Vitun nykänen vedit taas umpikännissä ja taustanauhoilla Lahden keikan eilen. Vittu että vitutti kattoa tollasta julkkispaskaa. Toista kertaa en halua nähdä noin ala-arvosta hommaa!!
Kiitos kumminkin pändille, asiallista touhua ja piditte viel matinkin pystyssä. Tosin en ole ikinä nähnyt että kitaristi juontaa koko keikan koska laulaja ei osaa puhua, tai sit äly ei riitä.
Onneksi M.servo ja napander ja sliipparit pelasti illan.
Hyvä saa...nan nykänen
Hullu mikä tuli paikalle
3
772
Vastaukset
- zZz...
tähän sopii Yölinnun laulu:
"Sitä saa mitä tilaa...!"- .....
mitä muuta voi odottaa täys kahjolta juopolta,mutta minkä helvetin takia ihmiset menee kuuntelee matin "laulua" ei meinaa paljon surkeempaa ole kyllä koskaan kuultu,jaa niin onhan siellä "hemaiseva" mervi.
- Eräs musiikin harrastaja
pääseväsi näkemään kunnon lavashown ja kuulemaan erinomaista laulua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191