VeskariNainen ja KaurisMies?

VekkuliVeskari

No niin,nyt pyytäisin teiltä siis omaa kokemusta tällaisesta parista kun vesimies- nainen ja kauris- mies.Itse seurustellut puolisen vuotta Kauris-mieheni kanssa ja tuntuu että meidät on luotu toisillemme=).

Tiedän toki että ihmiset ovat yksilöitä ja erilaisia horoskoopistaan huolimatta, mutta olisi kiva kuulla miten teillä on homma sujunut.

Kaurismieheni on niiin ihana,huomaavainen,hellä mutta kiihkeä ja tunnen itsenikin aivan uudestisyntyneeksi ja vapautuneemmaksi...KIITOS jo etukäteen!!

13

5016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiiluuko eurot silimiss ene...

      OOtas kun vanhenoo ei hellitä kukkaronnyöristä,
      ei hellitä oravan pyöristä, ei jouda lomille,
      ei jouda mihkään, rahaa,rahaa,rahaa.....

      no aika näyttää, mutta luulis teitin sopivan,
      ota kuri heti alusta, ettei tule kullasta
      jalusta.

    • enteellinen

      tuon kauriisi ikä ? minulla taitaa olla sinulle kerrottavaa...

      • valonvälähdyksen tavoin

        uskotaan ettei vanheta koskaan, samanikäisiä
        yli 50 vuotiaita


      • kerroppas Sinä se Ylläri

        Siis kerroin ollaan ikinuaria


      • vastaa uteliaisuus kiihtyy?

        jos heittää kyssärin vois heittää vastauksenkin


    • Marielle82

      Toisen kans olin 5 vuotta, toisen kans 1 viikon. Ei onnistunut :)

      Tuttavapariskunta oli 7 vuotta yhdessä ennen kuin erosivat.

      Riippuu tietenkin henkilöstä, mutta omalla kohdallani kaurismies oli aivan liian tärkeilevä, neuvova ja arvosteleva. Plus tunsin oloni nurkkaan ajetuksi. Ois pitäny olla ihan liikaa mieliksi ja aisoissa.

      Nykyään seurustelen vesimiehen kans ja kaikki on hyvin. Jos olisin sinkku niin en kieltäytyisi menemästä kauriin kans treffeille tms. Olisi se vaan hölmöä valikoida ihmiset elämässään horoskooppimerkin perusteella ;)

    • Aquatar

      Itselläni on sellainen ongelma etten tiedä seurustelenko Kauriin vai Vesimiehen kanssa. Hän on syntynyt 21.1. klo 01.15. Hänessä on luonteenpiirteitä kuitenkin enemmän ehkä Vesimiehen merkistä (esim. avoin, seurustelevainen) mutta huomaan myös hieman Kauriin tärkeilevyyttä ja määräyshalua...
      Tulemme toimeen hyvin keskenämme, mutta joskus satuttaa, kun hän arvostelee minua esim. kodinhoidossa...

      • Pilkku

        Vesimiesmiesystäväni (Aurinko ja Asc veskarissa)huomauttelee jatkuvasti, jos kotini (ei hänen vaan siis MINUN kotini) ei ole hoidettu juuri hänen vaatimustensa mukaan. On bakteerikammoinen, kaiken pitää olla puts ja plank, vihaa mm. huonekasveja (pelkää raukka mikrobeja) yms...

        Eli jos miehesi huomauttelee kodinhoidosta, ei se vielä sano, että olisi välttämättä kauris =)


      • Marielle82
        Pilkku kirjoitti:

        Vesimiesmiesystäväni (Aurinko ja Asc veskarissa)huomauttelee jatkuvasti, jos kotini (ei hänen vaan siis MINUN kotini) ei ole hoidettu juuri hänen vaatimustensa mukaan. On bakteerikammoinen, kaiken pitää olla puts ja plank, vihaa mm. huonekasveja (pelkää raukka mikrobeja) yms...

        Eli jos miehesi huomauttelee kodinhoidosta, ei se vielä sano, että olisi välttämättä kauris =)

        Minä oon aina ollu vähän turhankin hygieeninen ja meillä ei kauriin kans siinä menny ristiin. Se että pidin kaikki tavarat siistissä järjestyksessä omilla paikoillaan ei aiheuttanu ongelmia. Ns. suursiivoukset ei kuitenkaan ollu mun alaa (olin aika laiska moppaamaan ym, olin ns rento ja tykkään muutenkin pitää kotini yksinkertaisena mutta viihtyisänä että se on helppo siivota). En kuulema siivonnu tarpeeksi usein ja kaikki mitä tein (esim ruuan laitossa) oli väärin. Väärät toimintatavat. Kyllä se pukkaa ärsyttämään ja usein käskinkin ukon pihalle talosta kun oli siivouspäivä ettei tartte tupista vieressä koko ajan :D Jätin kokkaushommatkin kokonaan hänelle kun oli siinä parempi. Sitten alkoi valitus että en koskaan laita hänelle ruokaa. Ylitsepääsemätön oravanpyörä stressittömyyttä ja sopua rakastavalle ihmiselle ;)


    • vihjeitä kauriilta

      Olen kaurisnainen, mutta minulla on paljon kokemuksia vesimiehistä. Tulen vesimiesten kanssa äärettömän hyvin toimeen ja vesimies on yksi niitä harvoja merkkejä, joiden kanssa en koskaan riitele. :)

      Kauris on käytännöllinen, äärettömän tunnollinen, aika suunnitelmallinen ja turvallisuushakuinen. Ei kuitenkaan materialisti eikä laskelmoiva, kuten jotkut väittävät. Te ette vaan tunne kaurista, jos noin sanotte.

      Kauriit tekevät usein paljon töitä. Johtuen siitä, että ovat tunnollisia ja haluavat tehdä työnsä mahdollisimman hyvin. Kauriit usein inhoavat epäjärjestystä ja "hällä väliä" elämäntyyli ahdistaa meitä. Kauriille tärkeimpiä asioita kaikissa ihmissuhteissa ovat luottamus ja huomaavaisuus.

      Uskon, että vesimiehenä täydennät kaurismiestä. Tunnollisen ulkokuoren sisällä kauris on herkkä, kiihkeä ja kaipaa paljon hellyyttä. Älä arvostele kaurismiestäsi äläkä missään nimessä nipota, niin hyvin menee. Kauriit myös inhoavat aggressiivisuutta, joten riitatilanteissa älä korota ääntäsi vaan yritä keskustella asioista. Hyökkäävällä käytöksellä saat aikaan vain sen, että kauris sulkeutuu kuoreensa ja lähtee pois.

      Olen useaan otteeseen seurustellut kaurismiehen kanssa ja kaikillä heillä on yksi yhteinen piirre: saa heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja he palaavat luoksesi. Vielä vuosien jälkeen he saattavat soittaa sinulle ja sanoa: kun sun kanssa pystyi olla oma itsensä ja voi jutella asioista... Trust me, kokemusta on. :)

      Toivottavasti tästä oli apua sinulle.

      • VekkuliVeskari

        Uskomatonta miten paljon yhtäläisyyttä oli tossa sun viestissä ja mun miehessä:). Oon usein ajatellut että ihminen on itse se kuka tekee itsestään niin omanlaisensa mutta kyllä horoskoopitkin näköjään..Kiitos sulle ihan hirveesti ja voin vannoo että tästä miehestä pidän kiinni meidän erilaisuuksista huolimatta:)


      • Marielle82
        VekkuliVeskari kirjoitti:

        Uskomatonta miten paljon yhtäläisyyttä oli tossa sun viestissä ja mun miehessä:). Oon usein ajatellut että ihminen on itse se kuka tekee itsestään niin omanlaisensa mutta kyllä horoskoopitkin näköjään..Kiitos sulle ihan hirveesti ja voin vannoo että tästä miehestä pidän kiinni meidän erilaisuuksista huolimatta:)

        riippuu hyvin pitkälti muistakin asioista kuin perusluoteesta ja aurinkomerkistä. Merkit muissa planeetoissa vaikuttavat todella paljon siihen millaisesta ihmisestä on kyse kuten myös kasvatus, henkinen kehitys, elinolosuhteet ym.

        Olin exkauriilleni liian vauhdikas, levoton ja laiska. En vaan repiny stressiä kotitöistä. Palkallisessa työelämässä olen toisaalta todellakin tunnollinen ja rivakka. Huomasin että kauriin kans kaikki on TODELLA tarkkaa ja vaikka itekin olen tarkka ihminen niin nipotus menee jo liian pitkälle.

        Olin myös liian menevä ja hänen mielestään emme viettäneet tarpeeksi aikaa yhdessä. Tykkäsin olla kavereiden kans menossa (ja olisin ottanu hänetkin mieluusti mukaani jos hän olisi halunnut ja jos kavereitteni seura olisi hänelle kelvannut) ja hän oli koti-ihminen. Lopulta se, että mun perään soiteltiin koko ajan alkoi ahdistaa ja vangita kun en kuitenkaan halunnu riidellä ollenkaan. Menetin tarvitsemani vapauden.

        En kadu eroa enkä usko että hänkään. Emme vain olleet toisillemme sopivat ihmiset. Elämä on :)


    • zeigh

      jo näin aluks voin sanoa, että me ollaan ihan todella erilaisia. Ja ihan pirun itsepäisiä myös ja siks hirmu usein napit vastakkain.. :( on hirmu vaikee asettua toisen asemaan ku on itse ihan vastakkaista mieltä asioista.. ja oon kyllä huomannu että meidän eilaiset riitelytavatkin jo aiheuttaa vaan pahempia riitoja; minä ärsyyntyessäni huudan ja meuhkaan ja mies vaan haluis joko antaa asioiden olla tai sitten suoraan vaan erota, jos tarpeeks kauan huudan.. minä taas kiukustun siitä lisää, kun en saa selvitettyä asioita.. ja rankutan mahdollisimman kauan, kunnes mies turhautuu minun "nalkuttamiseeni" ja asiat ovat entistä huonommin. :(
      ..sitten tulee mieleen myös suhtautuminen rahaan ja ajan käyttöön, jotka usein voip aiheuttaa erimielisyyksiä.. minun poikakaveri on totisesti rahan perään, ei lainkaan pihi, mutta rahaa on kokoajan saatava lisää jotta vois tuhlata.. eli miehelle työ tuntuu olevan tärkeintä, kun taas minä itse pidän meidän suhdetta ja muutenkin ihmisiin liittyviä asioita pelkkää työntekoa tärkeämpänä.. en oikein koe saavani tarpeeksi esimerkiksi yhdessäoloa, hellyyttä enkä ainakaan rakkaudenosoituksia ja jos menen asiasta mainitsemaan, kaurismies väittää minun vain nalkuttavan ja sanoo "ettei se ainakaan sillon onnistu ku sinä huomauttelet".... no ei kyllä pyytämättäkään tunnu mitään saavan :/ siis me ollaan tooooosi erilaisia ja tunnutaan ajattelevankin ihan eri tavoin ja kaikki käsitykset menee ristiin.. ainut yhdistävä piirre tuntuu olevan mustasukkaisuus, josta molemmat ahdistuvat.. :( hirmu monet aina kyselee, et miks hitossa te ees ootte yhesssä ja miks aina ootte riidoissa.. yhessä kuitenkin ollaan pysytty ja ainakin minun puolelta siitä syystä,etten ikinä oo sillä tavalla ketään muuta rakastanu.. ja toivoisin poikaystvänikin pitävän minusta ees vähän :) rakkaus tuntuu olevan melko sokea ja kiinni ollaaan toisistamme pidetty vaikka välillä on vaan tuskaa tuottanut. kuitenkin minusta ihaninta on, kun saan olla rakkaani vierellä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe