Dna-> 24online

Ei hyvä

Kertokaas muut kokemuksista. Tällä viikolla olen konkreettisesti huomannut muutokset, ei tod. hyvä!

35

14056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän tarkemmin

      Miten paljon palvelutaso aleni kun dna vaihtui 24onlineksi ja millaisia muutokset ovat? Muuttuiko muuten esim. email-servereiden nimi ja muuttuuko myös email-osoitteet?

      • Ei hyvä

        En ole tarkemmin tutkinut mutta nopeudet ovat paljon hitaampia ja tänään oli taas muutaman tunnin katko...


      • on hanurista
        Ei hyvä kirjoitti:

        En ole tarkemmin tutkinut mutta nopeudet ovat paljon hitaampia ja tänään oli taas muutaman tunnin katko...

        Dna toimi kuin kello. Olin erittäin tyytyväinen dna:n luotettavuuteen ja hyvään palveluun. Mutta 24 Online on tökkinyt koko ajan. Katkokset ovat oleet parista tunnista yli vuorokauteen. Siirto dna:lta 24 Onlinelle alkoi oikein mukavissa merkeissä, kun yhteys pantiin poikki mitään ilmoittamatta yli vuorokaudeksi. 24:n asiakaspalvelu ei viitsi vastata edes sähköposteihin. Tästä kaikesta tarpeeksi saaneena siirryn Welhon asiakkaaksi elokuun alusta lukien. 24 Online menettää varmaan monta entistä dna:n asiakasta huonon luotettavuutensa ja surkean asiakaspalvelun takia.


      • Sampsawe
        on hanurista kirjoitti:

        Dna toimi kuin kello. Olin erittäin tyytyväinen dna:n luotettavuuteen ja hyvään palveluun. Mutta 24 Online on tökkinyt koko ajan. Katkokset ovat oleet parista tunnista yli vuorokauteen. Siirto dna:lta 24 Onlinelle alkoi oikein mukavissa merkeissä, kun yhteys pantiin poikki mitään ilmoittamatta yli vuorokaudeksi. 24:n asiakaspalvelu ei viitsi vastata edes sähköposteihin. Tästä kaikesta tarpeeksi saaneena siirryn Welhon asiakkaaksi elokuun alusta lukien. 24 Online menettää varmaan monta entistä dna:n asiakasta huonon luotettavuutensa ja surkean asiakaspalvelun takia.

        Onneksi tuli varmistus omille aatteille, ihan samat tunnelmat kuin edellä kirjoittaneilla. Missäköhän oikein mättää...Pitää kai hakea Welho itsekin


      • hinnastoo
        Sampsawe kirjoitti:

        Onneksi tuli varmistus omille aatteille, ihan samat tunnelmat kuin edellä kirjoittaneilla. Missäköhän oikein mättää...Pitää kai hakea Welho itsekin

        ja eipä se kovin paljon eroo Elisan ja Saunan hinnoista, lisäks sitä alinta nopeusluokkaa 256 kbps ei saa kuin kaapelitv-talouksiin. Ei mulle itselle mutta mutsille ajattelin, sillä on vielä 24online (ent. dna laajakaista). Harmi ettei pk-seudulla enää saa Saunan "omaa" joka toimi Saunaverkossa, se Saunaverkko kun piti myydä kilpailuviranomaisten päätöksestä johtuen.

        Niinpä niin, dnalla ja Saunalla (Saunaverkossa) oli ne kaikkein edullisimmat hinnat...ja kumpaakaan ei pk-seudulla enää saa. :(


      • yhdyn sanomaasi
        on hanurista kirjoitti:

        Dna toimi kuin kello. Olin erittäin tyytyväinen dna:n luotettavuuteen ja hyvään palveluun. Mutta 24 Online on tökkinyt koko ajan. Katkokset ovat oleet parista tunnista yli vuorokauteen. Siirto dna:lta 24 Onlinelle alkoi oikein mukavissa merkeissä, kun yhteys pantiin poikki mitään ilmoittamatta yli vuorokaudeksi. 24:n asiakaspalvelu ei viitsi vastata edes sähköposteihin. Tästä kaikesta tarpeeksi saaneena siirryn Welhon asiakkaaksi elokuun alusta lukien. 24 Online menettää varmaan monta entistä dna:n asiakasta huonon luotettavuutensa ja surkean asiakaspalvelun takia.

        Ei todellakaan hyvä, yrittivät vielä ensin syyllistää minut ja laittee vioista,olin kuulemma ainoita entisiä DNA asiakkaita joilla ongelma, irtisanoin liittymän, vaihdoin welhoon ja kun kuluttaja-asiamies sanan mainitsin, niin lupasivat korvata myös heinäkuun laskut, vaikka ennen sitä väittivät, että en ole muka kaikkia laskuja maksanut, vaikka jokaisesta on merkintä tiliotteessa..


      • vikaa
        Ei hyvä kirjoitti:

        En ole tarkemmin tutkinut mutta nopeudet ovat paljon hitaampia ja tänään oli taas muutaman tunnin katko...

        dna oli paljon parempi.alku on ainakin surkea.linja katkeaa ihan yllättäen ja kestänyt ainakin tämäviikon.kokonaan yhteydet poikki 6 tuntia tiistaina.


      • täynnä
        hinnastoo kirjoitti:

        ja eipä se kovin paljon eroo Elisan ja Saunan hinnoista, lisäks sitä alinta nopeusluokkaa 256 kbps ei saa kuin kaapelitv-talouksiin. Ei mulle itselle mutta mutsille ajattelin, sillä on vielä 24online (ent. dna laajakaista). Harmi ettei pk-seudulla enää saa Saunan "omaa" joka toimi Saunaverkossa, se Saunaverkko kun piti myydä kilpailuviranomaisten päätöksestä johtuen.

        Niinpä niin, dnalla ja Saunalla (Saunaverkossa) oli ne kaikkein edullisimmat hinnat...ja kumpaakaan ei pk-seudulla enää saa. :(

        dna:llahan ei ole mitään tekemistä verkon ylläpidon kanssa.. enne 24onlineä sen hoiti finnet, ja saunalahden verkkoja hoitaa elisa :P
        itselläni on dna:n 12/1mbit ja heti vaihdoksen jälkeen ei ole ollut mitään hyvää sanottavaa 24onlinestä. ei voi muuta sanoa, kuin että liittymä lähtee vaihtoon


      • perjor

        Minulla on uusi sähköpostiosoite, jolla olen
        aikonut korvata aikaisemman dnainternet.net
        tyyppisen postiosoitteen. Valitettavasti
        tultuani kesälomalta en millään ilveellä
        pääse katsomaan uutta sähköpostiani,vaikka merkitsin
        asiakasnumeron, käyttäjätunnuksen ja salasanan muistiin,joten ne pitäisi olla oikein. Mutta
        nyt niitä ei hyväksytä, enkä tiedä, miten pääsen eteenpäin. Huono juttu!


      • Kivenlahti
        Sampsawe kirjoitti:

        Onneksi tuli varmistus omille aatteille, ihan samat tunnelmat kuin edellä kirjoittaneilla. Missäköhän oikein mättää...Pitää kai hakea Welho itsekin

        Mulla welho on tökkinyt keväästä asti. Nyt esim. olen päässyt nettiiin viime lauantaina


    • Elsewhere

      13. päivä heinäkuuta meni yhteys poikki iltapäivällä ja sen jälkeen ei bittikään ole liikkunut. Asiakaspalvelu ei vastaa eikä tekninen tuki ei osaa antaa mitään aikaa koska yhteys saattaisi toimia. Aikaisemminkin oli pieniä häiriöitä, sellaisia 30 sekunnin katkoja jotka tappoivat esim. SSH-yhteydet, mutta kahdeksan päivää totaalisen offline on kyllä jo aika paksua.

      Itse vaihdoin palveluntarjoajaa ja suosittelen sitä kaikille muillekin.

      • Zimba

        Huomaatteko muuten kuinka ironisesti lafka on nimetty 24online kun kaikki painivat offline-ongelmien kanssa :)


      • pätkä

        Itselläni on yhteys ollut lähes poikki heinäkuun alusta (yliheitosta Friisilä/Leppävaara alueella). Vikailmoitusnumerosta saa pahoittelua, mutta tuki ei tee mitään. Yhteyden oleminen lähes poikki tarkoittaa, että taloutemme 8 koneesta vielä kahdella saa yhteyden, vanhalla win98:lla ja yhdellä kannettavalla XP:llä, joka käyttää työnantajan proxya, mutta fyysisesti kotiyhteyttämme. Muut XP, pari 2000pro:ta ja linuxit eivät enää verkkoon mene. Vanha dna:n nimipalvelu näköjään lakkasi toimimasta, mutta tunnettujen muiden nimipalvelujen ottaminen käyttöön näissä koneissa ei riitä. Kaikki koneet pingaavat kyllä nimipalvelimiin, joten yhteydet ovat fyysisesti kunnossa. Ei luulisi olevan mahdoton debuggata.


      • jokuvainjostain
        pätkä kirjoitti:

        Itselläni on yhteys ollut lähes poikki heinäkuun alusta (yliheitosta Friisilä/Leppävaara alueella). Vikailmoitusnumerosta saa pahoittelua, mutta tuki ei tee mitään. Yhteyden oleminen lähes poikki tarkoittaa, että taloutemme 8 koneesta vielä kahdella saa yhteyden, vanhalla win98:lla ja yhdellä kannettavalla XP:llä, joka käyttää työnantajan proxya, mutta fyysisesti kotiyhteyttämme. Muut XP, pari 2000pro:ta ja linuxit eivät enää verkkoon mene. Vanha dna:n nimipalvelu näköjään lakkasi toimimasta, mutta tunnettujen muiden nimipalvelujen ottaminen käyttöön näissä koneissa ei riitä. Kaikki koneet pingaavat kyllä nimipalvelimiin, joten yhteydet ovat fyysisesti kunnossa. Ei luulisi olevan mahdoton debuggata.

        Jos kahdelta koneelta liittymä toimii oikein niin mitä vikaa silloin linjassa on ? Vai rajoittaako tämä 24online kahteen julkiseen ip:seen kuitenkin luulen että olet jonkun palomuurin tai reitittimen takana..... Niin sekään ei ole syy, mutta itse en kyllä lähtisi linjaa heti syyttämään jos 2 konetta toimii. Tulee vikailmoituksen teko pitkällä tähtäimellä kalliiksi kun joutuu itse maksaan jos vika jää omiin laitteisiin. Mutta voihan toki olla linjassakin.


      • pätkä
        jokuvainjostain kirjoitti:

        Jos kahdelta koneelta liittymä toimii oikein niin mitä vikaa silloin linjassa on ? Vai rajoittaako tämä 24online kahteen julkiseen ip:seen kuitenkin luulen että olet jonkun palomuurin tai reitittimen takana..... Niin sekään ei ole syy, mutta itse en kyllä lähtisi linjaa heti syyttämään jos 2 konetta toimii. Tulee vikailmoituksen teko pitkällä tähtäimellä kalliiksi kun joutuu itse maksaan jos vika jää omiin laitteisiin. Mutta voihan toki olla linjassakin.

        Vanha win98 kone käytti nimipalvelijana 193.229.0.4x koneita, vaimon kone työnantajan proxya ja muut koneet dna:n nimipalevelimia 62.241.198.24x. 240fflineen siirron jälkeen dna:n nimipalvelimet eivät enää vastaa pingeihin, tuo 193... vastaa, kaikilta koneilta. Vaan kun pelkkä nimipalvelijan ip:n vaihto ei auta! Se oli ensimmäinen kokeiluni eri käyttisten koneissa. Lisäksi kokeilin XP:ssä kaikki 24offlinen nettisivujen mukaiset asetusvaihtoehdot ja kaikki muutkin mieleen tulevat kombinaatiot, tuloksetta. Olen palomuurin NATin takana ja KAIKKI liikenne menee sen läpi, myös toimivien koneiden liikenne. Tietysti epäilisin ensin omia "kytkentöjäni", jos olisin niitä lähiaikoina muuttanut, mutta ainut muutokseni oli linux-serverin vaihto toukokuun lopussa! Kaikki koneet toimivat mainiosti tähän yliheittoon asti. Voi olla, että koneideni asetuksissa on jotakin pielessä, mutta se on tullut ilmi vasta 24offlineen siirron jälkeen.
        En ymmärrä, mitä tarkoitat itse maksamisella vikojen jäädessä omiin laitteisiin? Itse minä vastaan puhelinlaskuistani joka tapauksessa, onko 24offlinella tapana laskuttaa jotakin muuta (olemattomasta) teknisestä tuestakin?
        Hommaan taloyhtiöömme uuden laajakaistaliittymän joka tapauksessa, pitänee ehkä sitten nilkuttaa tällä erkka-purkka yhteydellä siihen asti kun saadaan uusi yhteys asennetuksi. Harmittaa vain maksaa lähes tyhjästä.


      • arvailija
        pätkä kirjoitti:

        Vanha win98 kone käytti nimipalvelijana 193.229.0.4x koneita, vaimon kone työnantajan proxya ja muut koneet dna:n nimipalevelimia 62.241.198.24x. 240fflineen siirron jälkeen dna:n nimipalvelimet eivät enää vastaa pingeihin, tuo 193... vastaa, kaikilta koneilta. Vaan kun pelkkä nimipalvelijan ip:n vaihto ei auta! Se oli ensimmäinen kokeiluni eri käyttisten koneissa. Lisäksi kokeilin XP:ssä kaikki 24offlinen nettisivujen mukaiset asetusvaihtoehdot ja kaikki muutkin mieleen tulevat kombinaatiot, tuloksetta. Olen palomuurin NATin takana ja KAIKKI liikenne menee sen läpi, myös toimivien koneiden liikenne. Tietysti epäilisin ensin omia "kytkentöjäni", jos olisin niitä lähiaikoina muuttanut, mutta ainut muutokseni oli linux-serverin vaihto toukokuun lopussa! Kaikki koneet toimivat mainiosti tähän yliheittoon asti. Voi olla, että koneideni asetuksissa on jotakin pielessä, mutta se on tullut ilmi vasta 24offlineen siirron jälkeen.
        En ymmärrä, mitä tarkoitat itse maksamisella vikojen jäädessä omiin laitteisiin? Itse minä vastaan puhelinlaskuistani joka tapauksessa, onko 24offlinella tapana laskuttaa jotakin muuta (olemattomasta) teknisestä tuestakin?
        Hommaan taloyhtiöömme uuden laajakaistaliittymän joka tapauksessa, pitänee ehkä sitten nilkuttaa tällä erkka-purkka yhteydellä siihen asti kun saadaan uusi yhteys asennetuksi. Harmittaa vain maksaa lähes tyhjästä.

        Veikkaan että nuo ongelmasi jatkuu edelleen, riippumatta mitä operaattoria käytät.
        Jos yhteys toimii kahdelta koneelta, niin VIKA EI VOI OLLA YHTEYDESSÄ! n00b!!!
        Terve järki on ihan sallittua, jooko?

        Yliheitto vaikuttaa ainoastaan yhteyteen DSLAM XDSL-verkkopääte. Eli sinun sisäverkon ongelmat, on ihan itse aiheutettuja.

        IHAN sama minkä operaattorin otat, vika on omissa laitteissasi ja niiden "säädöissä". Joten ongelma jatkuu sinulla tulevaisuudessakin.


      • Elsewhere
        arvailija kirjoitti:

        Veikkaan että nuo ongelmasi jatkuu edelleen, riippumatta mitä operaattoria käytät.
        Jos yhteys toimii kahdelta koneelta, niin VIKA EI VOI OLLA YHTEYDESSÄ! n00b!!!
        Terve järki on ihan sallittua, jooko?

        Yliheitto vaikuttaa ainoastaan yhteyteen DSLAM XDSL-verkkopääte. Eli sinun sisäverkon ongelmat, on ihan itse aiheutettuja.

        IHAN sama minkä operaattorin otat, vika on omissa laitteissasi ja niiden "säädöissä". Joten ongelma jatkuu sinulla tulevaisuudessakin.

        Vika voi ihan hyvin olla yhteydessä. n00b. Jos se on vaikkapa konfiguroitu hyväksymään tietyt MAC-osoitteet ja hylkää muut kuin nuo kaksi konetta?

        Ainakin minulla 24 onlinen NAT-viritykset ovat toimineet miten sattuu, ja minulla on sentään ollut maksimissaan vain kaksi tietokonetta kiinni verkossa. Välillä DHCP-serveriin sai yhteyden, välillä ei, välillä traceroute meni vain talojakamoon saakka, joskus koneet pystyivät pingaamaan talojakamoon mutta eivät toisiaan.. puhumattakaan siitä, että satunnaisesti tuli noin 80% packet lossia riippumatta pakettien koosta tai kohteesta.

        Ja asiakaspalvelu ja tekninen tuki ovat molemmat hiljaa.


      • minullekkin
        Elsewhere kirjoitti:

        Vika voi ihan hyvin olla yhteydessä. n00b. Jos se on vaikkapa konfiguroitu hyväksymään tietyt MAC-osoitteet ja hylkää muut kuin nuo kaksi konetta?

        Ainakin minulla 24 onlinen NAT-viritykset ovat toimineet miten sattuu, ja minulla on sentään ollut maksimissaan vain kaksi tietokonetta kiinni verkossa. Välillä DHCP-serveriin sai yhteyden, välillä ei, välillä traceroute meni vain talojakamoon saakka, joskus koneet pystyivät pingaamaan talojakamoon mutta eivät toisiaan.. puhumattakaan siitä, että satunnaisesti tuli noin 80% packet lossia riippumatta pakettien koosta tai kohteesta.

        Ja asiakaspalvelu ja tekninen tuki ovat molemmat hiljaa.

        niin talojakamollahan on osoite 122.122.122.122 ja tuohon se tökkää :D Buahahahahah

        Eiköhän kuitenkin pitäisi lähteä siitä jos yhteys ei toimi talojakamoon silloin dsl-valo vilkkuu koska on fyysisesti poikki. En ainakaan ole vielä nähnyt talojakamoa jolla olisi ip-osoite.:D


      • pätkä
        Elsewhere kirjoitti:

        Vika voi ihan hyvin olla yhteydessä. n00b. Jos se on vaikkapa konfiguroitu hyväksymään tietyt MAC-osoitteet ja hylkää muut kuin nuo kaksi konetta?

        Ainakin minulla 24 onlinen NAT-viritykset ovat toimineet miten sattuu, ja minulla on sentään ollut maksimissaan vain kaksi tietokonetta kiinni verkossa. Välillä DHCP-serveriin sai yhteyden, välillä ei, välillä traceroute meni vain talojakamoon saakka, joskus koneet pystyivät pingaamaan talojakamoon mutta eivät toisiaan.. puhumattakaan siitä, että satunnaisesti tuli noin 80% packet lossia riippumatta pakettien koosta tai kohteesta.

        Ja asiakaspalvelu ja tekninen tuki ovat molemmat hiljaa.

        Kiitos vinkistä! Olisi kyllä pitänyt itsekin tajuta käyttää traceroutea! Sen antama ensimmäinen oman verkkoni ulkopuolinen ip kelpaa toimivaksi nimipalvelijaksi ainakin XP:lle, varmaan muillekin koneille. Olisipa 24online osannut tiedottaa muutoksesta etukäteen tai ainakin vastata kyselyyn myöhemmin. Kiitos vielä kerran.


      • pätkä
        arvailija kirjoitti:

        Veikkaan että nuo ongelmasi jatkuu edelleen, riippumatta mitä operaattoria käytät.
        Jos yhteys toimii kahdelta koneelta, niin VIKA EI VOI OLLA YHTEYDESSÄ! n00b!!!
        Terve järki on ihan sallittua, jooko?

        Yliheitto vaikuttaa ainoastaan yhteyteen DSLAM XDSL-verkkopääte. Eli sinun sisäverkon ongelmat, on ihan itse aiheutettuja.

        IHAN sama minkä operaattorin otat, vika on omissa laitteissasi ja niiden "säädöissä". Joten ongelma jatkuu sinulla tulevaisuudessakin.

        Kiva, että 24offlinen tekninen tuki vihdoinkin vastaa, vaikkakin vain näin keskustelupalsatan kautta. Olisi toki ollut vielä mukavampaa, jos palautteestasi olisi ollut jotakin konkreettista apua.
        Kiitän sinua kuitenkin sanavarastoni laajentamisella vanhan termin uudella ilmiasulla. Mietipä sinä vuorostasi sitä, miksi Mitsubishi Pajero maasturia ei kaikissa maissa myydä tuolla mallinimellä.


    • Selänne

      Entinen DNA toimi todella hyvin, paremmin kuin mikään muu isp tähän mennessä. 24Onlineen siirtyminen ainakin itselleni oli täysi katastrofi. Pingit nousivat yli 40ms, download-nopeus tippui ja upload-nopeus puolittui. Pakkohan tästä oli sitten Nebula tilata. Nyt odottelen jännityksellä, kuinka 3mbit upload tai yhteys muuten toimii.

      • fathead

        itelläni ei siirrosta aiheutunu mitään pidempää katkosta ainakaan mutta tuli kyllä toi sama ongelma noiden pingien suhteen .. pistin postia tonne tekniseen tukeen jonka jälkeen muuttivat mun yhteyden asetuksia jotenkin .. kuulemma linjassa oli virheenkorjaus päällä joten se otettiin pois .. nyt on kyllä toiminu ihan moitteetta ja myös nopeesti .. kannattanee itekki pistää postia sinne jos et oo jo saanu sitä korjattua ..


    • ex-Dna

      Minulla meni netti pimeäksi kolme päivää sitten ja soitin online24-tukeen. Siellä kerrottiin, että heillä on ollut ongelmia ja kehoitettiin tarkistamaan palomuurini toiminta. Tarkistin asian ja palomuuri ei blokkaa yhteyttä. Soitin uudelleen ja minua kehoitettiin ottamaan langaton tukiasema pois käytöstä (Buffalo) ja tarkistamaan ip-osoitteet. Asia on siis vielä kesken, mutta tuskin omassa modeemissa/langattomassa tukiasemassa mitään vikaa on, vaan vika lienee operaattorin päässä. Kyllä ottaa nuppiin kun netti ei toimi ja en kyllä aio maksaa normaalia kuukausimaksua! Katsotaan miten tilanne etenee. Aikaisemmin DNA:n asiakkaana ei ongelmia netin kanssa juurikaan ollut. Saattaa olla edessä operaattorin vaihdos, olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä toimivasta operaattorista?

      • ex-Dna

        eilen jälleen vikapäivystykseen ja kyllä ongelmat ovat operaattorin päässä, ja ei ollut tietoa miten pitkään korjaukset kestävät eli netti edelleen pimeänä. Tänään soitan asiakaspalveluun ja pyydän alennusta kk-maksusta.


    • kohta lopullisesti

      No eipä ole kovin hyvin yhteys toiminut mullakaan, pätkii pävittäin. operaattorin vaihto todennäköisesti edessä...

    • Maire.A.Hymy

      Joo, toimii ja ei toimi ja koskaan ei missään muussa ole vikaa kun tietokoneessa tai sen käyttäjässä.

      Onneksi pääsen muuton vuoksi eroon koko liittymästä, mut en kylläkään halvalla. Soitin juuri irtisanoakseni liittymän tämän kuun lopusta ja kuulin, että ensin on irtisanomisaika 2 viikkoa ja sitten tulee vielä laskutuskauden loppuun maksutkin vaikka en yhteyttä enää käytäkään. ELi yhteys katkeaa marraskuun lopussa, mutta tammikuussa tulee vielä lasku joulukuulta.
      En sitten älynnyt kysyä, että jos olisin irtisanonut yhteyteni esim. tammikuussa, niin pitäisikö mun maksaa silloinkin koko hela vuosi.

      On kuulemma sopimusehdoissa tällaiset pykälät. mitäs niistä rutisemaan jos on, muttakun aikoinaan yhteyden netin kautta hankki DNA:lta ja sitten vaan kirjeellä ilmoitettiin, että palveluntarjoaja muuttuu 24OnLineksi, niin eipä siinä ole sopimuksia tai niiden ehtoja kotiin tullut joihin olis voinut tutustua.

      Että näin... Mielenkiintoista on. Rahastuksen makua?

      • ajsfpafj

        Ota ihmeessä yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Ei sun tarvii mitään irtisanomisaikaa maksaa jos et ole sopimusehtojakaan saanut. Älä ala maksaa turhasta. On niitä parempiakin edullisia laajakaistoja tarjolla kuin 24offline.


      • tosiaankin

        Samanalaisia kokemuksia on minullakin. Liittymä sanottu irti ja muutaman kuukuden jälkeen rupee laatikosta tulemaan karhulaskuja... tämä firma on amatöörilafka, josta kannattaa pysyä kaukana. Laskutus ei noteeraa sinne lähetettyjä meilejä.


      • Jupalak
        tosiaankin kirjoitti:

        Samanalaisia kokemuksia on minullakin. Liittymä sanottu irti ja muutaman kuukuden jälkeen rupee laatikosta tulemaan karhulaskuja... tämä firma on amatöörilafka, josta kannattaa pysyä kaukana. Laskutus ei noteeraa sinne lähetettyjä meilejä.

        Juu eli tänään 20.12 netti paskonut kokopäivän...en pysty pelaamaan netissä mitään pingi on miljoona enkä myöskään pysty menemään tietyille sivuille helvetin helvetti rupee päitä tippumaa kohta


      • Fiilis1
        Jupalak kirjoitti:

        Juu eli tänään 20.12 netti paskonut kokopäivän...en pysty pelaamaan netissä mitään pingi on miljoona enkä myöskään pysty menemään tietyille sivuille helvetin helvetti rupee päitä tippumaa kohta

        2megan liittymä toimii nyt sitten 1 megan liittymänä näin joululoman alkaessa, ihan kiva... NOT


      • momoii
        tosiaankin kirjoitti:

        Samanalaisia kokemuksia on minullakin. Liittymä sanottu irti ja muutaman kuukuden jälkeen rupee laatikosta tulemaan karhulaskuja... tämä firma on amatöörilafka, josta kannattaa pysyä kaukana. Laskutus ei noteeraa sinne lähetettyjä meilejä.

        Siis Älytöntä tää surkea 24 offline netti mulla toimi liittymä about 3viikkoo sit yhtäkkiä ei mitään toimintaa!! Soitin tekniseen tukeen joo laitetaan kiireellisenä tämä oli torstaina. meni päivä edelleen ei toimi pe soitin juu laitetaan kiireellisenä ei tominut koko viikonloppuna!! soitin maanantaina että nyt se asentaja katsoo ne liitokset tuli vasta tiistaina soiton jälkeen.Eilen eli keskiviikkona soitin ilmoittavat missä vika mitä tehty. ei kuulu tänään torstainan soitin että ei tässä hyvitykset auta yhtään sanon irti koko liittymän jos ei rupea toimimaan.Tulee vaan kivat laskut pitäis muka vuosi maksaa tollasesta palvelusta. kuluttaja-asiamiehelle vaan soitto


    • Oulun Karju

      Parhaillaan on postipalvelin kiinni eli
      se on korjattavana ja posti ei kulje.Viime
      viikon oli nopeus aivan jotain muuta kuin
      mistä maksan.Toisinaan on ollut jaajakaista
      kokonaan poissa.Eli erilaisia ongelmia tuntuu
      olevan yhtenään.Mielestäni kyseessä on yritys,
      jolla on halua laajentua,mutta ei resursseja
      siihen ja asiakkaat kärsii.Ei hyvä!Hyvää on
      tietenkin muita edullisemmat hinnat,mutta jos palvelu ei toimi,ei se alempi hinta lohduta.

    • tumpelo-erkki

      Edelliset viestit ovat 2006 ja 2007 ajalta, onko tilanne parantunut 2008 aikana?

      Kysyn näin yleisesti, olen muuttamassa talonyhtiöön jossa on 24online kiinteistöliittymänä. Eli onko 24online vielä ongelmaliittymä, kokemuksia?

      • Paska firma, ei kannata edes harkita. Tämän viestin kirjoittaminen kesti varmasti yli 10 minuuttia, koska yhteys katkeili jatkuvasti.

        Viimeksi soittelin asiakaspalveluun noin kaksi kuukautta sitten ja ihmettelin pätkimistä, jolloin finninaama toisessa päässä kertoi ettei edes edellistä vika ilmoitusta ole tutkittu ( tästä oli aikaa puoli vuotta )!

        Jos vaan on muita vaihtoehtoja, niin älkää missään nimessä edes harkitko 24OFFLINEA


    • 24offline

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe