24 Online kokemuksia

Miten on pelittänyt?

Kyselisin nyt onko kenelläkään 24 onlinen yhteyksiä ja jos on, niin onko ollut ongelmia ja oletko ollut tyytyväinen asiakaspalveluun?

- Kiitos vastauksista!

Olen harkitsemassa 24 onlineltä merkittävästi nopeampaa ja halvempaa nettiä kotiin kuin kilpailijoilla on tarjota.

Mutta joskus tuo tarkoittaa ojasta allikkoon menemistä. mm. kuten Welhon 110 meganen.

36

3893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejenni

      itse olen käyttänyt 24 onlineä noin 5 vuotta tyytyväisesti. Muuton yhteydessä on useesti ollut ongelmana se että laskut tulevat vielä 6kk muuton jälkeen vanhaan osoteeseen. asiakas palveluun olen ollut suhteellisen tyytyväinen, mitä nyt välillä siirrettään muutaman ihmise välillä edes takas. mutta tulevaat mielellään kotiin asti auttamaan jos on tarvetta (yleensä muutaman päivän sisällä, alle 3)

      • Tilattu on

        Tilasin sitten niiltä yhteydet, katsotaan pääsenkö haukkumaan ne lyttyyn. Kun olen äärimäisen tarkka ja vaativa netinkäyttäjä. Tietysti toivotaan ettei ole mitään haukuttavaa. Kuten DNA:n idioottiköörissä oli.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8185815


      • 24offline
        Tilattu on kirjoitti:

        Tilasin sitten niiltä yhteydet, katsotaan pääsenkö haukkumaan ne lyttyyn. Kun olen äärimäisen tarkka ja vaativa netinkäyttäjä. Tietysti toivotaan ettei ole mitään haukuttavaa. Kuten DNA:n idioottiköörissä oli.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8185815

        Nyt muutaman yli vuos ollu 24onlinen 12/3 käytössä ja oikeestihan se näyttää tältä.

        http://www.speedtest.net/result/522263909.png

        Downi yli puolet pienempi ja uppi yli 3 kertaa pienempi, way to go 24offline !


      • Oli mikä?
        24offline kirjoitti:

        Nyt muutaman yli vuos ollu 24onlinen 12/3 käytössä ja oikeestihan se näyttää tältä.

        http://www.speedtest.net/result/522263909.png

        Downi yli puolet pienempi ja uppi yli 3 kertaa pienempi, way to go 24offline !

        Millainen johtojen pituus sulla on? Koska se ei ole operaattorin vika jos asut maalla. ;)


      • Onko
        24offline kirjoitti:

        Nyt muutaman yli vuos ollu 24onlinen 12/3 käytössä ja oikeestihan se näyttää tältä.

        http://www.speedtest.net/result/522263909.png

        Downi yli puolet pienempi ja uppi yli 3 kertaa pienempi, way to go 24offline !

        Sulla edes ADSL2 päällä?


      • sakkeri__r
        24offline kirjoitti:

        Nyt muutaman yli vuos ollu 24onlinen 12/3 käytössä ja oikeestihan se näyttää tältä.

        http://www.speedtest.net/result/522263909.png

        Downi yli puolet pienempi ja uppi yli 3 kertaa pienempi, way to go 24offline !

        Kyllähän tuo on sama ongelma muillakin operaattoreilla jos kuparikaapeleiden pituus lähimmältä keskukselta on pitkä. Ei kuulosta niinkään 24 onlinen ongelmalta, vaikka tarkempia kokemuksia minulla ei ko. yrityksestä olekkaan. Muutamalla kaverilla tosin on käytössä, mutta eivät ole ainakaan haukkuneet.


    • eitoiminäin

      Itsellä ollut nyt kaksi vuotta 24online, mutta ei voi sanoa, että olisin tyytyväinen. Viimeisimpien kuukausien aikana yhteys on merkillisesti puolen yön aikoihin katkeillut, sekä heti alusta lähtien p2p-ohjelmien käyttö sekä nettipelaaminen on ollut vaivalloista, porttien sulkeutumisen ja muutenkin oikukkaan liittymän vuoksi... Asun Espoossa, joten ei ainakaan linjoista pitäis olla kiinni.

      • kalakalaankka

        espoossakin on huonoja alueita linjoille. mm. espoonlahti, suomenoja, matinkylä, pohjois-espoo.

        Esim. Suomenojalta lähin elisan keskus on Espoonlahdessa (~ 5km). Tämä on siis jokaisella operaattorilla ongelmana. En tiedä tosta p2p-ohjelmien / nettipelaamisen toimimattomuudesta, itelläni on myös 24 online eikä ongelmia. Liekö modeemissa jotkut asetukset sitten vialliset...


    • Ohi on

      Olin vuosikausiaa 24onlinen asiakkaana, en onneksi enää. Erinäisiä ongelmia oli. Jos haluat olla asiakkaana firmassa, jonka selkeä motto on "asiakas on aina väärässä", niin tee ihmeessä sopimus.

    • jedy

      24 OFFLINE tai 2-4 online on osuvampi nimi minun kokemuksella.
      Irtisanoin omani kun oli poikki jatkuvasti (toimi noin ma-to joskus taas ti-la).

    • Jokke M.

      Mulla ei ole ainakana ollut mitään merkittäviä ongelmia 24onlinen kanssa. Joskus niiden web-palvelin oli nurin ja nyt viime viikonloppuna taisi olla sähköposti jumissa about tunnin tai kaksi. Mitään muita ongelmia ei ole ollut.

      • laajakaistat123

    • veveve

      Itsellä 6/1 megane todellisuudessa 0,44 mb/s / 0.16 mb/s , soitellut asiakaspalveluun n. kolme viikkoa, kukaan ei siellä tiiä yhtään missä mennään ja sanovat hoitavansa asian tai soittavansa takaisin, mitään yhteydenottoja sieltä ei ole tullut ja yhteys yhä aivan paska.
      semmonen on meiän 24offline...

    • Tarkkamarkkadude

      Mikäs sen parempaa. Katsoin juuri kilpailutusvaihtoehtoja ja kilpailijoiden hinnat on noin 50% kalliimmat.

      • täyttä skeidaa 24

        minä tilasin online24 noin vuonna 2005 minulla oli maksuhäiriö merkintä niin jouduin maksamaan ns vakuusmasun 100e ennenkuin voivat avata minulle yhteyden. no maksoin kyseisen summan ja lupasivat avata netin mikä ei koskaan auennut.
        soitin asiakas palvelun tekniseen tukeen ja sanoivat että netti on auki ja ostin kaupasta tuliteran modeemin mikä oli yhteen sopiva 100% varmasti. noin 1kk päivät heidän kansaan koitimme saada nettiä toimimaan , se ei toiminut. mutta itse kusetus tulikin vasta sitten kuin irtisanoin internet yhteyden . niin posti luukusta tippui 3 kk päästä lasku 3 kk käyttömaksu netistä minkä olin irtisanonut ? yritin soittaa asiakaspalveluun missä kaikki asiakaspalvelijat olivat varattuja useamman päivän . kunnes sitten ystäväni onki minulle ko puljun toimitus johtajan yhteystiedot. kun sain hänet puhelimen päähän hän myönsi virhe laskutuksen ja asia piti olla peruttu. ok. 100 takuu rahasta sain takaisin 60e mikä on outoa koska ei muistaakseni ollut mitään avaus maksua.
        mutta kaiken huippu on se että nyt vuonna 2011 perintä tomistosta ilmoitetaan että olen velkaa online 24 lle Mitä Vittua. teen kyseisestä firmasta rikos ilmoituksen . vaikka sanoivat puhelimessa että lasku on heidän koneen mukaan peruttu kun sinne tänään soitin. kenen köhän tehtävä olisi ollut ilmoittaa perivälle yhtiölle asiasta . ei ainakaan minun:) ja muistan kuin lueskelin 2005 netistä vastaavilta palstoilta kokemuksia niin oli muitakin uhreja kuin minä. olisiko online 24 palauttanut rahat minulle jos olisin maksanut vahingossa aiheettoman perimis laskun? :) :) onnea online 24


    • 24Offline

      Heillä ei ole minkäänlaista asiakaspalvelua, ei yksitys, eikä edes yritysasiakkaille.

      Melkoista farssia koko touhu.

      • thewiseguy

        jos olisit vähänkin lukenut tätä foorumia, niin ei pitäisi tulla yllätyksenä.


      • The bik boss
        thewiseguy kirjoitti:

        jos olisit vähänkin lukenut tätä foorumia, niin ei pitäisi tulla yllätyksenä.

        Mun mielestä 24online on tosi hyvä.Toimii aina tosi nopeesti.Jos teillä ei toimi niin kantsii soitaa helppariin.Siell on semmoset gurut duunissa et huh huh.


    • Hohhoijaa!

      Eihän niillä käytännössä edes ole sellaista.

    • TÄYTTÄ KUSETUSTA

      Tarkoitus oli vaihtaa operaattoria ja siirtyä halvempaan, mutta tässä tulos:

      ÄLKÄÄ IKINÄ KÄYTTÄKÖ TÄMÄN FIRMAN PALVELUJA! FIRMA PERII 99 EURON ETUMAKSUN EKALTA VUODELTA EIKÄ TULE EDES TEKEMÄÄN KYTKENTÄÄ. 7 KUUKAUTTA ON NYT ODOTETTU JA MONTA KERTAA SOITETTU FIRMAAN, MUTTA MITÄÄN EI TAPAHDU.

      Joutuu maksamaan nyt tuplamaksua sekä vanhasta liittymästä että tästä uudesta.

    • NettiÖrkki

      Aspa & Tekniikka ihan pihalla. Liittymä ei toimi, kirjalliseen irtisanomiseen ei ole tullut vastausta jne. Alkaa pikkasen nyppiä. Joka asian perään pitäisi jaksaa soitella. Eikä sittenkään tapahdu mitään.

    • normipäevä

      Taas vaihteeksi kaikki solmussa niillä, asiakaspalvelu ei toimi lainkaan.

    • xx

      Kahteen kirjalliseen (sahkoposti) irtisanomiseen ei tullut vastausta, soitin tanaan asiakas"palveluun", jonotettuani 15min sanoivat etta uusi saanto tullut voimaan tanaan: liittyman voi irtisanoa vain laskutuskausittain! Eli olkaa tarkkana 3kk ennen kuin oikeasti haluatte liittyman irtisanottavan!
      Noh, tuollaisia sopimusehtoja ei ole ainakaan minulle postissa tipahtanut, eikohan kuluttaja-asiamies paata oikein tassa asiassa, nyt on puhelimitse irtisanominen tehty reilu 1kk ennen kuin haluan liittyman lakkauttaa...

    • 24fuckoffline

      24online = täyttä paskaa ja huijausta. Minulla rikosilmoitus tehtynä mutta tämähän voi kestää ja tuskin saan korvausta hukatusta ajsta ja energiasta, hyvä jos nyt edes osasta rahoja.

    • ff

      Suosittelen kaikkia varomaan jos 24 Online niminen firma markkinoi puhelimitse internet liittymää. Toiminta on todellä leväperäistä, jopa kusetusta.

      Minulle soitti firman puh. myyjä elokuussa 2010 ja tarjosi houkuttelevaa liittymää
      (6 MBit/1MBit ADSL hintaan 16,90€/kk, avausmaksu 69,50 euroa).
      Maksoin liittymän avausmaksun elokuun lopussa 2010 ja sain sen jälkeen ilmoituksen että liittymäni arvioitu asennuspäivä on 16.10.2010.
      Mitään ei liittymää ei kuitenkaan tullutkaan, ei edes ilmoitusta viivästymisestä. Kun soitin firman as.palveluun sanoivat että kytkentä viivästyy kun eivät ole saaneet ajoissa jotain valokaapelia. Kaiken kaikkiaan ODOTIN LIITTYMÄÄ YLI 8 KUUKAUTTA !! ja tänä aikana soitin 6-7 kertaa asiakaspalveluun liittymän tilasta ja aina sanottiin että heillä on jotain vaikeuksia, sanoivat kuitenkin että liittymä tullaan kytkemään.

      Vasta kesäkuussa 2011 kun soitin 8. kerran minulle kerrottiin että liittymää ei voidakaan kytkeä asuinalueelleni. Irtisanoin liittymän ja annoin sähköpostitse tilinumeroni kytkentämaksun palautusta varten.

      Rahojen palautusta ei kuitenkaan kuulunut ja 4 kertaa jouduin soittelemaan 24Onlinen asiakaspalveluun kun rahoja ei kuulunut ja firman laskutusta hoitavaan Gothia Oy:n 2 kertaa. Lopulta 20 päivän odottelun ja vatvomisen jälkeen sain tuon 69,50 tililleni.

      Siis voi herranjumala mitä perseilyä tämä firma harrastaa, kauppaa varmaankin sadoille ellei tuhansille ihmisille internet liittymiä joita ei edes välttämättä voida kyseisille alueille asentaa. Ottaa asiakkeiden rahat tilillensä korkoa kasvamaan ja palauttaa ne takaisin kuukausien päästä - jos paulauttaa......

      Tiedän että 24Online on saanut huomautuksen kuluttajaviranomaisilta harhaanjohtavasta markkinoinnista. Siis, varokaa tämän persefirman puhelinmyyjiä jos ottavat teihin yhteyttä.

      vastaavia kokemuksia on lukuisilla kuluttajilla. Tuolta esim. voitte lukea lisäämielipiteitä tämän persefirman toiminnasta: http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=831

      • masd

        Siis törkeimmillään 24Onlinen toiminta on ollut tälläistä että puh.myyjä on soittanut ja kaupannut liittymää. Vaikka asiakas on ilmoittanut että ei osta liittymää niin viikon kuluttua on postissa tullut liittymän kytkentä lasku ja " tervetuloa 24Onlinen asiakkaaksi" kirje.

        Suorasukaista huijausta sanoisin...


      • jfst
        masd kirjoitti:

        Siis törkeimmillään 24Onlinen toiminta on ollut tälläistä että puh.myyjä on soittanut ja kaupannut liittymää. Vaikka asiakas on ilmoittanut että ei osta liittymää niin viikon kuluttua on postissa tullut liittymän kytkentä lasku ja " tervetuloa 24Onlinen asiakkaaksi" kirje.

        Suorasukaista huijausta sanoisin...

        Törkeimmillään ovat kytkeneet vanhan, toiminnassa olevan netin päälle omansa väkisin.

        Lisäksi liittymiä on markkinoitu harhaanjohtavasti (kusettaen) siten että taloyhtiö oli sopinut yrityksen kanssa laajakaistaliittymän markkinoinnista taloyhtiön asukkaille ja jopa jotenkin arvioinut liittymää ja sen edullisuutta. Kuluttajavirastoon yhteyttä ottaneet asukkaat kertoivat, että kyseiset taloyhtiöt eivät ole tehneet yrityksen kanssa minkäänlaista sopimusta laajakaistaliittymän tarjoamisesta asukkaille
        http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/100408/


      • hoppahei

        Kiitos neuvoista,ajattelin hankkia ton kun wangate lopettaa nettinsä muumu..eikun eestinlaaksosta(espoo) mutta hyvä kun varoitatte noista junteista,harmi kun ihmisiä kusetetaan noin röyhkeästi,eikun saunan taakse ja....T.keijo salmela.


    • vippe75

      Kesäkuun alusta asti, eli nyt 13 viikkoa ilman nettiyhteyttä. Maksettu on vuoden loppuun saakka ja nyt siis ollaan jo syyskuun alussa. Viimeisen 5 viikon kuluessa olen päässyt puhelimitse kaksi kertaa läpi asiakaspalveluun, yrittänyt olen tuntitolkulla ja lähes päivittäin. Sähköposteihin eivät vastaa lainkaan. Vikaa eivät saa korjattua, syyttivät jo Nebulaakin, joka totesi ettei kuulu heille. Tein valituksen kuluttajavirastoon ja siitäkin tiedon 24Onlineen, eivät ole kommentoineet.

    • pv

      Oletteko saaneet irtisanottua 24Online laajakaistasopuksen ja katkaistua laskutuksen Gothialta? Olen yrittänyt irtisanoa omaani 28.08.11 lähtien mutta 24Online ei vastaa sähköpostiin, ei puhelimeen eikä heillä ole käyntiosoitetta missä asian voisi käydä hoitamassa. Gothia tarvitsee tiedon irtisanomisesta 24Onlinelta laskutuksen lopettamiseksi.

      • -H-

        Sama ongelma, irtisanoin liittymäni hyvissä ajoin ennen muuttoa ja laskutus vain jatkui.

        Puhelimella ei pääse kiinni eikä sähköposteja lueta. Gothialle pitää soittaa joka laskusta jotta se ei menisi perintään.


    • lopen kyllästynyt

      Elkää missään nimessä ottako 24 onlinen palveluita kyseistä paskaa itsekkin Espoossa asuvana ja ei muuta kuin jatkuvia ongelmia ollut varsinkin nyt kun ovat yrittäneet siirtyä nebulan verkkoon
      ASIAKASPALVELUSTA ei tietoakaan useiden yrityksien jälkeen ei pääse puhelimella ja sähköposteihin ei vastata

    • argh!

      Ovatko irtisanomiset onnistuneet?

      Itsekin haluan firmasta eroon, sillä yhteys on poikki ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Laitoin heille irtisanomisen sähköpostitse ja nyt jään innolla odottamaan, vastaavatko he ikinä ilmoitukseeni...

    • Buddha_2

      24 Online on vaihtanut nimeä, nykyisin ETELÄ-SUOMEN DATALIIKENNE.

      Välttäkää tätä yritystä jos ette halua tilata paskaa liittymää joka ei toimi ja mitä kukaan firmassa ei osaa korjata. 24 Onlinen tekniikka (Vanhentunut jo 5-vuotta sitten) ja työntekijät ihan pihalla!!

      www.esdl.fi

    • VAROKAA!

      TÄYSIN KUSETUSFIRMA

      ASIAKASPALVELU EI VASTAA PUHELIMEEN IKINÄ JA SÄHKÖPOSTEIHIN 3 KK KULUTTUA LÄHETTÄMISESTÄ

      LISÄKSI SOPIMUKSEN IRTISANOMISTA EI OTETA VASTAAN JA LASKUJA YRITETÄÄN LÄHETTÄÄ AIHEETTOMASTI, OSOITTEESEEN JONNE 24ONLINEN LIITTYMÄÄ EI EDES SAA

    • ex 24online

      Tuosta "FIRMA PERII 99 EURON ETUMAKSUN" olisi jo 2010 huomata että firma on vaikeuksissa.
      Itse oli tyytyväinen online24 asiakas. Mutta heti kun tajosivat tuota puoleen hintaa etumaksulla, vaihdoin operaattoria. Yhdestä 2 kk. laskutusjaksosta tuli sitten riitaa, joka vielä silloin selvisi aika nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe