Näkikö kukaan ku mun pyörä varastettiin la-su välisenä yönä (ennen klo 2) pääkirjaston edestä???! Miesten maastopyörä, pääosin runko violetti-musta. Viety todnäk autolla koska oli lukittu. Pakko saada se takasin :( :( :(
Pyörä varastettu :(
11
1705
Vastaukset
- ...
kannattaa ilmoittaa poliisillekin vaikka saattaa äkkiseltään tuntua ettei ne ehdi niitä ettiä mutta itse oon saanu yhden pyörän jopa takas sillai! Siellä on tiistaisin ja torstaisin löytötavaratoimistossa löydettyjen pyörien näyttö ja niitä on PALJON, käyt kattoon sieltäki. Penskat ainaki jossain päin Oulua vie lukittuja pyöriä ja sahaa joaain pusikossa lukot auki. Kanssaihmiset niitä monesti poliisille toimittaa, kiitos siitä! Toissa kesänä vietiin kotipihasta oma ja mun miehen pyörät, molemmat oli lukossa ja miehen maastopyörä peräti viikon vanha..Ei oo sen jälkeen näkynyt kumpaakaan:( Oulu on oikein luvattu kaupunki näissä pyörärosvouksissa, en varmaan tunne ketään, jolta ei ois joskus täällä pyörää viety!!
- sgete
Pyöränne oli lukittu, mutta kertokaapa oliko ne lukittu myös pyörätelineeseen kiinni. Ei se tavallinen lukko mihinkään riitä.
- Judge
Käyppä tiiraileen varsin sinne veteen kirjaston ympärillä. Multa vietiin kans lukittu miesten normipyörä torilta viime kesänä ja luulisin että ovat teheneet vaan ilkivaltaa ja nakanneet sen mereen.. Ja ehottomasti menet tekeen poliiseille ilmoituksen ja käyt muutaman kerran kesän aikana sitte kattomassa löydetyt mankelit poliisien varastosta..
- -N23
Kattelin kyllä sillon yöllä siitä vedestäki ku ainaki kaks pyörää sieltä pilkotti, mut ei ainakaa siinä heti kirjaston luona näkyny.. Ja tosiaan, yleensä aina lukinnut pyöräni rungosta kii mut nyt kun kerran laiton vaan ihan normisti lukkoon niin heti viedään. Jos joutuu uuden pyörän ostaa niin ei kai sillä uskalla mihinkää edes ajaa ku saa pelätä että heti varastetaan jos hetkeksi jättää. Tosi reilua...ja mukava ylimääränen menoerä opiskelijalle jos uuden joutuu ostaan:( Oottelen vielä vihjeitä jos joku ois sattunu näkee mitä mun pyörälle tapahtu..
- Neil Young
Eipä ole ikävä kyllä tästä varsinaisesti apua sun pyörän löytymiseen, mutta itse kävin pyörähtamässä pe-la välisenä yönä kaupungilla klo. 22-24 ja sinä aikana oli pyörästäni väännetty seisontatuki poikki (pyörä oli siis kirjaston telineessä). Viereiselle pyörälle oli tehty samoin, saattoi olla että muillekin, en jäänyt sen enenpää katsomaan. Ihme ja kumma, muuten pyörä oli kunnossa, mutta harmittaa se jo tuokin.
Kumma sinänsä kun paikka on aika avonainen ja siinä liikkuu kuitenkin suht paljon ihmisiä ainakin vielä tuohon aikaan, mutta eipä se tunnu nuorisoa paljon hidastavan. Oma pyöräni on jo vanha, uusilla pyörillä ei kyllä kannata iltasella kaupunkiin tulla.
Että näin taas Oulun tulevaisuuden toivot näyttivät osaamistaan...
PS. En tiedä onko kirjaston alueella video-valvontaa? Tietysti voit käydä kysymässä kirjaston/teatterin aulasta josko valvontakamera on. Siitähän saattaisi hyvällä tuurilla näkyä jotain, tosin voi olla ettei nauhoja montaa päivää säilytetä. - Rva
Älä menetä toivoas,pidä silmät auki vaan kun kuljeskelet.Itse olen löytäntyt,uskomatonta mutta totta,kolmesti meiltä varastettuja polkkiksia.
Yksi oli rosvon hallussa,kertoi ottaneensa sen kun se oli auki kotimatkan varrella eli tais olla jo ties monesko pyörän käyttäjä.
Ravintolan edestä löysin kerran omani.
Yks nojaili myös alikäytävän seinään ja pääsi sieltä kotiinsa.
Toivottavasti löytyy.:) - mahdollista
Miten sulla voi olla miesten maastopyörä kun oot nainen (N23)? outoa ...
- Ite löysin
Käyppä kattelemassa pyörää Tuirasta ja Kaukovainiolta ehkä myös uuden Kaakkurin alueelta, vaikka onki kauempana. Minulta on varastettu kolme pyörää ja kaksi niistä löysin Kaukovainiolta ja yhden Tuirasta. Olivat ottanu vaan kulkuneuvoksi ja jättäneet telineeseen. Joka kerta oottelin jonkin aikaa pyörän lähellä, että varas tulisi pyörän luo, mutta ei näkynyt, parempi sille.
Vaikka pyörätelineen paikka olisi kuinka avonainen ja näkyvällä paikalla niin varkaat saavat touhuta ihan rauhassa. Eivät normaali-ihmiset nykyään välitä tai uskalla puuttua asiaan. Menevät vain hiljaa ohi. Kyllä nuo rotat ( pyörävarkaat) pitäisi saada kuriin. - Nom
Jos sitä ei oo heitetty mereen, niin se on varmasti myyty jo eteenpäin, jos lukko on saatu rikki. Jotkut ihmiset jopa "tilaa" näitä varastettuja pyöriä.
- Anonyymi
Pyörävärkaille syötit ja kunnolla pataan kun oikeutta ei muuten saa.
- Anonyymi
Joko pyörä löytyi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264135- 1061966
- 1201820
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853