Kala-nainen ei osaa olla hellä

härkä-mies

Kala-nainen on jotenkin pinnallinen ja kylmä.
Hellyys puuttuu vaikka seksi onnistuisikin hyvin.
Paha suustaan eli haluaa loukata ja pahoinpidellä henkisesti. Tappaa käytöksellää liiton.

15

2863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petokaloja

haikalat

• Ellen

jokin vika,, vai onko syy yksin kalaNaisen =?)

• kalan mielestä

en tunne kyllä ketään muuta ihmistä tai merkkiä joka pystyy nimittelemään muita ihmisiä yhtä pahasti.

• koskettelusta

Ei tykkää että häntä hyväillään.
      Kylmä kuin kala! Ei osaa olla aidosti hellä ja tunteellinen vaikka rakastuisikin.

• No niin!

Olen kalanainen siis varmasti kylmä.....näiden kommenttien mukaan. Kyllä kalanainen kylmenee ihan niin kuin muutkin, kun vastapuoli ei ole enään sen lämmön arvoinen. Itse olen varsin lämmin ja haluan olla kultani lähellä, kosketella häntä mutta exän(neitsyt) kanssa taisin olla melko kylmä loppuvaiheessa. Hän ei pitänyt koskemisesta muuten kuin seksin yhteydessä silloinkin hän vaan tyhjensi pussinsa! Hän ei halunnut minun pitävän kädestä kiinni, istuvan viereen yms., kyllä siinä lämmöt karkaa.....
        Voitte kyllä katsoa itseenne joas ei lämpöä riitä!

• kala
        No niin! kirjoitti:

Olen kalanainen siis varmasti kylmä.....näiden kommenttien mukaan. Kyllä kalanainen kylmenee ihan niin kuin muutkin, kun vastapuoli ei ole enään sen lämmön arvoinen. Itse olen varsin lämmin ja haluan olla kultani lähellä, kosketella häntä mutta exän(neitsyt) kanssa taisin olla melko kylmä loppuvaiheessa. Hän ei pitänyt koskemisesta muuten kuin seksin yhteydessä silloinkin hän vaan tyhjensi pussinsa! Hän ei halunnut minun pitävän kädestä kiinni, istuvan viereen yms., kyllä siinä lämmöt karkaa.....
        Voitte kyllä katsoa itseenne joas ei lämpöä riitä!

itsekin kalanainen, rakastan lämpöä ja hellyyttä ja kullan lähellä oloa, mun neitsyt mies oli just samanlainen!

• lämpöä
        kala kirjoitti:

itsekin kalanainen, rakastan lämpöä ja hellyyttä ja kullan lähellä oloa, mun neitsyt mies oli just samanlainen!

Kalat ovat kyllä "lämpimiä" ja todella helliä, mutta kaikki on kiinni vastapuolesta, ja siitä kohtelusta mitä toislta saa.

• kalat ovat.,.
        lämpöä kirjoitti:

Kalat ovat kyllä "lämpimiä" ja todella helliä, mutta kaikki on kiinni vastapuolesta, ja siitä kohtelusta mitä toislta saa.

PEILEJÄ, JA VASTAPUOLI
        SAA JUURI SAMANLAISEN
        KOHTELUN, MITÄ ITSE ANTAVAT
        TAKAISIN..,.,.

KALA ON KUIN LAMPI,
        JOHON KUUN SÄTEET HEIJASTUU.

HEITÄ LAMMEN PINTAAN KIVI
        JA PINTA SÄRKYY.

• ole kalat

mutta nainen kuitenkin ja omalla kartallani tuota kalaa jonkin verran, joten..ehdotan että sanot ensin naisellesi että seksi on hyvää mutta toivoisin enemmän hellyyttäkin. joo, luultavastikin tämän seurauksena on ensin melkoinen vastaan pyristely, mikä on kaloille aikas luontevaa ja noin kärsivällisenä härkämiehenä jonkin aikaa odoteltuasi ilman painostusta asia luultavasti muuttuu.. toiv. mtu siihen voi todellakin mennä aikaa..

• Täys lahna

Kaikkein eniten pieleen mennyt miesvalintani oli härkä. Härällä ei riitä ymmärrystä kalalle. Hakekoot härkä jonkun maanläheisemmän merkin kuin unelmoivan kalan.

• Kalat-nainen

No, tuo lämpöinen hellä kosketushan on aika suhteellista. Kaikki eivät pidä samanlaisesta koskemisesta..

Itse olen kalat-nainen ja seurustelin neljä vuotta härkä-miehen kanssa. Hänen "koskemisensa"olikin aikamoista. Muistan "lämmöllä" hetkiä, jolloin lensin päin seiniä ja tavarat kohti minua. En todellakaan pitänyt siitä. Olenko siis kylmä?

Tietysti on helppoa yleistää. Minäkin voisin sanoa kaikkien härkä-miesten olevan väkivaltaisia. Yhden sellaisen kohdattuani, mutta en kuitenkaan sano. Tunnen monia mukavia härkä-miehiä.

Millainen itse olet? Sen voit vain sinä päättää..
      Muistathan kuitenkin, että jokaiseen liittoon tarvitaan aina kaksi. Oletko koskaan yrittänyt keskustella puolisosi kanssa?? Miten itse kohtelet häntä? Toivottavasti et ainakaan noin kylmästi, kuten hänestä kirjoitat!!

• Kalashnikov

Ja uskomalla tuollaiseen stereotypiaan se liitto vain paranee, varsinkin kun tulkitsee kaiken uskonsa pohjalta...

• Johvi(kala)

No toi ei oo todellakaan totta ... puhuisit vaan omasta puolestasi ... sää oot ihan tunteeton!!!.... et ajattele paljonko loukkaat toisia ... eli suoraan sanottuna olet HOMO

• jää kalikka

otit kuivalle maalle ja sarvilla rupesit tökkimään..rupeaa vähemmästäkin vituttamaan...

• Kyllä kalanainen enemmän mielestäni on lämmin kuin kylmä. Omalta kohdaltani voin kyllä sanoa, että pidän hellimisestä ja olenkin jonkin verran hellydenkipeä. Pusut, halit, kainalossa kiehnäämiset sitä parasta ja niin osoitan tunteeni.
      Jos Kalat-nainen alkaa muuttua kylmäksi - omasta kokemuksestani voin sanoa - että vikaa löytyy silloin suhteesta. Kalat ei saa enää suhteesta sitä iloa, lämpöä ja rakkautta, jota kaipaa.

Ja kyllä, Kalat-nainen osaa olla todella ilkeä suustaan. Ja se onkin sitten sitä pahimman luokan henkistä väkivaltaa. Kalaa ei kannata siis suututtaa.

Jos siis Kalat alkaa käyttäytyä välinpitämättömästi, kylmästi, ilkeästi: kannattaa alkaa varautua Kalan ovelaan luikahtamiseen takaisin vapaille vesille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe