te jotka ette tiedä käykää tääl

tehkää tääl analyysi

http://www.varjojenkirja.com/kiinalainenhoroskooppi.html

siinä teille osote missä voitte tehdä sellasen jutn ja saatte tietää kiinalaisen horoskooppinne:) ja siihen voi laittaa PÄIVÄN JA KUUKAUDEN JA VUODEN joten sen pitäs olla aika tarkka

6

1334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri kalentereiden mukaan

Kumpikohan minä nyt sitten olen apina vai kukko? Tämän testin mukaan apina, mutta joidenkin muiden kalentereiden mukaan, )missä myös päivä ja kuukausi) olen apina? Kumpikohan on se oikea?

• Eräs minä...

Mihin aikaan olet syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi) Voin yrittää auttaa Sinua! Jos kerrot syntymäaikasi, voin katsoa eräästä horoskooppikirjasta kumpi olet. Ja voin myös laittaa analyysin siitä horoskooppimerkistä kumpi olet. Toivoisin pikaista vastausta, koska lähden matkalle 17 päivä. Sen jälkeen en ehdi. Tulen vasta 24 päivä pois.

• Kukko vai apina?
        Eräs minä... kirjoitti:

Mihin aikaan olet syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi) Voin yrittää auttaa Sinua! Jos kerrot syntymäaikasi, voin katsoa eräästä horoskooppikirjasta kumpi olet. Ja voin myös laittaa analyysin siitä horoskooppimerkistä kumpi olet. Toivoisin pikaista vastausta, koska lähden matkalle 17 päivä. Sen jälkeen en ehdi. Tulen vasta 24 päivä pois.

Olen syntynyt 7.1.1981 klo 14.20
        Ja kiitoksia vaan jo etukäteen tiedoista :)

• minähän__
        Eräs minä... kirjoitti:

olen käärme? koska olen syntynyt 25.1.90? ja hevosen horoskooppi alkaa vasta 26.1.90 --> eikö?

• Eräs minä
        Kukko vai apina? kirjoitti:

Olen syntynyt 7.1.1981 klo 14.20
        Ja kiitoksia vaan jo etukäteen tiedoista :)

Olet apina.
        Apinan ominaispiirre numero yksi: Apina on herkuttelija. Hän yrittää nautiskella mahdollisimman monista asioista yhtä aikaa. Tyypillinen apinaihminen makaa selällään sohvalla, pitää toisessa kädessä olutlasia ja toisessa munkkipossua ja kuuntelee samalla lempilevyään kynttilänvalossa. Apina myös matkailee mielellään, sillä pienet ympyrät alkavat pidemmän päälle kyllästyttää häntä.

Apina on huulenheittäjä ja kiusankappale, joka rakastaa kaskuja ja kepposia. Tavallisesti hän on seurueen iloisin kaveri. Vaikka Apina nauraa hohottaa mielellään toisten kommelluksille, hän osaa nauraa myös itselleen. Kaikki eivät voi kuitenkaan sietää Apinan apinointia ja tällöin Apina joutuu pistämään kaiken nokkeluutensa koetukselle saadakseen hölmöilynsä anteeksi. Tyypillinen Apina on varsinainen imartelun mestari. Liioittelevasta show-henkisyydestään huolimatta apinaihminen on aidosti ystävällinen, myötätuntoinen ja hyväsydäminen. Parhaiten hän tulee toimeen Rotan ja Lohikäärmeen kanssa.

Apinaihminen on utelias, vilkas ja oppivainen. Apinan tietous on kuitenkin varsin pinnallista, sillä hän on liian kärsimätön syventyäkseen muihin kuin kaikkein herkullisimpiin tapauksiin.

Apinalla on heikko itsetunto ja hän kaipaa jatkuvasti taputuksia päälaelleen ja onnenpotkuja takalistoonsa.

• uskoko

tuon kyseisen sivun laskuria jos olette alkuvuodesta syntyneitä. Kyseisen sivun laskuri ei ota huomioon että kiinalaisessa horoskoopissa vuosi vaihtuu helmikuun paikkeilla. LASKURI SIIS EI OLE OLLENKAAN TARKKA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2612
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2574
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2033
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      33
      2001
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      376
      1503
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1103
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259