TOP 3:
1. Remember Tomorrow- aliarvostettu ylihyvä biisi, jota ei olla soitettu ainakaan 25 vuoteen livenä.
2. Fear Of The Dark
3. Journeyman
Parhaat Maidenin biisit
12
1357
Vastaukset
- MaIdEn FaN
Toi Remeber Tomorrow kyllä soitettiin viime keikalla... tiedän koska itse olin keikalla ;)
- Öövini
Aces high
Fear of the dark
Run to the hills
Bring me your daughter
Remember tomorrow- eddie
Wannabe faneja taas liikenteessä, no ei se mitään.
Mikä "Bring me your daughter??"
Se on Bring your daughter to the slaughter. - tontza
eddie kirjoitti:
Wannabe faneja taas liikenteessä, no ei se mitään.
Mikä "Bring me your daughter??"
Se on Bring your daughter to the slaughter.RUN TO THE HILLS! Ei muita hyviä, liian kasaria.
- almost_human
1.infinite dreams 2.evil that men do 3.aces high
- DarkLucy
Mie oon kyllä ihan väärä jätkä arvioimaan Maidenin kaltaista kasarihevisaurusta mutta, no älkää ampuko mielipiteestä c(x
1.Moonchild
2.Iron Maiden
3.Rainmaker- DarkLucy
anteeksi, olenkin tyttö.
- on ehdottomasti...
Muuten aika heikolta The X Factor-levyltä kappale The Edge Of Darkness!
Aika vasta olen itse 'löytänyt' tämän kappaleen ja nyt en saa tarpeekseni tuosta biisistä - metalchild
jos minulta mielipidettä kysytään parhaita biisejä ei edes pysty luokttelemaan, koska kaikki ovat hyviä! paitsi paria lukuun ottamatta mm. Heaven Can Wait tai Holy Smoke. mut jos parhaat pitää nimetä ne on mm. Fear of the Dark, The Trooper, Blood Brothers, Seventh Son of a Seventh Son, The Nomad yms.
- eroavat
ovat mielipiteemme parhaista biiseistä. Mutta niinhän se menee!
Tässäpä meikäläisen listaa:
Afraid to shoot strangers
The Trooper
Dance of Death
Paschendale
Hallowed be thy name
The evil that men do
Futureal
Clairvoyant
Phantom of the Opera
Be quick or be dead
etc...jäi taatusti moni hyvä vielä mainitsemattaki - tuolle listalle...
eroavat kirjoitti:
ovat mielipiteemme parhaista biiseistä. Mutta niinhän se menee!
Tässäpä meikäläisen listaa:
Afraid to shoot strangers
The Trooper
Dance of Death
Paschendale
Hallowed be thy name
The evil that men do
Futureal
Clairvoyant
Phantom of the Opera
Be quick or be dead
etc...jäi taatusti moni hyvä vielä mainitsemattakiOlen kanssasi hyvin pitkälti samoilla linjoilla noiden biisien suhteen.
- MaiDeNn
tuolle listalle... kirjoitti:
Olen kanssasi hyvin pitkälti samoilla linjoilla noiden biisien suhteen.
Alexander the great, sea of madness, heaven can wait,caught somewhere in time... eli kaikki somewhere in time biisit... :D Siin on muuten levyjen levy!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370