Moi kaikki frettien kasvattajat! Ollaan harkittu äidin kaa frettien ostamista jo noin puol vuotta. Ollaan luettu niistä aika paljon, ja tiedetään vähän kaikenlaista freteistä. Meil ei ois freteille varsinaista omaa huonetta, mutta mun huoneessa ei oo minkään laisia koloja, eli me pistettäis ne luultavasti sitten mun huoneeseen. Jos ois jollakin kasvattajalla 2 tyttöpentua, niin haluttais ne luultavasti elokuussa. Ilmotelkaa pikaisesti mun s-postiin, ni sovitaan tarkemmin. S-postini on: [email protected]
Kiitos jo etukäteen.
Frettien kasvattajat, katsokaa!
6
3548
Vastaukset
- hgjg
En tiedä onko sinulle jo vastattu. Kannattaa käydä www.fretti.net , www.vs-fretit.com
Noilta sivuilta löytyy kasvattajien yhteystietoja. Joudut itse ottamaan yhteyttä kasvattajaan. Varmimmin saat oman fretin hankittua tällä tavalla. - viivi76_
lisää yhteystietoja löytynee www.frettipulinat.com
- Riikkanen
www.sfyry.com
- _Kiti_
Löysin kasvattajan jo, jolla on 2 soopelityttöfrettipentua myytävänä. :)
- lottaa
_Kiti_ kirjoitti:
Löysin kasvattajan jo, jolla on 2 soopelityttöfrettipentua myytävänä. :)
tää on nyt todella myöhänen kysymys, mutta keneltä kasvattajalta ostit frettisi? (:
itse olen myös ostamassa frettiä, mutta kasvattajia ei tunnu löytyvän :/
olisi kiva jos vielä vastaisit :D - etsinyt?
lottaa kirjoitti:
tää on nyt todella myöhänen kysymys, mutta keneltä kasvattajalta ostit frettisi? (:
itse olen myös ostamassa frettiä, mutta kasvattajia ei tunnu löytyvän :/
olisi kiva jos vielä vastaisit :Djos väität että kasvattajia ei tunnu löytyvän, minä väitän että sinä et osaa etsiä.
katso vaikka http://www.frettiliitto.fi/page3.php , eikä kyseistä sivua ole edes vaikeaa löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162266- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841134En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431003Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922