3-vuorotyötä teen ja Kilossa asun kun työpaikka on Kirkkonummessa n.33-35 km suuntaan eli n.70 km menopaluu. Tartteehan sitä pyöristää ;)
Noh työpaikalle pääsee
1) Junalla ABC-vyöhyke (504,9€), jonka jälkeen pääsee bussilla, mutta tämä bussi onkin yksityinen eikä julkinen (234,9 €)
2 Autolla huhhuh maksaa aivan liikaa
Autolla menee n.3850 KM
Eli jos nytten 3850x0.40=1540
Olenko oikeassa jos olettaisin että 1540-500 siitä tulee n.1040 veronpalautukset
Kumpaa se verottaja ottaisi huomioon??
Tässä on kyse ollut määräaikaisesta työsuhteesta ja yritän laskea ne matkakorvaukset yms.
Sitten vielä huomioitava seikka että olen opiskelija. Jos seutulippu maksaa aikuisille 75€ ja opiskelijalle 39€ niin ja pistät 75€ matkakorvaukseen onko se sitten huijaamista verottajan näkökulmasta vaiko hyväksynee sen?
matkakorvaus
2
3283
Vastaukset
- tästä
Aloitetaan nyt vaikka siitä, että jos saat oman auton käytön menemään läpi verotuksessasi, on kilometrihinta 0,21 eur tuon 0,40:n sijaan.
http://www.vero.fi/nc/doc/download.asp?id=4785;62949
Siis, vähennys lasketaan halvimman kulkuneuvon mukaan ja auto hyväksytään vain perustelluista syistä - katso tuo linkki verohallituksen ohjeeseen. - Realisti
Jos kerran julkisilla noinkin näppärästi pääset, niin tuskin menee läpi oman auton käyttö. Sitä paitsi eikös Kilosta riitä BC lippu, eli 73 €/kk ?
Eikös kaikki bussit ole yksityisiä (no jaa Helsingin bussiliikenteen omistaa Helsingin kaupunki joten se kait on julkinen) ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697