Onko kenelläkään kokemusta Aldara-voiteen käytöstä kondylooman hoidossa. Lääkäri määräsi minulle tänään kyseisen lääkkeen ja ajattelin kysellä kokemuksia. Onko kivulias/tehokas hoito? on muuten himpskatin kallista lääkettä!!!
Aldara-voide
2
482
Vastaukset
- neitokainen
Sain jokunen vuosi sitten kondylooman hoitoon kyseistä Aldara-voidetta ja en halua pelotella, mutta hoito oli aivan hirveetä. Alku meni hienosti, mutta sitten alko kauhee kutina. Ja se todellakin oli sietämätöntä. Kellosta mittasin aikaa, että voide vaikutti edes sen vähimmäisajan. Ja sitten oli pakko mennä peseen pois. Kutina oli tosiaan vain ton voiteen ollessa iholla. Lopetin voiteen käytön (muistaakseni siinä oli maininta, että saattaa aiheuttaa allergiaa) ja otin yhteyttä lääkäriin. Ikävä kyllä tohtori totesi, että hoito on vietävä loppuun asti vaikka kuinka kutisee. No, näin sitten tein ja pahinta kaikesta oli se, että tuo voide ei auttanut mulla millään tapaa. Syylät oli edelleen tallella ja mut passitettiin naistentautien polille ja syylät poltettiin sähkön avulla...Mutta täähän on vain mun kokemus eikä todellakaan tarkota että näin kävisi kaikille.
- aldara
Olisi kiva tietää, löytyykö ketään, jolla tämä voide olisi toiminut? Mulla on vielä kuuri menossa, olen käyttänyt noin 5 viikkoa, ja vielä on näpyt tallella.
Ensimmäiset viikot oli kamalia, kutisi/kirveli koko ajan. Siis silloinkin, kun voidetta ei ollut. Nyt kutina on jo hellittänyt, ja hoito on kivutonta. Kallista lääke kuitenkin on, joten toivottavasti siitä on edes apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136