Harry Potter on maailman huonoin elokuva/kirja

Anti Potter

Harry Potter on naurettavan lapsellinen, nörteille (huomaahan sen pääosan esittäjästä, ujo, hiljainen, pullopohjalasit omaava, hintelä säälittävä nörtin alku) suunnattu älyttömän älytön ilmiö. Juoni on mauton, täynnä lapsellisuuksia jotka kuuluvat 5v uniin. Harryn ajatusmaailma on vääristynyt, hän ajattelee vain huspausta sekä itkeviä palruunoja, yhdessä säälittävien nörtti porkkanapää kavereidensa kanssa. Harry luulee olevansa kovakin jätkä kun osaa taikoa (vaikka Iiro Seppänekin peittoaisi hänet huspauksessa (vai mikä lie)) mutta, todella älytön juttu jokatapauksessa. Vanhat kunnon lasten ohjelmat, kuten Muumit ym. Peittoaa nykymaailman typerät noita villitykset mennen tullen. Tylypahka on muuten ruma ja lapsellinen nimi. mutta, tätä elokuvaa tuskin katsovatkaan muuta kuin 5-7 vuotiaat, muut jotka pitävät siitä, ovat jääneet lapsosten tasolle, tai muuten vain jälkeenjääneitä. Harry on nörttien kuningas, ja luuseri.

55

2168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä!

kuules kukakohan tässä lapsellinen on... jokaisella mielipiteet on mut ihan sama...

• nainen

en voinut olla nauramatta noille hauskoille "nimien muutoksille". oikeastaan kyllä vanhemmatkin siitä voi tykätä..(siis jos olet koskaan käynyt elokuvissa)niin ja ei sitä varmaan noin tosissaan tarvitse ottaa. ei se maailma tähän lopu, vaikka jotkin tykkää siitä elokuvastasta, katsele sinä niitä muumeja niin ei ole sitten sinulla valittamista(?).. asuuhan se lapsi meissä jokaisessa..heh heh he...et älä yö unias tän takia menetä..(vaikkakin mulle ihan sama..) yritä elää päivä kerrallaan..

• BuffyThaPotteristi:)

Ei hitto mitä siel oikein selität..:p siis ihme nimiäkin oot keksiny..huspaus..palruunat..ei hitto. ja se Porkkanpää on Ron..
      Nörtti?? aina jotkut lasit tekee tyypistä nörtin?? ja että Harry luulee olevansa kova jätkä kun osaa taikoa? mikäköhän sä sitten olet?? Ootkohan edes lukenut niitä kirjoja..ja jos oot,nii ihmettelen että miks ees oot lukenu ja tuhlannu aikaas jos et edes pidä koko kirja-/elokuvasarjasta..noi asiat ku sanoisit J.K Rowlingille ja kirjan suomentajalle..
      Kirjota sitten ite parempi Kirja tai elokuva..et varmastikaa saa sitä menestymään yhtä hyvin kun Rowlingin Potterit. ..minkäköhän ikänen siel ees taas kirjotteleekaan..??

• Potter=sukasta

potter on niin spd ettei toista oo.. se okaiken lisäks hulluki ku kuulee niitä ihmeääniä

• Basiliski
        Potter=sukasta kirjoitti:

potter on niin spd ettei toista oo.. se okaiken lisäks hulluki ku kuulee niitä ihmeääniä

Harryn "ihmeäänet" olivat basiliskin kuiskauksia, joita vain Harry kuuli koska ymmärtää käärmeiden kieltä. Lukisit kirjat ja sen jälkeen arvostelisit.. tai kaikesta päätellen olet lukenut, mutta teksti ollut varmaan liian vaikeata ja et ole ymmärtänyt tekstiä.

• antipotteristeihin kyllästyny

Kukaan ei nimittäin jaksa tuollaista lapsellista flamettelua katsella *hälyyttää potteristien armeijan tekemään muistiloitsun tälle pienelle jästipoloiselle* On sitten tullut kakkoselokuva katsottua? Ja et tykännyt? MIKSI IHMEESSÄ TULET SITÄ TÄNNE VALITTAMAAN!? Voisit edes perustella mielipiteesi asiallisesti, kuten sivistyneillä ihmisillä on tapana *lähtee matkoihinsa mutisten jotain pikkulapsista, joiden annetaan leikkiä tietokoneilla*

• =)
        antipotteristeihin kyllästyny kirjoitti:

Kukaan ei nimittäin jaksa tuollaista lapsellista flamettelua katsella *hälyyttää potteristien armeijan tekemään muistiloitsun tälle pienelle jästipoloiselle* On sitten tullut kakkoselokuva katsottua? Ja et tykännyt? MIKSI IHMEESSÄ TULET SITÄ TÄNNE VALITTAMAAN!? Voisit edes perustella mielipiteesi asiallisesti, kuten sivistyneillä ihmisillä on tapana *lähtee matkoihinsa mutisten jotain pikkulapsista, joiden annetaan leikkiä tietokoneilla*

ja siekö sitten olet sivistyny.........?jos joku haluaa sanoa mielipiteensä niin mikä siinä mättää?

• Angry!!!

Kuules Anti potter (mikä lie) Sanoit tossa yhessä viestissä et mitäs tuut tänne valittamaan.... NII SAMAT SANAT SULLE!!!! Vitsin idiootti!!! Sä ihan varmaan tiesit et tää on tarkotettu niiku Potter faneille!!!! Eli tänne kirjotetaa positiivisista asioista! Tietty jokaisel on oma mielipide mut oliko pakko tulla tänne haukkumaan!!!! Ja että oikeen Huspaus ja palruuna!!! Ja Potterko nörtti! Kuule mikäs ite oot..... *hih* naurattaa jo ajatellakki!!!! Eli haista pitkä paska!!!! Syö pääs!!! Ja jos et oikee älynny nii vedä alahuuli pään yli ja nielase!!!!!!!

• nörö
        Angry!!! kirjoitti:

Kuules Anti potter (mikä lie) Sanoit tossa yhessä viestissä et mitäs tuut tänne valittamaan.... NII SAMAT SANAT SULLE!!!! Vitsin idiootti!!! Sä ihan varmaan tiesit et tää on tarkotettu niiku Potter faneille!!!! Eli tänne kirjotetaa positiivisista asioista! Tietty jokaisel on oma mielipide mut oliko pakko tulla tänne haukkumaan!!!! Ja että oikeen Huspaus ja palruuna!!! Ja Potterko nörtti! Kuule mikäs ite oot..... *hih* naurattaa jo ajatellakki!!!! Eli haista pitkä paska!!!! Syö pääs!!! Ja jos et oikee älynny nii vedä alahuuli pään yli ja nielase!!!!!!!

miksi hänen tulisi haistaa paska ja viel pitkä? ja miksi vieöä sen jälkeen syödä päänsä? harva muuten saa alahuultaan pään yli.

• Anti Potter

Miksi pitäisi jättää! eikö tämä ole juuri keskustelu palsta, eihän tää oo mikään saatanan Potterin fani klubi palsta! kait tänne nyt saa
        pistää muutaman eriävänkin mielipiteen, jokaisellahan on oma mielipide, niin miksei saisi sitä täällä kertoa! joten jollet sinä taas tykkää minun
        mielipiteistäni, ole sinä vaan hiljaa! sillä tämähän ei ole "En tykkää sinun mielipiteistä" -palsta. joten. jos olet Harry "Nörtti skitsofreenikko basiliskin rakastelija" Potterin ystävä, HANKI ELÄMÄ!

• Anti Potter
        Angry!!! kirjoitti:

TÄMÄ todellakaan EI ole HARRY POTTER fan club, vaan MIELIPIDEPALSTA
        ja sinä se vasta osaat perustella väitteitäsi ja tuoda esille mielipiteesi : "Eli haista pitkä paska!!!! Syö pääs!!! Ja jos et oikee älynny nii
        vedä alahuuli pään yli ja nielase!!!!!!! " todella vaikuttavaa, oletko oikein päässyt jo yli uhmaiän ja teini-iän? taidat olla oikea anarkisti

• h
        Anti Potter kirjoitti:

Miksi pitäisi jättää! eikö tämä ole juuri keskustelu palsta, eihän tää oo mikään saatanan Potterin fani klubi palsta! kait tänne nyt saa
        pistää muutaman eriävänkin mielipiteen, jokaisellahan on oma mielipide, niin miksei saisi sitä täällä kertoa! joten jollet sinä taas tykkää minun
        mielipiteistäni, ole sinä vaan hiljaa! sillä tämähän ei ole "En tykkää sinun mielipiteistä" -palsta. joten. jos olet Harry "Nörtti skitsofreenikko basiliskin rakastelija" Potterin ystävä, HANKI ELÄMÄ!

aika paha heitto toi "basiliskin rakastelija"

• tyttö
        =) kirjoitti:

ja siekö sitten olet sivistyny.........?jos joku haluaa sanoa mielipiteensä niin mikä siinä mättää?

mäpä oon sitä mieltä että semmoset jotka ei pidä pottereista on ite jälkeen jääneitä ukkoi/akkoi!!!!!!
        sitä paitsi ei sun tarvii siitä noin isoo numeroo ottaa... jos et oo kiinnostunu ni älä välitä... ÄLYYYTKKÖÖÖ???????

• nörö
        tyttö kirjoitti:

mäpä oon sitä mieltä että semmoset jotka ei pidä pottereista on ite jälkeen jääneitä ukkoi/akkoi!!!!!!
        sitä paitsi ei sun tarvii siitä noin isoo numeroo ottaa... jos et oo kiinnostunu ni älä välitä... ÄLYYYTKKÖÖÖ???????

Kannattaako leimata ihmisiä sen perusteella mistä pitää?????????? Äläkä säkään tee numeroo...
        ÄLYYKSÄÄÄ?!?!?!??!?!?!?!?!??!

• Harry Potter is the best!

Haista.....!
      Siis Daniel Radcliffe, joka näyttelee Harrya, ei todellakaan oo nörtti! Ite taidat, olla, kun haukut toisia sellaisiksi. Yrität vain mitätöidä oman nörttiytesi!
      Kerrassaa luonnotonta väittää tuota!
      En yritä haukkua muumeja ym. vaan kertoa mielipiteeni! HARRY POTTER ON PARAS! Ja et voi väittää että ihmiset jotka lukevat POttereita olisivat 5-7 vuotiaitten tasolla! Tuskin tuollainen autistinen nörtti mistään mitään tietää!

• BuffyThaPotteristi;)

nimimerkki;Harry Potter is the best!, heh,toi oli hyvin sanottu;D

• nörö

Miksi hän ei voi väittää? minusta voi väittää, eri asia onko oikees. Ja misttiedät että hän on "autistinen nörtti", siis kukas tässä nyt sanoo muita nörtiksi? siis sinä joka vissiin yrität mitätöidä oman nörttiytes sanomalla kirjoittajaa nörtiksi.

• SaDe

ET VIITTIS NYT LOPETTAA!!?? ALOTIT TÄN JO TOISEN KERRAN!!! (onkohan sulla ees järkee siellä sun nupissa?) ((varmaa herneen kokoset aivot))

• nörö

Minä olettaisin että anti potterilla ei ole herneen kokoisia aivoja, koska muuten hän ei voisi toimia ja ihmisellä ei yleensäkään ole herneen kokoisia aivoja.

• BuffyThaPotteristi;)

Harry Potter
      Suuren suosion saavuttanut Harry Potter valloittaa maailmaa.

• Potter

Kullakin omat mielipiteensä!
      Sitä paitsi HarryPotter on kaiken ikäisille suunnattu juttu.
      Pari juttuakin olit väärin kirjoittanut esim.
      Huispaus ei mikään hupaus!
      Miksi tulit valittamaan siitä että HarryPotter on mielestäsi nörtti ja vain pienten juttuja?!?!
      Jos olet sitä mieltä pidä vain mölyt mahassasi SUURISUU!

• 14wee homo

kaikki ketkä kattoo harrii ni on nörttei!.... nörteis ei oo mitää pahaa paitti sit ku ne kattoo harripotterii....perustelu: ne luulee et niil on jotai harri voimii ja ne yrittää olla muille sillee internetin välityksel vitun tyhmä.....!.... ja todellisuudes häpee koko sanaa... ja sä kuka sanoit jotain toista hintix.....heh....mä'en ainakaan ottas hiniit sanaa pahal...oon nimittäin hintti ja en mikää kaappi kuljen tietoisesti ja ilolla omana itsenäni.....mutta jos tosiaan ootte tota mieltä että härri potter is the number van!!!!1111... ni kulkekaa tekin kunnioituksella...olkaa omia itsejänne tästäkin textistä poikkeematta....halusin vaa sanoo mielipiteeni

the rasmus is the number 1!....harri muitten mielestä vois ehkä olla?=) heh...hassua!...mä oon höpsö£=)>-

• Somali

Hanki elämä nörtti

• pikku-myy

mene sinä kattoon niitä muumien uusintoja..! ainaki mä kyllästyin niihin jo 6 vuotta sitten!

• AIJAAA............

JOKAISELLA ON OMAT MIELIPITEET. TÄSSÄ ON MINUN MIELIPITEENI MIELESTÄNI HARRY POTTER KIRJAT OVAT PARHAITA LUKEMIANI KIRJOJA NIITÄ EI VOITA MIKÄÄN. MUTTA NIINKUIN JO AIEMMIN SANOIN JOKAISELLA ON OMAT MIELIPITEET EIKÄ KUKAAN NIILLE MITÄÄN VOI. =)

• Ramika

Aika mielenkiintoinen näkemys asiaan. Sittenkö Harry Potter olisi maailman paras kirjasarja jos Harry laahustelisi ympäriinsä skeittilauta kainalossa ja aivot narikassa ja opettelisi taikajuomatunneilla keittämään pontikkaa? *sigh* Teineillä on kummallinen käsitys siitä, mikä on normaalia käyttäytymistä. Mielestäni se, että päähenkilö ei ole mikään supersankari joka aina tietää mitä pitää tehdä, tekee kirjoista mielenkiintoisia. Olisipa se tylsää jos Harrylla olisi aika valmiina vastaus kaikkeen jne.

• Saana

Oot iha oikees... Ällöttävää jos Harrylla ois kaikki valmiina. Oon lukenu kirjat ja kaikki on just nii ku pitääki. Kammottavaa aatellaki joku Superman-Harry..... Siis Harry on hyvä ku se on niin "normaali",siis ajatuksinee. Erikoista tuon ikäsii ihmisii on vaa se et Harryl on niit velho-juttuja.

Oon tosi kova Harry Potter fani, enkä osaa käyttää tarpeeksi vahvoja sanoja suuttumukseni- sinua-kohtaan -kuvaamiseen. x(

• HP- Fani

Öhöm, jos tollasta tekstii latelet HP:stä, niin ett kyllä ole lukenut YHTÄÄN KIRJAA. HP on paras kirja sarja!!!
      P.S:niin muuten, Iiro Seppänen on (minusta) sairas tyyppi!!!

• Potter

Voi sääli! ¨Sun kannattais ite kattoo peiliin
      et mikä ite oot!! Ja jos sä et tykkää Potterista,
      niin voit pitää sen ihan omana tietonas!!
      Sä oot varmaan kateellinen! Tosta sun tekstistä
      kyl huomas, ei millään pahalla! Mua kyl säälittää
      ja hävettää sun puolest, NÖRTTI!!!!

• snowflake

Vai on tuollaisiakin ajattelijoita olemassa!!! Oletko itse lukenut kirjoja tai tutustunut muutenkaan Hp-maailmaan??? Jos et, niin älä tule tänne tuomitsemaan sitä, sillä on olemassa vannoutuneita Hp-faneja, joiden vihat saat niskaasi! Mä ainakin halveksin sinua!!!!

• nörö

mäpä halveksin halveksioita ja fanaatikkoja.

• angel_fire

naurattaa oikein...
      tuliko nyt parempi olo, kun sait
      kaikkien vihan niskaasi?

ihmeen paljon kuitenkin tunnut
      tietävän harryn maailmasta...

myönnä...
      alruunoista kerrotaan vasta
      toisessa elokuvassa/kirjassa,
      joten...

ihmiset miettikää, ennenkö
      puhutte itsenne pussii...

• Retu

...Eli ärsyttää vain lukijoita ja kun vastailette yhtä räävittömästi kuin hän keskustelun aloitti, niin hän vain innostuu lisää!

• susi

Ihan mielenkiintoista että, haukut Harry Potteria lapselliseksi vaikka sun koko tekstistä paistaa läpi että, olet itse ihan lapsi vielä. Luultavasti joku teini-iän kynnyksellä oleva, jonka täytyy olla niin kovaa että.

Ehdottaisin myös että, tietäisit asiasta jotain ennenkuin arvostelet. Se on aina hyvä alku kritiikin luomiseen. Joten lukaseppa kirjat ja tule sitten pistämään uutta viestiä. Ehkä sua sitten joku kuunteleekin.

• ~daca~

Taitaa olla kateellinen tyyppi tätä kirjottamassa...
      Harry Potter on, usko tai älä, loistava. Eikä mikään asia voi olla kaikkien mieleen. Älä sä tuu meille mitään ryppyilemään, kai ihmiset saa tykätä mistä haluaa!! Ja vanhat kunnon lastenohjelmat... Kukahan se tässä on lasten tasolle jäänyt?
      Äläkä ikinä rupee haukkumaan ketään jälkeen jääneeksi, kun et edes tunne! Ja sä taidatkin olla vaan pahanen rasisti, joka haluaa vähän huomiota, vai oonko ny ihan väärässä? Ja mitä pahaa on olla nörtti?!? Useat ihmiset käsittää jokaisen tietokoneella vähänkin räppäävän ihmisen nörtiksi, ja säkin oot tainnu olla tietokoneella kirjottaessas tota viestiä, vai oonko ihan väärässä...?
      Ja huispaus on loistava peli! Mäkin haluaisin pelata sitä, mutta ehkä se on vähän liian mahdotonta, ja muutenkin vaarallista tällaselle "heiveröiselle pikku nörtille"... Ja mä en usko, että Harry luulee olevansa "kova jätkä", kun osaa taikoa, jos kerta salaa sen jästimaailmassa, ja taikamaailmassa jokainen ihminen osaa taikoa. Ja sä olet tainnut katsella elokuvaa tai lukee kirjoja vähän enemmänkin, kun tiedät alruunoistakin, vai mitä?!? *wirn*
      Että jos nyt vaan antasit olla, okei?

• Tiina

Vittu muo sapettaa tollaset vittumaiset kusipää!!!! Ja kaikki mitä sanoit Danielista on väärää tietoa!!!! Dan on maailman kiltein, huomaavaisin, charmikkain ja coolein ton ikänen poika!!!Sitä paitsi taitaa viiskymppisetkin sitten jäänneen lapsentasolle kun ovat hulluina Harryyn. Muuten, miten tiedät kaiken tuon jos olet noin jyrkästi erimieltä koko maailman kanssa??Ja elokuvankin oot ilmeisesti katsonut!!

• Valedro

Anteeksi nyt kaikille, jotka minut tuntevat, en todellakaan ole usein tällainen, mutta nyt asiaan:
      PAINU HELVETTIIN!
      No niin... ja sitten perustelut tälle. Ensinäkin, Harry Potter EI ole lasten kirja. Se on moneen kertaan painotettu, että Harry Potter on aivan liian pelottava lapsille. Leffoissa on ne kivat pikku 11. vuoden ikärajat, joten älä tule väittämään, että nekin on lapsille suunnattuja.
      Dan on oikein hyvä Harry Potter ja siksi voikin tulla onglemia, kun näyttelijät pitää aikanaan vaihtaa.
      Painu lukemaan Harry Potterit, ennenkuin tulet arvostelemaan, ja jos oletkin jo ne lukenut, olet ilmeisesti aikamoisen naiivi, kun et edes ole älynnyt koko juonesta mitään. Ja jos olet naiivi, et älyä, mitä naiivi tarkoittaa. Ymmärrätkö?

• Lupin

...että, miksi näyttelijät pitäisi vaihtaa. Jos kaikki kolme lasta vain haluaa, he voivat olla tekemässä kaikki seitsemän leffaa. Nehän tekee yhden elokuvan vuodessa joten lapset kasvavat siinä samalla.

Ja vaikka kirjoja lukee aikuisetkin, niin käsittääkseni Rowling kuitenkin kirjoitti kirjat lapsille. Kyllä lapset lukee paljon pelottavampiakin juttuja.

• Smile!

nörtti lloro pissit taitaa sulta tulla housuu sua pelottaa potter siks et tykkää siitä!!! hahahahahahahahahahihihhihiihihhihi!!!!

• Gerbiili-Hullu

No sähän tässä lapsellinen oot kun et osaa arvostaa oikeita elokuvia! Ja Harry ei oo mikään nörtti! Nörtit eivät ole hiljaisia, ujoja, hintelöitä, ym mitä sanoit!
      Katsoppas pikkunen uudestaan sanakirjasta mitä se "nörtti" oikein tsrkoittaa!!!!
      Ja se on huispaus ei huspaus! haahhhaahh
      mee sä vaan kattelemaan niitä muumejas ja tee itteles hyvä mieli kun oot tehny oikein kun kirjoitit tänne!
      just just

lapsellista touhua sä oot varmaan joku 10 vuotias poika joka pitää pokemoneista vai?? ja ne pullonpohja lasit?? muakin on kuule haukuttu laseista ja toi on kaikkein lapsellisin sana jonka voi keksiä!!!!

• mansikkiii

oot jääny paljosta paitsi.....
      käy aivan sääliksi... hoksasin et et oo vissiin sen takia lukenu ko. kirjoja koska et vielä osaa tai äo:si on nii alhainen ettet pysty... Näin mun mielestä Pottereissa on sitä jotain mitä kaikilla ei oo.Kannattas lukee ja todeta kuin todentuntuinen Harryn maailma on..
      Mä jäin koukkuun viime kesänä ja luin kaikki ne kirjat putkella..=)
      Muistathan kuitenki että meillä kaikilla on omat mielipiteet..Sun ei auta ku kstää meijän muitten rakkaus Harryä kohtaan..=)
      Ja mitä sulla on nörttilaseja omaavia vastaan? Ne on heti huippuja tyyppejä!!Kai mä sitte oon n.5wee olevan tasolla mut mulla on hauskaa..Ja eikö sun mielestä punapäät oo ihania?Mut jos sä et oo nörtti nii mitä sää teet netissä??Mene kahtomaan niitä muumeja!Ne on munki mielestä huippuja mut....Muistithan kahtoo tänää muumipeikon ja pyrstötähen?!
      Ja vielä lopuksi jokatapauksessa ei mun mielestä oo yhdyssana............................

• Kauris

Sä saat ajatella siitä ihan mitä haluut
      paa vaik mielipiteestäs juttu kaikkiin maailman lehtiin,mut kunnioita toisen mielipiteitä.
      Jos Pottereiden lukeminen on lapsellista, niin käyttäydy kuin aikuinen ja anna toisten ajatella mitä haluaa.

• White

Siis sulla ei oo mitään aavistustakaan ilmeisesti tästä koko Harry Potter elokuvasta?! Mitä vittua? " Muumitki on parempaa ohjelmaa" Siis Muumit ei yllä mitenkään Harry Potterin tasolle!!
      Elätkö sä jotain saatanan jääkautta siellä kotonas? Mieti vähän mitä möläytät!!??
      Ja sä et tiedä ILMEISESTI mitään magiasta! Jos vaikka rupeisit elään tällä vuosisadalla,- ja lukisit pari magian kirjaa, NÄIN ALKUUN! Sä se täällä nörtti oot! Peittoat jopa meidänki koulun nörtit! xD

• Anti Potter

Harry Potterin ja Muumien tasoerosta voidaan olla monta mieltä, jos kuitenkin katsoisit tilastoja, niin huomaisit, että Muumit, ovat kuitenkin huomattavasti tunnetumpia ja suosituimpia, olleet jo viimeiset 20v, eikä mikään hetken kestävä villitys esim. Potter. Magiasta? en usko magiaan, en mustaan enkä valkoiseen. Taikauskoa. Jos itse kuitenkin heräisit tälle vuosisadalle, vai pistetäänkö sut roviolle, uskosi tuntuu olevan vankka, tuohon "magiaan" kaikkea ei pidä uskoa mitä satukirjoista lukee, vai onko sulla esittää todisteita "magiasta" ootko pelannu spiritismiä, vai ootko muuttanut vihamiehesi sisiliskoiksi? mut hei. ei millää pahalla, en mä halua muuttua sammakoksi... dorka

• Padma
        Anti Potter kirjoitti:

Harry Potterin ja Muumien tasoerosta voidaan olla monta mieltä, jos kuitenkin katsoisit tilastoja, niin huomaisit, että Muumit, ovat kuitenkin huomattavasti tunnetumpia ja suosituimpia, olleet jo viimeiset 20v, eikä mikään hetken kestävä villitys esim. Potter. Magiasta? en usko magiaan, en mustaan enkä valkoiseen. Taikauskoa. Jos itse kuitenkin heräisit tälle vuosisadalle, vai pistetäänkö sut roviolle, uskosi tuntuu olevan vankka, tuohon "magiaan" kaikkea ei pidä uskoa mitä satukirjoista lukee, vai onko sulla esittää todisteita "magiasta" ootko pelannu spiritismiä, vai ootko muuttanut vihamiehesi sisiliskoiksi? mut hei. ei millää pahalla, en mä halua muuttua sammakoksi... dorka

Mee pois!

• MIKSI !?!?!??

Miks sä oot sitten edes viittiny lukee niit jos ne on niin surkeita... Mun tietääkseen parkuvat alruunat esiintyy vast 2. osas. et jos oot huomannu jo 1. osassa tylsyyden miks et jättäny sikseen ???? Mietipä sitä... ootko sä joku törppö feikkaaja joka haluu vaa huomiota vai ootko hullu joka lukee väkipakolla satoja sivuja omasta mielestään tylsää tekstiä ? Kaikilla on tietty omat mielipiteensä, ei mulla oo mitään sitä vastaan mut kun kaikki on tääl harry potterin paatuneit ihailijoita ni sit ERÄITTEN pitää tulla kerskuilemaan iloillaan mahdillaan ku haluu jonkilaista huomiota !! Jos jollee haluut valittaa mene sanomaa se J. K. Rowlingille itellee.. Ei oo meijän syy jos se sust on niin HELVETIN tylsä mitä se ei tosiaankaa oo.... et mene vaa ittees!!!!!

• Minni

No jaa...
      Eihän se Harry Potter-leffa mitenkään älyttömän hyvältä mustakaan vaikuttanu, ihan katottava. Pitäs lukee ne kirjatki ennen ku voi sanoo täysin oman mielipiteen asiasta...niitä on kumminkin kaverit kehunu niin älyttömästi! :) Täysin asiatonta kuitenkin alkaa täysillä haukkumaan...jotkut tykkää ja toiset ei!!!???

• Retu

... vaikka on osittain tottakin. Huom. olen katsonut molemmat leffat ja lukenut kaikki ilmestyneet kirjat. Minulla ei siis ole mitään Harry Potteria vastaan, mutta kyllä se välillä alkaa niitä kirjoja lukiessa tympimään kun Harry ei muuta tee kuin juonii aina vaan seuraavaa laittomuutta ja sääntöjen rikkomista, (Esim näkymättömyysviitan avulla tapahtuvat "retket" eri paikkoihin) sitten kehtaa vielä ihmetellä kun joutuu aina opettajien kanssa vaikeuksiin ja tuntee itsensä väärinymmärretyksi. Mutta aina vaan Dumbledore tulee ja pelastaa "viattoman pikku Harryn" pulasta tai muuten vaan opettajat katsovat läpi sormien vain siksi että hän on kuuluisa Harry Potter. Ja seuralaisen pyytäminen joulutanssiaisiinkin oli ylivoimaisen vaikeaa, no eihän se ihme olekaan jos on elänyt tuollaisessa paikassa kuin se koulu (Jossa ei poikien keskuudessa tunneta sanaa "tyttö") monta vuotta, eikä ole muualla päässyt käymään. Saisi seuraavissa kirjoissa olla muutakin kuin pelkkää varastelua, käyntejä kielletyissä paikoissa ja ainaista itsensä vaikeuksiin saattamista. Ja siitä taikomisesta vielä, kun Malfoy tai joku muu tulee ärsyttämään niin miksi hän rupeaa pelleilemään taikasauvojen kanssa. Ron ja Dobby ovat ylivoimaisesti kaksi hauskinta persoonaa. Ron kuulostaa elokuvassakin hauskalta (äänenmurros). Dobby taas on aivan ihana otus, elokuvassa todella söpö!

• nimetön

PIDÄ SÄÄ MÖLYT OMASSA MAHASSAS VITUN HOMO!!!!!

• sonyatar

haloo harry potter on paras kirja mitä oon koskaan se on likinäköinen tai vain typerä jka haukkuu sitä en ole samalla puolella kuin te

• sonyatar

senkin likinäköiset

• sonyatar

kuulkaas en tajua miksi haukutte jk.rowlingia mutta kun luette 7 kirjan ku sitä ollaan tekemässä siitäs saitte

• pelaaja100

Mä oon Harry fani. Enkä oo lapsentasol vaikka oon yli 7v.

• Anonyymi

Miks sun käyttäjä nimessä niin on potter!
      Ja mä katon harry potter elokuvia

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3856
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      31
      3240
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      297
      3222
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2050
    5. 254
      1911
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1858
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1476
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      81
      1411
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1214
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1133
    Aihe