koskenniskan uudet portsarit perseestä

asiaäijä

mulla on ainakin huonoja kokemuksia. luulen että muillakin on.

95

11543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piu

Miks on huonoi kekemuksii??

• en ole enää vuosiin käynyt koko paikassa.Mutta kun kävin tuntui siltä että portsariha on tärjeämpi kun asiakkkaan PALVELU

• Nimetön

ainakaan minun mielestä

• poistaa tarvittaessa
        hessuliki kirjoitti:

en ole enää vuosiin käynyt koko paikassa.Mutta kun kävin tuntui siltä että portsariha on tärjeämpi kun asiakkkaan PALVELU

Olen aikani seurannut keskustelua tästä aiheesta ja tullut siihen tulokseen, että palvelusta puhutaan koko ajan ja sitä edellytetään. Käsittääkseni järjestyksenvalvojien pääsääntöinen tehtävä on huolehtia nykyään häiriötekijöiden poistamisesta. Ja mitä minä olen ravintoloissa käynyt, niin olen todennut myös sen että vahtimestareiden aika menee kyllä kaikkien sellaisten ihmisten kanssa, jotka alkavat riitaa haastamaan tai toisia lyömään. Minä olen tyytyväinen ollut saamaani palveluun ja ihmettelenkin kuinka näin negatiivisia kokemuksia ihmisillä on palvelusta. Ehkä he eivät ole nähneet metsää puilta. Pitäkää ravintolakansa silmänne auki ja seuratkaa ravintolan asiakkaiden käyttäytymistä ravintolan mennessä kiinni. Minun kokemuksiini kuuluu myös se kun olen joutunut juopuneen ja häiriintyneen ihmisen kohteeksi ja ravintolan vahtimestari tuli selvittämään asian.

• ja ajat muuttuvat
        hessuliki kirjoitti:

en ole enää vuosiin käynyt koko paikassa.Mutta kun kävin tuntui siltä että portsariha on tärjeämpi kun asiakkkaan PALVELU

Siellä on komeita miehiä ovella nykyään, tosin vanhempia kuin muutama vuosi sitten. Ja ainakin yksi uusi komea mies, jonka mieluusti kotiin veisi, vaan taidanpa olla liian iäkäs.

• Kaisa74
        Nimetön kirjoitti:

ainakaan minun mielestä

Portsareissa ei ole vikaa tosiaan. Jos jossain on vikaa, niin siinä paikassa tai asiakkaissa. Ja sen paikan ilmanvaihdossa on vikaa, siihen ei saa panostettua vaikka hiki haisee ja kuuma kun helvetissä.

• Höh

nyt yleensäkään viitsii käydä kuolemanlaaksossa,Se on eronneiden naisten lihatiski ja suurin osa mies kävijöistä on jotain peräkammarinpoikia.

• konstigväktare

siellä on porukkaa laidasta laitaan. onhan siellä noita oman elämänsä sankareita mutta myös nuorisoo aika paljon.

Siellä voi sentään jutella kavereiden kanssa toisin kuin noissa pintaliitobaareissa missä paskat radiohitit jytisee äänentoistosta ja tyypit on änkyräkännissä kun ainoa funktio on juoda ja juoda.

ihan läpällähän sitä tuli lähdettyä joskus muinoin tuonne niskaan mutta sitten kaverit seuras perässä ja nooh tullu karaokeekin lauleskeltua siel porukalla :D

Tutustukaa paikkaan ennen kuin tuomitsette!

hips ja kesän jatkoja!

• erilainen mies

kuolemanlaakso. minä vein sieltä yhden kotiin ja oli kuin kuollut lahna. Niillä äijillä oli siinä ovella mustat paidatkin jo päällä että niinku haudankaivajia olisivat.

• Nimetön

jos miehellä on kokoa niin miehellä on kokoa. kynäniskat ei sitä sulata

• ns.miehet

vetävät turpaan, tai saavat kauheat raivarit, kun joku kysyy, että mitä hormooneita käytät? Aika hauskaa, kun äijä on treenannut yläkroppansa eri pariksi, alakropan kanssa...Ja ihan maitojauheella tietenkin.

• Rauha maassa, Tyyne puussa
        ns.miehet kirjoitti:

vetävät turpaan, tai saavat kauheat raivarit, kun joku kysyy, että mitä hormooneita käytät? Aika hauskaa, kun äijä on treenannut yläkroppansa eri pariksi, alakropan kanssa...Ja ihan maitojauheella tietenkin.

joka osoittaa asiakaan olevan fiksu ja mukava. tätä kysymystä ei tietenkään ole esitetty vittuiluna vaan pelkästä mielenkiinnosta. kannattais varmaan käydä forssan ulkopuolellakin baarissa niin osaisi käyttäytyä, sillä veikaan että turpaan tulee niin helsingissä, turussa ja ehkä jopa tampereellakin, jos ovimiehille tarpeeksi soittaa suutansa. turpaanhan saa todella helposti keneltä tahansa isommalta, vaikka snagarilla kun oikein kaivaa verta nenästänsä. tilanteesta en mitään tiedä mutta uskon että ansaitsit saada turpaasi enemmän kun hyvin ja luultavasti tarvitsisit lisääkin kun ei vieläkään ole mennyt jakeluun

• Rauha maassa, Tyyne puussa kirjoitti:

joka osoittaa asiakaan olevan fiksu ja mukava. tätä kysymystä ei tietenkään ole esitetty vittuiluna vaan pelkästä mielenkiinnosta. kannattais varmaan käydä forssan ulkopuolellakin baarissa niin osaisi käyttäytyä, sillä veikaan että turpaan tulee niin helsingissä, turussa ja ehkä jopa tampereellakin, jos ovimiehille tarpeeksi soittaa suutansa. turpaanhan saa todella helposti keneltä tahansa isommalta, vaikka snagarilla kun oikein kaivaa verta nenästänsä. tilanteesta en mitään tiedä mutta uskon että ansaitsit saada turpaasi enemmän kun hyvin ja luultavasti tarvitsisit lisääkin kun ei vieläkään ole mennyt jakeluun

pidetä muualla,kun koskenniskassa.minä peräänkuulutan asiakaspalvelua,sitä olis hyvä saada,ja asiakaspalvelijan tulee olla sellainen että ei käy kiinni ihan pienestä,vaan hätätilenteissa

• hyvä ovimies
        hessuliki kirjoitti:

pidetä muualla,kun koskenniskassa.minä peräänkuulutan asiakaspalvelua,sitä olis hyvä saada,ja asiakaspalvelijan tulee olla sellainen että ei käy kiinni ihan pienestä,vaan hätätilenteissa

ratkaisee tilanteet puhumalla, ei tekolihaksilla. Ja päinvastoin kuin tämä brutaali persoona esitti, en ole koskaan saanut turpaani, en ovimiehiltä, tai keltään muultakaan.
        Verottaja voisi kiinnittää huomiota heidän palkkaansa, se mitä ilmoittavat on ihan hyväntekeväisyyttä....
        Kehoitan myös kaikkia jotka joutuvat ovimiehen riepottelemaksi tekemään asiasta jutun, heillä ei nimittäin ole poliisin valtuuksia.

• Nimetön
        hessuliki kirjoitti:

Ilman häiriökäyttäytymistä harvoin joutuu tekemisiin ravintolahenkilökunnan kanssa, ikävässä mielessä. Ja mitä pullisteluun tulee, niin itse olen ainakin tyytyväinen jos tiedän että järjestyksenvalvojilla on potentiaalia puuttua tilanteisiin. Toki olisihan se mukavaa kun ovimies olisi niin pieni, että sitä voisi määräillä ja kertoa sille koska on nauttinut tarpeeksi alkoholia ja koska sen valomerkin kuuluu oikeesti tulla...ja että sitä tuoppia en heittänyt minä vaan se lipesi kädestä ja jos ei tule yhteisymmärrystä niin päälle vaan

• ilman pullisteluakin
        Nimetön kirjoitti:

Ilman häiriökäyttäytymistä harvoin joutuu tekemisiin ravintolahenkilökunnan kanssa, ikävässä mielessä. Ja mitä pullisteluun tulee, niin itse olen ainakin tyytyväinen jos tiedän että järjestyksenvalvojilla on potentiaalia puuttua tilanteisiin. Toki olisihan se mukavaa kun ovimies olisi niin pieni, että sitä voisi määräillä ja kertoa sille koska on nauttinut tarpeeksi alkoholia ja koska sen valomerkin kuuluu oikeesti tulla...ja että sitä tuoppia en heittänyt minä vaan se lipesi kädestä ja jos ei tule yhteisymmärrystä niin päälle vaan

ravintolahenkilökunnan pitää katsoa, kenelle myyvät ja kuinka monessa ravintolassa näin käy? Bodatut lihakset eivät todista mitään pärjäämisestä häiriköiden kanssa. Ne ovat merkki huonosta itsetunnosta ja monasti nämä "suurimmat" ovat pelkureita, jotka vinkuvat sakin apua, kun tositilanne koittaa. Ovimiesten tarpeettomaan väkivaltaan tulee puuttua ankaralla kädellä.

• Nimetön
        ilman pullisteluakin kirjoitti:

ravintolahenkilökunnan pitää katsoa, kenelle myyvät ja kuinka monessa ravintolassa näin käy? Bodatut lihakset eivät todista mitään pärjäämisestä häiriköiden kanssa. Ne ovat merkki huonosta itsetunnosta ja monasti nämä "suurimmat" ovat pelkureita, jotka vinkuvat sakin apua, kun tositilanne koittaa. Ovimiesten tarpeettomaan väkivaltaan tulee puuttua ankaralla kädellä.

humalainen ovimies olisi ainakin samalla aaltopituudella...=) Joku rauhallinen ja kiltti 70kiloinen kirkonmies poistaa helposti yksin työtovereilta apua pyytämättä 120kiloisen mähiäisen, joka retuuttaa vaimoaan tanssilattialla hiuksista, ei tarvitse minkäänlaista fysiikkaa, ilman pullisteluja ja ihan puhumalla...

• varma kahva
        hyvä ovimies kirjoitti:

ratkaisee tilanteet puhumalla, ei tekolihaksilla. Ja päinvastoin kuin tämä brutaali persoona esitti, en ole koskaan saanut turpaani, en ovimiehiltä, tai keltään muultakaan.
        Verottaja voisi kiinnittää huomiota heidän palkkaansa, se mitä ilmoittavat on ihan hyväntekeväisyyttä....
        Kehoitan myös kaikkia jotka joutuvat ovimiehen riepottelemaksi tekemään asiasta jutun, heillä ei nimittäin ole poliisin valtuuksia.

Mun kaveri saa usein 300 euroa illasta ovella. Ja ite olen ollut mukana laskemassa kolikkotuoppeja. Yllättävän moni jättää muuten setelinkin. Tietty kun noita hommia ei ole kuin pari iltaa viikossa. Verottajalle ilmoittavat usein, niin kuin oikein onkin, vain n. 20%. Kaikki me niin tehtäis, jos voitais.

Jotenkin kunnioitan enemmän sitä voimailijaa portsarina, kuin jotain egohäiriöistä, joka tilaa uusia kaasusumuttimia harva se viikko. Ainakin numerobaarissa tykätään antaa kaasua, ja luultavasti juuri siksi kun ei patti tai rohkeus riitä.

• varma kahva
        ns.miehet kirjoitti:

Kyllä minä todistan, että moni reenaa myös jalkoja. Tietty on noita linnunkoipia, jotka tykkää ulkoiluttaa mielestään isoja hauiksia yhdessä itsetuntoa nostavien tappelijakoirien kanssa. Mutta ne eivät ole oikeita portsareita, vaan irvikuva ammatista, jotka valitettavasti vaikuttavat myös kunnollisten portsareiden tippeihin.

• läheltä nähny
        varma kahva kirjoitti:

Kyllä minä todistan, että moni reenaa myös jalkoja. Tietty on noita linnunkoipia, jotka tykkää ulkoiluttaa mielestään isoja hauiksia yhdessä itsetuntoa nostavien tappelijakoirien kanssa. Mutta ne eivät ole oikeita portsareita, vaan irvikuva ammatista, jotka valitettavasti vaikuttavat myös kunnollisten portsareiden tippeihin.

Saattaa olla että lentää pihalle, kun ite eka läppäsee pokee päähän..

• oikea punttimies
        varma kahva kirjoitti:

Ei voi kyä sanoo reeniksi niitten touhuja.Hormooneilla turvottavat ittensä ja ovat vähän aikaa vähän vahvempia.Niitten reeniohjelmat ja ite reeni on kaukana tosi reenaamisesta.Mun mielestä jos piikittelee lihaskasvuaineita,ni kannattais kyä reenataki tosissaan.Ne tyytyy vähäänkin lihaskasvuun,joka kertoo siitä ettei tosissaan olla reenauksen kans.

• Nimetön
        varma kahva kirjoitti:

Mun kaveri saa usein 300 euroa illasta ovella. Ja ite olen ollut mukana laskemassa kolikkotuoppeja. Yllättävän moni jättää muuten setelinkin. Tietty kun noita hommia ei ole kuin pari iltaa viikossa. Verottajalle ilmoittavat usein, niin kuin oikein onkin, vain n. 20%. Kaikki me niin tehtäis, jos voitais.

Jotenkin kunnioitan enemmän sitä voimailijaa portsarina, kuin jotain egohäiriöistä, joka tilaa uusia kaasusumuttimia harva se viikko. Ainakin numerobaarissa tykätään antaa kaasua, ja luultavasti juuri siksi kun ei patti tai rohkeus riitä.

???

• varma kahva
        Nimetön kirjoitti:

???

Ei se kai sitten osannu ja johtuisko siitä, että on portsari. Tai sitten halusi vähän brassailla 50€ tuntipalkallaan..

• karjala mieto olut 1
        varma kahva kirjoitti:

Ei se kai sitten osannu ja johtuisko siitä, että on portsari. Tai sitten halusi vähän brassailla 50€ tuntipalkallaan..

jos se ottaa ni tuutko sit laskemaan mun rahat?

• asiaäijä
        ilman pullisteluakin kirjoitti:

sitä tarkoitin. repii vaatteista kun ei muuten uskalla koskea. ja aivan syyttä.

• Nimetön
        asiaäijä kirjoitti:

=)?

• Pykälä
        hyvä ovimies kirjoitti:

Järjestyksenvalvojista on säädetty laki. Eli sieltä olisi hyvä käydä lukemassa. Mitä oikeuksia ja velvollisuuksia on järjestyksenvalvojilla.

Voimakeinot ovat sallittuja. (Neuvot,kehoitukset, käskyt ja fyysinen voima voimankäyttövälineet).

Järjestyksenvalvojalla on oikeus puuttua ihmisen perusoikeuksiin (tietyssä määrin).

Mutta käykää osoitteessa:www.finlex.fi ja etsikää laki järjestyksenvalvojista.

Hyvää kesää

• ON SILLÄ
        varma kahva kirjoitti:

Vaikka jotkut väittää toista. Kyllä mun mielestä iso on parempi. On vakuuttavampi monessakin asiassa. Oli se sitten portsari, auto tai miehen muna.

• muutama euro
        varma kahva kirjoitti:

Niin eikö ne ole palvelurahapalkkaisia portsareita? Sitten notkuvat arki-iltoina muutaman euron palkalla. Siihen viikonloppuun se heidän tili perustuu kai? Sopii mennä portsariksi niiden jotka on kateellisia. Ihan persehommaa katella juopuneita hulluja ja sekopäitä illasta toiseen. Minä en ainakaan tekis edes kolmellasadalla sitä..

• Sillä jätkällä hyviä iltoja on
        varma kahva kirjoitti:

taitaa olla amatööri asialla. kysy siltä paljonko saa arkisin ovella, jos meinaan palvelurahapalkalla..

• Sissi27
        asiaäijä kirjoitti:

Jos on niin pieni äijä, ettei muuten löydä kun vaatteista kiinni pitämällä. Joku pikkuhippiäinen soittanu taas suutaan ja portsari ottanu vaatteista kiinni?? VOI VOI.

• mutta oikeuksia kuitenkin
        hyvä ovimies kirjoitti:

Kyllä portsareilla melko laajat oikeudet on. Vartijat on asia erikseen. Vahtimestarilla on esim oikeus ottaa hetkellisesti säilöön riehuva tyyppi, mikäli rauhoittaminen sitä vaatii tai on turvallisuuden kannalta tarpeellista.. Juttu ja juttu, keskenkasvuiset pikkuapinat yleensä uhoo joka ovella "Mä nostan syytteen" "Sä olet jätkä viimeistä päivää täällä töissä!" heh heh. Kaiken paras mitä olen kuullut "Mä soitan tän ravintolan omistajalle!!!" Heh heh "Mä tunnen tän ravintolan omistajan!!" heh heh.

• mutta äly puuttuu

Oli pakko ottaa osaa tänne, kun kuulin että täällä keskustelua on käyty. Ja sitä mieltä olen että Parilla tyypillä on siellä tapana olla heti ryysyissä kiinni. Joku tarvii ravintolasta poistaa, niin joku jurtti tulee repimään pihalle vaikka joskus riittäisi kun olisi muuten vahva persoona, joka selvällä suomen kielellä käskee poistumaan. Mutta tyyli tuntuu olevan se että kuristusote heti. Se vaalea tyyppi on joku esimies siellä kai, että valittakaa sille jos jotakin valitettavaa on. Mutta sen sanon että kyllä ravintola-asiakkaatkin täysiä idiootteja on. Suurin osa kerjää verta nenästään ja sitten kun joutuu ulos, niin uhotaan niinmaan perkeleesti, vaikka itsellä on pää täynnä viinaa, kusta ja varmaan joillakin muutakin. Välillä ihmettelen kuinka forssa on täynnä kusipäitä ja kaikki ne änkee samaan ravintolaan samaan aikaan pilaamaan kaikkien illan. Oksennetaan eteiseen ja sitten vielä kysytään ja raivotaan miksi minä jouduin ulos. Mulle on käynyt parikin kertaa niin että joku siemassut meikäläisen lonkerot suoraan nenän edestä ja vielä väittänyt omakseen, tullut örisemään että mä yritän iskeä sen muijaa ja homokin olen kaiken lisäksi. Viihtyisää ravintolailtaa kaikille näin ollen ja kaikin puolin, niin ravinto9lan taholta kuin kanssaihmisten taholta, jotka ovat muka viihteellä. viihteelllä tosiaan, toisille kun parempi paikka olisi kasvaa jossakin laitoksessa.

• vorssalainen
        mutta äly puuttuu kirjoitti:

Oli pakko ottaa osaa tänne, kun kuulin että täällä keskustelua on käyty. Ja sitä mieltä olen että Parilla tyypillä on siellä tapana olla heti ryysyissä kiinni. Joku tarvii ravintolasta poistaa, niin joku jurtti tulee repimään pihalle vaikka joskus riittäisi kun olisi muuten vahva persoona, joka selvällä suomen kielellä käskee poistumaan. Mutta tyyli tuntuu olevan se että kuristusote heti. Se vaalea tyyppi on joku esimies siellä kai, että valittakaa sille jos jotakin valitettavaa on. Mutta sen sanon että kyllä ravintola-asiakkaatkin täysiä idiootteja on. Suurin osa kerjää verta nenästään ja sitten kun joutuu ulos, niin uhotaan niinmaan perkeleesti, vaikka itsellä on pää täynnä viinaa, kusta ja varmaan joillakin muutakin. Välillä ihmettelen kuinka forssa on täynnä kusipäitä ja kaikki ne änkee samaan ravintolaan samaan aikaan pilaamaan kaikkien illan. Oksennetaan eteiseen ja sitten vielä kysytään ja raivotaan miksi minä jouduin ulos. Mulle on käynyt parikin kertaa niin että joku siemassut meikäläisen lonkerot suoraan nenän edestä ja vielä väittänyt omakseen, tullut örisemään että mä yritän iskeä sen muijaa ja homokin olen kaiken lisäksi. Viihtyisää ravintolailtaa kaikille näin ollen ja kaikin puolin, niin ravinto9lan taholta kuin kanssaihmisten taholta, jotka ovat muka viihteellä. viihteelllä tosiaan, toisille kun parempi paikka olisi kasvaa jossakin laitoksessa.

Tosin suurimmalle osalle näistä örveltäjistä se vahva persoonakaan ei riitä. Valitettavasti. Se esimies siellä on ainoa jolla on kunnollista jämäkkyyttä siinä hommassa. Ja tuskimpa sieltä yhtään asiakasta on lentänyt pihalle ilman syytä. Turhaa kukaan sellaista tänne itkee. Ei sitä örveltämistä tarvitsekkaan kovin kauaa katsoa. Itse asiassa kun asioista käydään kerran sanomassa niin sen pitäisi sillä mennä perille jakeluun ja jollei mene niin pihalle sit vaan ilman sen kummempia selittelyjä. Piste. Itse olen saanut edellisen kirjoittajan kuvaamia kokemuksia kans. Juomia viedään käsistä, uhkaillaan ja kaikkea henkilökunta ei nää tai kuule millään. Onneksi siellä on edes yksi portsari joka uskaltaa pistää näitä urpoja pihalle ilman että siinä ajatellaan kaverisuhteita tai jälkipyykkiä sen enempää. Olen ko paikassa käynyt aina ja paljon on meno vuoden aikana rauhoittunut. Mutta ikävää oli havaita että kun tämä esimies ei ole itse paikalla niin heti siellä tapellaan oikein urakalla ja useaan kertaan illan aikana. Olisiko ravintoloitsijan syytä selvittää mistä tämä johtuu? Pitäisihän rettelöitsijöiden pysyä kurissa vaikka yksi olisikin poissa kuvioista. Ei kai se voi olla yhdestä ihmisestä kiinni? Vai voiko?

• eeboheebo
        vorssalainen kirjoitti:

Tosin suurimmalle osalle näistä örveltäjistä se vahva persoonakaan ei riitä. Valitettavasti. Se esimies siellä on ainoa jolla on kunnollista jämäkkyyttä siinä hommassa. Ja tuskimpa sieltä yhtään asiakasta on lentänyt pihalle ilman syytä. Turhaa kukaan sellaista tänne itkee. Ei sitä örveltämistä tarvitsekkaan kovin kauaa katsoa. Itse asiassa kun asioista käydään kerran sanomassa niin sen pitäisi sillä mennä perille jakeluun ja jollei mene niin pihalle sit vaan ilman sen kummempia selittelyjä. Piste. Itse olen saanut edellisen kirjoittajan kuvaamia kokemuksia kans. Juomia viedään käsistä, uhkaillaan ja kaikkea henkilökunta ei nää tai kuule millään. Onneksi siellä on edes yksi portsari joka uskaltaa pistää näitä urpoja pihalle ilman että siinä ajatellaan kaverisuhteita tai jälkipyykkiä sen enempää. Olen ko paikassa käynyt aina ja paljon on meno vuoden aikana rauhoittunut. Mutta ikävää oli havaita että kun tämä esimies ei ole itse paikalla niin heti siellä tapellaan oikein urakalla ja useaan kertaan illan aikana. Olisiko ravintoloitsijan syytä selvittää mistä tämä johtuu? Pitäisihän rettelöitsijöiden pysyä kurissa vaikka yksi olisikin poissa kuvioista. Ei kai se voi olla yhdestä ihmisestä kiinni? Vai voiko?

