Nyt jotain romanttista...

Mysteriet

On sellainen olo... nyt...
Sydämenmuotoisia suklaakonvehteja, ruusuja ja shampanjaa (vaaleanpunaista...)!
Lurituksia lemmestä (mielummin kiihkeästä...), oodeja rakastetulle, lisää kuohujuomaa ;D
Valoja ikuisesta lemmestä, lupauksia, lupauksia, kuohujuomaa ja sydämentykytyksiä...(Kunnes lopulta; avaa silmät ja huomaa vastapäisessä ovessa lukevan; Kardiologian osasto... ;D)

Toisaalta, tuota menoa kun kiskoo kuohujuomaa, on ennenpitkää katkaisuhoidossa...

Mikä on romanttista?
↨;D

103

3159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En halua pilata sun fiiliksiä, sori, muttei mulle ihan noin imelää ;)
      No, kävely käsikkäin kohti auringonlaskua on ok, siis romanttista.
      Saan ehkä nallen, jossa lukee jotain söpöä.
      Sekin, että sanoo olevansa 'ihan lätkässä', muttei enää se, jos lurittaa rakastamisesta.
      Paitsi, jos se on totta ;)
      Romanttista myös, kun ripustaa mun pyykit kuivumaa, oikoen huolella myös ne 'pikku' stringit ;))
      Tekstarit voi olla romanttisia, sisällöstä riippuen tietysti :))

• Mysteriet

Tekstarit ne vasta romanttisia ovatkin... ;D
        Kesken työpäivän (minulla -yön) puhelin piippaa ja... RakSu

• orionin sumu :=)

Keltaruusuja on mailla preerioiden,
      kaunis espanjan on kukkanen,
      niistä haaveilin kunnes mä kohdata sain,
      minun kieloni ihmeellisen,
      häntä voita ei tulppaanit kaukaisen maan,
      punahehkuiset nuo milloinkaan,
      minun valkea kukkani pohjolan vain,
      aina on nyt mun aatoksissain.

Tätä kukkaa en hukkaa ja voi sitä rukkaa,
      ken tohtisi poimia multa sen pois,
      kielo hento sen kasvatti pohjoinen maa,
      ilman sitä en olla mä vois.

Ken on nähnyt vain hohteen mun rakkauden,
      hän kai ymmärtää kyllä voi sen,
      miksi toista en huolia voi.

• Mysteriet

Mitä tuohon voi sanoa - sanattomaksi menin ;D
        No siis melkein sanattomaksi... Tuo ON romanttista!

• niisku-myy46

Romantiikkaa ei ole ilman sitä ihmistä, joka saa sydämen heittämään volttia. Hänen äänensä puhelimessa tai livenä, saa lähes polvet tutisemaan. Siis: oikea ihminen - se on siinä ja siitä se lähtee...

• Mysteriet

Lemmenlaiva.. tuli joskus 80-luvulla...
        sitä amerikkalaista romantiikkaa uuuh... ;D
        Täällä pohjolan perukoilla ei odotella sitä komeaa auringonlaskua, ennen kuin voi toiselle sanoa (syvälle silmiin katsoen); I Love You... täällä se sanotaan ensimmäiseksi aamulla, vaikka taivaalta sataisi ämmiä äkeet selässä - hyvä suomi ;D

• niisku-myy46
        Mysteriet kirjoitti:

Lemmenlaiva.. tuli joskus 80-luvulla...
        sitä amerikkalaista romantiikkaa uuuh... ;D
        Täällä pohjolan perukoilla ei odotella sitä komeaa auringonlaskua, ennen kuin voi toiselle sanoa (syvälle silmiin katsoen); I Love You... täällä se sanotaan ensimmäiseksi aamulla, vaikka taivaalta sataisi ämmiä äkeet selässä - hyvä suomi ;D

Näin se on, juu.

Romantiikasta vielä: Jos henkilö ei ole oikea, niin romantiikkaa ei tuo minkään valtakunnan iltaruskot taikka kynttilään tuijotukset...

• Mysteriet
        niisku-myy46 kirjoitti:

Näin se on, juu.

Romantiikasta vielä: Jos henkilö ei ole oikea, niin romantiikkaa ei tuo minkään valtakunnan iltaruskot taikka kynttilään tuijotukset...

Arkikin on yhtä romantiikkaa

• Mysteriet kirjoitti:

Arkikin on yhtä romantiikkaa

mut en mä voi.....minäki ukon kans tein jotain romanttista....ja nyt on ihana sormus nimettömässä...:))

• niisku-myy46
        mii-su kirjoitti:

mut en mä voi.....minäki ukon kans tein jotain romanttista....ja nyt on ihana sormus nimettömässä...:))

ONNEA! ONNEA!

ja nyt minä kyllä itken... onnesta siis :)

• niisku-myy46 kirjoitti:

ONNEA! ONNEA!

ja nyt minä kyllä itken... onnesta siis :)

Mä olen ihan muikeena...mun on ollu pakko löpistä siitä joka paikassa....ihan hassua...:DDD

• mii-su kirjoitti:

Toivotukset ja halaukset molemmille osapuolille ;)

• Mysteriet
        mii-su kirjoitti:

Ihanaa!!!
        Onnea, onnea - hanat kaakossa, ihan miljoonaa!!!

Tässä vähän Tommy Tabermannia Teille;

Onnen malja

Onneen, ystäväni, et muuta tarvitse
        kuin riittävästi rohkeutta
        antaa maljasi
        valua yli, yli, ystäväni
        Onneen et muuta tarvitse
        kuin jotakin
        joka tappaa sinut
        jos se sinulta viedään,
        ja jotakin
        josta et voi pitää kiinni
        jos se haluaa sinut jättää
        yksin pistooli otsalle
        Onneen et, ystäväni, muuta tarvitse
        kuin täyden maljan
        jota täyttää
        vielä täydemmäksi

• jou.m kirjoitti:

Toivotukset ja halaukset molemmille osapuolille ;)

Kummasti se vaan hykerryttää,vaikka on "vanha pari"...:DD

• Mysteriet kirjoitti:

Ihanaa!!!
        Onnea, onnea - hanat kaakossa, ihan miljoonaa!!!

Tässä vähän Tommy Tabermannia Teille;

Onnen malja

Onneen, ystäväni, et muuta tarvitse
        kuin riittävästi rohkeutta
        antaa maljasi
        valua yli, yli, ystäväni
        Onneen et muuta tarvitse
        kuin jotakin
        joka tappaa sinut
        jos se sinulta viedään,
        ja jotakin
        josta et voi pitää kiinni
        jos se haluaa sinut jättää
        yksin pistooli otsalle
        Onneen et, ystäväni, muuta tarvitse
        kuin täyden maljan
        jota täyttää
        vielä täydemmäksi

Kiitos Mysteriet...Tabermanin runot on nii vaikuttavia..:)

• joutuu kyllä valitettavasti hyvin usein teholle - huh!

Romanttista on minulle se, kun oma rakas kertoo saunan jälkeen kesäillan lempeässä tuoksussa, että olen (paitsi vaimonsa), myös hänen paras ystävänsä :)

Älkää nyt sitten irvailko mieheni muista ystävyysssuhteista ja niiden tasosta...

• Mysteriet

Wau... tuosta voisi olla vähän kade ;D

Niin, niistä miehesi muista ystäv.... ;D
        Oikeesti ihana juttu - romanttinen... *haaveilee*

• MysNa

.... kylpyhuoneen valaisee lukuisat tuikut ja laseissa kuplii kuohuviini :)

Romanttista on myös istua yhdessä nuotiolla tai takkatulen loimussa.
      kuohuviini käy tähänkin.. Hmm, no vähän tilanteen mukaan.

Usein romanttinen tilanne syntyy kuitenkin ennalta arvaamatta tai suunnittelematta,
      toisen pienistä sanoista tai teoista ;)

• Mysteriet

Saunominen... pehmeä löyly, koivun tuoksu, hämärä valaistus...
        Kuutamouinti rannalla jossa ei ole muita - huh ;D
        Nuotiolla - pimeä, lämmin yö ympärillä... sirkkojen siritys... ai ai

• Felixman
        Mysteriet kirjoitti:

Saunominen... pehmeä löyly, koivun tuoksu, hämärä valaistus...
        Kuutamouinti rannalla jossa ei ole muita - huh ;D
        Nuotiolla - pimeä, lämmin yö ympärillä... sirkkojen siritys... ai ai

Onpas täällä romattista, oikein tulee hiki pintaan (eikä sitten vihjailla mistään tuskanhiestä):)
        Tällaisiin tilanteisiin minäkin haluaisin tulla mukaan....joo joo

• niisku-myy46

Joku saattaa tykätä moisesta.

Minusta on sikaromanttista keinua tanssin tahdissa - umpirakastuneena - jonkun kauniin kappaleen tahdissa...

Joskus vuosia sitten olen kokenut moisen. Sanoja ei tarvita, pelkkä katse ja hipaisu riittää...

Ja Felixman pyyhkii hikeä :))

• MysNa
        niisku-myy46 kirjoitti:

Joku saattaa tykätä moisesta.

Minusta on sikaromanttista keinua tanssin tahdissa - umpirakastuneena - jonkun kauniin kappaleen tahdissa...

Joskus vuosia sitten olen kokenut moisen. Sanoja ei tarvita, pelkkä katse ja hipaisu riittää...

Ja Felixman pyyhkii hikeä :))

ensin romanttisesti tanssitat Felixmanin hikeen, niin minä sitten romanttisesti kuohuviinkylvetän hänet, pesen ja kuivatan hyvin ;P

• niisku-myy46
        MysNa kirjoitti:

ensin romanttisesti tanssitat Felixmanin hikeen, niin minä sitten romanttisesti kuohuviinkylvetän hänet, pesen ja kuivatan hyvin ;P

Toki se passaa, kunhan ensin tässä heitetään yks reissutynkä :)

• MysNa kirjoitti:

Jos Niisku-myy tansittaa Felixmanin hikeen ja sitten sinä kylvetät ja kuivaat, niin saankos minä sitten pukea päälle?;))(siis Felixmanin)

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Jos Niisku-myy tansittaa Felixmanin hikeen ja sitten sinä kylvetät ja kuivaat, niin saankos minä sitten pukea päälle?;))(siis Felixmanin)

ei ole mikään ihan nopea juttu... ja kun siinä sitten pestään ja kuivataan ja vilvoitellaan ja taas pestään ja kuivataan - saattaa olla jo aika myöhäinen ilta, että kannattaakos häntä sitten enää pukea ;) Paitsi, jos ajattelit viedä hänet vielä auringonlaskua tai kuuta katsomaan, osaat kyllä pukea hänet juuri sopivasti - tiedän mä :)))

• MysNa kirjoitti:

ei ole mikään ihan nopea juttu... ja kun siinä sitten pestään ja kuivataan ja vilvoitellaan ja taas pestään ja kuivataan - saattaa olla jo aika myöhäinen ilta, että kannattaakos häntä sitten enää pukea ;) Paitsi, jos ajattelit viedä hänet vielä auringonlaskua tai kuuta katsomaan, osaat kyllä pukea hänet juuri sopivasti - tiedän mä :)))

Se mukavampi viedä kunnolla kylvetetty mies kuutamoa katsomaan ;))ja taitaa olla teidän käsittelynne jälkeen aika väsynyt mies ;)

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Se mukavampi viedä kunnolla kylvetetty mies kuutamoa katsomaan ;))ja taitaa olla teidän käsittelynne jälkeen aika väsynyt mies ;)

onnellinen mies :))) Ehkä juuri sopivan raukeassa olotilassa kuutamouinnille ;P

• MysNa kirjoitti:

onnellinen mies :))) Ehkä juuri sopivan raukeassa olotilassa kuutamouinnille ;P

Pitää rannalla jos ei jaksakkaan uida, muuten joudun/pääsen antamaan tekohengitystä *hymyilee viattomasti*

• niisku-myy46
        jou.m kirjoitti:

että pitäs varmaan kysyä myös Felixmanilta ;D
        Luulen, että olis kyllä aika otettu :D

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Pitää rannalla jos ei jaksakkaan uida, muuten joudun/pääsen antamaan tekohengitystä *hymyilee viattomasti*

mies tuskin väsyy vielä tässä vaiheessa :))
        Mutta miten nuo sinun tekohengityksenantotaitosi?
        Pitäiskö ensi harjoitella kuivalla maalla?

• MysNa kirjoitti:

mies tuskin väsyy vielä tässä vaiheessa :))
        Mutta miten nuo sinun tekohengityksenantotaitosi?
        Pitäiskö ensi harjoitella kuivalla maalla?

Kyllä käynyt ensiapu kurssin en vaan muista oliko
        se puhallus vai imaisu ja voiko painallukset jättää väliin? Ja vissiin niin että aluksi pitää katsoa ettei mikään vaatekappale kiristä ;))

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Kyllä käynyt ensiapu kurssin en vaan muista oliko
        se puhallus vai imaisu ja voiko painallukset jättää väliin? Ja vissiin niin että aluksi pitää katsoa ettei mikään vaatekappale kiristä ;))

paikka oli myös jotenkin tärkeässä roolissa... se ei saa olla kurkussa ;P

• Felixman
        MysNa kirjoitti:

voin välillä sanoa jos teette jotakin väärin :)

• Felixman kirjoitti:

voin välillä sanoa jos teette jotakin väärin :)

Kyse on elvytyksestä,silloin "uhrin" pitää olla hiljaa ja leikkiä tajutonta ;)

• MysNa kirjoitti:

Elvytys tilanteessa ei ainakaan toisen kurkussa ;)

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Kyse on elvytyksestä,silloin "uhrin" pitää olla hiljaa ja leikkiä tajutonta ;)

uhri saa kai kuitenkin käyttää elekieltä?

• MysNa kirjoitti:

uhri saa kai kuitenkin käyttää elekieltä?

Elehtiä saa kunhan ei liikaa huido,muuten voi epäillä lähestyvää shokkitilaa;))

• Mysteriet
        Felixman kirjoitti:

Onpas täällä romattista, oikein tulee hiki pintaan (eikä sitten vihjailla mistään tuskanhiestä):)
        Tällaisiin tilanteisiin minäkin haluaisin tulla mukaan....joo joo

...me mitään vihjailla... tai vihjaillaanhan me ;D, mutta tuskanhiki - siitä me ei vihjailla ;D

• Romanttisempia on elokuun kuutamo-illat,silloin voisi vain istua ulkona ja tuijotella kuuta :D ilmassa on loppu kesän tuoksua *huoks*En minä mistään imelästä välitä mutta kyllä joskus tarvitaan sitä kynttilänvaloa ja muuta tilpehööriä ;))

• Felixman

romantiikan jatkona minäpä haastankin Teidät Naiset pelaamaan minun kanssa ryysypokkaa...
        Säännöistä senverran, että koruja ei lasketa vaatteiksi :)
        Arvasinpas, siellä jo punastellaan :)

Palkinnoksi hmm kuohuviiniä ja...

• Felixman kirjoitti:

romantiikan jatkona minäpä haastankin Teidät Naiset pelaamaan minun kanssa ryysypokkaa...

On romantiikka kaukana ;))ja toivottavasti ei ole
        kovin kuuma päivä kun joutuu pukemaan monta kerrosta vaatteita päälle ja kyllä ne korutkin on vaatteita ainakin asusteita ;)luitko muuten jo mitä sinun pääsi menoksi on suunniteltu?;)

• MysNa
        Felixman kirjoitti:

laittaa niin paljon vaatteita päälle ku mahtuu?

• niisku-myy46
        Felixman kirjoitti:

Katotaanko sitten kun on pakkasta liki neljäkymmentä ja pelataan pokkaa ulkona :) Hyvä idea? Ja ainaskin uusi :)

• Felixman
        MysNa kirjoitti:

laittaa niin paljon vaatteita päälle ku mahtuu?

saa olla enintään kuusi kappaletta. Joo joo, heti meinasitte pinnata. Selvästi pelottaa :)

• MysNa
        Felixman kirjoitti:

saa olla enintään kuusi kappaletta. Joo joo, heti meinasitte pinnata. Selvästi pelottaa :)

stringejä kuus kappaletta ja otan KAIKKI mun korut - et vaan arvaakaan mikä määrä niitä on ;)

• niisku-myy46
        Felixman kirjoitti:

ei siis ole väliä... Jotkut nappikolot on niin vaikeasti avattavia ja kylmähän se siellä pakkasessa tulee. Lue vastaus alempana :) Pääsiskö guinessin ennätystenkirjaan, jos pelais räsypokkaa 40 asteen pakkasessa ;))

• MysNa kirjoitti:

stringejä kuus kappaletta ja otan KAIKKI mun korut - et vaan arvaakaan mikä määrä niitä on ;)

Ja kun peli tapahtuu vielä 40 asteen pakkasessa ja sulla on toi varustus varmaan päästään ennätysten kirjaan ;)Et sitt muuten paljastanut kuinka paljon sulla on niitä koruja *pyörtyy*

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Ja kun peli tapahtuu vielä 40 asteen pakkasessa ja sulla on toi varustus varmaan päästään ennätysten kirjaan ;)Et sitt muuten paljastanut kuinka paljon sulla on niitä koruja *pyörtyy*

ni tehdään sitten kunnolla ja antaumuksella.
        Nooh, kyllä mun korumäärällä jo aika paljon saa piiloon ;)
        *läpsäyttelee kamua hereille*

• MysNa kirjoitti:

ni tehdään sitten kunnolla ja antaumuksella.
        Nooh, kyllä mun korumäärällä jo aika paljon saa piiloon ;)
        *läpsäyttelee kamua hereille*

Lopettaa läpsyttelyn,virkosin jo ;)Eihän se sovi että elvyttäjä itse pyörtyilee,mutta ethän sää pysy pystyssä jos kaikki korut laitat ;)

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Lopettaa läpsyttelyn,virkosin jo ;)Eihän se sovi että elvyttäjä itse pyörtyilee,mutta ethän sää pysy pystyssä jos kaikki korut laitat ;)

just nyt kiinni ihooni erikeepperillä (terkkuja Hilimalle) - säännöissä sanottiin äsken, että kaikki korut saa olla, jotka on kiinni ihossa *tirskuu*

• Felixman
        MysNa kirjoitti:

just nyt kiinni ihooni erikeepperillä (terkkuja Hilimalle) - säännöissä sanottiin äsken, että kaikki korut saa olla, jotka on kiinni ihossa *tirskuu*

alkutarkastuksessa painan kuumalla kädelläni korun päältä. Siinä liima sulaa ja koru putoaa pois, aah :)

• MysNa
        Felixman kirjoitti:

alkutarkastuksessa painan kuumalla kädelläni korun päältä. Siinä liima sulaa ja koru putoaa pois, aah :)

varataan sitten riittävästi aikaa, joissakin koruissa saataa olla Super Attakia :)

Hyvää yötä senkin "veitikka" ja kauniita unia!

• MysNa kirjoitti:

Sitten laittamaan monta kerrosta päällekkäin,epäreilua muille,mutta voitto on takuuvarma;)

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Sitten laittamaan monta kerrosta päällekkäin,epäreilua muille,mutta voitto on takuuvarma;)

noin iisiä taida olla :// Alkutarkastuksen kuuma käsi tulee ja sulattaa niistä kuulemma suurimman osan - lattialle klonksahtavat. Ja siinä sitten seison sringeissäni...pakkasessa....

• Mysteriet

...nuotiolla, kuu ja kaikki - ilmassa lupaus tulevasta aamusta... *huokaa*

• MysNa kirjoitti:

noin iisiä taida olla :// Alkutarkastuksen kuuma käsi tulee ja sulattaa niistä kuulemma suurimman osan - lattialle klonksahtavat. Ja siinä sitten seison sringeissäni...pakkasessa....

Alkutarkastuksessa taitaa mennä niin kauan että me muut ollaan jo jäädytty pystyyn eikä pelaamisesta tule mitään *hymyilee toivorikkaana*
        Äläkä huolehdi onhan sulla niitä stringejä kuudet, kyllä ne jotain lämmittää ja sit vielä se kuuma käsi ;))

• Mysteriet kirjoitti:

...nuotiolla, kuu ja kaikki - ilmassa lupaus tulevasta aamusta... *huokaa*

Ja ajattele,kohta on elokuu.Onneksi on silloin loma voi huoletta valvoa yöt tai ainakin alkuyön ;)))

• Mysteriet
        jou.m kirjoitti:

Ja ajattele,kohta on elokuu.Onneksi on silloin loma voi huoletta valvoa yöt tai ainakin alkuyön ;)))

Kaksi vuoroa vielä ja se alkaa...
        Ensimmäisen viikon nukun - muut valvon ;D

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Alkutarkastuksessa taitaa mennä niin kauan että me muut ollaan jo jäädytty pystyyn eikä pelaamisesta tule mitään *hymyilee toivorikkaana*
        Äläkä huolehdi onhan sulla niitä stringejä kuudet, kyllä ne jotain lämmittää ja sit vielä se kuuma käsi ;))

voin mennä vaikka muutamaa vuorokautta ennen kuin te tulette paikalle :)) Korut on nyt kaikki liimattu ja mmmm..muutamaan kohtaan laitoin pikaliimalla, jotta se kuuma käsi viipyis mahdollisimman pitkään ;)

• MysNa kirjoitti:

voin mennä vaikka muutamaa vuorokautta ennen kuin te tulette paikalle :)) Korut on nyt kaikki liimattu ja mmmm..muutamaan kohtaan laitoin pikaliimalla, jotta se kuuma käsi viipyis mahdollisimman pitkään ;)

Että sen muutaman vuorokauden jälkeen tosissaan tarvitaan elvyttäjää;)toisaalta voisi Felixman olla niin voipunut että meillä olis hyvät mahikset voittaa ;)Älä kuitenkaan laita super atakkia,sain kerran melkein liimattua sormeni yhteen sillä.

• Mysteriet kirjoitti:

Kaksi vuoroa vielä ja se alkaa...
        Ensimmäisen viikon nukun - muut valvon ;D

Voit nukkua kevyesti kun ollaan vielä heinäkuun puolella ja onhan se mukavampi mennä töihin takaisin lomalta hyvin valvonneena ;)))

• niisku-myy46

Voi hitsi :) On se niin romanttista :)

Jos vain löytyis se oikea, niin mikä etten minäkin :)

Iloitaan joukolla!

• Felixman

mii-sulle! Tulethan silti meidän kanssa pelaamaan ryysypokkaa?

Se peli alkaa siten, että minä tarkastan, ettei yli kuuden vaatekappaleen ole kellään. Koruja ei lasketa vaatteiksi, mutta saavat olla jos ne ovat ihossa kiinni (meinaa naurattaa). Nyt tässä on jotakin jännää, mistä on vaikea antaa ohjetta. Mutta, selvä minä suoritan alkutarkastuksen ja sen mukaan jatketaan.

Seuraavaksi jaan kortit ja peli alkaa. Ja taas teitä pelottaa :)

• Felixman
        Felixman kirjoitti:

Se peli alkaa siten, että minä tarkastan, ettei yli kuuden vaatekappaleen ole kellään. Koruja ei lasketa vaatteiksi, mutta saavat olla jos ne ovat ihossa kiinni (meinaa naurattaa). Nyt tässä on jotakin jännää, mistä on vaikea antaa ohjetta. Mutta, selvä minä suoritan alkutarkastuksen ja sen mukaan jatketaan.

ja mukavia unia!!

• Felixman kirjoitti:

ja mukavia unia!!

Uskalla ummistaa silmiä,koska joku meistä voi luulla että elvytyksen tarpeessa ja hipsii paikalle ;))Ei vaiskaan,kauniita unia ;)

• MysNa
        jou.m kirjoitti:

Uskalla ummistaa silmiä,koska joku meistä voi luulla että elvytyksen tarpeessa ja hipsii paikalle ;))Ei vaiskaan,kauniita unia ;)

pieksut sun kanssas :DDDDD
        Kohta joutuu hekee Tenat-Leidit taas apuun!!!

• Felixman kirjoitti:

Voi itku....en ehtiny teidän kans pelaamaan..;))

• MysNa
        mii-su kirjoitti:

Voi itku....en ehtiny teidän kans pelaamaan..;))

ei me olla vielä alotettu...

Ja multa kanssa lämpimät onnittelut ja iiiso halaus!!

ps. onko sulla vielä se Marilyn-naamari?? ;DD

• MysNa kirjoitti:

ei me olla vielä alotettu...

Ja multa kanssa lämpimät onnittelut ja iiiso halaus!!

ps. onko sulla vielä se Marilyn-naamari?? ;DD

On se naamari vielä....ei kait tuo ukko mua muuten olis huolinu...;))))

• JMT56

vai nuotiolla pimeässä elokuun yössä katsellen liekkien leikkiä heijastuvana rakkaansa silmistä ja hiuksista. Naukkaillen taskulämmintä kossua. Kömpiessä telttaan samaan makuupussiin haistellen hiuksissa savun ja shampoon tuoksuja.Nukahtaen toivotukseen "Rakastan Sinua" Heräten lintujen lauluun ja kauniiden silmien katseeseen ja toivotukseen " Huomenta Rakas". Se on sitä itteensä, romatiikkaa ilman pitsiä ja .....

• Mysteriet

Tuohan oli kuin olisin itse sanellut... ;D

• the-real-nicki

olisi romattista.
      Ei le minulla sellaista..ain tämä, pyykin pesukin :(

• Mysteriet

...vaikka motskarilla ajaa kohti auringonlaskua... tai vaikka katsella pupuja pellolla ;D
        Kyllä pyykinpesukin voi olla romanttista - muistella samalla kaikkia niitä tilanteita mitkä saivat vaatteet likaantumaan... ;D

• meriv

formuloiden esitetty, haluatko mukillisen teetä - kysymys, mattoja pesevälle..

Hien määrästä huolimatta ihossa kiinni nukkuminen..

Tiskikoneen yhdessä tyhjentäminen..

Toisen puuhastelun katseleminen hänen tietämättään..

Shampoon makuinen suukko..

Jahas..näyttäisi siltä, että kaikki on juuri nyt romanttista *hymyilee*

• tukihenkilö

siimojensa selvittäminen - kalojensa perkaaminen.
        Vai onko?

• tolho
        tukihenkilö kirjoitti:

Vai onko?

voihan sitä romantiikkaa tuostakii löytää ko oikeen yrittää *wirn* Moikkati vaan tukis..pitkästä aikaa *hymy*

• tolho

oot koko ihminen..oon onnellinen sun puolestas mertsi *halaa lämpimästi* ♪♪♪♥♥

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

Vai onko?

se on romanttista..varsinkin, jos siellä kalareissulla on sotkeentuneet omatkin siimat.*hymyilee*

Heipsis sinulle..joko on työt alkaneet vai vieläkö lomalla?

• tukihenkilö
        tolho kirjoitti:

voihan sitä romantiikkaa tuostakii löytää ko oikeen yrittää *wirn* Moikkati vaan tukis..pitkästä aikaa *hymy*

myös sinulle *pussaa ja rutistaa*

• meriv
        tolho kirjoitti:

oot koko ihminen..oon onnellinen sun puolestas mertsi *halaa lämpimästi* ♪♪♪♥♥

sinä *hymyilee*

Näin on käynyt..täynnä olen kuin turusen pyssy..kuka sitten lieneekin.

Pian loppuu lomakin..keskiviikkona töihin, että muistuu mieleen myös arki ja muut kujeet.

Kuinkas on kesä sujunut tähän asti?

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

se on romanttista..varsinkin, jos siellä kalareissulla on sotkeentuneet omatkin siimat.*hymyilee*

Heipsis sinulle..joko on työt alkaneet vai vieläkö lomalla?

töissä vielä tämän viikon - sit saa kotilaituri kolmeviikkoa olla tyhjillään ja tän kioskin saa petokala pitää hyvänään:)

• tolho
        tukihenkilö kirjoitti:

myös sinulle *pussaa ja rutistaa*

kiitos päiväni piristämisestä..*ruts ruts ja puss puss* :o)

• tolho
        meriv kirjoitti:

sinä *hymyilee*

Näin on käynyt..täynnä olen kuin turusen pyssy..kuka sitten lieneekin.

Pian loppuu lomakin..keskiviikkona töihin, että muistuu mieleen myös arki ja muut kujeet.

Kuinkas on kesä sujunut tähän asti?

kesä on menny oikein mukavasti enempi ja vähempi töitä tehdessä..niin töissä ko kotonakin :o)
        Sillon tällön olen ottanu löhöpäiviä että sais nahka vähä väriä ja maksettua univelat :o)

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

töissä vielä tämän viikon - sit saa kotilaituri kolmeviikkoa olla tyhjillään ja tän kioskin saa petokala pitää hyvänään:)

käväisemään tällä viikolla jo töissä ja elokuussa ajattelin hitusen taas lomailla..tai sitten syyskuussa.

Eväkäs joutaakin jo töihin, että ei ihan hunningolle mene.

• meriv
        tolho kirjoitti:

kesä on menny oikein mukavasti enempi ja vähempi töitä tehdessä..niin töissä ko kotonakin :o)
        Sillon tällön olen ottanu löhöpäiviä että sais nahka vähä väriä ja maksettua univelat :o)

ensi kertaa elämässäni keskiyönauringon..olen vieläkin ihan mykistynyt.

Kuinka voikaan Suomi olla kaunis maa.

• tolho
        meriv kirjoitti:

ensi kertaa elämässäni keskiyönauringon..olen vieläkin ihan mykistynyt.

Kuinka voikaan Suomi olla kaunis maa.

todellakin..siis koko Suomi.
        Perjantaina pääsen taas ihailemaan Suomen kaunista luontoa ko lähen ajelemaan pohjoseen.. Hih..toivottavasti siellä on puheliasta sakkia ko minähä oon niin pahuksen hilijanen *wirn*

• meriv
        tolho kirjoitti:

todellakin..siis koko Suomi.
        Perjantaina pääsen taas ihailemaan Suomen kaunista luontoa ko lähen ajelemaan pohjoseen.. Hih..toivottavasti siellä on puheliasta sakkia ko minähä oon niin pahuksen hilijanen *wirn*

en matkalla huomannut katsoa josko sielläpäin korvatulpat tarjouksessa.

No ei vaineskaan.

Osta kuule sähkölätkä Keskiseltä. On muuten tuhottoman lysti vempain..ei tosin sovellu eläinsuojelijoille..sen verran hauskasti ötykäiset siinä tirisee.

• tolho
        meriv kirjoitti:

en matkalla huomannut katsoa josko sielläpäin korvatulpat tarjouksessa.

No ei vaineskaan.

Osta kuule sähkölätkä Keskiseltä. On muuten tuhottoman lysti vempain..ei tosin sovellu eläinsuojelijoille..sen verran hauskasti ötykäiset siinä tirisee.

no jos se ei ole kovin kallis niin ottaisin sen..sano Vilenin Juhanaki ko asuntoo kyseli..
        Sitä lätkäähän vois testailla vaikka mihin..esmerkiks vaikka terassilla ollessa tarjoilijapojun..ööö..käsivarteen..taitas tulla aikas tutinat *hihittää* onkos se vempain muute pattereilla toimiva vai pittääkö laittaa töpsöli seinähän?

• meriv
        tolho kirjoitti:

no jos se ei ole kovin kallis niin ottaisin sen..sano Vilenin Juhanaki ko asuntoo kyseli..
        Sitä lätkäähän vois testailla vaikka mihin..esmerkiks vaikka terassilla ollessa tarjoilijapojun..ööö..käsivarteen..taitas tulla aikas tutinat *hihittää* onkos se vempain muute pattereilla toimiva vai pittääkö laittaa töpsöli seinähän?

se toimii.
        Olisin halunnut hiukka virittää sitä suuremmille volteille, mutta kuulemma ei yleisen turvallisuuden nimissä ollut hyvä ajatus.

Harmillista..olisi voinut olla hyvä lisä kesäleikkeihin. Seurustelen ilmeisen rajoittuneen yksilön kanssa.

Ei muuten maksanut kuin euron..

• tolho
        meriv kirjoitti:

se toimii.
        Olisin halunnut hiukka virittää sitä suuremmille volteille, mutta kuulemma ei yleisen turvallisuuden nimissä ollut hyvä ajatus.

Harmillista..olisi voinut olla hyvä lisä kesäleikkeihin. Seurustelen ilmeisen rajoittuneen yksilön kanssa.

vain euron?? no sittehä niitä vois ostaa vaiks tusinan het kerralla..tekis siittä sellasen ropellin oikeen..tai jotain..
        Nii että leikkeihin..sellaasiin s/m leikkeihinkö? siis sulle/mulle leikkeihin tarkotan...semmosella vekottimellaha keksis vaikka mitä vinkeetä..omaks iloks ja toisen murheeks..

• meriv
        tolho kirjoitti:

vain euron?? no sittehä niitä vois ostaa vaiks tusinan het kerralla..tekis siittä sellasen ropellin oikeen..tai jotain..
        Nii että leikkeihin..sellaasiin s/m leikkeihinkö? siis sulle/mulle leikkeihin tarkotan...semmosella vekottimellaha keksis vaikka mitä vinkeetä..omaks iloks ja toisen murheeks..

sen olin ajatellut, mutta ei oikein saanut innostunutta vastakaikua vaikka kuinka hyvin koetin perustella.

Tosin jo kahdella paristolla paarmakin tirisi tajuttomaksi, joten voi olla, että ymmärrän vastahakoisuuden virittelyinnolleni.

Olisi se ehkä ollut hauskaa..minun mielestäni.

• Mysteriet

Kun kesken formulakisojen tuollaista kysytään...

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

Kun kesken formulakisojen tuollaista kysytään...

Niinpä..kaikki on romanttista..ne pitää vain ymmärtää siksi.

Varsinkin se formuloiden katselun keskeyttäminen.

• Mysteriet
        meriv kirjoitti:

Sinulle ole käymässä kuten Mii-sulle...
        Sormuksia ja sellaisia rakastamisjuttuja että linnut tippuu puista...

Löysinhän mä muuten sen kuvan, kun aikani tuijotin... Voi suloisuutta - ah
        "iso" tytteli, mutta niiiiin pieni... voi itku ;D

• Laahustava
        meriv kirjoitti:

Ole mitään romanttista siinä jos keskeyttää formuloitten katselun,eihän niin saa tehdä

• Mysteriet
        Laahustava kirjoitti:

Ole mitään romanttista siinä jos keskeyttää formuloitten katselun,eihän niin saa tehdä

Oletkos siinä!
        On se romanttista

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

Sinulle ole käymässä kuten Mii-sulle...
        Sormuksia ja sellaisia rakastamisjuttuja että linnut tippuu puista...

Löysinhän mä muuten sen kuvan, kun aikani tuijotin... Voi suloisuutta - ah
        "iso" tytteli, mutta niiiiin pieni... voi itku ;D

niin pieni *hymyilee*

Onneksi minulla on putket rusetilla..

Tiedä häntä kuinka tässä vielä käy sillä nyt ainakin kaikki tuntuu hyvältä..jopa huonotkin puolet.

Tässä iässä onneksi osaa jo laittaa ne hyvät etusijalle. Tosin sitä edesauttaa ehkä myös kova käymäni parisuhdehelvetti.

Ei elämä ole laisinkaan hullumpi paikka elää *hymyilee*

• meriv
        Laahustava kirjoitti:

jos mikä on romanttista.. *naureskelee*

Puhumattakaan siitä, että keskeyttää futiksen MM-kisojen seuraamisen ihan vain yhteisen tee/kahvihetken vuoksi.

Siihen vaaditaan jo suuria tunteita *hymyilee*

• Mysteriet
        meriv kirjoitti:

niin pieni *hymyilee*

Onneksi minulla on putket rusetilla..

Tiedä häntä kuinka tässä vielä käy sillä nyt ainakin kaikki tuntuu hyvältä..jopa huonotkin puolet.

Tässä iässä onneksi osaa jo laittaa ne hyvät etusijalle. Tosin sitä edesauttaa ehkä myös kova käymäni parisuhdehelvetti.

Ei elämä ole laisinkaan hullumpi paikka elää *hymyilee*

Itseasiassa olen vakuuttunut siitä, että elämä antaa mahdollisuuden onneen - siihen pitää vain uskaltaa tarttua... kuten pitää uskaltaa luopua siitä, mikä satuttaa...

Ei sitä pidäkään tietää, miten käy - etsiminen ja löytäminen, välillä eksyminen ja hukkaaminen - siinähän se - lopulta perillä, eläneenä ;D

• Laahustava
        Mysteriet kirjoitti:

Oletkos siinä!
        On se romanttista

Olisi kaikki muu aika sitten romanttista,kävisikö se??

• Laahustava
        meriv kirjoitti:

jos mikä on romanttista.. *naureskelee*

Puhumattakaan siitä, että keskeyttää futiksen MM-kisojen seuraamisen ihan vain yhteisen tee/kahvihetken vuoksi.

Siihen vaaditaan jo suuria tunteita *hymyilee*

Jos tee/kahvikuppi on todella pieni ja sopivan lämmintä ettei suu pala kun hörppäseen kerralla kaikki sanoen " kiitos ja näkemiin" ja huomaa vasta pihalla ettei ollutkaan kahvilassa

• Mysteriet
        Laahustava kirjoitti:

Olisi kaikki muu aika sitten romanttista,kävisikö se??

Kuinka voisin sanoa ei, kun noin kauniisti pyydät... ;D

• MysNa
        meriv kirjoitti:

se toimii.

ostin minäkin muutama kesä sitten Keskiseltä ja on kieltämättä hauska vempain! Siinä on kiva käristellä pahansisuista paarmaa :)) Ootko huomannu, että se suorastaan lyö kipinöitä ja tulee palaneen lihan käry :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe