Soitellaan, miksi?

vaakatyttönenvain

Olisin vain halunnut tiedustella sellaista asiaa teiltä jousimiehiltä, mistä johtuu se että niiden "herkkien hetkien" jälkeen sanotte vain: "Soitellaan!" Joskus vain tekisi mieli motata ja lujaa tollaisen käytöksen takia.. Tiedän monia ihmisiä joille on käynyt samanlailla, eli kun ollaan vietetty hauskaa jne.. niin sen jälkeen jousimies vaan heittää sinut ulos ja sanoo että soitellaan!?
Pelkäättekö te että me viemme teiltä jotain(vapauden) vai alkaako teitä hävettämään/kaduttamaan jokin vai alkaako teitä kyllästyttämään seura? Auttakaa hyvät jouskarit jotenkin mua ymmärtämään :D Ehkä kyseessä on sittenkin vain jokin "poikkeusjouskari"

18

3148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies19974

      no homma on sillain että kun me jousimiehet ollaan vähän sellaisia että kun alkaa näyttämään että tulee käsiraudat ranteisiin niin sitä haluaa vaan enemmän päästä vapaaksi ja sitten vaan helpompaa sanoa että soitellaan ja kyllä me joskus soitellaankin jos ei tunnu siltä että heti joutuu patteriin kiinni mä annan hyvän neuvon älä näytä sitä että olet kiinnostunut vaan anna haaastetta niin se jousimies pyörii sen jälkeen sun ympärillä kun kärpänen

    • poikkeustapaus

      Kokemus on osoittanut, että muutkin jouskarimiehet tekevät samaa. "Soitan sulle PIAN" - odotusta kesti kolme viikkoa.
      "Soittelen sulle" puhelua on odoteltu kolme kuukautta. Jos jouskari sanoo että "palaillaan" niin seuraava soitto tule kahdeksan kuukauden kuluttua. Jouskari ei osaa hoitaa suhdetta, jos sellaista hänen kanssaan koskaan saa edes aikaiseksi. Jouskari on enemmänkin hyväksikäyttäjä! ...ei tietenkään omasta mielestään. Koeta kestää:)

      • vaakatyttönenvain

        Kiitoksia vastauksistanne, osaanpas ainakin varautua tästä edespäin. Olette te kyllä aikamoisia, te jouskarit :) yritän ymmärtää..


      • Jouskarimies-72
        vaakatyttönenvain kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksistanne, osaanpas ainakin varautua tästä edespäin. Olette te kyllä aikamoisia, te jouskarit :) yritän ymmärtää..

        Ei olla sen tyypin miehiä että jaksetaan odottaa seksiä viikko- tai kuukausitolkulla...joka ei tarkoita ettäkö pinnallisia oltaisiin, päinvastoin, syvällisiä ja intohimoisia oriita ollaan, ja ostaan ottaa naisen halut ja himot huomioon :)


    • jouskari--->

      ... yksi huono tapa: kyllästyn ihmisiin nopeasti. Varsinkin jos jonkun elämänilo tulee toisten pilkkaamisesta, niin ei sellaista kauaa jaksa katsella.

      • vaakatyttönenvain

        En meinannut loukata ketään tällä viestillä.. Anteeksi jos olen antanut väärän kuvan?


    • Onneton kauris

      valitettavasti näin taitaa usein olla jousimiesten suhteen. Itselläni on muutaman kuukauden vanha jouskarisuhde menossa ja valitettavan usein, etten sanoisi aina, tulee viimeisenä hyvästelyn jälkeen juuri tuo "soitellaan". Ajankohtaa, edes suurin piirtein, milloin seuraavan kerran tavataan tai ollaan yhteydessä puhelimitse ei koskaan tule jouskarin suusta.

      • jousimies

        vaikka oon nainen ja tässä oli miehet kyseessä listaan tässä nyt asioita joita haen miehessä, ja jos joku näistä ei toimi niin sanon ihan itse myös "soitellaan"
        1.Miehessä pitää olla kunnolla haastetta, ei mikään helppo nakki/ vässykkä, vaan sellanen joka saa sydämen hakkaamaan tuhatta ja sataa ja vielä parempi jos ei näytä kiinnostustaan, vaan sen eteen pitää tehdä töitä
        2. Ei saa jäädä roikkumaan vaan antaa mun ottaa yhteyttä ensin
        3. Edes ulkonäkö ei ole niin tärkeää kuin muunlaiset taidot. Jos ei osaa hommia makuu huoneen puolella en vois edes kuvitella mitään vakavampaa, vaikka tyyppi muuten ois kaikin puolin ihana(todistettu juttu)

        Noi tulee nyt päällimmäiseksi mieleen.

        Ja sit tärkein neuvo teille naisille.. Jousimies toisaankin haluaa olla vapaa.. Voi rakastua ja olla uskollinen mutta älä koskaan tee itsestäsi itsestään selvää naista vaan anna haastetta.

        Ja normaalisti jos itse käytän esim. tuota "soitellaan" , ja en soita niin se on merkki siitä että ihminen ei ole kolahtanut. Jos taas käytän ja soitan, silloin olen aidosti kiinnostunut :)


      • jousinainen-75
        jousimies kirjoitti:

        vaikka oon nainen ja tässä oli miehet kyseessä listaan tässä nyt asioita joita haen miehessä, ja jos joku näistä ei toimi niin sanon ihan itse myös "soitellaan"
        1.Miehessä pitää olla kunnolla haastetta, ei mikään helppo nakki/ vässykkä, vaan sellanen joka saa sydämen hakkaamaan tuhatta ja sataa ja vielä parempi jos ei näytä kiinnostustaan, vaan sen eteen pitää tehdä töitä
        2. Ei saa jäädä roikkumaan vaan antaa mun ottaa yhteyttä ensin
        3. Edes ulkonäkö ei ole niin tärkeää kuin muunlaiset taidot. Jos ei osaa hommia makuu huoneen puolella en vois edes kuvitella mitään vakavampaa, vaikka tyyppi muuten ois kaikin puolin ihana(todistettu juttu)

        Noi tulee nyt päällimmäiseksi mieleen.

        Ja sit tärkein neuvo teille naisille.. Jousimies toisaankin haluaa olla vapaa.. Voi rakastua ja olla uskollinen mutta älä koskaan tee itsestäsi itsestään selvää naista vaan anna haastetta.

        Ja normaalisti jos itse käytän esim. tuota "soitellaan" , ja en soita niin se on merkki siitä että ihminen ei ole kolahtanut. Jos taas käytän ja soitan, silloin olen aidosti kiinnostunut :)

        juuri näin... kirjoitit juuri sen mitä ajattelin =) seksihomma erittäin tärkeää, jota jotkut kaverini kovasti naisen käytökseksi ihmettelevät... mulla myös kokemusta siitä että suhdetta ei PYSTY jatkamaan jos ei seksissä salamat lentele!


    • telkkä

      luulen et kyse on just siintä meille tärkeimmästä,eli vapauden riistosta.
      mä ite olen ainaki sellane etten voi sietää jos joku määräilee esim. mun menoja.uskollisia ollaa kyllä et jos jouskarin metkuihin vaa sopeutuu ja niitä sietää, mikä voi olla todella vaikeaa, ni eiköhän asiat siit lähe rullaamaan

    • Nimetön

      Kerron esimerkin. Olen tuntenut erään miehen kanssa vuoden verran. Tavattu tänä aikana vain kaksi kertaa. Mies on vaaka (jos sillä nyt mitään merkitystä on). Hän ehdotti keväällä tapaamista ja sovimme tapaavamme kesällä. Kun viimein koitti aika tavata, hänellä olikin muuta menoa. Selvä ja ok...ajattelin, kyllähän näitä riittää. Kun kyseinen viikonloppu oli lopuillaan ja hän laitteli viestiä kuinka olisi mukava tavata... huokailin ja ajattelin... tilaisuus meni jo.. Niinpä sitten mies on laitellut nyt muutaman viikon hempeitä viestejä ja "lähentely-yrityksiä".. haluaisi tavata jne. Kylmän viileästi laitoin vain viestin, että taitaa tapaaminen mennä nyt loppukesään kun ohjelmaa on kaikenlaista ja samalla laitoin viestin, etten voi olla nyt yhteydessä, koska olen lähdössä matkalle. Olin jo tuona kyseisenä iltana ajatellut, kun hän ei voinut tavata, että jos ei ole halua, niin ei ole... enkä sen kummemmin jää asiaa voivottelemaan. Tilaisuus oli ja meni. Tiedän...törkeetä.

