Oletteko tietoisia siitä mitä biisejä Sonata on soittanut viime keikoillaan? Olen menossa Qstockiin missä Sonata esiintyy ja olisi kiva tietää suurinpiirtein että mit biisejä siellä tulee kuulemaan. :)
mitä biisejä?
3
393
Vastaukset
- bel
mää oon kans menossa..
eli kertokaahan hyvät immeiset! :)- taku
qstock-lippu on jo hankittu, mun ihan eka sonata keikka. ja vain sonatan takia sinne olen menossa. te tämän onnen kokeneet, kertokaa mitä on viimeks kuultu!!!!
- winterhearts.guild
Tuskassa ja Ruississa ainakin Victoria's Secret,Black Sheep,Don't Say a Word,Tallulah,My Land,The Cage,8th Commandment,Fullmoon...prkl,ku muisti pätkii.pari vuotta sitten mä muistin aina kaikki biisit.Vikana tietty Vodka ja Ruississa ne soitti saman Medleyn,ku Nosturissa 25.11.05.
Toivon,että edes vähän auttoi. :)
Ite menen vielä Ankkarockiin Sonataa kattomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.115934- 882993
- 462852
- 522443
- 142353
- 462294
- 252271
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132180Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71933Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j81861