Miten lujaa voi piiskata

ettei vammaudu

Miten lujasti voi antaa vitsaa sitä haluavalle.
Missä kulkee piiskaajan kontrolli jos piiskattava saavuttaa nirvanan eikä tavallaan tunne hurmoksessaan enää kipua vaan haluaa lisää ja lisää.
Millä välineellä siis miten kovaa, eli missä kulkee raja ettei aiheuta pysyviä vammoja.
Tiedän sen verran että on kuritusleikkejä harrastavia ihmisiä joille vain symboolinen läpsiminen ja ehkä nuhtelu riittää.
Olen varma että jos olisi 100 selkäänsä haluavaa niin siinä määrässä on myös tasan sata erilaista toivetta ja kykyä ottaa vastaan kuritusta.
Onko kokemuksia lujista selkäsaunoista ja piiskattavan kohteen - yleensä pyllyn palautumisesta.

70

10336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsatemput;

Kaverini ei kestä vitsaa pyllylle, tuottaa heti kipua.

• masokisti

tule anna minulle piiskaa sinä joka ei sinun kaveri kestää yhtään mitään!Minä kestään kipua vaikka se kirvele ja poltaa niin kuin kaataisit kiehuva vettä!

• orja mies

Miten lujaa... Tuo on piiskajan ja piiskattavan välinen asia, ei siihen ole olemassa mitään yleispätevää vastausta. Piiskaajan ja piiskan saajan pitää keskustella etukäteen sen verran että piiskaaja tietää millainen tyyppi piiskattava on ja toimia sen mukaan.
      Itse henkilökohtaisesti en paljon ääntele ja on joillekkin piiskaajille vaikeata päätellä kuinka lujaa he voivat piiskata. Minun kohdalla on tärkeätä että piiskaaja on selvillä mikä on hyvä piiskaamisen määrä.
      Jos iho menee rikki niin paraneminen kestää ehkä viikon tai kaksi.

• koivuvitsalla

Minä olen saanut koivuvitsoilla selkääni tosi lujasti.
      Yhdyn kirjoittajaan joka kehoitti keskustelemaan ensin. Se toki on kaiken lähtökohta että asiat on sovittu ja ketään ei pakoteta vasten tahtoaan mihinkään.
      Terve järki ja PILKE SILMÄKULMASSA näitä hommia hoidellaan ja tavoite on ehdottomasti saada tapahtumasta se nautinto jota ollaan hakemassa ja josta on haave.
      Kyllä se on jokaisen piiskaa saavan sietokyky joka asettaa rajat ja juuri niin että kukin tapaus erikseen ja tapauskohtaisesti.
      Minua on kuitenkin piiskattu vain ja ainoastaan koivuvitsalla ankarien piiskaajien toimiesta sekä olen piiskannut itse tosi paljon, satoja kertoja, siihen harjaantuu mutta kun saavuttaa juuri sen määrätyn transsiin niin aina toivoisi että olisi nyt joku joka hakkaisi aivan silmittömästi hurmoksessa rikki saakka.
      Minun pyllyni on suoraansanoen hakattu aivan rikki koivuvitsoilla, niillä ei voi ketään vahingoitta. Pyllyni on saanut parhaimmillaan/pahimmillaan yhden tapaamisen aikana jossa on tullut noin 10 selkäaunaa parin tunnin sisällä - maksimissaan 100 iskun selkäsaunan.
      Pylly on lopussa "pahassa kunnossa" mutta oikealla hygienialla ja esim Tromposol salvalla hoidettuna pylly on parissa viikossa kuin lapsen poski. Tämä lujasti rikki hakkaaminen nimittäin uusii ihoa ja voi tehdä itseasiassa hyvääkin, mene ja tiedä. Koskaan ei ole mitään komplikaatioita tullut eikä tule, kuten kirjassa
      Jan Quilloy jossa faija hakkaa Erik pojan pyllyn aivan jauheliha-suttuiseksi verimössöksi ja Erik kuumeilee 2 viikkoa. Lukekaa kirja, se on muuten hyvä eikä ole kevyt se yksi 75 iskun selkäsauna siinä aika kirjan alussa kun on kyse heidän Romulus ja Remus koirien tekemästä pienestä jekusta.
      Että piiskat ja vitsat heilumaan vain kenelle kevyemmin ja kenelle kunnolla, kun on oikein tuhma niin kuuluu saada kunnolla selkäänsä se on minun motto.

• pyllyä rikki,

tuo ei ole vitsan tarkoitus.
        Tarkoitus on tuottaa häpeä, että rangaistettava joutuu laskemaan housut, nojautumaan ja alistautumaan ja saamaan vitsaa vähän niin että nolottaa.

• oleppas kiltisti tai
        pyllyä rikki, kirjoitti:

tuo ei ole vitsan tarkoitus.
        Tarkoitus on tuottaa häpeä, että rangaistettava joutuu laskemaan housut, nojautumaan ja alistautumaan ja saamaan vitsaa vähän niin että nolottaa.

Kyllä sellaisten tuhmien "poikien" pyllyt hakataan rikki jotka ei "symboliseta vitsaleikistä" tule vielä miksikään.
        Kaikki fetissiin perustuva, kaikki seksuaalista tyydytystä hakeva vitsarankaiseminen on leikkiä, joillain se tuottaa tyydytystä siiten toteutettuna kun Sinä sen näet ja eikö se ole silloin hienoa.
        Mutta tiedän tapauksia jossa "tuhma poika" on niin tuhma että se pitää sanan varsinaisessa merkityksessä lyödä rikki se pylly ennen kuin saasta irtoaa äpärästä.
        Olen antanut sellaisia selkäsaunoja että piiskattu ei ole kahteen viikkoon voinut pyllyään näyttää ja kun tilanne on ollut ohi ja molemmat olemme tyydytyksemme saaneet on käyty pesulla, olen hoitanut hakatun pyllyn kuntoon siis se pyyhitään desinfiointiaineella ja voidellaan Tromposol salvalla ja "potilaalle" laitetaan hoito-housut eli puhdan valkoinen puuvillainen koko pyllyn alueen peittävä housu ja siihen päälle pöksy-vaippa housu. Pylly alkaa parantua tuosta hetkestä. Niin session jälkeen isutmme kahvipöytään, juomme kahvit syömme nisut ja juttelemme eli priiffaamme tapahtunutta ja molemmat on kokeneet tapahtuneen valtavan hienona.
        Aloitit kommenttisi; ei tuo ole vitsan tarkoitus"
        Missä ja kenen kohdalta kirjoitat noin, vain omasta puolestasi, ok. Kunnioitan sinun ja partnerisi leikkejä ja eikö olekin kiva jos se riittää teille, ei tule niin paljoa siivoamista kun jos hakataan kymmenen koivuvitsaa silpuksi kahden tunnin aikana. Siitä tulee rikkalapiollinen silppua jonka kyllä joutuu siivoamaan tämä kuritettu poika, lisävitsan uhalla.
        Kaksi tervettä aikuista voi tehdä vaikka millaisen sopimuksen ruumiillisesta kurittamisesta kun on kyseessä vaivainen koivuvitsa, sillä ei voi ketään tervettä aikuista vahingoittaa jos hän itse on leikkiin mukaan lähtenyt.
        Jos kidnappaisin esim optiosian Forttumilta ja kyyditsisin sen jonnekin erämaakämpälle ja sitoisin ja antaisin 8 selkäsaunaa joka kerta 100 iskua täysillä, voi olla että se tulisi kiltiksi ja kokisi tapahtuman epämiellyttävänä.

• haen kiihottumista
        oleppas kiltisti tai kirjoitti:

Kyllä sellaisten tuhmien "poikien" pyllyt hakataan rikki jotka ei "symboliseta vitsaleikistä" tule vielä miksikään.
        Kaikki fetissiin perustuva, kaikki seksuaalista tyydytystä hakeva vitsarankaiseminen on leikkiä, joillain se tuottaa tyydytystä siiten toteutettuna kun Sinä sen näet ja eikö se ole silloin hienoa.
        Mutta tiedän tapauksia jossa "tuhma poika" on niin tuhma että se pitää sanan varsinaisessa merkityksessä lyödä rikki se pylly ennen kuin saasta irtoaa äpärästä.
        Olen antanut sellaisia selkäsaunoja että piiskattu ei ole kahteen viikkoon voinut pyllyään näyttää ja kun tilanne on ollut ohi ja molemmat olemme tyydytyksemme saaneet on käyty pesulla, olen hoitanut hakatun pyllyn kuntoon siis se pyyhitään desinfiointiaineella ja voidellaan Tromposol salvalla ja "potilaalle" laitetaan hoito-housut eli puhdan valkoinen puuvillainen koko pyllyn alueen peittävä housu ja siihen päälle pöksy-vaippa housu. Pylly alkaa parantua tuosta hetkestä. Niin session jälkeen isutmme kahvipöytään, juomme kahvit syömme nisut ja juttelemme eli priiffaamme tapahtunutta ja molemmat on kokeneet tapahtuneen valtavan hienona.
        Aloitit kommenttisi; ei tuo ole vitsan tarkoitus"
        Missä ja kenen kohdalta kirjoitat noin, vain omasta puolestasi, ok. Kunnioitan sinun ja partnerisi leikkejä ja eikö olekin kiva jos se riittää teille, ei tule niin paljoa siivoamista kun jos hakataan kymmenen koivuvitsaa silpuksi kahden tunnin aikana. Siitä tulee rikkalapiollinen silppua jonka kyllä joutuu siivoamaan tämä kuritettu poika, lisävitsan uhalla.
        Kaksi tervettä aikuista voi tehdä vaikka millaisen sopimuksen ruumiillisesta kurittamisesta kun on kyseessä vaivainen koivuvitsa, sillä ei voi ketään tervettä aikuista vahingoittaa jos hän itse on leikkiin mukaan lähtenyt.
        Jos kidnappaisin esim optiosian Forttumilta ja kyyditsisin sen jonnekin erämaakämpälle ja sitoisin ja antaisin 8 selkäsaunaa joka kerta 100 iskua täysillä, voi olla että se tulisi kiltiksi ja kokisi tapahtuman epämiellyttävänä.

ja häpeän tuottamista. Tuo jää kauas ruummillisesta vahingoittamisesta. Antaisitko hyviä vinkkejä jolla voisin vitsalla tai nahkavyöllä kurittaa poikaystäväni.

Kertoisitko itse yhden session alusta loppuun!:)

• 60 luvun poikakoti
        haen kiihottumista kirjoitti:

ja häpeän tuottamista. Tuo jää kauas ruummillisesta vahingoittamisesta. Antaisitko hyviä vinkkejä jolla voisin vitsalla tai nahkavyöllä kurittaa poikaystäväni.

Kertoisitko itse yhden session alusta loppuun!:)

Tuhma poikakotipoika saa aidosti selkäänsä 60 luvun poikakodissa, housut alas ja pylly paljaaksi sekä lujasti lyödään pyllyä monihaaraisella koivuvitsalla.
        Siitä tulee kiltti poika ja iloinen turvallinen olo. Täts it

• vitsero
        60 luvun poikakoti kirjoitti:

Tuhma poikakotipoika saa aidosti selkäänsä 60 luvun poikakodissa, housut alas ja pylly paljaaksi sekä lujasti lyödään pyllyä monihaaraisella koivuvitsalla.
        Siitä tulee kiltti poika ja iloinen turvallinen olo. Täts it

tules tänne niin pieksän sinut koivu halolla siihen malliin että tuntuu taatusti tulet kiltiksi

• vitsa/halko
        vitsero kirjoitti:

tules tänne niin pieksän sinut koivu halolla siihen malliin että tuntuu taatusti tulet kiltiksi

Ei eheiii ei setä kiltti ei halkoa vaan vitsaa.
        Arajärvi sai Halosta ja katso kuinka kalpea se on.

• Seikkailin

Tässäpä veikeä keskustelu, aivan kuin olisin saanut uutta ymmärrystä asiaan. Kiitokset kirjoittajille!

• Tänääntätä

Mikä on piiskamisen tarkoitus? Jos on tarkoitus antaa ns. rangaistus, riittää vähempikin. Pääasia, että piiskatessa tuntuu, kipeästikin. Jos taas on kysymys sm:stä niin se on sitten sovittava etukäteen. Ei masokisti halua mitään kevyttä ripsuttelua. Pitää olla tiedossa sellaista, joka todella tuntuu ja sattuu ja on vähän aikaa mietittävä onko valmis vastaanottamaan. Mustelmien ja jälkien parantelu on toisarvoinen asia. Jos piiskaa saava osapuoli luottaa piiskaajaansa, antaa hän piiskaajalle ihan vapaat kädet.

• Häpeällärangaistu

Minusta piiskaaminen voidaan jakaa kahteen pääluokkaan. Ensimmäinen tapa on kivun tuottaminen, joka on sadistien ja masokistien harrastus. En tiedä miten siihen itse suhtautuisin, koska minulla ei ole kokemusta siitä aikuisena.

Toinen laji on häpeällä rankaiseminen, siinä ei kipu merkitse kovinkaan paljoa, vaan tärkeää on saattaa rangaistava noloon tilanteesee. On ilmeisesti ihmisiä, joille tuottaa nautintoa kaikenlainen nolotus ja alistuminen. Itselläni tuohon nolaamiseen liittyy piiskaaminen. Esimerkiksi sellainen riittää, että joku iso vahva työkaveri uhkaa muiden kuullen piiskata minut kunhan työpäivä päättyy. Jos uhkaus tuntuu uskottavalta ja mahdolliselta toteuttaa, niin se on jo riittävä rangaistus minulle. Todennäköisesti kävisin kesken päivän runkulla.

Nolaamisen huippu on tietenkin se, että minä saisin vanhan ajan selkäsaunan toiselta mieheltä muiden nähden. Tilanne olisi vielä nolompi, jos piiskaaja olisi nuori eikä edes iso. Hän olisi sen näköinen, ettei kukaan olisi uskonut hänen pystyvän minut piiskaamaan. Ei hänen tarvitse edes lujasti vitsaa käyttää, kunhan vaan näyttäisi, että minun on häntä toteltava.

Olen miettinyt tuota kummallista asetelmaa, jota ei taida kenelläkään muulla olla. Ehkä se johtuu siitä, että sain teini-ikäisenä veljeltä oikean piiskasaunan.

• tnäänktona

Meillä molemmat antavat ja ottavat, vuorotellen. Vaimo piiskaa niin kovaa kuin jaksaa, mutta ei minun mielestäni niin kovin kovaa. Jälkiä saattaa olla pari päivää. Vaimo saa piiskaa "pyllylleen" vähän kuin silloin joskus pikkutyttönä. Nauttii siitä, vaikka kiljuu, pyytää lisää, jos lopetan kesken.

• Kuten-halutaan

12 vuotta eikä asia mene perille.

Niin lujaa kuin piiskattava haluaa. Hän kun se, jonka ehdoilla toimitaan. Piiskaaja on piiskattavan käskyläinen, vaikka toisin leikitäänkin.

• Kyllä pakarat ja taka,etu ja sisäreidet kestää mitä tahansa mutta reisien ulkopuolella minä sain syvä raita 40 vuotta sitten ja se on siellä viellä!

• Mustelmilla

Riippuu mitä on valmis kestämään. Tuskin vitsalla pysyvää vahinkoa saa aikaan jos ei tulehdu. Verenpurkaumia ja hyytymiä jos tulee, niihin voi tietysti kuolla.

Itse kokeilin joskus piiskata pitkällä pajunvitsalla. Nipisteli ja kirveli mutta ei vielä sattunut kovin pahasti. Takapuoli oli kyllä sitten mustelmilla ja jotkut ne kestivät pari viikkoa. Normaalisti en saa mustelmia juuri millään.

• Jos saa paljo piiskaa iho tule niin että ei tule mustelmia iho tule punainen se minuutti kun piiskatan mutta tunnin kuluttua ei enä väriä!

• omavika

Tänään reilut puolitoistasataa piiskansivallusta rottingilla niin kovaa kuin rouva jaksoi. Nyt on vaikeuksia istumisessa ja perse on mustana

• Anonyymi

Vaimoni piiskaa kerran viikossa minut todella lujaa, siihen vaan ei totu ja poiskaan liitosta en voi lähteä. Vaimo on aika kookas ja hyvin voimakastahtoinen. En aidosti uskalla vastustaa, sillä hän varmaan lisäisi selkäsaunojeni määrää.
        Seksielämämme on vaan hyvin yksipuolista, vaimo pistää minut nuolemaan jalkojensa väliä, tyydytän itse itseni kun hän antaa luvan.
        Aluksi se ei tuollaista ollut, saimme kaksi lastakin. Toisen lapsen saatuaan hän muuttui ja pisti minut todella tukevasti tossun alle. Kertoi ettei yhdyntämme tuntunut hänestä miltään, edellinen mies oli paljon parempi vaikka hakkasikin vaimoani, nyt minä saan kärsiä ensimmäisen miehensä häneen kohdistetut pahoinpitelyt.
        Mikä neuvoksi?

• RaippaRaija

Minä suosin leveää, teräksistä paistinlastaa koska sillä voi samaan paikkaan lyöden ja lyöntejä koventaen, tuottaa sietämätöntä kipua aiheuttamatta pysyvämpiä jälkiä. Punoitus katoaa muutamassa tunnissa.

Sidon mieheni tiukasti pakarat paljastavaan asentoon ja aloitan hoidon. Vaihtelen lyöntivälejä. Saatan lyödä useamman lyönnin tiheän sarjan, pitää hieman taukoa ja sitten annan muutaman iskun pienin välein.
      Kovennan hoitoa hiljalleen kunnes mieheni lamaantuu eikä enää jaksa rimpuilla.
      Olen teetättänyt hänellä kimmokumisesta pallosta suun tukkeen. Pystyy ölähtelemään mutta ei huutamaan eikä tuottamaan ymmärrettävää puhetta.

Tämä on osa molempien suosimaa esileikkiä jonka jälkeen mieheni on kypsä tottelemaan minun oikkujani.

Fantasiani vieraan pariskunnan sitomisesta yhteen 6/9 asentoon siinä heidän pakottamisensa lastalla toistensa oraaliseen tyydyttämiseen, jää lopullisesti haaveekseni.
      Mutta ei kaikkea muutakaan toivomaansa aina saa.

• Sinä RaippaRaija onko sinä et tunne joku vapaa nainen joka halua piiskata minua?Olen 60 v poikamies!Pörsi menee huonosti nyt tämä vuosi mutta ehkä ensi vuonna se rupea nousemaan taas?Siis minulla on aika paljo osakkeitta!

• HäpeälläKuriin

Häpeä on poikaa. Väkisin, vaikka tukasta kiinni pitäen, otetaan perinteiseen piiskausasentoon ja siten piiskataan ja nuhdellaan, piiskataan ja nuhdellaan...
      Tietenkin otetaan perinteiseen piiskausasentoon polvenpäälle mahalleen tai pää piiskaajan reisien väliin. Ei tarvitse sattua, kunhan vaan on täysin toisen vallassa. Minua hävettää jo hirveästi, jos joku uhkaa piiskata minut ja melko varmasti näen asiasta pikapuoliin unta.

• vitsakurilaitos

annan lujasti vitsaa tuhmille "pojille" roolileikissä jossa minä olen aito ankara 60 luvun poikakodin johtajasetä ja poika on roolissaan noin 12 vuotias hylätty housuun pissaava äpäräpoika jolle pakotan vanhanajan laitos - muovihousut ja paksun vaipan ja poikakodin vaatteet. Sinä tuhma posliin "poika" 18 . tee aikamatka 60 luvun poikakotiin jossa vitsaa annetaan lujasti ja aidosti.
      soita 044 5436714 [email protected]

• Mitä varten se pitäisi olla ne vaatteet?Aito ankara isä pakotta poika ottaa alavartalo paljaksi ennen piiskaa!

• entinenentinen

Piiskan käyttö onkin aika vanha "huvittelumuoto" tai sitten kysymyksessä on ollut jokin muu. Löysimme nimittäin appivanhempien taloa raivatessamme muutamia piiskoja, jotka ovat luultavasti pihlajaa. Kädensijat muotoiltu ja ja sopivasti ohenee päätä kohden. Mietimme vaimoni kanssa kumpi niitä on käyttänyt ja milloin. Vaimo kertoi kerran saaneensa piiskaa, mutta se oli joku koivurisu. Anoppi otti herkästi piiskauksen puheeksi, piiskaa sietäsit, saat kyllä keppiä jne. Sitä on käytetty jotenkin muuten kuin lapsen piiskaamiseen.

• Piiskan

Suurin osa lastensa kurittajista ovat saaneet seksuaalista tyydytystä piiskaamisesta, ainakin isät jotka ovat antaneet vitsaa tyttärilleen.

• orjannöyrrytys

Satuin katsomaan Punainen teltta sarjaa ja siinä ja siinä oli kohtaus missä ymmärtääkseni orjaksi otettu riisuttiin aivan alasti sitten polvilleen maahan ruoskittavaksi. Kyllä siinä uhma ja mieli nöyrtyy orjan osaan. Siinä voisi olla myös session aloitus. Yleensä aloitetaan kevyesti mutta joskus voisikin ruoskia orjan jo ennen kaulapannan laittoa. Polvilleen lattialle ja domme antaa kumiruoskasta pitkin selkää oikein kunnolla. Tulee hyvä nöyrä olo. Sitten kahleisiin ja siveysvyöhön . Pakara, reidet sääretkin käsitellään myöhemmin rottingilla oikein kunnolla.

• wertyuiiiiiiiiii

Olisiko Suomessa rosiaan sellaisia ihmisiä, jotha haluaisivat tuollaiseen menoon mukaan?

• hhthj
        wertyuiiiiiiiiii kirjoitti:

Olisiko Suomessa rosiaan sellaisia ihmisiä, jotha haluaisivat tuollaiseen menoon mukaan?

Onhan meitä.

• sub21

Master päättää kuinka ja kuinka lujaa piiskataan/remmitetään jne. Sub poika joko Masterin polvienpäällä, nojaa, käsillä seinään, Seisoo lattialla kädet niskan takana jne. Master aina päättää ja sub poika tottelee. Poika aina riisuttu alasti ja Master ei välitä pojan aneluista, itkusta, huudosta tms. Aina sattuu, mutta Master on se joka määrää, mitä milloinkin ja useasti ja paljonko......

• Noin-se-menee

No just toisin. Se on sub joka antaa kehykset toiminnalle ja master toimii niissä kehyksissä. Eli sub määrää ja master noudattaa annettuja ehtoja.

Jos juttu menee toisin, on kyse pahoinpitelystä.

• otappaselvää

Eipä se nyt uhan noin mene - jos olet koulutettava/orja/sub, niin kyllä se on Masteri joka päättää mitä milloinkin tapahtuu tai jää tapahtumatta.
        Eli jos olet suostunut johonkin "rooliin" - niin Masterilla aina viimeinen sana tai teko.

• Ei-pahoinpitelylle
        otappaselvää kirjoitti:

Eipä se nyt uhan noin mene - jos olet koulutettava/orja/sub, niin kyllä se on Masteri joka päättää mitä milloinkin tapahtuu tai jää tapahtumatta.
        Eli jos olet suostunut johonkin "rooliin" - niin Masterilla aina viimeinen sana tai teko.

No just toisin.

Sinun tapasi näyttää olevan pakottaminen. Se on yksiselitteisesti rikoslaissa rangaistavaa pahoinpitelyä. Tai sitten rangaistusmuoto, jota esimerkiksi joissain maissa yhä käytetään.

Kyllä tämä piiskaus on leikkiä ja siinä piiskattava määrää tahdin ja intensiteetin. Jos piiskaaja erehtyy sooloilemaan, piiskattava lähtee.

• Siinä-kunnon-iskut
        otappaselvää kirjoitti:

Joo. Master ottaa vaan kunnon kiepin nato-lankaa ja vetelee sillä täysillä. Sitten vaan sairaalaan tikattavaksi.

Tai sit pesäpallomailalla pitkin selkää.

• rfvbhui

Mitäs se silloin on, jos antaa masterille vapaat kädet?

• Jos joku yksinäinen nainen istu yksin kotona ja fantasio että hän halua anna eli saada piiskaa kirjoita sitten minulle!Minä olen erittäinen yksinäinen mies joka istuu täällä ja piiskaan minua itse,se olisi paljo mukavampi ja enemmän nöyryttävä saada piiskaa joku naiselta ja haluan että sinä jäät täällä asumaan meidän elämän loppuun saakka!

• Jurvankynttyrä

Hei kaikki pornograafisen uskon seuraajat. Eläkää vanhurskaasti ja synnittä. Kuoleman jälkeen pääsette taivaaseen. Taivaassa voitte piiskata ja antaa remmiä niin paljon kuin ikinä lyödä jaksatte ja remmistä roikaa, vaikka solkipäällä. Sillä taivaassa se ei satu.

• PinteessäOllut

Ei se kipu vaan se häpeä. Jos joku pitää sinua otteessaan ja räpsii aina välillä vitalla pyllylle, etkä pääse häneltä millään irti. Sellaisessa häpeäloukussa kovakin kaveri muuttuu melkoisen kiltiksi, eikä tarvitse tunnottomasti hakata. Sellaisen kurituksen jälkeen on täysin selvää kumpi on pomo ja tiedän myöskin, että uusinta onnistuu varmasti.

• viisasaikuinenneuvoo1902

Aloita pienellä huiskautuksella ja lisää sitten pikkuhiljaa voimakkuutta. Seuraa, miten kumppanisi reagoi. Etu- tai jälkikäteen kannattaa myös kysyä kumppanin mielipidettä.

• tuhmuri

eiköhän se ole piiskansaajan kestokyvystä paljolti kiinni. koivuvitsalla tuskin hirvittävää jälkeä saa mutta jollain kepillä tai nahka remmillä mikä se nyt onkaan jos on hyvin paha voi piiskaaja jos ei ole malttia tehdä todella pahaa. aina pitäisi olla sellaisessa leikissä joku merkki milloin lopetetaan tai jos piiskaajaa alkaa arveluttaa kannattaa lopettaa ettei tule pysyviä jälkiä vammoista puhumattakaan. jos haluaa että piiskaaja päättää/kurittaa leikit kannattaa valita sellaiset välineet mitkä rikkovat korkeintaan ihon. onneksi nykyään piiska on aikuisten leikki eikä lasten pahoinpitelyä.

• viktorinox

Juttu eteni aiemmin niin, että piiskaa saava (minä) rupesi valittamaan että sattuu ja aiaiai ja lopeta jo. Nyt on järjestys niin, että se on 60 - 100 piiskaniskua niin kovaa kuin piiskaaja haluaa ja minä otan ne vastaan ulisen tai en. Tämä on järjestys tai muuten ei piiskata ollenkaan. Ja sama toisinpäin, mutta en käytä täyttä voimaa

• masokistimies

Reisien ulkopuolella voi olla vaarallista saada piiskaa kova kepillä eki minä sain 40 v sitten raita okean reiden ulkopuolella kun sain kova piiskaa kepillä!Se jäi raita joka näkyy vielä mutta se on ainoa paikka missä jäänyt jälkiä vaikka olen saanut paljo piiskaa pakaroissani reiden etu,sisä ja takapuolella,ainoastaan se reiden ulkopuolella jäi raita ikuisesti!Minä arvan että se on liian vähän pehmeät lihakset siellä,luu on niin lähellä pinta?

• tuhmuri

juu kolmasviikko kun odottelen että jäljet häviää reiden ulkopuolelta. ei pakaroissa ole ikinä näkynyt niin pitkään. olen joskus saanut reilut parisataa sivallusta eri välineillä ei tosin kaikilla täysillä on kihlattu antanut armoa vaatii jo minulla ainakin että piiskaaja pitää taukoja kun vaihtaa puolta ja piiskaa että ehdin palautua kun alkaa kuulostaa etten kestä vaihtaa puolta tai piiskaa. ei kuulemma raski itkettää. itse jos piiskaa heilutan niin on lähinnä läpyttelyä kun ei tunnu kestävän kovempaa piiskattavahan se loppupelissä päättää mitä kestää. mutta on ne vaan hauskoja leikkiä niin kuin orja valtiatar leikit kun toiseen voi luottaa.

• masokistimies

Minä arvan että reisien ulkopuolella on niin vähän pehmeä joka ottaa piiskaniskuja vastaan että se jälkiä se voi jäädä ikuisesti raitoja niin kuin minua kävi!Kaikki muut paikat on niin paljo pehmeät läskit eli lihakset joka suojaa?

• viktorinox

Pitkällä ohuella piiskalla piiskan pää taipuu sinne ohuen nahkan puolelle ja jäljet pysyy pitkään. Osa saattaa jäädä pysyvästi, vain itse tietää mistä jäljet ovat peräisin. Myös reisien sisäpinnat ovat arkoja alueita; itselläni on vielä mustelmia edellisen piiskauksen jäljiltä. Masokistina haluan kovaa käsittelyä, joten jälkiä syntyy ja osa jää. Jos on ollut oikeanlainen käsittely, tekee istuminen kipeää pari- kolme päivää.

• tuhmuri

on se vaan jännä heti kun mustelmat paranee tekee mieli piiskaa remmiä. jos on aikaa niin on hauska mennä penkille kiinni sidottavaksi ja rääkättäväksi 100 -250 sivallusta eri välineillä tosin ei kaikilla kaikkia täysillä mutta ukko kyllä saa ölistä ja kärsiä välillä taukoja ja sitten lisää räkkiä itse tykkään aika kovista iskuista en niinkään läpsyttelystä saa tulla mustelmia ja näkyä muutaman viikon olisi tietysti hyvä jottei jäisi pysyviä niin ei tulisi kiusallisia kysymyksiä saunassa sukulaisilta tai veljiltä sauna illoissa.

• Saliherran-Poika

Peli on todella jännää, kun antaa toiselle täyden vapauden kurituksen kovuuden suhteen. Olen käynyt muutaman kerran itseäni vanhemman miehen hoidossa. Alkajaisiksi lupasin, että ponkaisen karkuun, jos homma yltyy mahdottomaksi, siksi minua ei saa sitoa. Kaveri on minua voimakkaampi ja ottaa tiukkaan otteeseen ennen piiskan käyttöä, enää en ole ollenkaan varma, että pääsisinkö häneltä karkuun. Homma on kutkuttavan jännää, mutta on pysynyt kohtuudessa, eli enintään mölinärajalla.

• Todistaja

Olin kerran todistamassa tapausta, jossa sellaine 15-vuotias kolli sai melkein selkäänsä. Aikuinen roteva mies nappasi pojan polviensa päälle, eikä laskenut häntä pois. Ei piiskannut, piteli vain aloillaan ja luki lakinsa. Operaatio päättyi vasta sitten, kun pojalta pääsi itku. Ehkä hän ajatteli, että hänet piiskataan lopuksi. En tiedä minä mies alkaujaan ajatteli, mutta pokalle häpeä oli liikaa.

Saataisi olla aikuisellekin miehelle tiukka paikka, jos joutuisi tuon pojan aseman.

• donnax

Kun "joudun" piiskattavaksi, tiedän, että se sattuu niin paljon, että juuri ja juuri kestän. Ihan hirveää. Meteli on kova, kun huudan. Ja vapaaehtoisesti.

• Tuhma87

Löytyykö täältä päälle 50v piiskaajaa antamaan perinteisesti kotikuria isänkädestä ja remmistä 31-vuotiaalle?

• onnetonpoikamies

Olette te Tuhma87 donnax miehiä eli naisia?

• onnetonpoikamies
        onnetonpoikamies kirjoitti:

Olette te Tuhma87 donnax miehiä eli naisia?

ja sana Tuhma87 ja donnax

• punisher

Kannattaa aluksi antaa piiskaa kevyemmin ja katsoa kuinka jäljet häviävät. Jos piiskattava ei ole ottanut opiksi, seuraavan kerran voikin sitten antaa kovemmin. :)

Piiskan iskuja kannattaa antaa eri kohtiin ihoa, koska useampi isku samaan kohtaan voi aiheuttaa pidempään pysyviä jälkiä. Jotta näkee, mihin kohti on jo lyönyt, iskut pitää luonnollisesti antaa paljaalle iholle. Ei ole muutenkaan järkeä antaa vaatteiden vaimentaa iskun terävyyttä.

Kannattaa varoa myös piiskattavan liikkumista, koska se voi aiheuttaa iskun osumisen väärään kohtaan. Siksi turvallisinta on sitoa hyvin kiinni piiskan antamisen ajaksi.

Painavemmissa instrumenteissa on suurempi vaara vammoihin, koska niillä iskun painevaikutus ulottuu syvemmälle kudokseen. Esim. tämän takia paksummalla kepillä (cane) en löisi selkään tai vatsaan. Turvallisin paikka on aina takapuoli.

Vitsa on aika turvallinen instrumentti, koska se on kevyt, eikä iskun paineaalto ulotu kovin syvälle kudokseen. Vitsa on muutenkin hyvä rangaistusväline, koska sen kirpaiseva sivallus on todella kivulias. Kun käyttää riittävän pitkää vitsaa, kevyempikin lyönti tuntuu.

Liian tiheästi ei kannata piiskata, koska lyönnin kipuvaikutus menee osittain hukkaan, jos rangaistava tuntee vielä edellisen iskun kipua. Toisaalta rangaistus on vaikuttavampi, jos rangaistavalle ei anna "lepotaukoja", vaan uusi isku tulee heti, kun edellisestä on hävinnyt terä.

• Se on vaikeampi otta vastaan liian tiheästi iskuja,se kirvele paljo enemmän saada tieheästi piiskaa,se on parempi jos edellinen isku on laskenut 1 tai 2 sekuntia!Tietysti pitä saada paljalle iholle että se kirvele enemmän ja on hauskempi katsoa raidat hän joka annaa piiskaa ja enemmän nöyryttävä hän joka saa piiskaa!

• Puoliteho-riittää

Piiskamisen jälkeen määrätään pyytämään anteeksi pahoja tekojaan ja tietenkin kiittämään saamastaan kurituksesta. Jos homma ei onnistu asiallisesti, niin silloin piiskataan uudestaan ja lujempaa. Harvassa on sellaiset miehet, jotka eivät piiskan edessä taivu.

• 040

En tiedä....mutta ois kiva kokeilla naiseksi pukeutuneena....joku kourisi ja kurittaisi palleja ja posliini pippeliä....

• Anonyymi

Onko täällä naisia jotka haluavat tulla miehen piiskattavaksi, jos on pyytäkää numero.

• Anonyymi

No anna numero

• Anonyymi

Ei tarvitse hakata verille, jos lyö vitsalla harvakseltaan, silloin ei "kipua" mene hukkaan ja uuden sivalluksen jännittäminen syö piiskattavalta voimat.

Piiskaus on häpeärangaistus. Jos itse paljastaa pyllynsä ja kumartuu piiskattavaksi niin sehän on kuin vitsi, eipä juuri hävetä. Miehelle ainakin on hirmuinen häpeä, jos häneltä otetaan väkisin pylly paljaaksi. Jos kurittaja pystyy pitämään piiskattavan polviensa päällä mahallaan ja siihen piiskaamaan kuin pikkupojan. Siitä tulee tarpeeksi häpeää pitkäksi aikaa.

Häpeällisin piiskaus, jonka olen itse saanut oli seuraavanlainen. Olin täyttänyt jo 14 vuotta kun pari vuotta vanhempi veli sieppasi minut vasempaan kainaloonsa, nosti oikean jalkansa jakkaralle niin, että osa painostani oli hänen reidellään. Sitten hän painoi verkkarini alas ja kämmen alkoi hyppiä pakaroillani. Ei siitä mihinkään päässyt kun en ylettynyt koskemaan lattiaan. Minusta se piiskaus kesti ainakin kaksi minuuttia. Siinä ajassa tajuaa jo mitä tapahtuu ja häpeä kasvaa valtaviin mittoihin.

Se häpeä on säilynyt ja jalostunut, olen varonut, etten enää joutuisi tuohon tilanteeseen. Vaikka olen aikuinen niin on hyvinkin mahdollista saada saparolleen, jos erehtyy väärälle henkilölle päätään aukomaan. Piiskaajaa vastaan on vaikea puolustautua, koska ei tiedä kuinka hän aikoo homman hoitaa. Kun pakaroilla kunnolla räpsyy, niin vastarinta hajoaa lopullisesti. Olen päässyt pari kertaa näkemään, kun melkein aikuinen poika on piiskattu, ja ihmetellyt miksei hän pistä vastaan. Selkäsaunan saaminen on niin rajujuttu, että se pistää nuoren miehen täysin tilttiin.

• Anonyymi

Rouvani Antaa minulle vitsaa pitkiä piiskauksia osaa antaa sopivasti aluksi hyvin ohuilla vtsoilla käyttää 3laisiavitsoja ohut vakio,paksu koivuvitsoja onmaltillinen ei hosu antaa rauhallisesti kiihtyttää tahtia hiljentää välillä pyllyni kaipaa lisää vitsaa tälleen tehtynä parhaimmillaan olen saanut tunnin vitsaa pylly on hellä mutta nahka pysyy ehjänä Pitän Kun tunnin visomisessa annetaan nopeita lyöntejä10minutin välein 30-40kappaletta tunnin vitsonnassa saan paksua vitsaa lopussa1-2minuttia perä on lujilla Änkyn,potkin pyllyä kirvelee vitsominen loppuu ihana olo leviää koko kehooni .

• Anonyymi

Muistathan että alistuva on oikeastikin alistunut tilanteessa ja luottaa Sinuun. Olet vastuussa siitä että et innostuessasi mene pidemmälle kuin on sovittu etkä pidemmälle kuin on järkevää. Tämä on iso vastuu etkä ole luotettava ja turvallinen domme jos et sitä tajua.

Jotkut haluavat vain pienen punoituksen (kuten kämmenellä lyödessä) ja joku haluaa piiskan jättämät raidat. Erittäin pieni joukko haluaa ihon rikki - ja silloin ollaan aina hyvin vaarallisella alueella.

Kas kun väkivalta on aina rikollista. Yhdessä sovittu bdsm- väkivalta voi olla moraalisesti ok mutta lain edessä väärin. Syyte rapsahtaa aina viran puolesta eikä suostumuksella ole mitään merkitystä. Muutenhan kaikki vaimonhakkaajat kiristäisivät vaimoiltaan sellaisen suostumuksen.

Tämä on hyvä muistaa silloinkin kun ryhtyy näihin hommiin: jos mokaat niin että subi kantelee, saat syytteen. Mutta myös jos subin haava tulehtuu niin että hän joutuu lääkäriin, lääkärin on ilmoitettava ruoskan jäljet ja taas saat syytteen.

Nyrkkisääntönä niin että ei jälkiä= lievä pahoinpitely mutta nahka rikki= törkeä pahoinpitely. Siksi jättäisin nuo kovemmat otteet vain vakiintuneille ja huolella valmistautuneille pareille jotka luottavat toisiinsa täysin ja joilla kontrolli pelaa loistavasti - ja jotka tuntevat bdsm-henkisen lääkärin.

• Anonyymi

Tämä on ensimmäinen yhtään asiaan perehtynyt kommentti. Lukekaa ajatuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ensimmäinen yhtään asiaan perehtynyt kommentti. Lukekaa ajatuksella.

Asiaa, joka kannattaa ottaa vakavasti. Jos parisuhteessa ei ole vikaa, niin ok. mutta jos tulee ongelmia, niin on parempi jättää ne jäljet tekemättä.
        Vaimo kävi gynellä ja gyne oli sivellyt niitä selvästi näkyviä vanhoja jälkiä, mutta ei ollut puhunut mitään.

• Anonyymi

Piiskaajan ja piiskattavan on tunnettava toisensa hyvin. Meillä vaimo huutaa kuin palosireeni, mutta on itse sanonut, että en saa sen takia lopettaa, minä ähkin myös kuuluvasti ja viimeksi vapisin kuin horkassa ja kun halasin vaimoa sen jälkeen kyyneleet valuivat silmistä enkä pystynyt puhumaan.

• Anonyymi

Huomaa että aloittaja on vain surkea wannabii. Ei tiedä, että sm-leikeissä toimitaan aina sen alistetun eli piiskattavan ehdoilla. Hän tietää ja määrää.

• Anonyymi

Joo, justiinsa noin. Toisinpäin olisi väkivaltateko.

• Anonyymi

Minä annan minulle monta sataa kova pajunoksanlyöntiä pakaroisani ja pakarat kestää päljo samaten taka ja etureidet mutta rieisien ulkopuolella on niin vähän lihakset että siellä minä sain raita 40 v sitten joka on siellä viellä!

• Anonyymi

Vaimoni Kanssa Annamme Vitsaa ja Remmiä toisillemme ohuet koivuvitsat ovat mieleeni peräpunehtuu muttei riko nahkaa helläpitkä piiskaus on poikaa Remmitessä Muhkea Peppuni värähtelee saan leveää pehmeää remmiä haluan Vähintään Kerran kuukautessa vitsaa .

• Anonyymi

Jos mies sanoo, että olitpa tuhma, saat vielä tänään piiskaa paljaalle pyllyllesi, niin että tuntuu ja osaat olla kunnolla, niin kyllä varmasti housut kastuu ja odottelen posket punaisena iltaa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13