Siis todellakin Antti taas näytti kaikille.Odotan vain innolla mitä tuleva levy sisältää,kun sinkku biisi on aivan upea.Jokainen levy on ollut toinen toistaan parempi.
Yökerhoissakin se soi jatkuvasti.On mahtavaa kun Antilla on musan teossa todella päteviä ammattilaisia.Unohtamatta sitä,että Antti myös itse on biisejänsä sanoittanut ja Sekaisin biisiä myös säveltämässä.
Nuori mies on todellakin raivannut tiensä tähtiin ja en voi muuta kuin olla onnellinen hänen puolestaan.
HYVÄ ANTTI!! JATKA SAMAAN MALLIIN,OLE OMA UPEA ITSESI JA TOTEUTA KAIKKI HAAVEESI,NIIHIN SINULLA ON TÄHÄN ASTI OLLUT MAHDOLLISUUS JA TULEE OLEMAAN.- AIKUINEN NAINEN 32-
AIVAN
3
237
Vastaukset
- sana.
Toivotaan Antille kaikkea hyvää ja tuskin jaksan odotella lokakuisia levyjä.Onneksi keikalle pääsen ainakin viidesti nyt tässä,kun kesälomakin juuri alkoi.2.8 ilmestyvällä Tilkkutäkki 2 levyllä saamme myös kuunnella Anttia.
T:toinen aikuinen,jonka Antti on saanut täysin pauloihinsa.- potuttaa
Olin aikeissa ostaa Antin upean "Sekaisin" sinkun kaupasta, mutta ukko-ryökäle takavarikoi rahapussin. Saan mie sen vielä joskus ostettua. Hieno biisi ja upea esiintyjä tuo Antti. Kävin hiljattain kahdella keikalla ja uudelleen vaan pitäis päästä.
- ukkos nyt
potuttaa kirjoitti:
Olin aikeissa ostaa Antin upean "Sekaisin" sinkun kaupasta, mutta ukko-ryökäle takavarikoi rahapussin. Saan mie sen vielä joskus ostettua. Hieno biisi ja upea esiintyjä tuo Antti. Kävin hiljattain kahdella keikalla ja uudelleen vaan pitäis päästä.
sillee sun rahapussin takavarikoi?No,toivottavasti saat ostettua sinkun,se on tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844