      Että näin...opetus oli se, että me jouskarit voidaan hakea sitä "syytä" olla soittamatta jostain tosi kaukaa tai soittaa taas joku päivä ihan extempore ilman ajattelemista sen kummemmin... vaikeaa on meidän perässä pysyä..tiedän.

      • jouskarin kala

        Huomattu on Jouskarissa näitä piirteitä.. vähän niinkuin anteeks ei anneta.. aika periaatteen ihmisiä.
        Kuitenkin Jouskari ajattelee että itse voi toimia ja sanoa mitä haluaa, ja peruakkin sen, ja toisen pitäisi sellainen sitten kestää...
        Itse olen suhteessa Jouskarin kanssa, ja monia lukuisia lupauksia kuunnellut. Haistattanut olen Jouskarille suoraan päin naamaa noista lupauksista, ja silti se haluaa rinnalla pysyä?
        Toisaalta Jouskari osaa ajatella toisenkin tilanteen, jos sille selittää sen järkevän kuulosasti. Monesti vain tuntuu että Jouskari ymmärtää asian ihan ihmeellisesti joskus, ja Jouskarimerkkistä ei kusetettakkaan linssiin, että ihan fiksu tapaus on. Sen kanssa ei leikitä leikkejä, vaan toimitaan rehellisesti, tai sitten pitää olla tosi kiero jos siihen kykenee vaikka harmittaa se että Jouskari taas luulee toimivansa täydellisesti ja monesti loukkaa toista katteettomilla lupauksilla ja toiminnallaan...

        Noh, ei kai ole merkkiin katsomista. Ihminen on ihminen kokonaisuudessaan kuitenkin.


      • velhovaan

        hyvä esimerkki, olen itse härkä ja tapailin vuosi sitten erästä miestä, joka on jousimies merkiltään. Olin erittäin kiinnostunut hänestä, mutta hän kohteli minua mielestäni törkeästi. sovittiin esim. treffit joksikin päiväksi ja ko. päivänä vähän ennen tapaamista hän perui ne ja olin kuitenkin joutunut tekemään järjestelyjä treffien eteen...sitten ei enää hänestä kuulunutkaan mitään ja kun soitin ja kysyin syytä hän ilmoitti löytäneensä uuden. Päätin sitten unohtaa koko idioottimaisen ihastukseni. Nyt hän onkin yhtäkkiä muistanut minun olemassaoloni. Soittelee ja lähettelee viestejä ja ehdottaa tapaamista. Mutta ei voisi enää vähemmän kiinnostaa. Harmittaa vaan että kun itse olin valmis ja ihastunut niin ei mitään. Miksi näin myöhäinen sytytys miehellä??


    • kaurisjouskari

      Mulla oli jonkinlainen suhde jousimiesmieheen, 3 vuotta. "Jonkinlainen" siis, eli tämä mies otti yhteyttä tosi harvoin, saattoi mennä 3-4 kuukauttakin. Aina kun erottiin hän sanoi 'soitellaan' tms.
      Kiva ja uskollinen mies, tai ainakin luulin niin, ja suorapuheinen, välillä teki mieli motata mutta samaan aikaan halata.
      Alussa tein sen "erehdyksen" että kerroin tunteistani (hän ei, tai sitten niitä ei ollu), ja minä ehdottelin seuraavaa tapaamista.
      Mulle selvisi että tämä mies on vapaudenhaluinen, olen sitä itsekin, en häntä ollut kahlitsemassa, mutta jotain 'säännöllisyyttä' halusin, kuten että olisi ottanut yhteyttä useemmin..aina sai miettiä onko hän jättänyt minut..ja sitten taas otti yhteyttä pitkän ajan päästä.
      Alkukesällä tein asiat selviksi, en halua kuulla hänestä enää.

    • sineraalia

      mä tiedän tän ainaki omasta kokemuksesta.. tylstyy liian tasapaksua ja mielenkiinnottonta elämää.. kavereita täytyy olla paljon ja uutta täytyy olla joka päivälle. ja sitte jos aioit päättää sen puolesta jotain niin unohda se, se päättää kaiken ja jos et hyväksy sitä niin se näyttää kädellä sulla suunnan jos ei passaa nii voi lähtä nosteleen mä ainaki olen sellainen. luottaa pitää jos ite pidät yllä esm nettisuhteita kirjekavereita yms. luotto on mennyt eikä takasi tule. ja sitte toi; kaverit sulla saa olla ainoastaan tyttöjä ja jos poikia ainoastaan sisaruksia itseltään hyväksyy molemmat.

    • sineraalia

      niin jousimies ei lupaa jos ei voi pitää, joten vastaa tavalla jotta ei kukaan sano ettei se sooittanutkaan,(on huonomuistinen) ei pidä valehtelusta ainoastaa valehtelee ettei satuttais ketään. ei petä seurustellessaan tosissaan.

      ja jalat pitää viedä alta niin mies kuin nainen täytyy ottaa välillä vietellä ja viedä...

    • KalaOona

      Tapasin netissä erään hurmaavan Jousimiehen ja hän asui minusta n. 400km päässä. Lähdin hänen luokseen ja vietimme kiihkeän viikon yhdessä. Palasin kotiin ja lähdin hänen luokseen taas jonkin ajan päästä, tämä viikko olikin jo tuskaa, seksi oli hienoa, mutta nyt jo alkoivat riidat. Minä itkin ja hän oli heittää minut pihalle, vaikka olin vieraassa kaupungissa ja vieläpä 70km päässä juna-asemalta. Noo tuli aamu ja hän halusi seksiä, annoin.. sitten hän tokaisee heti sängystä noustuaan, että pueppas nainen päällesi, mä lähden sua heittämään juna-asemalle. Emme tämän jälkeen pitäneet yhteyttä kunnes..

      Herra soittaa 2kk:n päästä ja kertoo olevansa kotikaupungissani, "tulin sinua katsomaan" itseasiassa hän tuli laivareissulta kavereiden kanssa. Hän tulee komeasti taksilla, viimeiset päällä ja kertoo kaipaavansa mua. Olin hyvin vastahakoinen ja sanoin että olisi turhaa yrittää uudestaan. Tarkoitukseni oli antaa yöpymispaikka, olihan hän vieraassa kaupungissa. Silti hän sai minut sänkyyn ja toivoi minun lähtevän hänen matkaansa, ja hän jopa KOSI tuona yönä.. olin tyrmistynyt, kieltäydyttyäni kaikesta kylmästi hän vain innostui lisää..

      Sitten ystäväni tulee seuraavana aamuna kylään ja jouskari jää makkarinpuolelle makoilemaan vaikka tietää että paras ystäväni tuli käymään. Ystäväni joka minusta erittäin paljon välittää tajusi heti millaiseen mieheen olin taas sekaantunut.. ystävä riuhtaisi makkarin oven ja haukkui jouskarin siihen paikkaan. Menin tietysti väliin, koska en ymmärtänyt mistä ystäväni huusi.. Jouskarimies joutui myös riitoihin siskoni kanssa (uskomatonta!) sitten tämä jätkä lähtee kotiansa eikä pidä enää ikinä yhteyttä.. huh huh.

      Joo, no tää nyt meni hieman ohi aiheen, no jokatapauksessa, en pidä laisinkaan jouskareista suhteessa. Ystävinä juuri ja juuri voin sietää.

    • Jousileijona

      "Soitellaan", sehän on nykyään yleinen vitsi.

      Mutta noin vakavasti ottaen OIKEA Jousimies ei halua loukata ja on melko oikeudenmukainen. Lisäksi OIKEAA jousimiestä ei kovin usein varsinaisesti ärsytä kukaan ihminen.

      Siksi Jousimies yrittää olla diplomaattinen ja kertoa, että "olet ihan ok, sinussa ei ole mitään vikaa, mutta nyt ei tällä hetkellä natsaa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe