Ollaanko erinomaista Legenda olutta ajamassa alas? Kaupoista sitä saa nykyään enää irtomyynnistä ja vielä erilaisella etiketillä varustettuna. Näyttää siltä, että se valmistetaankin nykyään Lahdessa.
Jos Legendaa kaupoissa myydään viimeisissä nurkissa kaikkien tarjousten takana on selvää, että kohta se vedetään markkinoilta kannattamattomana.
On se sääli sillä Legenda oli minulle Lapin Kullan tuotteista se suunmukaisin.
Onneks vielä on Olvia, mutta ei siitäkään enää CXX:ää.
Legenda
arittele
4
2714
Vastaukset
- Tsic
..katoamassa.Pahus,paras olut suomessa vuosiin.
- --------
Itse juon aina mieluiten Legendaa. Eipä ole enää pariin vuoteen tosiaan sixpäcceinä saanu, vuosi sitten näin viimeksi tölkkeinä ja nyt enää irtopulloina. Mitäs muita dortmunder tyylisiä oluita on olemassa?
- Anonyymi
Miten tuo uusi Legenda vertautuu vanhaan? Enää se ei ole Lapin Kullan Legendaa, joten ei varmasti entisen veroista.
- Anonyymi
Luulin sen olleen Olvin olutta, join vain nelosta baarissa, meni jostain syystä enemmän päähän kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399