Mikä on paras

kehusi naiselle?

Olisi kiva kuulla, mikä on mielestäsi paras kehu, jonka olet naiselle/ tyttöystävälle tai vaimollesi joskus sanonut?

10

1070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bloodbrother

on huono maku miesten suhteen. ;D

No ei nyt sentään. On vähän hanala sanoa, mikä on paras. Ei tuu mieleen, kun on niin paljon kehunut.

• Minäkö en voi oikein tietää, mikä kohteliaisuus/kehu on erityisesti uponnut...

Arvaus pohjalta heittäisin, että ensimmäinen "rakkauden tunnustus" voisi olla sellainen.

• Revolveri

Olen niin paljon kehunut ettei tollasta muista.

• vuosi sitten silloisen säädön kans oltiin aamutuimaan ennen mun duunin lähtöä vähän tuhmalla tuulella ja minä poika roikasin oman setin alta 20 sekunnin,toinen vasta haki soppelia laukka-asentoa kun meikäläinen makas jo naama virneessa sängyn pohjalla,eiks se oo aika ultimate kehu,ns. kaikki samassa paketissa:oot niin sexy, kaunis,tiukkapimp******* ettei meikäpoika hanskaa sua :-) Yks pieni ja nopea teko kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :-)

• kyrpiö

joku oikee pitää olla.

• kyrpiö kirjoitti:

joku oikee pitää olla.

oli hyvin todentuntuinen märkä uni,eiks sellaset voi jo melkeen laskea.Fuck you you too baby.

• Bloodbrother
        kyrpiö kirjoitti:

joku oikee pitää olla.

..on yrmiötä vastaan? Kateus?

• NoJust

...mutta mä otan tuollaisen todellakin imartelevana! Mutta tulee sitä "imarreltua" toisinkin päin :)

• muisto

Tampereella kerran pysäytin kauniin naisen, sanoen hänelle taidatte ollakkin päivän komeimman näköinen rouvashenkilö.! Hän pysähtyi kovassa vauhdissa ja sano ohhoh sepäs oli kauniisti sanottu miksi tämmöinen imartelu.Kerroin hänelle että olen myyntitehtävissä yritin kaupata hänelle karkkipusseja kävimme keskustelua jonkin aikaa mutta hän ei ollut karkittelu tuulella sinä päivänä ja lähti.

• sanoin eukolle

eikä voitakkaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      75
      4367
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      71
      4201
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3609
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3193
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2850
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2582
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2394
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      30
      1566
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1312
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      81
      1125
    Aihe