Ollaanko erinomaista Legenda olutta ajamassa alas? Kaupoista sitä saa nykyään enää irtomyynnistä ja vielä erilaisella etiketillä varustettuna. Näyttää siltä, että se valmistetaankin nykyään Lahdessa.
Jos Legendaa kaupoissa myydään viimeisissä nurkissa kaikkien tarjousten takana on selvää, että kohta se vedetään markkinoilta kannattamattomana.
On se sääli sillä Legenda oli minulle Lapin Kullan tuotteista se suunmukaisin.
Onneks vielä on Olvia, mutta ei siitäkään enää CXX:ää.
Legenda
arittele
4
2597
Vastaukset
- Tsic
..katoamassa.Pahus,paras olut suomessa vuosiin.
- --------
Itse juon aina mieluiten Legendaa. Eipä ole enää pariin vuoteen tosiaan sixpäcceinä saanu, vuosi sitten näin viimeksi tölkkeinä ja nyt enää irtopulloina. Mitäs muita dortmunder tyylisiä oluita on olemassa?
- Anonyymi
Miten tuo uusi Legenda vertautuu vanhaan? Enää se ei ole Lapin Kullan Legendaa, joten ei varmasti entisen veroista.
- Anonyymi
Luulin sen olleen Olvin olutta, join vain nelosta baarissa, meni jostain syystä enemmän päähän kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018384- 565272
- 244917
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284824Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364640Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764535- 624113
- 423755
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403034- 452739