speedmasterin äänet

trumppailija

mistä voi johtua ihme sirinää ja tikitystä venttiilit säädetty ja vain 12tuhatta ajettu öljynä castrol 15-50 onko muilla tietoa/ kokemusta

8

2756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonne

      Vie se pyörä merkkikorjaamolle jos se ääntää epänormaalisti, siinähän on vielä takuukin voimassa ! Mitä täällä kyselet, vai onko tuo kysymyksesi vain pr¤¤vo ?

      • trumppailija

        näppi häiriö 21 tuhatta on ajettu eikä ole enää takuuta


    • MOPO

      Tervehdys

      Itselläni on speedmasterissa aina ollut nuo Mobilin öljyt joten castrolin osuutta asiaan en tiedeä.Itselläni ei venttiileitä vielä ole koskaan säädetty,mutta aina se "tikittää" ja "sirisee"enempi tai vähempi.

      Suosittelen että käyt motarilla ottamassa hieman "venttiilin nousua" eli annat vähän pitempiaikaisesti KENKÄÄ(tai kahvaa)moottorille.

      Ei muuten takuulla ole huono asia,varsinkin jos ajo on yleensä taajama ajoa.

    • mXa

      sama homma ollut uudesta mutta käy ja kukkuu hyvin että pieni tikitys on todennäköisesti ihan normaalia. Voithan sä käyttää sitä riumppihuollossa ja antaa asiantuntijoiden tarkastaa juttu.

    • Nimetön

      Itselläni tuliterä, joskus ilmiönä mainitsemasi etujarrusta.

    • naku.naku

      Onko edellinen pyöräsi ollut vesijäähdytteinen??
      Itse olen huomannut, että nämä ilmajäähdytteiset
      sirisee enemmän kuin vesikoneet

    • juissi3

      paska mikä paska

      • umph

        Housussas on !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe