Matin lukuisia kommentteja

Juska.

15

1629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varsinkin tämä

"Ongelma alkoholin kanssa on se, että mä käytän sitä joskus. Se on ongelma. Jokainen, joka käyttää, se on sen ongelma. Ellei se ois ongelma, ihmiset ei käyttäis alkoholia."

• 7Seiska7

Juska tai kuka ikinä onkaan poiminu niin mistä oot ottanu noi? Ite oon lukenu kai kaikki matin kirjat ja noista kommenteista yli puolet on ihan outoja. Ja tiedän myös kaikki nää julkisuuskommentit "Elämä on laiffii" ja "Ehkä otin, ehkä en"

Mutta tuolla on todella paljon todella outoja kommentteja. Mistä ne on? Ettei vaan jotain feikkiä. Toisaalta olet kyllä laittanut melkein kaikkii jotain perustelua missä yhteydessä Matti on mitäkin sanonut.

• Juska.

Paha sanoa. Outoja mullekin.

• Mattti

Ihan turhaa.

• JustusV

Matti on Matti sanokoot muut mitä tahansa

• Lede Siiri

Yllätyin todellakin, että Nykäsellä on tollainen tausta noiden kommenttien heittäjänä. No kyllähän se oliskin kohtuuttoman kova suosio, jos se perustuisi kolmeen neljään letkautukseen. Kyllä sai nauraa melkein jokaisen kommentin kohdalla.

• Masa ite

Että kyllähän tollaisia laukoo kuka vaan, mutta voittakaapa olympiakulta!

• Klaukkalan lujat

heh heh ahh hah

• K. Tyni

Enpä tiedä oikein mitä tohon voisi sanoa. Hoitoon!

• Sano osoitteesi

Olet tyhmä pelle, olisi kivaa sitoa sut auton perään ja käydä ajelutamassa sua.

• K. Tyni
        Sano osoitteesi kirjoitti:

Olet tyhmä pelle, olisi kivaa sitoa sut auton perään ja käydä ajelutamassa sua.

ja sillä selvä!

• mäsä

Alun lausahdukset löytyy eräästä kirjasta, mikä on julkaistu muistaakseni v 88 ja kertoo tietty Matista. Ostin sen kirjaston poisto myynnistä.

• .A.

Tässä esimerkkiä:

Lapsiin kannattaa varautua,
        jos perhettä meinaa perustaa. :)

• cokis on parasta jaffaa
        .A. kirjoitti:

Tässä esimerkkiä:

Lapsiin kannattaa varautua,
        jos perhettä meinaa perustaa. :)

joo sanon minä

• K. Tyni

Totta kai noi jostakin on pitänyt ottaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe