Leijona ei kestä olla kakkonen

456890

Leijona huomatessaan olevan kakkonen, keksii ihmeellisiä valeita toisesta ihmisestä jotta saisi tämän näyttämään muiden silmissä kamalalta ihmiseltä.
Tuttavani keksi minusta valeen ja sitten sitä valetta kaikille levitteli. Ja vielä sanoi minua valehtelijaksi.

Leijonan pitää kestää se että ei ole JOHTAJA.

14

3303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkään

      ei pidä kestää ettei oo johtaja vaan johtajuuteen pitää pyrkiä...
      ja leijonat on yleensä rehellisiä...ehkä vähän omistushaluisia ja mustasukkaisia, mutta kuitenki rehellisiä...

      • karjaisit

        Rehellinen???????


      • todellakaan ole
        karjaisit kirjoitti:

        Rehellinen???????

        .......siis LEIJONA ei koskaan ole kenellekään rehellinen(on mukamas kaikkien kaveri, mutta totuus on että puukko on välittömästi selässäsi kun selkää käännät hänelle).Ei ole uskollinen eikä rehellinen.NEUVON:leijonaan tutustuessasi,ota heti isompi vaihde ja starttaa teille etäisyyttä, ole vain kaukaa tuttu=ei tule silloin suuria pettymyksiä.


      • leijona__!!!!
        todellakaan ole kirjoitti:

        .......siis LEIJONA ei koskaan ole kenellekään rehellinen(on mukamas kaikkien kaveri, mutta totuus on että puukko on välittömästi selässäsi kun selkää käännät hänelle).Ei ole uskollinen eikä rehellinen.NEUVON:leijonaan tutustuessasi,ota heti isompi vaihde ja starttaa teille etäisyyttä, ole vain kaukaa tuttu=ei tule silloin suuria pettymyksiä.

        leijonat on lojaaleja ystäville, mutta puukottaa vihollisia selkään...mutta miksei sellasta saa pukottaa selkään joka on kääntäny selän?? eihän sellanen ihminen sit ansaitse rehellisyyttä...

        mä leijonana puhun aina suoraan ja totta...jos joku suuttuu nii ei voi mitään, mutta rehellinen oon ja se on aina ollu mulle yks tärkein asia elämässä ja sitä kunnioitan myös muissa.
        mitäs merkkiä te sitten edustatte???? saisko nousevat ja kuumerkit myös?


    • Hops

      Mutta jos se leijona on vaan johtajatyyppiä...ja pitääkö leijonan kanssa aina jonkun toisen olla johtaja. Ei siinä mitää kestämisestä ole kyse vaan elämisestä...

    • *Lellu*

      Meikä on leijona ja todella kaukana "johtaja-tyypistä" luultavasti olen neitsyt (nousevalta-laskevalta merkiltä, en tod. tiiä).

      Isoissa ympyröissä en saa sanaakaan suusta, varsinkaan jos on hieman oudompia ihmisiä mukana. Seinäruusu tästä jellonasta tulee aika pikaisesti. Huoh!

      Suurempaa rohkeutta odotellen...

    • Leijona~fem

      ... ihan mielelläni sivustatarkkailija. Yleensäkin minussa ei ole niitä kliseenomaisia piirteitä mitä leijonaan tavallisesti liitetään :) Esim. imartelua/ palvontaa inhoan. Olen kaukana johtajatyypistä, mutta oman itseni herra. Itsenäinen.

      Arvostan itseäni terveellä tavalla ja myös muita.

    • vanha leijonanainen

      Minä olen pitänyt rehellisyyttä yhtenä tarkeimmistä luonteenpiirteistäni aina. Selkäänpuukottajaa minusta ei saa edes härnäämällä. Ruskeakielisyys on kauhistus. Ystäviä minulla on aina ollut paljon ja enemmänkin olisi mutta olen laiska pitämään suhteita yllä. Viihdyn hyvin omassa seurassani mutta olen haluttu seuraihminen. Pahimpiin vikoihini kuuluu ehdottomuus, liika suoraviivaisuus jyrkkyys, mukavuudenhaluisuus ja laiskuus. En ole johtajatyyppi mutta yleensä kun puhun kaikki kuuntelevat. Osaan keskustella kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olen erittäin joustava ja lojaali. Olen nouseva neitsyt ja aurinkoleijona, kuumerkkiä en muista.

      • esiin

        "vanha leijonanainen".


      • vanha leijonanainen
        esiin kirjoitti:

        "vanha leijonanainen".

        Tässä olen enkä muuta voi : ) Eihän näin suuri persoona pysty piilossa pysymäänkään *wirn* : )


    • Jousileijona

      Leijona on yleensä valitettavasti aika hyväuskoinen. Oletko varma, että joku kolmas henkilö ei ole pistänyt vettä myllyyn?

    • blackmagictiger

      AINAKIN ITSE HALUAISIN OLLA LEIJONANA JA LEIJONAMIEHENÄ SELLAINEN LOW PROFILE ÄIJÄ JOKA KUNNIOITTAISI VAIMOANSA AIDOSTI

    • Mari58

      Kyllä leijona kestää olla kakkosena jos paremmalle on....

    • blackmagictiger

      MÄ KESTÄN OLISI UPEAA OLLA SELLAINEN LEIJONA JOKA KOHTELISI KUMPPANIANSA AIDOSTI JA RAKASTAISI TÄTÄ 120 PROSENTTISESTI JA KOHTELISI TÄTÄ KUIN PRINSESSAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe