venäläinen nainen

jullitus

Olen kuullut että venäläiset naiset ovat parempia,kuin suomalaiset? Pitääkö paikkansa?
En tarkoita nyt sänkypuuhissa vaan yleisesti.
Jotkut sanovat että ne ovat laiskoja ja tulevat tänne vain hyvien olojen perässä. Pitääkö se paikkansa?

41

4741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anto Kuinen

Molemppin kolmiin kusumuksin vastaus on da.
      Kusu tarkemmat tieeot talt nuorelt miehelt, hurmas olemukselans ryrrsan:
      http://galleria.suomi24.fi/marko135kg
      kaik men eika iha riittanut. eika ollu iha eka kord. eika viimone.

• kaikki men ja velkaakin on pitänyt ottaa...

• venakko
        marko135kg kirjoitti:

kaikki men ja velkaakin on pitänyt ottaa...

tosin mun kohdalla kyseessä oli suomalainen miäs, jonka takia kaikki meni ja velkaa piti ottaa

• venakko kirjoitti:

tosin mun kohdalla kyseessä oli suomalainen miäs, jonka takia kaikki meni ja velkaa piti ottaa

ei mennyt kuin poikuus ja opintolaina...

Viduddaa tietysti kun on nyt kolmen omistusasunnon loukussa.

• venakko
        marko135kg kirjoitti:

ei mennyt kuin poikuus ja opintolaina...

Viduddaa tietysti kun on nyt kolmen omistusasunnon loukussa.

ei oo kivaa omistaa kolme asuntoa..

• arvo-poika

laskelmien mukaan tunnen noin kymmenen venakoa suomessa 8 laiskaa 2 tehokasta tarmokasta.

• ovat joooooooo

minusta venäläiset ovat parempia. Mutta se taas riippuu siitä, että mitä kukin arvostaa. Älkää ottako tätä nyt provona.

Suomessa arvostetaan turvallisuutta, puhtaiutta, rauhallisuutta jne. esimerkiksi lapsille hyvä olla täällä. Meidän yhteiskunta on hyvänä esimerkkinä monelle maalle, ei vain venäjälle - sosiaaliturva jne. Korkeamman elintason saavuttamista vastaan varmaan aika harvalla on mitään.. mutta ei sieltä joka tyttö ole valmis pelkästään sen takia tänne tulemaan. Venäläiselle perhe, ystävät, sukulaiset, venäläisyys, tavat, jne ovat paljon tärkeämpiä kuin meille ja sitä on vaikea jättää. Ja nekin, jotka tulevat, eivät ole välttämättä ihan perillä siitä, mikä "paratiisi" heitä täällä odottaa noin niinku asenneilmaston suhteen.. Yhteuskuntaan sopeutumisen haastavuutta ja vaativuutta ei useinkaan tajuta etukäteen - suurten kansojen ihmisten ongelma? No, niitä venäläisiäkin on ihan samalla lailla fiksuja ja tyhmiä kuin meitä suomalaisiakin ja siten tulijoista voi löytää myös koko kirjon. Se, että sieltä tulee suhteellisesti paljon nuoria, kauniita naisia on minusta paljon ihanampi asia kuin, että sieltä tulisi rumia ja vanhoja miehiä :) Ja ilmiö sinällään on hyvin inhimillinen - halutaan parempaa elämää itselle, lapsille, mahdolliselle perheelle. ja mies haluaa kauniin ja ihanan vaimon. tää homma on ihan fifty-sixty win-win-situation!! Älkää olko aina niin kyynisiä, ei elämä ole aina niin raadollista. Ja ne talot ja tilat voi viedä se kotomainenkin siippa ihan yhtä hyvin. Tosi tietysti on, että koskaan ei pitäisi naida itseään köyhempää.... Siinäpä illan pähkinä!! :D

• ihmiselle uskoisin, että isoissa venäläisissä kaupungeissa ns uraputki on helpompi (ja rahakkaampi) kuin suomeessa missä verottaja tasapäiästää liksatason.

• väärässäää

kyllä luonto on tarkoittanut, että niin mies kuin nainenkin pukeutuvat koreilemattomasti tuulipukuun, sauvovat tasa-arvoisesti pitkin loskaisia katuja onnellisina siitä, että kukaan ei ole mitään, eikä silloin kukaan ole ketään millään tavalla parempi.. me ja ehkä muut skandinaavit olemme päässeet tähän ihmisevoluution korkeimpaan pisteeseen, muu maailma on vielä kehittymätön..siellä elämä on kurjaa ja ihmisellä paha olla, ollaan erilaisia ja vaikka mitä...naisia ja miehiäkin... meillä ei..ei enää..olemme kuule huipulla ja seuraamme omaa punatähteämme...eiku punapäätämme..

• Hiram

>> kyllä luonto on tarkoittanut, että niin mies kuin nainenkin pukeutuvat koreilemattomasti tuulipukuun, sauvovat tasa-arvoisesti pitkin loskaisia katuja onnellisina siitä, että kukaan ei ole mitään, eikä silloin kukaan ole ketään millään tavalla parempi.. me ja ehkä muut skandinaavit olemme päässeet tähän ihmisevoluution korkeimpaan pisteeseen, muu maailma on vielä kehittymätön..siellä elämä on kurjaa ja ihmisellä paha olla, ollaan erilaisia ja vaikka mitä...naisia ja miehiäkin... meillä ei..ei enää..olemme kuule huipulla ja seuraamme omaa punatähteämme...eiku punapäätämme..

Kyllä ne muutkin kansat vielä meidän tasollemme pääsee. Ja jos eivät pääse, niin ymmärtäkööt hävetä. Ja jos joku suomalainen kuvittelee, että ulkomailla olisi jotain hyvää, niin on tyhmä tai epäisänmaallinen. Näkeehän sen jokainen jolla on silmät päässä, että muualla on asiat surkeesti, ja meillä on parasta. Muuten ei voi olla, kyllä me olemme parhaita. Ja älköön kukaan "idealisti" nyt väittäkö että näin ei olisi. Kyllä Siperia "idealisteille" opettaa.

• huhhuhh

.. jos suomalainen mies kokee venäläisen naisen paremmaksi.

On selkeästi tällöin havaittavissa, ettei kyseinen suomalainen uros ole riittävän miehekäs suomalaiselle naiselle, vaan on mentävä rajan taa helpomman riistan perään.

Sillä helpompaa riistaahan venakko on. Nöyrä, hölmö, kaunis, tyhmä.

Kaikkea mitä suomalainen siirtomaa-asenteella varustettu juntti voi vain toivoa.

• huuuuuhhhuuuh

johan tuli totuutta! :) Vai että suomalaisen naisen itselleen valitsema mies olisi kaikista "miehekkäin"?? Oletko huhhuhh ikinä ajatellut, että sinä voit olla mies ilman, että haet hyväksyntää naisen silmissä? Suomessa mies on hyvä mies, kun se ei juo, tappele, polta, syö, liikkuu sopivasti, mutta ei liikaa, mielellään vaimon kanssa ja vaimon tahtiin, maksaa nmukisemattaa Vepsäläisen sohvat, ikea-kierrokset, tekee remontit, mökit, pesee pyykit, astiat, lattiat, pennunpersaukset, ripustaa linnunpöntön, harrastaa valokuvausta metsästyksen sijaan, akvaariota kalastuksen sijaan, ei kersku, ei leuhki, ei pidä meteliä itsestään.. Ihana mies minulla, sanoo nainen.

mutta huhhuhin kaltainen "suomalainen uros" ei muista siinä elämänkestävässä silmänräpäyksessä koskaan miettiä, että mitä itse haluaisi tehdä. Mitä se sisäinen nuukahtanut sankarisi haluaisi tehdä, jos saisi...eiku se saa ja tekee, jos se ON MIES JA HALUAA!!

• Novy.most
        huuuuuhhhuuuh kirjoitti:

johan tuli totuutta! :) Vai että suomalaisen naisen itselleen valitsema mies olisi kaikista "miehekkäin"?? Oletko huhhuhh ikinä ajatellut, että sinä voit olla mies ilman, että haet hyväksyntää naisen silmissä? Suomessa mies on hyvä mies, kun se ei juo, tappele, polta, syö, liikkuu sopivasti, mutta ei liikaa, mielellään vaimon kanssa ja vaimon tahtiin, maksaa nmukisemattaa Vepsäläisen sohvat, ikea-kierrokset, tekee remontit, mökit, pesee pyykit, astiat, lattiat, pennunpersaukset, ripustaa linnunpöntön, harrastaa valokuvausta metsästyksen sijaan, akvaariota kalastuksen sijaan, ei kersku, ei leuhki, ei pidä meteliä itsestään.. Ihana mies minulla, sanoo nainen.

mutta huhhuhin kaltainen "suomalainen uros" ei muista siinä elämänkestävässä silmänräpäyksessä koskaan miettiä, että mitä itse haluaisi tehdä. Mitä se sisäinen nuukahtanut sankarisi haluaisi tehdä, jos saisi...eiku se saa ja tekee, jos se ON MIES JA HALUAA!!

:D Hauska kirjoitus, arvoisa Huuuuuhhhuuuuh.

Mutta haluan nyt tuoda yhden suomalaisnaisen esimerkin puolustaakseni suomalaista miestä. Ja myös suomalaista naista, kuten arvoisa, rekisteröity herra Huhhuhkin teki omalla originaalilla tavallaan.

Minun suomalainen mieheni tekee kyllä mitä haluaa, eikä "kalastamisen sijaan harrasta akvaariota" ;) ellei itse tosiaan halua. Hän ei tarvitse siihen minun lupiani, kuten en minäkään tarvitse hänen lupaansa omiin harrastuksiini. Pariskunnan pitää tukea toistensa mielipuuhia, eikös se ole itsestään selvä asia!!?

Ikeoiden ja vepsäläisten laskut maksetaan tottakai yhteistaloudessa yhdessä. Jos toisella on pienempi palkka ja rahnat loppuu, toinen antaa. Molemmin puolin. Sama juttu kotitöiden kanssa: se tekee joka ehtii ja jaksaa, monesti yhdessä ja/tai yhtäaikaa.

Leuhkimisesta ja kerskumisesta en pidä oli kyseessä mikä tahansa kansallisuus. Laiska töitään luettelee, mutta kunnia sille jolle se kuuluu!

Venäläisessä kulttuurissa kuulemma nainen tekee yleensä kotityöt ja haluaakin olla "keittiön kuningatar" jne. Ja pukeutuu korkokenkiin ja minihameeseen useammin kuin kanssasisaret Suomessa. So what!! Jos kerran haluaa niin siitä vaan.

Olen katsellut suominaisia ja monet heistäkin kävelevät korkkareissa. Suomipoika ei vaan taida kiinnittää kotoisiin helmiin huomiota... ;)

Siihen, onko nainen venäläisenä tai suomalaisena "parempi" tai "huonompi" ei kai kenenkään itseäänkunnioittavan naisen -ihmisen- tarvitse vastata. Sanonpahan vaan, että meitä on moneen junaan. Ja Siperia opettaa... ;)

Nový "Ihana mies minulla" most

• Hiram

>> On selkeästi tällöin havaittavissa, ettei kyseinen suomalainen uros ole riittävän miehekäs suomalaiselle naiselle, vaan on mentävä rajan taa helpomman riistan perään.

Sellaista mahdollisuutta, että suomalainen naaras ei ole riittävän naisellinen suomalaiselle miehelle, ei ole olemassa?

Mikä ihmeen orja mies on Suomessa?????

• Hiram
        Novy.most kirjoitti:

:D Hauska kirjoitus, arvoisa Huuuuuhhhuuuuh.

Mutta haluan nyt tuoda yhden suomalaisnaisen esimerkin puolustaakseni suomalaista miestä. Ja myös suomalaista naista, kuten arvoisa, rekisteröity herra Huhhuhkin teki omalla originaalilla tavallaan.

Minun suomalainen mieheni tekee kyllä mitä haluaa, eikä "kalastamisen sijaan harrasta akvaariota" ;) ellei itse tosiaan halua. Hän ei tarvitse siihen minun lupiani, kuten en minäkään tarvitse hänen lupaansa omiin harrastuksiini. Pariskunnan pitää tukea toistensa mielipuuhia, eikös se ole itsestään selvä asia!!?

Ikeoiden ja vepsäläisten laskut maksetaan tottakai yhteistaloudessa yhdessä. Jos toisella on pienempi palkka ja rahnat loppuu, toinen antaa. Molemmin puolin. Sama juttu kotitöiden kanssa: se tekee joka ehtii ja jaksaa, monesti yhdessä ja/tai yhtäaikaa.

Leuhkimisesta ja kerskumisesta en pidä oli kyseessä mikä tahansa kansallisuus. Laiska töitään luettelee, mutta kunnia sille jolle se kuuluu!

Venäläisessä kulttuurissa kuulemma nainen tekee yleensä kotityöt ja haluaakin olla "keittiön kuningatar" jne. Ja pukeutuu korkokenkiin ja minihameeseen useammin kuin kanssasisaret Suomessa. So what!! Jos kerran haluaa niin siitä vaan.

Olen katsellut suominaisia ja monet heistäkin kävelevät korkkareissa. Suomipoika ei vaan taida kiinnittää kotoisiin helmiin huomiota... ;)

Siihen, onko nainen venäläisenä tai suomalaisena "parempi" tai "huonompi" ei kai kenenkään itseäänkunnioittavan naisen -ihmisen- tarvitse vastata. Sanonpahan vaan, että meitä on moneen junaan. Ja Siperia opettaa... ;)

Nový "Ihana mies minulla" most

>> Olen katsellut suominaisia ja monet heistäkin kävelevät korkkareissa. Suomipoika ei vaan taida kiinnittää kotoisiin helmiin huomiota... ;)

Missä, missä? Ei misään näy. Puhut satuja!

>> Siihen, onko nainen venäläisenä tai suomalaisena "parempi" tai "huonompi" ei kai kenenkään itseäänkunnioittavan naisen -ihmisen- tarvitse vastata. Sanonpahan vaan, että meitä on moneen junaan. Ja Siperia opettaa... ;)

Sanoisin näin, että venäläinen kulttuuri antaa naiselle paremmat edellytykset toteuttaa omaa naiseuttaan. Ei ole kysymys huonoudesta tai paremmuudesta kyllä. Ja haluaahan suomalainen nainenkin että miehessä on miehekkyyttä. Miksei mies saa odottaa että nainen on nainen?

• huhhuhh
        huuuuuhhhuuuh kirjoitti:

Mä kyllä rakastan kaltaistasi tosinuijaa!

Anna paatoksen vaan tulla ulos!

Se helpottaa!

Ja sitten taas Venäjälle! ;))

• huhhuhh
        Hiram kirjoitti:

>> On selkeästi tällöin havaittavissa, ettei kyseinen suomalainen uros ole riittävän miehekäs suomalaiselle naiselle, vaan on mentävä rajan taa helpomman riistan perään.

Sellaista mahdollisuutta, että suomalainen naaras ei ole riittävän naisellinen suomalaiselle miehelle, ei ole olemassa?

Mikä ihmeen orja mies on Suomessa?????

Mistä sait päähäsi moisen johtopäätöksen?

Tutustu suomalaiseen kulttuuriin syvemmälti, kuin vain kieliopinnoissa!

• Onko suomi siirto maa, koska osaa suomea miehitetään yhä edelleen...

• Hiram
        huhhuhh kirjoitti:

Mistä sait päähäsi moisen johtopäätöksen?

Tutustu suomalaiseen kulttuuriin syvemmälti, kuin vain kieliopinnoissa!

>> Mistä sait päähäsi moisen johtopäätöksen?

Ei mitään johtopäätöksiä. Suomalaisen todellisuuden näkee jokapäiväisessä elämässä, minusta siinä ei koskaan ole ollut mitään erityistä hurraamisen aihetta.

>> Tutustu suomalaiseen kulttuuriin syvemmälti, kuin vain kieliopinnoissa!

Miksi minulle usein väkisinkin langetetaan hölmö venäläisen miehen rooli? Njoh... harasho.. katshoh finka-maatushka ljebuskha, ootsen vaikhea on kolme viikon suomi-asumisen perusteella muodostaa sjyvllisthä näkhöperspektiiviä tsuhnalaiseen elämäntyyliin; mutta cosmopolijttina mjinä yrittää, waickka mjieli onckin shovinistiheh rajoittunutt.

Tutustuisit sinä sekä suomalaiseen, että venäläiseen elämään paremmin, - tai vaikka pitäisi silmiä auki, niin ehkä sitä vapautuisi puutteellisen elämänkokemuksen aiheuttaman huonon itsetunnon vaatimasta ylimielisyydestä, mikä on tyypillistä "hyvinvointivaltioiden" ihmisille yleisemminkin.

• huhhuhh
        Hiram kirjoitti:

>> Mistä sait päähäsi moisen johtopäätöksen?

Ei mitään johtopäätöksiä. Suomalaisen todellisuuden näkee jokapäiväisessä elämässä, minusta siinä ei koskaan ole ollut mitään erityistä hurraamisen aihetta.

>> Tutustu suomalaiseen kulttuuriin syvemmälti, kuin vain kieliopinnoissa!

Miksi minulle usein väkisinkin langetetaan hölmö venäläisen miehen rooli? Njoh... harasho.. katshoh finka-maatushka ljebuskha, ootsen vaikhea on kolme viikon suomi-asumisen perusteella muodostaa sjyvllisthä näkhöperspektiiviä tsuhnalaiseen elämäntyyliin; mutta cosmopolijttina mjinä yrittää, waickka mjieli onckin shovinistiheh rajoittunutt.

Tutustuisit sinä sekä suomalaiseen, että venäläiseen elämään paremmin, - tai vaikka pitäisi silmiä auki, niin ehkä sitä vapautuisi puutteellisen elämänkokemuksen aiheuttaman huonon itsetunnon vaatimasta ylimielisyydestä, mikä on tyypillistä "hyvinvointivaltioiden" ihmisille yleisemminkin.

Muuta takaisin isiesi maille.
        Parempi juttu meille kaikille ;)

• Novy.most
        Hiram kirjoitti:

>> Olen katsellut suominaisia ja monet heistäkin kävelevät korkkareissa. Suomipoika ei vaan taida kiinnittää kotoisiin helmiin huomiota... ;)

Missä, missä? Ei misään näy. Puhut satuja!

>> Siihen, onko nainen venäläisenä tai suomalaisena "parempi" tai "huonompi" ei kai kenenkään itseäänkunnioittavan naisen -ihmisen- tarvitse vastata. Sanonpahan vaan, että meitä on moneen junaan. Ja Siperia opettaa... ;)

Sanoisin näin, että venäläinen kulttuuri antaa naiselle paremmat edellytykset toteuttaa omaa naiseuttaan. Ei ole kysymys huonoudesta tai paremmuudesta kyllä. Ja haluaahan suomalainen nainenkin että miehessä on miehekkyyttä. Miksei mies saa odottaa että nainen on nainen?

Lainaus: Missä, missä? Ei misään näy. Puhut satuja!

No tuolla kaupungilla esimerkiksi. Lenkki- ja luontopolulla ja punttisalilla ei ole näkynyt,sen kai toki jummarrat.

Lainaus: Miksei mies saa odottaa että nainen on nainen?

Saa saa. Mutta tekeekö korkkarit naisen? Ei pelkästään. Eihän mieskään muodostu vain yhdestä ruumiinosasta tai vaatekappaleesta, pravda? ;)

Nový most

• menee niin,

että joku on parempi tai huonompi. Ihmiset vaan ovat erilaisia. Toinen on kasvanut erilaisessa kulttuurissa jne. Ja onhan venäläisiä paljon Suomessakin.

• daa!

ja minusta rupeaa kuulostamaan että olet idiootti, veliseni, pitääkö se paikkansa? eikö sulla ole oikeesti parempaa tekemistä kuin kirjoitella jotain tollasta hölmöä provoa? pitääkö se paikkansa?

• moduuli

mikäs se tätä maailmaa pyörittääkään.

• johan vitsin murjasit...

• Hiram

Suuri osa suomalaisista näyttää elelevän sellaisen itsepetoksen valalssa että meillä on täällä erityisen hyvät oltavat.

He perustavat sen joihinkin typeriin perusteisiin, että meillä on pelit ja vehkeet, on rahaa, ja paikat siistinä.

Ainakaan minua ei tee onnelliseksi se, että jotkut masiinat toimii, - niihin ei tule vikoja - että tekniikan taso on jotenkin aivan ylivoimaista. - Kun tekniikka ei edes pahemmin kiinnosta!

Ennemmin sitä eläisi inhimillisessä onnessa ihmisten keskellä, eikä jotain koneitten onnea.

• peku33
        Hiram kirjoitti:

Suuri osa suomalaisista näyttää elelevän sellaisen itsepetoksen valalssa että meillä on täällä erityisen hyvät oltavat.

He perustavat sen joihinkin typeriin perusteisiin, että meillä on pelit ja vehkeet, on rahaa, ja paikat siistinä.

Ainakaan minua ei tee onnelliseksi se, että jotkut masiinat toimii, - niihin ei tule vikoja - että tekniikan taso on jotenkin aivan ylivoimaista. - Kun tekniikka ei edes pahemmin kiinnosta!

Ennemmin sitä eläisi inhimillisessä onnessa ihmisten keskellä, eikä jotain koneitten onnea.

lähteä vex, ellei ole hyvä olla...

• ArthurDent
        peku33 kirjoitti:

Mie oonkii jo pitkää asiaa harkin ku alkaa tää sosiaalisesti työrajoitteisten, viherpiipertäjien ja muitten vastaavien työstäkieltäytyjien elättäminen tympii. Eihän tätä tasapäistämistä ja holhoamista kestä kukaa selväjärkinen. En kuitenkaan väitä, että olisin kovin selväjärkinen minäkään koska tälläisiä tääl kirjottelen.

• Hiram
        peku33 kirjoitti:

Mutta luulen että jos venäläisten kanssa pitempään olisi, he paljastuisivat samoiksi "suomalaisiksi", joten pakeneminen mihinkään eksotiikkaan on turhaa.

Venäläiset vain näyttävät ihanilta kun heitä tarkastelee kaukaa.

• Hiram
        ArthurDent kirjoitti:

Mie oonkii jo pitkää asiaa harkin ku alkaa tää sosiaalisesti työrajoitteisten, viherpiipertäjien ja muitten vastaavien työstäkieltäytyjien elättäminen tympii. Eihän tätä tasapäistämistä ja holhoamista kestä kukaa selväjärkinen. En kuitenkaan väitä, että olisin kovin selväjärkinen minäkään koska tälläisiä tääl kirjottelen.

>> Mie oonkii jo pitkää asiaa harkin ku alkaa tää sosiaalisesti työrajoitteisten, viherpiipertäjien ja muitten vastaavien työstäkieltäytyjien elättäminen tympii. Eihän tätä tasapäistämistä ja holhoamista kestä kukaa selväjärkinen. En kuitenkaan väitä, että olisin kovin selväjärkinen minäkään koska tälläisiä tääl kirjottelen.

Viherpiipertäjien???????

Taidat ITSE olla sellainen.

• ArthurDent
        Hiram kirjoitti:

>> Mie oonkii jo pitkää asiaa harkin ku alkaa tää sosiaalisesti työrajoitteisten, viherpiipertäjien ja muitten vastaavien työstäkieltäytyjien elättäminen tympii. Eihän tätä tasapäistämistä ja holhoamista kestä kukaa selväjärkinen. En kuitenkaan väitä, että olisin kovin selväjärkinen minäkään koska tälläisiä tääl kirjottelen.

Viherpiipertäjien???????

Taidat ITSE olla sellainen.

Jompaankunpaan osui....

• Hiram
        ArthurDent kirjoitti:

Jompaankunpaan osui....

..kovan tason heppu, minua ei lusmut panettele.

• se olla niinniin
        Hiram kirjoitti:

Mutta luulen että jos venäläisten kanssa pitempään olisi, he paljastuisivat samoiksi "suomalaisiksi", joten pakeneminen mihinkään eksotiikkaan on turhaa.

tai sitte toisinnii.
        "Mikäs lintu se tuolla laulaa?"
        "Se on kaakana!"

• Arvo Jänis
        Hiram kirjoitti:

..kovan tason heppu, minua ei lusmut panettele.

Perheonnea!

• venakko
        Hiram kirjoitti:

tulihan se sieltä... siis totuus...

• tyhmä se

sun kysymys on....Provosointia!

• Miäs71

Miksi sellaista kyselet? Etkö oo tyytyväinen suomalaisiin naisiin? Ajattelitko etsiä itsellesi naisen naapurista kun suomalaiset naiset ei innosta. Itselläni oli venäläinen naikkonen. Kävin viitisen vuotta sitten muutaman kerran naapurissa "lomailemassa". Pian sain mukaani kauniin venakon. Ei valittamista.. =)

• sddsdcds
        Miäs71 kirjoitti:

Miksi sellaista kyselet? Etkö oo tyytyväinen suomalaisiin naisiin? Ajattelitko etsiä itsellesi naisen naapurista kun suomalaiset naiset ei innosta. Itselläni oli venäläinen naikkonen. Kävin viitisen vuotta sitten muutaman kerran naapurissa "lomailemassa". Pian sain mukaani kauniin venakon. Ei valittamista.. =)

"suomalaiset naiset ei innosta..." Yleensä sitä haetaan venakko, kun ei Suomesta saa. Mistä lie johtuu?

• sanoa, että
        sddsdcds kirjoitti:

"suomalaiset naiset ei innosta..." Yleensä sitä haetaan venakko, kun ei Suomesta saa. Mistä lie johtuu?

jos ei Suomesta saa, niin onko parempi olla ilman? Mites se vanha viisaus menikään, että tosiasiain tunnustaminen on...kehittymisen edellytys... tai jotain. :) Minusta se on suorastaan typerää istua itsekseen peräkylässä katkerana ja manata niin venäläiset kuin suomalaisetkin naiset maan rakoon pi**un puutteen takia, puhumattakaan sitten uupuvasta parisuhteesta tai perheestä, joka myöskin on venäläisen naisen kanssa täysin mahdollinen, kun voisi katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja hakea sitten sen elämänkumppanin vaikka rajan takaa...todennäköisesti sattuisi saamaan vielä paljon nuoremman ja nätimmän kuin mitä Suomesta saisi. Naisen puutehan ei Suomessa ole ollenkaan kovin harvinainen sairaus, vaan sitä sairastaa hyvinkin mallikelpoiset miehet ja "uroot" ja jos sitä häpeää, että ottaa rajan takaa itselleen eukon, niin kyllä silloin on miehisyys ja itsevarmuus todellakin niin alamaissa, että on kaikille parempi taluttaa itse itsensä navetan taakse ja lääkitä sielua ja ruumistaan raskasmetalliannoksella a'24gr. Sekään ei ole kovin harvinaista, että sitä uutta emäntää sitten kuitenkin kaikki naapurin isännät salaa tai tietämättään kadehtivat ja ihailevat..ja jopasiinä määrin tunteitaan huonosti peitellen, että heidän oma vaimo sukupuolelleen ominaisen tarkkanäköisenä tämän oikopäätä huomaa sillä seurauksella, että naapurin isännän saaminen entisestäänkin harvenee (ja jutut samalla paranee). Monien näiden "paljastuneiden" naapurinmiesten vaimokkeiden synniksi on tässä mainittava se, että juuri heidän suussaan saavat alkunsa kaikista kauheimmat, rumimmat ja paikkaansapitämättömimmät "totuudet" noista muualta tulleista kanssasisaristaan. hyi teille molemmille!

Men, get a life.

• mitasita
        sanoa, että kirjoitti:

jos ei Suomesta saa, niin onko parempi olla ilman? Mites se vanha viisaus menikään, että tosiasiain tunnustaminen on...kehittymisen edellytys... tai jotain. :) Minusta se on suorastaan typerää istua itsekseen peräkylässä katkerana ja manata niin venäläiset kuin suomalaisetkin naiset maan rakoon pi**un puutteen takia, puhumattakaan sitten uupuvasta parisuhteesta tai perheestä, joka myöskin on venäläisen naisen kanssa täysin mahdollinen, kun voisi katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja hakea sitten sen elämänkumppanin vaikka rajan takaa...todennäköisesti sattuisi saamaan vielä paljon nuoremman ja nätimmän kuin mitä Suomesta saisi. Naisen puutehan ei Suomessa ole ollenkaan kovin harvinainen sairaus, vaan sitä sairastaa hyvinkin mallikelpoiset miehet ja "uroot" ja jos sitä häpeää, että ottaa rajan takaa itselleen eukon, niin kyllä silloin on miehisyys ja itsevarmuus todellakin niin alamaissa, että on kaikille parempi taluttaa itse itsensä navetan taakse ja lääkitä sielua ja ruumistaan raskasmetalliannoksella a'24gr. Sekään ei ole kovin harvinaista, että sitä uutta emäntää sitten kuitenkin kaikki naapurin isännät salaa tai tietämättään kadehtivat ja ihailevat..ja jopasiinä määrin tunteitaan huonosti peitellen, että heidän oma vaimo sukupuolelleen ominaisen tarkkanäköisenä tämän oikopäätä huomaa sillä seurauksella, että naapurin isännän saaminen entisestäänkin harvenee (ja jutut samalla paranee). Monien näiden "paljastuneiden" naapurinmiesten vaimokkeiden synniksi on tässä mainittava se, että juuri heidän suussaan saavat alkunsa kaikista kauheimmat, rumimmat ja paikkaansapitämättömimmät "totuudet" noista muualta tulleista kanssasisaristaan. hyi teille molemmille!

Men, get a life.

ilman naista ei kannata olla! ;)

• mix

yleensä verrataan suomalainen-venäläinen NAINEN? Siis EI -ruotsalainen, -britti, -kiinalainen, -ranskalainen, -italialainen, -espanjalainen, -brasilialainen, -thaimaalainen, -musta (erittäin rasistista!) , -amerikkalainen, -mikä tahansa muu kansallisuus. Varsinkin kummallista on se, että monelle suomalaiselle miehelle ei käy se, että suomalaisella naisella on venäläinen mies. Tai jokin muu kansallisuus. Tää on tosiasia.

Kysyjälle sanoisin, että ei voi yleistää. Tunnen ahkeria ja laiskoja venäläisiä naisia. Liekö merkitystä kotikasvatuksella?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5895
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5381
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3758
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3705
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      100
      3497
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59