpä täynnä miehiä jotka vain jauhavat suihinotosta ja kysyvät naisilta kakenlaista paskaa siitä. EI NIINKU VISSIN KELLÄÄN (en yleistä, ihania miehiäkin löytyy jotka ajattelevat sitä herkempää ja usein vaikeamminkin tyydytettävää naista!) NIIN EIKÖ TEILLÄ "SUIHINOTTOFRIIKEILLÄ-MIEHILLÄ KÄY MIELESSÄ ETTÄ NAISILLAKIN ON HALUT??!! naisetkin haluavat orgasmin tai ainakin suurta nautintoa!! TIE NAISEN ORGASMIIN KÄY USEIMMITEN VAIN KLITORIKSEN KAUTTA JA SUUSEKSI ON TÄHÄN VARSIN TÄYDELLINEN. SE ON MONILLA AINOA TIE ORGASMIIN. TOKI MYÖS SORMILLA VOI SAADA JOTAIN KIVAA AIKAAN...

mutta mikä helvetti siinä on kun poikaystävänikin kanssa asia on niin, että seksimme on joko suihinotto tai imeminen ja nopea pano. olen vuosien aikana ilmoittanut vihjeillä tai jopa pitkällä viestillä suuseksin puutoksesta ja seksista yleensä, mutta eipä ole asia muuttunut. En koskaan vie likasta pimppiä mieheni eteen, ja posliinikin olen. jotain on sanonut että inhoaa mehuja enemmän kuin minä hänen spermojaan... mutta vaikka inhoankin niitä, rakastan muuten imemistä ja nautinnon tuottamista hänelle... tosin nyt on sekin ollut pakko laittaa jäähylle... paska homma kun 5 vuoden suhde ja muuten mukavaa ja turvallista mutat ei seksi toimi. ollaan muuten 20 vuotiaita ja ihan komea pari. itsekin olena saanut kuulla paljon kehuja ulkonäöstäni, nöyrä kuitenkin olen, mutta barbia ja missiäkin olen kuullut. piristänyt kivasti mieltä..

mutta tämä tilanne niin vituttaa ja ahdistaa. olihan minulla vasta toinen partneri joka antoi mahtavaa suuseksiä (ja minä annoin myös hänelle suuseksiä, pyytämättä). ja tämä tapaus oli muutenkin mahtava rakastelemaan, jos halusi. tosin tämäkin mies orientoitunut saamaan suuseksiä. söpön suhteen alkuvaiheen jälkeen alkoi kinuamaan monesti ja usein. eikä useimmiten kuulunut sitä vastapalvelusta.

PISTÄÄ MIEHET VÄHEMMÄNKIN KIEROUTUNUT AJATUSMAAILMA VITUTTAAN JA AHDISTAAN! KAI TAJUATTE ETTEI MONI UJO TYTTÖ KUTEN MINÄ ALA ASIASTA HUUTAMAAN?? PITÄIS ITE AIKUISEN MIEHEN YMMÄRTÄÄ!

33

9968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • for-fun

Kyllähän sitä minäkin olen kinuamassa,
      mutta HUOM! en suinkaan yksipuolisesti.
      Kyllä sitä täältäkinpäin löytyy, ja naisen
      tyydyttäminen on jokaiselle itseään kunnioittavalle herrasmiehelle
      itsestäänselvyys.

• Wastaaja

Kyllähän melkein poikkeuksetta jokainen mies antaa mielellään suuseksiä naiselleen, ihan omasta aloitteesta.

Sinun ongelmasi on vain siinä, että styylaat idiootin kanssa. Sen sijaan että syyttelet miehiä, joista ylivoimainen enemmistö EI ole samanlaisia kuin poikaysätäväsi, niin ehkä sinun kannattaisi miettiä että kannattaako styylata idiootin kanssa?

Oma valintasihan tuo on.

• alkup.

on tullu keskusteltua useampien miesten kanssa ja myös suhteissa olen todennut. ihana kuulla vaan että nuita normaalejaki miehiä on. helvetti kun tuo ei niinku tajua, eikä se toinenkaan tajunnut hirveästi, vaikka vihjannu ja enemmän tai vähemmän selvästi asiasta puhunut. niin ei... puhdas posliinipimppi eikä voi ajatella paskaakaan mitä nainen ehkä TARVII... ku ite saanu kunnon suuseksit... eihän sitä sen jälkeen tartte mitään tehä ku ite on tyytyväinen.

ps. kehuja olen saanut kehittneistä kyvyistäni suuseksin annossa, pidän siitä, kiihotun ja teen sitä tunteella, vaikka ne spermat ovat inhottavaa... en kuitenkaan sano asiaa noin miehelle. ettei vain ota turhaa asiaa itseensä. eihän se henk kohtasta ole nuo luonnon nesteet. ei naisellakaan!

• alkup.

että "Kyllähän melkein poikkeuksetta jokainen mies antaa mielellään suuseksiä naiselleen, ihan omasta aloitteesta." ei todellakaan. harva tekee, ja ne harvatkin kun pyytää tai vihjaa... ei omasta aloitteesta.

• paljaskulli
        alkup. kirjoitti:

että "Kyllähän melkein poikkeuksetta jokainen mies antaa mielellään suuseksiä naiselleen, ihan omasta aloitteesta." ei todellakaan. harva tekee, ja ne harvatkin kun pyytää tai vihjaa... ei omasta aloitteesta.

hei,tuu tänne!rakastan pillun nuolemista;saat takuulla orkkuja!

• täälä
        paljaskulli kirjoitti:

hei,tuu tänne!rakastan pillun nuolemista;saat takuulla orkkuja!

Rakastan pillun nuolemista ja saa olla todella karvainenkin..ja myös aromikas,se on parempikin kuin täysin puhdas,pimppi tuoksuu ihanalle. Mutta meitä on moneen lähtöön..!

• ....
        alkup. kirjoitti:

kyllä muuten ihan omasta aloitteesta ja nauttiikin siitä.. omalle kohdalleni sattunut vain näitä miehiä, jotka tykkäävät oikeasti antaa suuseksiä ja tuottaa nautintoa

• Wastaaja
        alkup. kirjoitti:

Toi sun olettamuksesi tuskin perustuu mihínkään tilastolliseen tosiasiaan - Ne tilastot ja tutkimukset nimittäin kertovat että melkein poikkeuksetta kaikki miehet antavat suuseksiä naiselleen.

Ehkä tuo ennakkoluulosi perustuu omiin kokemuksiisi? Siinähän taas on kyse vain siitä, että millaisten miesten kanssa olet suhteissa.

• tänne

niin nuolen!

• Mies-Hki

Mutta niin on varmasti naisissakin. Itse haluan useinkin tyydyttää kumppanini juuri ensin suulla/kielellä. Se on minusta hyvinkin kiihottavaa. Usein sen jälkeen itse ei niin kovin kauan tarvitse kun jo laukean. Nyt vaan sinkkuna elelen ja seksin saralla ollut hiljaisenpaa;-(

• ittes tänne niin

lupaan nussia sua suuhun oikein kunnolla...painan mahtavan kullini syvälle nieluusi ja saat mieluusti lutkuttaa paksua varttani kunnes on aika niellä isot lastit.loppuu tuo valitus kun on barbilla suu täynnä spermaa.

• miqe

• miqu..
        miqe kirjoitti:

Mitä tehdä, kun tämän ketjun avanneen typerän barbin kaltainen horo ei ymmärrä, mikä on naisen tehtävä? -Vastaus löytyy alla olevasta nerokkaasta kuvasarjasta.

Tyttö ei oikein ymmärrä, mitä hänen pitäisi tehdä (ottaa muna suuhun)
        http://rapidshare.de/files/25711144/1273635432.jpg.html

Uhataan katkoa tytön hiukset, jos ei ymmärrä
        http://rapidshare.de/files/25711202/1273635433.jpg.html

Johan ymmärsi
        http://rapidshare.de/files/25711242/1273635434.jpg.html

Tässä vielä pari loistavaa lisäkuvaa.. huomatkaa hiusten harveneminen!

Barbi:
        http://rapidshare.de/files/25712905/1273635431.jpg.html

Barbi, joka on pantu ymmärtämään:
        http://rapidshare.de/files/25712934/1273635438.JPG.html

• *Kirsi*

Sama asia on alkanut "kyrpiä" myös mua. Neljä vuotta olen ollu tässä nykyisessä suhteessa. Aluks sain usein suuseksiä, ja mä annoin hälle. Suuhun vaan en anna laueta, yökkäysrefleksi on sen verran herkässä, että mielelläni imen ja nuolen, mutta lastin otan vaikka rinnoilleni. Tän kuluneen vuoden aikana on vaan seksi alkanut mennä siihen suuntaan, että alkaa maistua puulta. Ei suukseksiä ole paljoakaan herunut. ja jos on niin vain vähän aikaa, ei siis orkkua. Suuseksi ja sormetus kun on ne mun keinot laueta. Nostin kissan pöydälle tässä juhannuksen alla, sen verran paljon asia vitutti. Sanoi ett niska ja kieli puutuu liikaa. Kumma kun asia ei häntä suhteemme alussa vaivannut. Kun suhteen alussa kiroilin sitä, että orkun tulo saattaa kestää suuseksilläkin varttinkin, hän sanoi ettei se haittaa, hän nauttii kun minä nautin. Vaan eipä taida siis nauttia enää. Ja kun mä en yhdynnässä laukea, tietää tuloksen jo etukäteen: omassa rauhassa yksin jälkeenpäin itselleni orkun sormetan, äijän ehkäpä kuorsatessa vieressä. No,ei hän kuorsaa, mutt ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
      Aika usein on seksi menny siihen, että hän kuiskii rivoja mun korvaan samalla kun itse sormetan, hänen pienellä avustuksella. Kun mä olen saanut, hän pukille ja homma ohi viidessä minuutissa.
      Alkaa siis ottaa meikäläiselläki pikkuhiljaa pattiin!!!
      Eli ymmärrän täysin tuntees! Aika näyttää kuinka kauan me naiset jaksetaan ylläpitää huonoja suhteita. Sitä vaan ei millään jaksais alottaa kaikkee taas alusta.

• Come-on

Mitäpäs jos mirrit nuolisitte toisenne?

• vielä...

Vastauksena tähän: MIKÄ HELVETTI SIINÄ ON KU NAISET (en nyt yleistä) EI OTA OMA-ALOITTEISESTI SUIHIN OMALTA AVIOMIEHELTÄÄN ?? 3 VUOTTA NAIMISISSA JA MINÄ NUOLEN OIKEIN MIELELLÄÄN !!! Tämä tarina on tosi, ja olen ainoastaan kerran saanut n. minuutin verran suuseksiä vaimoltani 3 vuoden aikana.

Tämä vastauksena sinulle Anna-- , että menee se myös toisinpäin.. Minullakin ollut yksi lyhyehkö suhde viime kesänä, jossa sain taivaallista suuseksiä, mutta itse en saanut antaa vastapuolelle sitä...

Missä muuten asut ? Itse olen Turussa... 29v. mies. Jos löytyy kiinnostusta, voitais vaikka mailailla ihan omaksi huviksemme ?

[email protected]

• koittaisit

joskus pesasta kullis! Saattais maistuu naisille enemmän ku kerran minuutin!

• sen...
        koittaisit kirjoitti:

joskus pesasta kullis! Saattais maistuu naisille enemmän ku kerran minuutin!

...varmaan tiedät kokemuksesta, juustokulli ! Kannattais varmaan ruveta myymään töhnääsi uuden sukupolven gorgonzola-juustona...

• Calix

Hyvää kokonaisseksiä olen tähän mennessä saanut vain japanittarelta ja melko hyvää venakolta.

Tasa-arvoajattelu tuhoaa seksin ja lopulta johtaa lepsoiluun.

Naiset eivät clitorikseltaan näe seksin yhteiskunnallisia vaikutuksia.

• saan suihin ja annan sitä myös isse.,.mikä sen mukavampaa,,kuin 69.tai nuolla tytöä ja katsella ku se nauttii kaikesta..kiusata hetken ennen hehkumaa..,en tykkää kauheista pehkoista haaroissa.,rajattu tai posliini ...nami nami.

• Kysyvä ei tieltä eksy

Kuinka on itsesi laita; löytyykö siistitty viidakko?

• nuolijamies

Tykkään nuolla klittaa ja multa otetaan suuhun ja niellään. Mulla ollut useita naisia ja osan pillu haisee tosi pahalta pestynäkin. Ominaishaju on yököttävä. Nykyiseni kiimaneste on neutraalia kuin vesi, joten siinä ei ole mitään pahaa. Pahoja en nuole!

Toinen juttu on se, että jos et ole seksikäs. Mulla ainakin paljon kiimaisempi olo kesällä kun hameita ja pomppivia tisuja kaupungin kaduilla. Joillakin nännitkin kohollaan paidan läpi ja kyllä se vaan alkaa panettamaan enemmän ja oma kumppani saa munaa ja kieltä enemmän kuin talvella jolloin kaikki naiset on harmaita ja toppatakeissa. Toista se on jossain Karibian kansojen keskuudessa ja Miamissa.

Kuljeksi kotona hameessa ilman pikkuhousuja ja herättele ukkoasi. Älä anna aina panna vaan sano, että nuole. Jos ei tottele, niin ihme. Mä tottelen kun noin sanotaan. Voinhan mä toisen hiuksetkin pestä tms jos käskee/pyytää.

Panen kans peppuun säännöllisesti eli kokonaisvaltaisesti olemme aika avoin pari eikä mikään ole paitsiossa.

Molemmat ollaan fiksuja ja hyvännäkösiä, mulle tulee kivasti flirttejä ja naistanikin moni mies katselee kadulla.

Myös joku muu piriste kuin seksi vois olla suhteellenne hyväksi tai osoittaisi suunnan. Menkää ulkomaanmatkalle. Ehkä se helpottaa hankalaa tilannetta tai sitten tulee törmäys jolloin näkee, että aika erota.

• ratkaisu tässä

Jos aiot pysyä kauemmin poikaystäväsi kanssa on sinun pakko puhua hänelle tästä asiasta suoraan. Sano hänelle mitä tahdot ja vaadi sitä kunnon nuolemista. Ja neuvo miten se tulee tehdä. Osta kirja tai opas oraaliseksin iloista ja anna se hänelle lukemiseksi.

Sitten jos nämä eivät auta niin osta CB3000 siveysvyö miehellesi ja pakota hänet käyttämään sitä (jos hän rakastaa sinua hän tekee tottelee). Ota avain itsellesi ja viikonpäästä hän tekee mitävain, jotta saisi seksiä. Silloin pakota hänet tekemään sinulle ihan mitä olet halunnut aina. Sido hänet sänkyyn ennenkuin otat pois sen laitteen. Sitten voit hitaasti leikkiä miten tahdot ja jos hän on ollut kiltti poika voit antaa hänen tulla. Lopuksi kiinnitä laite takaisin ennekuin irroitat hänet köysistä. Hygienia onnistuu myös se päällä.
      Ja taas 3-4 päivä päästä hän suorastaan rukoilee saadakseen nuolla sinua... Ja huomiota saat jokapäivä ihan erilailla kuin ennen, koska hän yrittää vietellä sinua seksiin.

Kunnon selibaatti jossa ei miehesi voi edes runkata itseään tekee hänestä kiltin ja kuuliaisen pojan.

• Ja vielä..

Tiedoksi vain, että näin terveydenhuollon ammattilaisena huolehdin hygieniastani hyvin, mutta silti viimeksi jolloin vaimoltani sain suuseksiä oli vuosi 1988. Hän ei sitä halua antaa enkä voi pakottaakkaan koska hän ei suusexistä tykkää, edes saamisesta. Kyllä hän nuolla antaa mutta ei saa kestää kauaa koska hänellä menee tunnelma täysin.
        Avioliitto on enemmän kuin yxi suihinotto.

M 39-v

• Rouva Helena

Meillä naisen tarpeiden huomiointi sai kummasti lisähuomiota kun otimme CB3000-siveysvyön käyttöön pari vuotta sitten. Suosittelen lämpimästi kaikkiin parisuhteisiin! Lisää tietoa aiheesta:
        http://www.angelfire.com/id2/Hawaii/MaleCh.html

• Kapteeni Koukku

"Ota avain itsellesi ja viikonpäästä hän tekee mitä vain, jotta saisi seksiä."

Oletteko niin IHANIA? Mies voi olla vuoden raittiina tai ilman. Nainen sen sijaan on hyvin fyysinen olento.

• Kapteeni Koukko
        Rouva Helena kirjoitti:

Meillä naisen tarpeiden huomiointi sai kummasti lisähuomiota kun otimme CB3000-siveysvyön käyttöön pari vuotta sitten. Suosittelen lämpimästi kaikkiin parisuhteisiin! Lisää tietoa aiheesta:
        http://www.angelfire.com/id2/Hawaii/MaleCh.html

Ja mitä vielä?

• saamaton

male alotti tän ketjun. Naisethan tänne "jakopäänsä" nuolemisesta kirjoittelee. JOOPA-JOO

• Skyttä

Ennen suuseksiä kannattaa pestä kalu, sitä on miellyttävämpi maistella. Kuten joku aiemminkin mainitsi; raikas, vastapesty kalu on miellyttävämpi ottaa suuhun kuin pari päivää pesemättä ollut.

Näinkin yksinkertainen asia saattaa unohtua...

• susanna.

barbi - missi - barbi - missi - barbi - missssiiiiiiiiiiiii - barbiiiiiiiiiiiiiii

BLÄÄH!

• Veli-hyvä

Vaihda pelkkä penis hieman kokeneempaan olentoon.

• Anonyymi00031

Jokohan on kyrpää vaihettu?

• Anonyymi00032
      UUSI

Naiset ja suihinotto on yhtä hyvä yhdistelmä kuin sokea ja mopo. Jos haluatte hyvän suihinoton, sen saatte vain ja ainoastaan mieheltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      131
      8331
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      462
      7530
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      220
      5676
    4. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      92
      4694
    5. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      147
      4624
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      106
      4455
    7. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      18
      4286
    8. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      4172
    9. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      80
      4102
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3830
    Aihe