http://193.166.87.162/~ronkelipojat/matinjutut.htm
Tuonne on äijä kerännyt aika paljon enemmän noita heittoja, kun mitä julkisuudessa on. Kannattaa lukea.
Matin lukuisia kommentteja
15
1643
Vastaukset
- Varsinkin tämä"Ongelma alkoholin kanssa on se, että mä käytän sitä joskus. Se on ongelma. Jokainen, joka käyttää, se on sen ongelma. Ellei se ois ongelma, ihmiset ei käyttäis alkoholia." 
- 7Seiska7Juska tai kuka ikinä onkaan poiminu niin mistä oot ottanu noi? Ite oon lukenu kai kaikki matin kirjat ja noista kommenteista yli puolet on ihan outoja. Ja tiedän myös kaikki nää julkisuuskommentit "Elämä on laiffii" ja "Ehkä otin, ehkä en" 
 Mutta tuolla on todella paljon todella outoja kommentteja. Mistä ne on? Ettei vaan jotain feikkiä. Toisaalta olet kyllä laittanut melkein kaikkii jotain perustelua missä yhteydessä Matti on mitäkin sanonut.- Juska.Paha sanoa. Outoja mullekin. 

- MatttiIhan turhaa. 
- JustusVMatti on Matti sanokoot muut mitä tahansa 
- Lede SiiriYllätyin todellakin, että Nykäsellä on tollainen tausta noiden kommenttien heittäjänä. No kyllähän se oliskin kohtuuttoman kova suosio, jos se perustuisi kolmeen neljään letkautukseen. Kyllä sai nauraa melkein jokaisen kommentin kohdalla. 
- Masa iteEttä kyllähän tollaisia laukoo kuka vaan, mutta voittakaapa olympiakulta! 
- Klaukkalan lujatheh heh ahh hah 
- K. TyniEnpä tiedä oikein mitä tohon voisi sanoa. Hoitoon! - Sano osoitteesiOlet tyhmä pelle, olisi kivaa sitoa sut auton perään ja käydä ajelutamassa sua. 
- K. TyniSano osoitteesi kirjoitti:Olet tyhmä pelle, olisi kivaa sitoa sut auton perään ja käydä ajelutamassa sua. ja sillä selvä! 

- mäsäAlun lausahdukset löytyy eräästä kirjasta, mikä on julkaistu muistaakseni v 88 ja kertoo tietty Matista. Ostin sen kirjaston poisto myynnistä. - .A.Tässä esimerkkiä: 
 Lapsiin kannattaa varautua,
 jos perhettä meinaa perustaa. :)
- cokis on parasta jaffaa.A. kirjoitti:Tässä esimerkkiä: 
 Lapsiin kannattaa varautua,
 jos perhettä meinaa perustaa. :)joo sanon minä 
- K. TyniTotta kai noi jostakin on pitänyt ottaa... 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475007
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223695
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693473
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012828
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181821
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161636
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521331