Kiihko adventistit ja "kirjoitettu on"

ei koskaan adventisti

Sekö on hienoa kun kiihko adventisti nimimerkillä "kirjoitettu on" saa mellastaa tällä palstalla ilman sanomista. Kyllä jokaisella proppu palaa kun näkee hänen toimintaa. Olette luultavasti kaikki adventistit just samanlaisia kun ette missän mainitse kielteisesti hänen toimintaansa. Kuvittelette että teillä on valoa enemmän kuin muilla kristityillä. Olette väärässä ja harjoitatte suoraan sanottuna ilkivaltaa ja terroria tällä palstalla. Ette kykene noudattamaan edes Suomi 24.fi keskustelu palstan ohje sääntöjä. Miten silloin voisitte edes Jumalallisia käskyjänne noudattaa? Tuskin mitenkään! Olette julmia susia ilman mitään moraalia. Panta kaulaan ja koiran koppiin häpeämään!
Yrittäkää edes vähän parantaa tapanne. Jotta teitä paremmin voisi sietää.

9

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitellaan vielä

      sananvapaus.

      • todistus puuttuu

        "Kirjoitettu on" oletko ollenkaan uskossa kun et uskalla todistaa omasta ja vaimosi uskoontulosta?

        Olet adventistien mainos joka näkyy ja kuuluu, että jopa adventistipastorit ovat sensuroineet tekstejäsi.


      • kirjoitettu on
        todistus puuttuu kirjoitti:

        "Kirjoitettu on" oletko ollenkaan uskossa kun et uskalla todistaa omasta ja vaimosi uskoontulosta?

        Olet adventistien mainos joka näkyy ja kuuluu, että jopa adventistipastorit ovat sensuroineet tekstejäsi.

        omasta puolestasi. Olen todistukseni antanut, senkun selailet viikkoja taaksepäin. Kukaan ei ole velvollinen tunnustamaan mitään henkilökohtaisia asioita toisille ja varsinkaan sellaisille, jotka vääntävät jokaisen sanan ja totuuden mutkalle.


      • katso.......
        kirjoitettu on kirjoitti:

        omasta puolestasi. Olen todistukseni antanut, senkun selailet viikkoja taaksepäin. Kukaan ei ole velvollinen tunnustamaan mitään henkilökohtaisia asioita toisille ja varsinkaan sellaisille, jotka vääntävät jokaisen sanan ja totuuden mutkalle.

        Sinun viestisi eivät kuulu adventtikirkon ulkopuolisille.
        Lopeta muiden kuin adventistien häirintä täällä.
        Uskonnon vapaus on lain antama oikeus.
        Sinun viestisi rikkovat lain tarkoittamaa suojaa olla toisen häiritsevän käyttäytymisen kohteena uskonsa vuoksi.
        Rikot lain tarkoittamaa hyvää tarkoitusta vastaan.


    • epä-kiihkoilija

      Adventistien omalla sähköpostilistalla on käsitelty asiaa ja ihmetelty, että miksi jotkut täällä pilaa seurakuntamme mainetta. "Kirjoitettu on" tyyppiset henkilöt eivät mitenkään edusta suurinta osaa adventisteja. (Ei ainakaan oman kokemukseni mukaan.) Kertokaa siis mitä ihmettä me "normaalit" adventistit voidaan tehdä, kun ei ole edes mitään tietoa kuka tämä "Kirjoitettu on" mahtaa olla siviilissä. Jos tietäsin, niin voisin vähän käydä puhuttelemassa.

      Suurin osa ilmeisesti kuitenkin osaa niitä sääntöjä noudattaa ja pysyy poissa, koska tämä ei edes ole adventistien oma palsta, joten jos nyt muutama häirikkö täällä pyörii, niin miten kukaan voi olla sitä mieltä että he edustavat koko kirkkokuntaa. Sehän nyt on aika naurettava yleistys.

      • kirjoitettu on

        Ai mitä sääntöjä olen rikkonut? Sano nyt esimerkkejä.

        Adventtiliike on herätysliike. Siis kuuluu tälle palstalle.

        Minua ette saa pois kirveelläkään.

        "Normaalit" adventistit, niistä ei paljon kuulu. Ovat hiljaista porukkaa. Totuus ei leviä hyssyttelemällä. Totuuden tulee sattua, muuten siitä ole hyötyä. Totuus satuttaa vain väärintekijöitä. Niinhän sen ola pitää. Rakkaus ei ole pelkkää asioiden kaunistelua ja hyminää. Se on tekoja, joskus raa'altakin näyttäviä.


      • kirjoitettu on kirjoitti:

        Ai mitä sääntöjä olen rikkonut? Sano nyt esimerkkejä.

        Adventtiliike on herätysliike. Siis kuuluu tälle palstalle.

        Minua ette saa pois kirveelläkään.

        "Normaalit" adventistit, niistä ei paljon kuulu. Ovat hiljaista porukkaa. Totuus ei leviä hyssyttelemällä. Totuuden tulee sattua, muuten siitä ole hyötyä. Totuus satuttaa vain väärintekijöitä. Niinhän sen ola pitää. Rakkaus ei ole pelkkää asioiden kaunistelua ja hyminää. Se on tekoja, joskus raa'altakin näyttäviä.

        On adventismi minustakin herätysliike ja toki voidaan palstan otsikon alle saada sopimaan kaikki ne liikkeet joilla ei vielä omia palstoja ole, mutta koska asiasta on tullut epäselvyyttä olisi paras yrittää saada se oma otsikkokin.

        Tämä palsta pitäisi vapauttaa enemmän muihin aiheisiin. Nyt adventismi-keskustelu on karkoittanut lähes kaikki muut pois. Tämä ei ole kuitenkaan edelleenkään adventistien oma palsta, jossa voi mellastaa miten vaan.


      • kirjoitettu on kirjoitti:

        Ai mitä sääntöjä olen rikkonut? Sano nyt esimerkkejä.

        Adventtiliike on herätysliike. Siis kuuluu tälle palstalle.

        Minua ette saa pois kirveelläkään.

        "Normaalit" adventistit, niistä ei paljon kuulu. Ovat hiljaista porukkaa. Totuus ei leviä hyssyttelemällä. Totuuden tulee sattua, muuten siitä ole hyötyä. Totuus satuttaa vain väärintekijöitä. Niinhän sen ola pitää. Rakkaus ei ole pelkkää asioiden kaunistelua ja hyminää. Se on tekoja, joskus raa'altakin näyttäviä.

        Vielä piti sanomani, että totuus kyllä satuttaa ja sitä pitää tuoda esiin, mutta eiköhän sen totuuden pitäisi olla Jeesuksen sovitustyössä - ei adventistien opeissa.


      • annu42

        Tehtävämme on olla Jeesuksen todistajia:

        1.   Todistaja on altis moitteelle ja vainolle (Hebr. 11:36-38)
        2.   me olemme Jumalan ja Jeesuksen todistajia maan päällä (Jes. 43:10-12)
        3.   ensimmäiset todistajat olivat Jerusalemissa ja joutuivat vainotuiksi ja jättämään kotinsa
        (Apt. 8:1)
        4.   Johannes oli uskollinen todistaja (1. Joh. 1:1-3)
        5.   jokaisen uskovan ja seurakunnan jäsenen tulisi olla myöskin todistaja (Matt. 16:24)
        6.   todistajia on ollut kaikkina aikakausina (Matt. 7:20)
        5. opetuslapset olivat Jeesuksen kouluttamia todistajia (Mark. 16:20)
        7.   he todistivat myöskin pakanoille ja nytkin on todistajia pakanamaissa (Apt. 21:19)
        8.   parantunut raajarikko oli todistaja (Apt. 3:9)
        9.   Samariassa oli todistaja (Filippus)
        10.   yksi todistaja ei riittänyt (Hebr. 12:1)
        11.   Jumala tarvitsee meidän todistamistamme joka päivä (Matt. 28:19)
        12. Hyvää sapattia kaikille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      75
      2287
    2. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      48
      2038
    3. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1947
    4. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      74
      1919
    5. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      48
      1846
    6. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      49
      1499
    7. Persut eivät lähde mukaan hallituksen rasisminvastaiseen kampanjaan

      Ja sekö on sille yhdelle hallitusta johtavalle töppöselle ihan ok? 🤪 https://www.is.fi/politiikka/art-2000010657169.htm
      Maailman menoa
      300
      1391
    8. Lapinlahtelaisessa koulussa laulettiin virsiä ja ruokarukouksia, rehtorille vakava huomautus

      Suomen kulttuuriin kuuluu jo kristillisyys. Käsittämättömäksi on aika muuttunut. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/la
      Helluntailaisuus
      170
      1316
    9. Kuka huijasi Suomea hakemaan NATO jäsenyyttä?

      Huh huh huh… Nuoret sotaintoilijat eivät ymmärrä mitä kirjoittavat. Suomella on mennyt aina hyvin, kun suhteet itäiseen
      Maailman menoa
      462
      1313
    10. Mä oon niin patti tilanteessa

      Vaikeassa sellaisessa!!
      Ikävä
      26
      1260
    Aihe