Ollaanko erinomaista Legenda olutta ajamassa alas? Kaupoista sitä saa nykyään enää irtomyynnistä ja vielä erilaisella etiketillä varustettuna. Näyttää siltä, että se valmistetaankin nykyään Lahdessa.
Jos Legendaa kaupoissa myydään viimeisissä nurkissa kaikkien tarjousten takana on selvää, että kohta se vedetään markkinoilta kannattamattomana.
On se sääli sillä Legenda oli minulle Lapin Kullan tuotteista se suunmukaisin.
Onneks vielä on Olvia, mutta ei siitäkään enää CXX:ää.
Legenda
arittele
4
2713
Vastaukset
- Tsic
..katoamassa.Pahus,paras olut suomessa vuosiin.
- --------
Itse juon aina mieluiten Legendaa. Eipä ole enää pariin vuoteen tosiaan sixpäcceinä saanu, vuosi sitten näin viimeksi tölkkeinä ja nyt enää irtopulloina. Mitäs muita dortmunder tyylisiä oluita on olemassa?
- Anonyymi
Miten tuo uusi Legenda vertautuu vanhaan? Enää se ei ole Lapin Kullan Legendaa, joten ei varmasti entisen veroista.
- Anonyymi
Luulin sen olleen Olvin olutta, join vain nelosta baarissa, meni jostain syystä enemmän päähän kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101293
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381055Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41915- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46727Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78689Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66668- 34616
- 57597