Maailman suosituimman poikabändin jäsen Kevin Richardson jättää bändin ja bändi muuttuu viisihenkisestä nelihenkiseksi.
Yhtye ei ole aikonut ottaa tilalle korvaavaa jäsentä, ja vihan Kevin palata milloin tahansa (he ovat sanoneet). Bänddin jäävät AJ McLean
Brian Littrell Howie Dorough Nick Carter. Uuden albumin pitäisi olla kaupoissa vielä tämän vuoden puolella
Backstreet Boysin Kevin jättää yhtyeen.
Hekey
2
788
Vastaukset
- Siis nyt
mä en kestä! Siis iik jos Kevin niinku jättää bäccärit. Ma kuollos pois koht'! Surullista, hyvin surullista ja kamalaa. Juksasin, I will survive.
- marsu
moikka mä olen kohta 24 vuotias ja bsb on ollut mun suosikki bändini aina kevin on kyllä sexyn näköinen vai mitä?
t:marsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337