Frettien kasvattajat, katsokaa!

_Kiti_

Moi kaikki frettien kasvattajat! Ollaan harkittu äidin kaa frettien ostamista jo noin puol vuotta. Ollaan luettu niistä aika paljon, ja tiedetään vähän kaikenlaista freteistä. Meil ei ois freteille varsinaista omaa huonetta, mutta mun huoneessa ei oo minkään laisia koloja, eli me pistettäis ne luultavasti sitten mun huoneeseen. Jos ois jollakin kasvattajalla 2 tyttöpentua, niin haluttais ne luultavasti elokuussa. Ilmotelkaa pikaisesti mun s-postiin, ni sovitaan tarkemmin. S-postini on: [email protected]

Kiitos jo etukäteen.

6

3463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgjg

      En tiedä onko sinulle jo vastattu. Kannattaa käydä www.fretti.net , www.vs-fretit.com

      Noilta sivuilta löytyy kasvattajien yhteystietoja. Joudut itse ottamaan yhteyttä kasvattajaan. Varmimmin saat oman fretin hankittua tällä tavalla.

    • viivi76_

      lisää yhteystietoja löytynee www.frettipulinat.com

    • Riikkanen

      www.sfyry.com

      • _Kiti_

        Löysin kasvattajan jo, jolla on 2 soopelityttöfrettipentua myytävänä. :)


      • lottaa
        _Kiti_ kirjoitti:

        Löysin kasvattajan jo, jolla on 2 soopelityttöfrettipentua myytävänä. :)

        tää on nyt todella myöhänen kysymys, mutta keneltä kasvattajalta ostit frettisi? (:
        itse olen myös ostamassa frettiä, mutta kasvattajia ei tunnu löytyvän :/
        olisi kiva jos vielä vastaisit :D


      • etsinyt?
        lottaa kirjoitti:

        tää on nyt todella myöhänen kysymys, mutta keneltä kasvattajalta ostit frettisi? (:
        itse olen myös ostamassa frettiä, mutta kasvattajia ei tunnu löytyvän :/
        olisi kiva jos vielä vastaisit :D

        jos väität että kasvattajia ei tunnu löytyvän, minä väitän että sinä et osaa etsiä.

        katso vaikka http://www.frettiliitto.fi/page3.php , eikä kyseistä sivua ole edes vaikeaa löytää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe