te jotka ette tiedä käykää tääl

tehkää tääl analyysi

6

1356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri kalentereiden mukaan

Kumpikohan minä nyt sitten olen apina vai kukko? Tämän testin mukaan apina, mutta joidenkin muiden kalentereiden mukaan, )missä myös päivä ja kuukausi) olen apina? Kumpikohan on se oikea?

• Eräs minä...

Mihin aikaan olet syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi) Voin yrittää auttaa Sinua! Jos kerrot syntymäaikasi, voin katsoa eräästä horoskooppikirjasta kumpi olet. Ja voin myös laittaa analyysin siitä horoskooppimerkistä kumpi olet. Toivoisin pikaista vastausta, koska lähden matkalle 17 päivä. Sen jälkeen en ehdi. Tulen vasta 24 päivä pois.

• Kukko vai apina?
        Eräs minä... kirjoitti:

Mihin aikaan olet syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi) Voin yrittää auttaa Sinua! Jos kerrot syntymäaikasi, voin katsoa eräästä horoskooppikirjasta kumpi olet. Ja voin myös laittaa analyysin siitä horoskooppimerkistä kumpi olet. Toivoisin pikaista vastausta, koska lähden matkalle 17 päivä. Sen jälkeen en ehdi. Tulen vasta 24 päivä pois.

Olen syntynyt 7.1.1981 klo 14.20
        Ja kiitoksia vaan jo etukäteen tiedoista :)

• minähän__
        Eräs minä... kirjoitti:

olen käärme? koska olen syntynyt 25.1.90? ja hevosen horoskooppi alkaa vasta 26.1.90 --> eikö?

• Eräs minä
        Kukko vai apina? kirjoitti:

Olen syntynyt 7.1.1981 klo 14.20
        Ja kiitoksia vaan jo etukäteen tiedoista :)

Olet apina.
        Apinan ominaispiirre numero yksi: Apina on herkuttelija. Hän yrittää nautiskella mahdollisimman monista asioista yhtä aikaa. Tyypillinen apinaihminen makaa selällään sohvalla, pitää toisessa kädessä olutlasia ja toisessa munkkipossua ja kuuntelee samalla lempilevyään kynttilänvalossa. Apina myös matkailee mielellään, sillä pienet ympyrät alkavat pidemmän päälle kyllästyttää häntä.

Apina on huulenheittäjä ja kiusankappale, joka rakastaa kaskuja ja kepposia. Tavallisesti hän on seurueen iloisin kaveri. Vaikka Apina nauraa hohottaa mielellään toisten kommelluksille, hän osaa nauraa myös itselleen. Kaikki eivät voi kuitenkaan sietää Apinan apinointia ja tällöin Apina joutuu pistämään kaiken nokkeluutensa koetukselle saadakseen hölmöilynsä anteeksi. Tyypillinen Apina on varsinainen imartelun mestari. Liioittelevasta show-henkisyydestään huolimatta apinaihminen on aidosti ystävällinen, myötätuntoinen ja hyväsydäminen. Parhaiten hän tulee toimeen Rotan ja Lohikäärmeen kanssa.

Apinaihminen on utelias, vilkas ja oppivainen. Apinan tietous on kuitenkin varsin pinnallista, sillä hän on liian kärsimätön syventyäkseen muihin kuin kaikkein herkullisimpiin tapauksiin.

Apinalla on heikko itsetunto ja hän kaipaa jatkuvasti taputuksia päälaelleen ja onnenpotkuja takalistoonsa.

• uskoko

tuon kyseisen sivun laskuria jos olette alkuvuodesta syntyneitä. Kyseisen sivun laskuri ei ota huomioon että kiinalaisessa horoskoopissa vuosi vaihtuu helmikuun paikkeilla. LASKURI SIIS EI OLE OLLENKAAN TARKKA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10802
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6913
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5583
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4860
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4134
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3649
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3454
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3382
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2824
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      55
      2599
    Aihe