Hei!
Tietääkö kukaan, mistä saisin äitini 50-v. synttäreille hauskan onnittelupuheen viron ja suomen kielellä?
Olen etsinyt netistä vaikka mistä, mutta ei löydy:(
Onnittelupuhe viroksi ja suomeksi
6
33291
Vastaukset 6
- tytär 2/4
Löysitkö onnittelupuheen suomeksi ja viroksi? Itsekin olen etsinyt sellaista, muttei ole helppo tehtävä löytää...
- lisää apua!
SeSiitä kirjoitti:
Tälläinen hieman huumoripitoinen löytyy:
http://gamma.nic.fi/~myllma/haapuhe.htmMuuten hyvä, mut sun antama oli hääpuhe ja mun pitäs saaha puhe synttäreille:(
Ku löytys ees vaikka suomeksi joku, ni seki auttas.
- Zetzu
Moi!
Löysitkö haluamasi? Etsiskelen tässä aivan samaa, olisiko ideoita? - Rob Ost
Mä olen nähnyt hyvän 50 v puheen muutama kuukausi sitten netissä, missä kerrotiin mitä 50 v sitten tehtiin, mitä nyt ei, oli hauska. Nyt en löydä sitä mistään? itsekin tarvitsisisin sitä.
- Piiippu
Moi!
Mäki etsin täs mun serkun 13v. synttäreille sellasta hauskaa puhetta mut ei löydy mistään nii tietäiskä joku mistä löytyis??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656