mistä voi johtua ihme sirinää ja tikitystä venttiilit säädetty ja vain 12tuhatta ajettu öljynä castrol 15-50 onko muilla tietoa/ kokemusta
speedmasterin äänet
8
2794
Vastaukset
- Bonne
Vie se pyörä merkkikorjaamolle jos se ääntää epänormaalisti, siinähän on vielä takuukin voimassa ! Mitä täällä kyselet, vai onko tuo kysymyksesi vain pr¤¤vo ?
- trumppailija
näppi häiriö 21 tuhatta on ajettu eikä ole enää takuuta
- MOPO
Tervehdys
Itselläni on speedmasterissa aina ollut nuo Mobilin öljyt joten castrolin osuutta asiaan en tiedeä.Itselläni ei venttiileitä vielä ole koskaan säädetty,mutta aina se "tikittää" ja "sirisee"enempi tai vähempi.
Suosittelen että käyt motarilla ottamassa hieman "venttiilin nousua" eli annat vähän pitempiaikaisesti KENKÄÄ(tai kahvaa)moottorille.
Ei muuten takuulla ole huono asia,varsinkin jos ajo on yleensä taajama ajoa. - mXa
sama homma ollut uudesta mutta käy ja kukkuu hyvin että pieni tikitys on todennäköisesti ihan normaalia. Voithan sä käyttää sitä riumppihuollossa ja antaa asiantuntijoiden tarkastaa juttu.
- Nimetön
Itselläni tuliterä, joskus ilmiönä mainitsemasi etujarrusta.
- naku.naku
Onko edellinen pyöräsi ollut vesijäähdytteinen??
Itse olen huomannut, että nämä ilmajäähdytteiset
sirisee enemmän kuin vesikoneet - juissi3
paska mikä paska
- umph
Housussas on !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289