Mikä olisi sopiva kärhölajike lasittamattomalle parvekkeelle ruukkuun? Sen pitäisi myös pystyä talvehtimaan kevyesti suojattuna parvekkeella. Ilmeisesti jalokärhöt ovat poissuljettuja.
Kiitoksia vastauksista
kysymys kärhöistä
ile
1
372
Vastaukset
- *Annabelle*
Olen ihastunut kärhöihin jo vuosia sitten.Yksi paleltui pihalle ( maassa ) talvella.En suojannut sitä sen kummenmmin kun uskoin paksun lumikerroksen suojaavan sitä.Toisen sain kuolemaan parvekkeelle vaikka oli styroksien suojaamana ja lasitetulla ( 1/3 ) parvekkeella toisessa kerroksessa.Pakkanen vei taas.En tiedä miten tämän kolmannen yrityksen kanssa käy.Nyt on puulaatikko terassilla ja turvepitoinen multa jonka pitäis olla lämmintä..Mitä teen että saisin edes yhden kaunokaisen pysymään kaksi vuotta elossa???please kasvattajat auttakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089