Kyllä kai voi olla. must tuntuu että siellä on henkilökuntakin jo kyllästyny hoivaamaan vorssan urpoja. Eihän kukaa järkevä mene vorssassa ravintolaan töihin, kun suurin osa asiakkaista on ihan urpoja idiootteja, jotka kusee ja paskoo minne sattuu. huutaa, oksentaa ja uhoo vielä sen jälkeenkin, kun joutuu ulos ravintolasta. Parhaansa ne siellä ravintolassa kai kaikki työntekijät yrittää tehdä, mutta kaikille ei voi olla mieliksi.. vai voiko???? ja ei vorssan urpot usko puhetta. Niitä tarvii vetää nyrkillä päähän, kun ei ne puhetta ymmärrä. Mä olen sitä mieltä, että vaikka ryysyistä sitten ulos, jos ei ravintolassa osaa käyttäytyä. Jos asiakkaat käyttäytyisi samalla tavalla pankissa, kaupassa tai apteekissa, kun mitä ne käyttäytyy ravintolassa, niin johan ne olisi putkassa ja lehdessä ja suljetulla ihan heti. Mutta yleinen käsitys on se että ravintolaan voi mennä sikailemaan ja örveltään ja vittuileen henkilökunnalle. Se nyt vaan on tosiasia, että Forssassa on niin TYHMIÄ asiakkaita tai sitten se tyhmyys pääsee joillakin valloilleen kun saavat viinaa. Jotkut yrittää oikeasti pitää hauskaa ja olla viihteellä, niin eikö siellä joku urpo ole aina joukossa haastamassa riitaa ja uhoamassa. Ja aina se ei ole iästä kiinni.Sitä samaa tekee viiskymppiset kun kakskymppisetkin. Ja sitten on vielä oma ryhmänsä alaikäiset, jotka luulee olevansa isompia kun ovatkaan, kun on kerran ravintolaan päässyt. Sen sanon että tän ravintolan henkilökunta on kaikin puolin mielestäni osaavaa verrattuna moneen kuppilaan. Sitä en käsitä mistä tälläinen vouhotus uusista portsareista on saanut alkunsa ja ilmeisesti joillakin uusista on melkoinen "fanilauma", kun keskustelu on kovin kärkästä.. Miksi täällä vertaillaan yhden paikan työntekijöitä keskenään??? Eiköhän ne kaikki ole yksilöitä, eikä robotteja, vai saako esim kaupassa joka myyjältä samaa palvelua???? Tai menepä vaikka työkkäriin tai kelaan tai autokauppaan?? Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä on sanonta? Toinen myyjä sanoo päivää ja toinen terve ja kolmas hei hei. Että jos lähdettäis siitä, että ne on kaikki ihmisiä jotka näitä kaikkia töitä tekee. Minä en edes menis töihin vorssassa ravintolaan, kun isosta rahasta... on sen pakko olla ihan pershommaa, kun juoppoja kattelee illat pitkät.

• asiaa!
        eeboheebo kirjoitti:

Kyllä kai voi olla. must tuntuu että siellä on henkilökuntakin jo kyllästyny hoivaamaan vorssan urpoja. Eihän kukaa järkevä mene vorssassa ravintolaan töihin, kun suurin osa asiakkaista on ihan urpoja idiootteja, jotka kusee ja paskoo minne sattuu. huutaa, oksentaa ja uhoo vielä sen jälkeenkin, kun joutuu ulos ravintolasta. Parhaansa ne siellä ravintolassa kai kaikki työntekijät yrittää tehdä, mutta kaikille ei voi olla mieliksi.. vai voiko???? ja ei vorssan urpot usko puhetta. Niitä tarvii vetää nyrkillä päähän, kun ei ne puhetta ymmärrä. Mä olen sitä mieltä, että vaikka ryysyistä sitten ulos, jos ei ravintolassa osaa käyttäytyä. Jos asiakkaat käyttäytyisi samalla tavalla pankissa, kaupassa tai apteekissa, kun mitä ne käyttäytyy ravintolassa, niin johan ne olisi putkassa ja lehdessä ja suljetulla ihan heti. Mutta yleinen käsitys on se että ravintolaan voi mennä sikailemaan ja örveltään ja vittuileen henkilökunnalle. Se nyt vaan on tosiasia, että Forssassa on niin TYHMIÄ asiakkaita tai sitten se tyhmyys pääsee joillakin valloilleen kun saavat viinaa. Jotkut yrittää oikeasti pitää hauskaa ja olla viihteellä, niin eikö siellä joku urpo ole aina joukossa haastamassa riitaa ja uhoamassa. Ja aina se ei ole iästä kiinni.Sitä samaa tekee viiskymppiset kun kakskymppisetkin. Ja sitten on vielä oma ryhmänsä alaikäiset, jotka luulee olevansa isompia kun ovatkaan, kun on kerran ravintolaan päässyt. Sen sanon että tän ravintolan henkilökunta on kaikin puolin mielestäni osaavaa verrattuna moneen kuppilaan. Sitä en käsitä mistä tälläinen vouhotus uusista portsareista on saanut alkunsa ja ilmeisesti joillakin uusista on melkoinen "fanilauma", kun keskustelu on kovin kärkästä.. Miksi täällä vertaillaan yhden paikan työntekijöitä keskenään??? Eiköhän ne kaikki ole yksilöitä, eikä robotteja, vai saako esim kaupassa joka myyjältä samaa palvelua???? Tai menepä vaikka työkkäriin tai kelaan tai autokauppaan?? Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä on sanonta? Toinen myyjä sanoo päivää ja toinen terve ja kolmas hei hei. Että jos lähdettäis siitä, että ne on kaikki ihmisiä jotka näitä kaikkia töitä tekee. Minä en edes menis töihin vorssassa ravintolaan, kun isosta rahasta... on sen pakko olla ihan pershommaa, kun juoppoja kattelee illat pitkät.

Yhdyn edelliseen!

• Eräs maksava asiakas

Pakko heittää lusikkansa tähän keskusteluun kun sattui silmään. Käyn itse puolisoni kanssa aika usein niskassa tansseissa ja ainakaan minulla tai puolisollani ei paikan portsareista ole juuri pahaa sanottavaa. Ja ainakin meidän mielestämme paikan taso on noussut talven aikana kun sinne on saatu vähän "uutta verta" ovellekkin. Olisi varmaan viisasta vähän näissä keskusteluissa yksilöidä mitä on tapahtunut tai miksi henkilöitä arvostellaan. Tällainen nimettömänä purnaaminen ja haukkuminen tuntuu ja kuulostaa suorastaan naurettavalta. Tosiasia kuitenkin on se että portsarin kanssa ei joudu juurikaan tekemisiin jos ravintolassa osaa käyttäytyä niin kuin siellä kuuluu käyttäytyä. Ja mielestäni kuten myös vaimoni mielestä Koskenniska on Forssassa ainoa paikka jossa voidaan puhua olevan oikeita portsareita/vahtimestareita eikä mitään kollege paita päällä heiluvia juippeja joilla on jv-kyltti rinnassa. Saman mielipiteen jakavat hyvin monet tuntemani varsinkin keski-ikäiset ja vanhemmat ihmiset. Eikä se että vahtimestari on isokokoinen ole ainakaan mikään paha asia, mieluummin minäkin katselen kaveria jonka hartiat eivät ole tipahtanut vyötärölle. Ja muutenkin on hienoa nähdä että nuori kaveri on omaksunut vielä vanhan hyvän ajan portsaritoiminnan eikä vaan ole käsi ojossa rahaa ruinaamassa. Aina kun olemme menneet ravintolaan hän on tervehtinyt reippaasti, palvellut kohteliaasti ja poislähtiessämme olemme saaneet hyvänyön toivotukset. Eipä niitä juuri muualla kuule. Muutenkin henkilö on eduksi paikalle. Pukeutuu siististi, parta on ajettu, hiukset siististi, eikä haise hielle tai vanhalle viinalle. En tiedä mistä moinen purnaaminen täällä johtuu mutta aina joku kokee joutuvansa kaltoin kohdelluksi kun joutuu portsarin toimenpiteiden kohteeksi. Eikä sellainen portsari joka muutaman kerran asioista huomautettuaan saa asiakasta pihalle, vaikkapa sitten kantamalla, ole mikään portsari. Se on heidän työtään ja sitä tulisi kaikkien kunnioittaa. En halua tässä enempää tähän keskusteluun ottaa kantaa mutta omasta ja puolisoni puolesta olen tyytyväinen Koskenniskan vahtimestareihin ja erityisesti tähän uuteen kaveriin joka on varmasti tullut vaikeaan paikkaan vanhojen keskelle. Toivotan kovasti jaksamista ettei hymy hyytyisi jatkossakaan.

• neiti1972

Mitähän vikaa niissä sit on? Itse kävin joskus kavereideni kanssa paljonkin kyseisessä paikassa mutta siellä alkoi pyöriä kaikenlaista hämäräporukkaa ja osa tuntui vielä olevan portsareiden hyviäkin kavereita. En enää viihtynyt kun paikka alkoi tuntua turvattomalta ja rauhattomalta. Syksyllä kuulin että sinne on tullut uusi portsari ja pitihän se käydä katsomassa. Paljon on tahti muuttunut menneen talven aikana ja itsekin taas käyn paikassa kavereineni kun sinne ei enää pääse ihan kuka tahansa ja kiitos selvästikkin kuuluu tälle uudelle kaverille. Ja nykyisin siel taas saa olla rauhassa halutessaan ja häiriköt lentävät pihalle alta aikayksikön. Niinhän sen pitää ollakkin. Muutenkin uusi kaveri on kohtelias ja ystävällinen säilyttäen kuitenkin ammattimaisuutensa. Ja varsinkin naisasiakkaiden mieleen hän kovasti on mitä olen keskusteluja kuunnellut. Ja miksei olisi, kovin komea mieshän hän on. Ja hyvin on pitänyt myös huolta siitä että tiedossa on hänen olevan varattu, eli kaiken maailman juopuneiden naisten iskuyritykset karahtavat karille heti alkuunsa. Tämä on ihailtava piirre nuoressa miehessä joka vielä tekee moista työtä. Joku onnekas on saanut hyvän ja kunnollisen miehen itselleen. Ja omistajat ovat kerrankin onnistuneet ottaessaan tuollaisen työntekijän. Ravintolan ryvettyneelle maineelle se on todella eduksi että siellä on tuollaisia työntekijöitä.

• tanssi kansaa

Hei! Oli pakko ottaa osaa keskusteluun kun näitä lueskelin.Kyllä! Olen ehdottomasti samaa mieltä että tämä uusi Koskenniskan portsari ainakin hommansa hoitaa ja hyvin. Sieellähän se painii vähän väliä kun on pakko ja kun muut portsarit ei siihen pysty. Ja olen myös samaa mieltä siitä että hän on hyvin selvästi tehnyt ihmisillä selväksi että on varattu. Satun hänen vaimonsa vielä tuntemaan joten olen asiaan huomioo kiinnittänyt. Tosin ihmettelen vaan syvästi näiden muiden portsareiden käytöstä. Minusta ne on siellä ansaitsemassa elantoonsa eikä iskemässä naisia. Kovasti nänä vanhemmat portsarit ainakin keskittyy siihen ihmisten halailuun ja suukotteluun mikä mielestäni on aikas ällöttävää. Uskottavuushan siinä jo menee jo niihin työntekijöinä ja itsensä turvaajana. Ja sitä halailua kun ei satu sillon tällöin vaan tuntuu ihan tapa eräillä olevan. Siinä ämmät jonottaa rivissä vuoroaan. Mitäköhän näiden kyseisten herrojen vaimot sanoisivat jos kuulisivat tai tietäisivät. en ainakaan itse toivoisi että minun mieheni käyttäytyisi näin.Koskenniska on muuten mukava paikka, tosin kaipaisin joskus hieman nimekkäimpiä artisteja ja yhtyeitä esiintymään. edes joskus.

• Mielenkiintoista keskustelua
        tanssi kansaa kirjoitti:

Hei! Oli pakko ottaa osaa keskusteluun kun näitä lueskelin.Kyllä! Olen ehdottomasti samaa mieltä että tämä uusi Koskenniskan portsari ainakin hommansa hoitaa ja hyvin. Sieellähän se painii vähän väliä kun on pakko ja kun muut portsarit ei siihen pysty. Ja olen myös samaa mieltä siitä että hän on hyvin selvästi tehnyt ihmisillä selväksi että on varattu. Satun hänen vaimonsa vielä tuntemaan joten olen asiaan huomioo kiinnittänyt. Tosin ihmettelen vaan syvästi näiden muiden portsareiden käytöstä. Minusta ne on siellä ansaitsemassa elantoonsa eikä iskemässä naisia. Kovasti nänä vanhemmat portsarit ainakin keskittyy siihen ihmisten halailuun ja suukotteluun mikä mielestäni on aikas ällöttävää. Uskottavuushan siinä jo menee jo niihin työntekijöinä ja itsensä turvaajana. Ja sitä halailua kun ei satu sillon tällöin vaan tuntuu ihan tapa eräillä olevan. Siinä ämmät jonottaa rivissä vuoroaan. Mitäköhän näiden kyseisten herrojen vaimot sanoisivat jos kuulisivat tai tietäisivät. en ainakaan itse toivoisi että minun mieheni käyttäytyisi näin.Koskenniska on muuten mukava paikka, tosin kaipaisin joskus hieman nimekkäimpiä artisteja ja yhtyeitä esiintymään. edes joskus.

Kirjoittaja on aika hyvin selvillä asioista. Minä olen kuullut että ei sillä komealla uudella portsarilla ole vaimoa?? Joku tyttöystävä kai?
        Onko ne muutkin naimisissa? Minä niin mieluusti halaisin niitä kaikkia miehiä siinä ovella, kun viskaavat häiriköt pihalle, niinkuin kuuluukin.. Järjestyksenvalvojia ne kai on eikä lapsenvahteja???

• kaikilla on
        tanssi kansaa kirjoitti:

Mun kaverillakin on, mutta eri baarissa ja eri kaupungissa. Saaks niitä halia siellä paikassa ja pussata? Onko ihan oikeesti? Tai sit mä alan portsariksi, että miehet saa pussata mua.. mutta voi olla että ne haisee pahalle loppuillasta.

• ONKII ONKII
        kaikilla on kirjoitti:

Mun kaverillakin on, mutta eri baarissa ja eri kaupungissa. Saaks niitä halia siellä paikassa ja pussata? Onko ihan oikeesti? Tai sit mä alan portsariksi, että miehet saa pussata mua.. mutta voi olla että ne haisee pahalle loppuillasta.

Mullakin on oma poke. Onkii vaan niin kyllä joku kala onkeen tarttuu. Se siinä vaan on huono puoli, kun se on kotona aina ovenkahvoissa kiinni ja laskee kolikoita. Sit se toivottaa hyvää illan jatkoa jos mä menen ensin ovesta ulos. Sit se jättää kaikki vaatteet eteisen naulakkoon, kalsarinsakin. Joskus neljän jälkeen yöllä on tosi levoton. Pälyilee ympärilleen... se voi johtua siitä että yleensä kaikki asiakkaat riehuu siihen aikaan, niin se on ikäänkuin varuillaan. Mutta aika helppohoitoinen noin yleensäkin muuten. Syö kyllä aika paljon.

• tanssi kansaa
        Mielenkiintoista keskustelua kirjoitti:

Kirjoittaja on aika hyvin selvillä asioista. Minä olen kuullut että ei sillä komealla uudella portsarilla ole vaimoa?? Joku tyttöystävä kai?
        Onko ne muutkin naimisissa? Minä niin mieluusti halaisin niitä kaikkia miehiä siinä ovella, kun viskaavat häiriköt pihalle, niinkuin kuuluukin.. Järjestyksenvalvojia ne kai on eikä lapsenvahteja???

joo kyllä sillä on ihan vaimo. En muista tarkalleen ovtko jo virallisesti pari mutta lähiaikoina ainakin. Tunnen meinaan kaason paremmin. Ja sen verran tiedän että kyllä niillä muillakin pokeilla vaimot on. ainakin niillä vanhemmilla.Niistä nuoremmista en tiedä ketä siinä koskenniskassa välillä ovea availee.

• määä 12

Jos jotain noin paljon kiinnostaa että onko sillä vaimo vai ei niin kysykää siltä.tai katsokaa onko sormus.sillä siitä selviää.

• leena 28

Jeps,kyllä kaikilta taitaa vaimo löytyä mutta ilmottakaa toi mulle jos joku edes eroo siellä...54 pokeja ei voi päin katsoa.

• Nimetön
        leena 28 kirjoitti:

Jeps,kyllä kaikilta taitaa vaimo löytyä mutta ilmottakaa toi mulle jos joku edes eroo siellä...54 pokeja ei voi päin katsoa.

54 vaaleeta pitkää komistusta voisi katsoa pidempäänkin ja viedä vaikka kotiin asti.. Hmmm...

• EijaMaija
        tanssi kansaa kirjoitti:

Niin kuka niistä siellä halailee ja suukottelee? Helvetti minä en ainakaan ole saanut yhtään halausta vaikka olen pyytänytkin! Voisitko yksilöidä? SE vanhempi ja pienempi? Vai se isompi jolla on leukapartaa?? Kysyn vaan? Ja kuka painii??? Helvetti se uus jätkä painii vielä amatöörisarjassa, että oppimista on silläkin vielä.
        Jospa ne vanhemmat on niin viisaita, että eivät viitsi "käsiään liata", kun joku "virkaintoinen" hoitaa sen heidän puolestaan. Ainakin yks tyyppi siellä vaikuttaa just siltä, että ketoon vaan ja pillistä pihalle tyyppiseltä. Se mikään helvetin jumala kai ole se "uusi"..Samanlaisia bodybuilder tyyppejä löytyy mistä tahansa kaupungista, mutta ehkä tämä tapaus on puheenaihe näinkin pienessä kylässä, kun ei siinäkään ravintolassa ole usein vaihtunu työntekijät. Yleensä ravintoloissa näkee vanhoja pieruja töissä, joilla on vähintäänkin alkoholiongelma, niin uudet nuoremmat kiinnittää sitten kai huomiota. Muut portsarit ei painimaan pysty? Hei älä viitti..

• omasta kyse?
        EijaMaija kirjoitti:

Niin kuka niistä siellä halailee ja suukottelee? Helvetti minä en ainakaan ole saanut yhtään halausta vaikka olen pyytänytkin! Voisitko yksilöidä? SE vanhempi ja pienempi? Vai se isompi jolla on leukapartaa?? Kysyn vaan? Ja kuka painii??? Helvetti se uus jätkä painii vielä amatöörisarjassa, että oppimista on silläkin vielä.
        Jospa ne vanhemmat on niin viisaita, että eivät viitsi "käsiään liata", kun joku "virkaintoinen" hoitaa sen heidän puolestaan. Ainakin yks tyyppi siellä vaikuttaa just siltä, että ketoon vaan ja pillistä pihalle tyyppiseltä. Se mikään helvetin jumala kai ole se "uusi"..Samanlaisia bodybuilder tyyppejä löytyy mistä tahansa kaupungista, mutta ehkä tämä tapaus on puheenaihe näinkin pienessä kylässä, kun ei siinäkään ravintolassa ole usein vaihtunu työntekijät. Yleensä ravintoloissa näkee vanhoja pieruja töissä, joilla on vähintäänkin alkoholiongelma, niin uudet nuoremmat kiinnittää sitten kai huomiota. Muut portsarit ei painimaan pysty? Hei älä viitti..

Olipa vihainen vastaus. Ettei omasta äijästä ollut kyse? :-) Eikös siel sit oo koko repertuaari edustettuna sopivasti? On halailijaa ja suukottelijaa ja virkaintoilijaa? Pitäskö jo lopettaa tää tänne itkeminen ja antaa ihmisten hoitaa työnsä? Ei tällanen johda mihinkään. Eiköhän ne kaikki siel hommansa hoida. Jokaisella saa olla mielipiteitä asioista mut turha niitä on tänne itkeä.

• EijaMaija
        omasta kyse? kirjoitti:

Olipa vihainen vastaus. Ettei omasta äijästä ollut kyse? :-) Eikös siel sit oo koko repertuaari edustettuna sopivasti? On halailijaa ja suukottelijaa ja virkaintoilijaa? Pitäskö jo lopettaa tää tänne itkeminen ja antaa ihmisten hoitaa työnsä? Ei tällanen johda mihinkään. Eiköhän ne kaikki siel hommansa hoida. Jokaisella saa olla mielipiteitä asioista mut turha niitä on tänne itkeä.

Ottaisin mieluusti sieltä fiksun miehen, mutta tiedän että vakituisessa suhteessa ovat. Pistää vaan ärsyttään jo pikkuhiljaa, kun täällä pidetään uudesta jotain meteliä. Ne vanhat parrat ovat asiallisia ja voin vaan todeta, että tunnen heidät pitkältä ajalta. Ettei vaan siellä olisi omasta kyse, ..

• Nimetön

Sorry,kaikki hullaantuneet.
        Ikävä tuottaa pettymys, mutta tällä vaaleella pokella on naisystävä ja lapsi tulossa :)
        Tieto on varma.

• Jaako
        Nimetön kirjoitti:

Sorry,kaikki hullaantuneet.
        Ikävä tuottaa pettymys, mutta tällä vaaleella pokella on naisystävä ja lapsi tulossa :)
        Tieto on varma.

Jaa siis se viisnelkun poke? Hieno homma!!

• keijo

joku tuuraaja ei oikein osaa hommaansa.mutta se ei kai oo sitä kauan tehnytkään kai missään paikassa. se luulee olevansa ehkä parempi

• Veikko Näre

Samaa mieltä olen. Vanhat hoitaa asiat ammattitaidolla, uusilla on paljon oppimista!! Vanhat kupet osaa sanoa päivää, iltaa ja tietää muutkin vuorokauden ajat. Uudet on jokseenkin jäykkiä. Johonkin kursseille ne jätkät.

• seppana

jos ne uudet hoitaa työnsä hillitymmin. aina ei jaksa hymyillä... ja varmasti tervehtivät niinkun vanhemmatkin portsarit. kuka on sanonut että portsari ei saa olla jäykkä? pitäisikö ovimiehen roikkua löysänä oven välissä ja morjenstella kaikille...kannattaisiko portsarin ottaa hömpsyä itsekkin niin olisi rennompi?

• Veikko Näre
        seppana kirjoitti:

jos ne uudet hoitaa työnsä hillitymmin. aina ei jaksa hymyillä... ja varmasti tervehtivät niinkun vanhemmatkin portsarit. kuka on sanonut että portsari ei saa olla jäykkä? pitäisikö ovimiehen roikkua löysänä oven välissä ja morjenstella kaikille...kannattaisiko portsarin ottaa hömpsyä itsekkin niin olisi rennompi?

Kuka löysästä on puhunut? Jäykkyydellä tarkoitan sitä, että katsoo alta kulmien lähes jokaista ravintolaan saapuvaa. Vanhat ravintolassakävijät, siis ns. vakioasiakkaat eivät ymmärrä miksi heitä ei enäätervehditä niin kuin ennen. Sitä harmaapäistä vanhempaa miestä on moni nainen kaivannut, jota ei pitkiin aikoihin ole näkynyt ovella. Liekö viisastunut ja vaihtanut paikkaa.

• Nimetön
        Veikko Näre kirjoitti:

Kuka löysästä on puhunut? Jäykkyydellä tarkoitan sitä, että katsoo alta kulmien lähes jokaista ravintolaan saapuvaa. Vanhat ravintolassakävijät, siis ns. vakioasiakkaat eivät ymmärrä miksi heitä ei enäätervehditä niin kuin ennen. Sitä harmaapäistä vanhempaa miestä on moni nainen kaivannut, jota ei pitkiin aikoihin ole näkynyt ovella. Liekö viisastunut ja vaihtanut paikkaa.

Ala on valitettavasti sellainen että sitä ei kovin vanhaksi jaksa ja kun nykynuoret ei omaa minkäänlaisia käytöstapoja niin tilanteet menee aina vaan hankalammiksi. Tervehtiminen taas kuuluisi mielestäni portsareidenkin toimenkuvaan se on totta.

• erilainen mies

näin on. perseestä ne uudet. leikkii jotain isoa ja ei ne osaa hoitaa hommaansa

• peräkammarin poikaa

Uusi on ainoa uskottava portsari koko paikassa. Näin se on. Ei mielistele eikä pokkuroi eikä kaveeraa puolen kaupungin kanssa. Ja hyvimpä olen juttuun tullut eikä ole koskaan ongelmia sen kanssa ollut. Hänen hommansa on liian känniset käännyttää tai pihalle heittää ja häiriköt laittaa kuriin ja sen hoitaa erittäin hyvin. Eli peräkammarin poika taitaa olla joku em. kategoriaan kuuluva juntti joka on joutunut portsarin toimenpiteiden kohteeksi?

• erilainen mies
        peräkammarin poikaa kirjoitti:

Uusi on ainoa uskottava portsari koko paikassa. Näin se on. Ei mielistele eikä pokkuroi eikä kaveeraa puolen kaupungin kanssa. Ja hyvimpä olen juttuun tullut eikä ole koskaan ongelmia sen kanssa ollut. Hänen hommansa on liian känniset käännyttää tai pihalle heittää ja häiriköt laittaa kuriin ja sen hoitaa erittäin hyvin. Eli peräkammarin poika taitaa olla joku em. kategoriaan kuuluva juntti joka on joutunut portsarin toimenpiteiden kohteeksi?

Kyllä se uusikin kaveri oppii mielisteleen puolta kaupunkia varmaan jossain vaiheessa... Enkä minä kaipaa mielistelyä, enkä kaveeraamista ovimiesten kanssa. Eipä ole myöskään ongelmiakaan ollut heidän kanssa

• Matti Kukkarossa

Äijät marisee kun saavat köniin kun käyvät ovimiehen päälle ja muijat marisee kun ovimies ei käy niiden päälle töiden jälkeen?

• Pimuxi

Missäs se uusi komistus oli tänä viikonloppuna? Ei ollut ovella mitään silmänruokaa eikä kaunista hymyä...

• ada 12
        Pimuxi kirjoitti:

Missäs se uusi komistus oli tänä viikonloppuna? Ei ollut ovella mitään silmänruokaa eikä kaunista hymyä...

Siellähän se näytti ainakin lauantaina olevan..

• Pimuxi
        ada 12 kirjoitti:

Siellähän se näytti ainakin lauantaina olevan..

Ei ainakaan se jota tarkoitan..

• ada12
        Pimuxi kirjoitti:

Ei ainakaan se jota tarkoitan..

kyllä se lauantaina näytti olevan siellä yläkerrassa..mutta vapaalla. Kai silläkin joskus vapaa päiviä on. Vietti häitään siellä..ilmeisesti jatkot. Oli morsiammensa ja jonkun porukan kanssa.

• Iltakorento
        ada12 kirjoitti:

kyllä se lauantaina näytti olevan siellä yläkerrassa..mutta vapaalla. Kai silläkin joskus vapaa päiviä on. Vietti häitään siellä..ilmeisesti jatkot. Oli morsiammensa ja jonkun porukan kanssa.

...että kenestä täällä kirjoitetaan. "Kyllä SE siellä oli". Mistä tietää ada 12, ketä oli ja missä oli... ja kenestä kysytään. Kyllä se nyt on jo selvää kai kaikille, että varattu on. Taitaa olla pelko perseessä, että jätkä löytää ennemmin tai myöhemmin jonkun jolla järkeä. Kun täällä on jatkuvaa vakuuttelua "uuden kaverin" varattuna olemisesta. Mielenkiintoista seurata tätä juupas eipäs keskustelua. Ja kaikki näyttää lähteneen siitä, kun jonkun mielestä uudet portsarit on perseestä.

• ada 12
        Iltakorento kirjoitti:

...että kenestä täällä kirjoitetaan. "Kyllä SE siellä oli". Mistä tietää ada 12, ketä oli ja missä oli... ja kenestä kysytään. Kyllä se nyt on jo selvää kai kaikille, että varattu on. Taitaa olla pelko perseessä, että jätkä löytää ennemmin tai myöhemmin jonkun jolla järkeä. Kun täällä on jatkuvaa vakuuttelua "uuden kaverin" varattuna olemisesta. Mielenkiintoista seurata tätä juupas eipäs keskustelua. Ja kaikki näyttää lähteneen siitä, kun jonkun mielestä uudet portsarit on perseestä.

ihan kuule siitä tiedän ku tällä palstalla ei paljon ole kun siita YHDESTÄ puhuttu koko ajan... mikä on naurettavaa. antakaa ihmisten olla rauhassa ja puhukaa itsestänne jos tarjii jostain toisista tuntemattomista jauhaa!!!!

• iltakorento
        Iltakorento kirjoitti:

Ikävää, surullista ja säälittävää että täällä solvataan ja haukutaan ihmisiä. Mistä kukaan tietää kenenkään persoonasta sen enempää? Vai onko kyseessä joku tuttu joka purkaa kaunojaan tai pettymyksiään tällaiseen? Onko iltakorento mahdollisesti joku joka on jäänyt niin sanotusti nuolemaan näppejään? Lopettakaa nyt jo hyvät ihmiset tänne itkeminen? Mitä kenenkään elämä kellekkään kuuluu. Tai sitten pitäisi olla selkärankaa mennä kommentoimaan ihan kasvotusten. Kasvakaa ihmiset.

• PerverssiPauliine

Mä haluan ainakin niiltä kaikilta vuoron perään tai vaikka kerrallaan.. HYVÄÄ PALVELUA! Mitä täällä meuhkataan jostain jätkästä onko se jonkun kanssa vai ei. KETÄ KIINNOSTAA?? Taitaa olla vähän läpän heittoa tämä juttu..Ihan varmaan vitsiä, mutta hauska näitä on lukea!! Viittisikö vielä joku kertoa viidennen kerran onko se UUSI varattu??? Jos vaikka kaikista kielloista huolimatta laitan pornopirjo -kaverini asialle ja antaa sille jätkälle elämänsä kyydit.. Vaikka yhdessä mun kanssa. -Me osataan kaikia kivoja jippoja. Oikeasti naiset on ihan sikoja sillon kun niitä panettaa, ei niitä ravintolaillan jälkeen välttämättä kiinnosta onko joku VARATTU vai ei. Mutta jospa kaverini kanssa kokeilemme kankea itsemme baariin

• porno
        PerverssiPauliine kirjoitti:

Mä haluan ainakin niiltä kaikilta vuoron perään tai vaikka kerrallaan.. HYVÄÄ PALVELUA! Mitä täällä meuhkataan jostain jätkästä onko se jonkun kanssa vai ei. KETÄ KIINNOSTAA?? Taitaa olla vähän läpän heittoa tämä juttu..Ihan varmaan vitsiä, mutta hauska näitä on lukea!! Viittisikö vielä joku kertoa viidennen kerran onko se UUSI varattu??? Jos vaikka kaikista kielloista huolimatta laitan pornopirjo -kaverini asialle ja antaa sille jätkälle elämänsä kyydit.. Vaikka yhdessä mun kanssa. -Me osataan kaikia kivoja jippoja. Oikeasti naiset on ihan sikoja sillon kun niitä panettaa, ei niitä ravintolaillan jälkeen välttämättä kiinnosta onko joku VARATTU vai ei. Mutta jospa kaverini kanssa kokeilemme kankea itsemme baariin

NÄIN PITÄÄ TOIMIA

• pertti33

ne vanhat sentään tietää miten portsarihommat tehdään. uudet harjoittelee vielä. ihan kun jotain poliiseja luulee olevansa.

• croketti tubs

ihan on poliisi meininki. äijää ketoon ja revitään pihalle.

• sipru

Minusta varsinkin se uusi muualta muuttanut on iiiihaaaaanaaaaaaa!!!! Komea, söpö ja hyväkäytöksinen. Oikea namupala!!!

• saija79

Etkö sä ole huomannut, että sillä on kaljua... Hyvä perse, mutta kaljun alku. Ja tyhmän muijan on ottanut. Tainu tukka lähteä, kun nai bimbon.

• sipru
        saija79 kirjoitti:

Etkö sä ole huomannut, että sillä on kaljua... Hyvä perse, mutta kaljun alku. Ja tyhmän muijan on ottanut. Tainu tukka lähteä, kun nai bimbon.

Ei minusta sillä mitään kaljua ole. Sen verran tarkkaan on tullut katsottua.. :-) Ja, kyllä. Allekirjoitan tuon toisen asian. Itseään täynnä oleva keskenkasvuinen kakarahan se sen vaimo on. Ei osaa edes käyttäytyä ihmisten ilmoilla. Luulisi että ajattelee edes että miehensäkkin nolaa käytöksellään. Taitaa olla mies niin kiltti ettei laita muijaa ruotuun. No kyllä sitä joku opettaa vielä.

• jaana_
        saija79 kirjoitti:

Onx tää bimbo sama muija joka muidenkin portsareiden kanssa on pelehtinyt? Oli joskun ainakin jyvän poken hoito

• kaaleppi, jolla iso kanki
        jaana_ kirjoitti:

Onx tää bimbo sama muija joka muidenkin portsareiden kanssa on pelehtinyt? Oli joskun ainakin jyvän poken hoito

taitaa olla sama. yksinkertainen. Joka alan "asiantuntija". Töitä tehny 24 vuotta ainakin, mutta mikään paikka ei ole niin hyvä, että niin "täydellisen kannattaisi olla töissä". Mutta jos ei haekaan muuta kuin viihdettä..

• tenkkanen
        kaaleppi, jolla iso kanki kirjoitti:

taitaa olla sama. yksinkertainen. Joka alan "asiantuntija". Töitä tehny 24 vuotta ainakin, mutta mikään paikka ei ole niin hyvä, että niin "täydellisen kannattaisi olla töissä". Mutta jos ei haekaan muuta kuin viihdettä..

Äijänsäkkö sitä sit elättää jos ei töitä tee?

• eräskin

Mistäs sä hänen yksinkertaisuutensa tai täydellisyytensä tiedät? Vai huhupuheitako täällä vaan taas levitellään?

• kaaleppi, jolla iso kanki
        tenkkanen kirjoitti:

Äijänsäkkö sitä sit elättää jos ei töitä tee?

Niin loparit saa jostain, niin selittää kuinka oli huono työpaikka.. Jos joku niin pöllön palkkaa niin se on sen häpeä. Ihan sama kuka elättää. Onneksi en ole minä. Itse varmaan maksoi häänsä. heh. Tyhmä kun saapas.

• tarja_marja

Niin loparit saa jostain, niin selittää kuinka oli huono työpaikka.. Jos joku niin pöllön palkkaa niin se on sen häpeä. Ihan sama kuka elättää. Onneksi en ole minä. Itse varmaan maksoi häänsä. heh. Tyhmä kun saapas.

Taas joku kateellinen narisee tänne kun ei uskalla tai ilkeä katkeruuttaan kasvotusten purkaa..

• out....1

kannattais sunkin käydä vaikka solariumissa ettet niin kalpea ole...ja hius tyyliä vaihtaa pikku hiljaa...

• out...1

ja varattu..naimisissa ja sen verran tunnen miestä ettei muita vilkuile...voin sanoa näin miehenä...tuskin sua ainakaa...kotka

• joku joka tietää

no eipä tainnu maksaa häitään.. tais miehensä maksaa kaikki.. siivestäjä se muija on..

• 0n....

0n, 0n, 0n,.....

• tyytyväinen asiakas

Aivan turhaa jauhamista tällainen. Jos jollain on valittamista menköön henkilökohtaisesti narisemaan asioista. Säälittävää että ihmiset piiloutuvat nimimerkkien ja muiden taakse mutta onhan se helppoa kun omat kasvot eivät mene.

• Vastatkaa

Missä se mukava mies, joka ollut kauan siellä ja osaa oikeasti asiakaspalvelun??? En ole nähnyt aikoihin. Saisi tulla takaisin, että joku edes tervehtisi ravintolaan mennessä.

• ...aina saanut!

En edes jaksanut lukea kaikkia viestejä kun siellä valitetaan joka asiasta.

Omakohtaisesti voin sanoa, että en ole koskaan saanut missään Vorssan soittoruokalassa epäasiallista palvelua, en portsarilta enkä muulta henkilökunnalta. Tietenkin voi johtua siitä, että olen mielestäni aina suht asiallisesti ollut ravintolassa.

Jos joku haastaa jatkuvasti riitaa tai muuten käyttäytyy epäasiallisesti niin sietääkin tulla heitetyksi ulos ravintolasta. Jos vain jatkaa samaa käytöstään ja alkaa vielä henkilökunnallekin haastamaan niin on ihan oikein, että saa vähän takaisin omaa lääkettään. Se on minun mielipiteeni.

Kitisiöiden täytyy muistaa, että sitä saa mitä tilaa!

• Pauliina 28

No kylläpäs täällä on mukavaa juttua!! Oikein huomaa kuinka ihmiset on kateellisisia!! Mies se portsarikin on vaan ja varmasti osannut itse asiansa hoitaa siihen jamaan et on tyytyväinen joten älkää muut puuttuku toisten asioihin. Olen samaa mieltä tämän"oivallista palvelua"kanssa. Minä olen myös saanut aina hyvää palvelua. KUn osaa ravintolassakin käyttäytyä niinkuin missä tahansa muualla...ruokakaupassa..ym niin palvelu on sen mukaista.MUISTAKAAHAN SE VALITTAJAT!!
        Ja onko sillä väliä onko joku kaljuuntunut tai joku bimbo..ei sen meikäläisille pitäis kuulua eikä kiinnostaa.Tuskin teistä kirjottejistakaan kukaan on täydellinen.Ja varsinkin kun tänne nimimerkkien taa tullaan kirjottamaan.Jos on asiaa niin menkää suoraan sanoaan. Jos on pokkaa??? Eitaidakaan löytyä.Ja jos joku portsari on varattu niin turhaan sen perään kannattaa kuolata.Ite on muijansa valinnut,kunnioittakaa sitä.Jokaisen yksityisyyttä. Ettei kolahda omaan nilkkaan solvaukset. Ja kannattaa miettiä myös sitä et siprut ja jaanat...joku vähänkin parempi tietokoneen käyttäjä tai poliisi saa helposti selville mistä koneenta tekstejä lähetetään ja sitä kautta oikeat henkilösyydet selville. Joten kannattaa aina miettiä mitä kirjottaa..ettei ole joskus nyrkki silmässä ennen kuin huomaakaan. Mä ainakin olen rauhan kannalla. Mua ei haittaa jonkun kalju eikä sen muija.mulle riittää et osaan käyttäytyä ja mua kohdellaan sen mukaan ravintoloissa! Kiitos myös koskenniskan henkilökunnalle! Siis työntekijöille!

• yks j

joku räkänokka poistettu, kun ei osaa käyttäytyä, sellaiset sitten valittaa, no osaa ne aikuisetkin, mutta ovat kai senverran viksuja, etteivät ainakaan heti ilmesty paikalle. ja jos joku tänne nimen laittaa, ylläpidolle heti ilmoitus, ei saa olla tarkkaa osoitetta eikä nimee, ellei kyseessä ole ns. julkisuushenkilö. Lukekaa ohjeet.
      Mutta soittobändeille vois joku sanoo mitä täällä kannattaa soittaa, jotta väki viihtyy, eli linjalta, koivu ja tähti, jatkuva rumba, mitä on iskelmämusiikki nyt lähes kaikki ei vetele, vaan monipuolista. Kun kyse ei ole osaamisesta vaan tiedosta.
      Tää loppu ei tähän sovi, tähän viestiketjuun, mutta menköön, jos joku saattais lukasta, ketä asia koskee.

• tietämätön_

minnekkäs se muutamia vuosia sitten forssaan muuttanu poke on kadonnu sieltä? ei oo näkyny pitkiin aikoihin..

• Vaa että sellane

Kukas se nuori naikkonee, aika lyhyt pitkä lettinen mahtaa olla joka siellä niiskassa vieruu, mahtaa olla aikamoine jakorasia??.. Kuullu juttuuu

• juur nii

no sitä se juurikin on!
      kannattaa varoo, käyttää sit kyllä hyväkseen oikeen kunnolla, rahallisesti ..

ja mitä noihin pokeihin niin pari ihan ok. mut se yks läski wannabe-poke on kyllä niin sairas et huhhuh...käy asiakkaihin käsiks noin vaan ja sit alkaa kantaa kaunaa...

• Nastaaollakingi

Olen sitä mieltä että porsarin kortin omaavat henkilöt pitäisi laittaa mielentila tutkimuksiin ja jos törttöilevät niin pikaisesti vain heti kortit kuivumaan. Esim liian pikaisesti asiakkaaseen tarttuminen. Ei se luo mitään jumala egoa jos on ravintolan ovella hommissa.

• yks j

Örvältäjien omatunto kolkuttaa.
      ja yleensä kaikki naiset ymmärtää rahan päälle.
      oli lyhyt, pitkä, tumma tai vaalea,eikä edes katso rotuun tai uskontoon.
      Poket ovat vain ihmisiä, ja estävät suurimmat rähinät, eivät puutu ykslöön, jos kaikki on kunnossa. Kyllä nykyiset puhumalla saavat asiakkaan rauhoittumaan tai selviimään, voimankäyttöä en oo nähnyt, vaikka yleensä pilkkuun saakka siellä olenkin jos olen.

• tiedät kai

menkää itse portsariksi. niin tiedätte minkälaista se työ on.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      43
      1491
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1375
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      309
      1329
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1135
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1091
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      68
      1083
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1022
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      177
      902
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe