te jotka ette tiedä käykää tääl

tehkää tääl analyysi

http://www.varjojenkirja.com/kiinalainenhoroskooppi.html


siinä teille osote missä voitte tehdä sellasen jutn ja saatte tietää kiinalaisen horoskooppinne:) ja siihen voi laittaa PÄIVÄN JA KUUKAUDEN JA VUODEN joten sen pitäs olla aika tarkka

6

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri kalentereiden mukaan

      Kumpikohan minä nyt sitten olen apina vai kukko? Tämän testin mukaan apina, mutta joidenkin muiden kalentereiden mukaan, )missä myös päivä ja kuukausi) olen apina? Kumpikohan on se oikea?

      • Eräs minä...

        Mihin aikaan olet syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi) Voin yrittää auttaa Sinua! Jos kerrot syntymäaikasi, voin katsoa eräästä horoskooppikirjasta kumpi olet. Ja voin myös laittaa analyysin siitä horoskooppimerkistä kumpi olet. Toivoisin pikaista vastausta, koska lähden matkalle 17 päivä. Sen jälkeen en ehdi. Tulen vasta 24 päivä pois.


      • Kukko vai apina?
        Eräs minä... kirjoitti:

        Mihin aikaan olet syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi) Voin yrittää auttaa Sinua! Jos kerrot syntymäaikasi, voin katsoa eräästä horoskooppikirjasta kumpi olet. Ja voin myös laittaa analyysin siitä horoskooppimerkistä kumpi olet. Toivoisin pikaista vastausta, koska lähden matkalle 17 päivä. Sen jälkeen en ehdi. Tulen vasta 24 päivä pois.

        Olen syntynyt 7.1.1981 klo 14.20
        Ja kiitoksia vaan jo etukäteen tiedoista :)


      • minähän__
        Eräs minä... kirjoitti:

        Mihin aikaan olet syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi) Voin yrittää auttaa Sinua! Jos kerrot syntymäaikasi, voin katsoa eräästä horoskooppikirjasta kumpi olet. Ja voin myös laittaa analyysin siitä horoskooppimerkistä kumpi olet. Toivoisin pikaista vastausta, koska lähden matkalle 17 päivä. Sen jälkeen en ehdi. Tulen vasta 24 päivä pois.

        olen käärme? koska olen syntynyt 25.1.90? ja hevosen horoskooppi alkaa vasta 26.1.90 --> eikö?


      • Eräs minä
        Kukko vai apina? kirjoitti:

        Olen syntynyt 7.1.1981 klo 14.20
        Ja kiitoksia vaan jo etukäteen tiedoista :)

        Olet apina.
        Apinan ominaispiirre numero yksi: Apina on herkuttelija. Hän yrittää nautiskella mahdollisimman monista asioista yhtä aikaa. Tyypillinen apinaihminen makaa selällään sohvalla, pitää toisessa kädessä olutlasia ja toisessa munkkipossua ja kuuntelee samalla lempilevyään kynttilänvalossa. Apina myös matkailee mielellään, sillä pienet ympyrät alkavat pidemmän päälle kyllästyttää häntä.

        Apina on huulenheittäjä ja kiusankappale, joka rakastaa kaskuja ja kepposia. Tavallisesti hän on seurueen iloisin kaveri. Vaikka Apina nauraa hohottaa mielellään toisten kommelluksille, hän osaa nauraa myös itselleen. Kaikki eivät voi kuitenkaan sietää Apinan apinointia ja tällöin Apina joutuu pistämään kaiken nokkeluutensa koetukselle saadakseen hölmöilynsä anteeksi. Tyypillinen Apina on varsinainen imartelun mestari. Liioittelevasta show-henkisyydestään huolimatta apinaihminen on aidosti ystävällinen, myötätuntoinen ja hyväsydäminen. Parhaiten hän tulee toimeen Rotan ja Lohikäärmeen kanssa.

        Apinaihminen on utelias, vilkas ja oppivainen. Apinan tietous on kuitenkin varsin pinnallista, sillä hän on liian kärsimätön syventyäkseen muihin kuin kaikkein herkullisimpiin tapauksiin.

        Apinalla on heikko itsetunto ja hän kaipaa jatkuvasti taputuksia päälaelleen ja onnenpotkuja takalistoonsa.


    • uskoko

      tuon kyseisen sivun laskuria jos olette alkuvuodesta syntyneitä. Kyseisen sivun laskuri ei ota huomioon että kiinalaisessa horoskoopissa vuosi vaihtuu helmikuun paikkeilla. LASKURI SIIS EI OLE OLLENKAAN TARKKA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe