Leijona huomatessaan olevan kakkonen, keksii ihmeellisiä valeita toisesta ihmisestä jotta saisi tämän näyttämään muiden silmissä kamalalta ihmiseltä.
Tuttavani keksi minusta valeen ja sitten sitä valetta kaikille levitteli. Ja vielä sanoi minua valehtelijaksi.
Leijonan pitää kestää se että ei ole JOHTAJA.
Leijona ei kestä olla kakkonen
14
3409
Vastaukset
- tietenkään
ei pidä kestää ettei oo johtaja vaan johtajuuteen pitää pyrkiä...
ja leijonat on yleensä rehellisiä...ehkä vähän omistushaluisia ja mustasukkaisia, mutta kuitenki rehellisiä...- karjaisit
Rehellinen???????
- todellakaan ole
karjaisit kirjoitti:
Rehellinen???????
.......siis LEIJONA ei koskaan ole kenellekään rehellinen(on mukamas kaikkien kaveri, mutta totuus on että puukko on välittömästi selässäsi kun selkää käännät hänelle).Ei ole uskollinen eikä rehellinen.NEUVON:leijonaan tutustuessasi,ota heti isompi vaihde ja starttaa teille etäisyyttä, ole vain kaukaa tuttu=ei tule silloin suuria pettymyksiä.
- leijona__!!!!
todellakaan ole kirjoitti:
.......siis LEIJONA ei koskaan ole kenellekään rehellinen(on mukamas kaikkien kaveri, mutta totuus on että puukko on välittömästi selässäsi kun selkää käännät hänelle).Ei ole uskollinen eikä rehellinen.NEUVON:leijonaan tutustuessasi,ota heti isompi vaihde ja starttaa teille etäisyyttä, ole vain kaukaa tuttu=ei tule silloin suuria pettymyksiä.
leijonat on lojaaleja ystäville, mutta puukottaa vihollisia selkään...mutta miksei sellasta saa pukottaa selkään joka on kääntäny selän?? eihän sellanen ihminen sit ansaitse rehellisyyttä...
mä leijonana puhun aina suoraan ja totta...jos joku suuttuu nii ei voi mitään, mutta rehellinen oon ja se on aina ollu mulle yks tärkein asia elämässä ja sitä kunnioitan myös muissa.
mitäs merkkiä te sitten edustatte???? saisko nousevat ja kuumerkit myös?
Hops
Mutta jos se leijona on vaan johtajatyyppiä...ja pitääkö leijonan kanssa aina jonkun toisen olla johtaja. Ei siinä mitää kestämisestä ole kyse vaan elämisestä...- *Lellu*
Meikä on leijona ja todella kaukana "johtaja-tyypistä" luultavasti olen neitsyt (nousevalta-laskevalta merkiltä, en tod. tiiä).
Isoissa ympyröissä en saa sanaakaan suusta, varsinkaan jos on hieman oudompia ihmisiä mukana. Seinäruusu tästä jellonasta tulee aika pikaisesti. Huoh!
Suurempaa rohkeutta odotellen... - Leijona~fem
... ihan mielelläni sivustatarkkailija. Yleensäkin minussa ei ole niitä kliseenomaisia piirteitä mitä leijonaan tavallisesti liitetään :) Esim. imartelua/ palvontaa inhoan. Olen kaukana johtajatyypistä, mutta oman itseni herra. Itsenäinen.
Arvostan itseäni terveellä tavalla ja myös muita. - vanha leijonanainen
Minä olen pitänyt rehellisyyttä yhtenä tarkeimmistä luonteenpiirteistäni aina. Selkäänpuukottajaa minusta ei saa edes härnäämällä. Ruskeakielisyys on kauhistus. Ystäviä minulla on aina ollut paljon ja enemmänkin olisi mutta olen laiska pitämään suhteita yllä. Viihdyn hyvin omassa seurassani mutta olen haluttu seuraihminen. Pahimpiin vikoihini kuuluu ehdottomuus, liika suoraviivaisuus jyrkkyys, mukavuudenhaluisuus ja laiskuus. En ole johtajatyyppi mutta yleensä kun puhun kaikki kuuntelevat. Osaan keskustella kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olen erittäin joustava ja lojaali. Olen nouseva neitsyt ja aurinkoleijona, kuumerkkiä en muista.
- esiin
"vanha leijonanainen".
- vanha leijonanainen
esiin kirjoitti:
"vanha leijonanainen".
Tässä olen enkä muuta voi : ) Eihän näin suuri persoona pysty piilossa pysymäänkään *wirn* : )
- Jousileijona
Leijona on yleensä valitettavasti aika hyväuskoinen. Oletko varma, että joku kolmas henkilö ei ole pistänyt vettä myllyyn?
- blackmagictiger
AINAKIN ITSE HALUAISIN OLLA LEIJONANA JA LEIJONAMIEHENÄ SELLAINEN LOW PROFILE ÄIJÄ JOKA KUNNIOITTAISI VAIMOANSA AIDOSTI
- Mari58
Kyllä leijona kestää olla kakkosena jos paremmalle on....
- blackmagictiger
MÄ KESTÄN OLISI UPEAA OLLA SELLAINEN LEIJONA JOKA KOHTELISI KUMPPANIANSA AIDOSTI JA RAKASTAISI TÄTÄ 120 PROSENTTISESTI JA KOHTELISI TÄTÄ KUIN PRINSESSAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142