Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

oinas joka ei käsitä jouskaria

Nimetön

Ongelmani on tässä:Olen seurustellut 10kk jousimehen kanssa enkä ole vieläkään oppinut tajuamaan sen ajatuksia. Kun tavattiin kaikki oli hyvin;nähtiin usein ja käytiin baareissa yhdessä. Nykyään se on muuttunut sellaiseksi et saattaa tosta vaan kertomatta lähteä töistä suoraan baariin ja soittaa joskus illalla et jäänkin kaverille yöksi ryyppäämään. On kyllä seuraavana aamuna tullu kotiin ja sanonu tykkäävänsä paljon. Ja noin on tapahtunut tosi usein, enkä oikein tiedä miten reagoida asiaan. Soitin tänään ja kysyin siltä et kumpi sille tärkeempi viina vai minä: eka vastaus oli en tiedä ja kun kysyin uudestaan sanoi että sinä. Kaiken lisäks oltiin sovittu et ollaan tää päivä yhdessä....

9

1336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskari*

      Tuskin se juoppous siitä tähtimerkistä johtuu, sillä itse olen jouskarinainen ja mun rakkaani on härkä, enkä voi sietää, hänen tissuttelua myös keskellä viikkoo. Olenkin miettinyt, että oisko oikein lopettaa seurustelu hänen kanssaan, vaikka pidän hänestä noin muuten......on se joskus niin keljua...

      • Nimetön

        Itse olen täysin umpikujassa asian kanssa. Toisaalta rakastan sitä, toisaalta taas mietin, et onko meidän suhteella minkäänlaista tulevaisuutta ton sen käytöksen takia. Monesti mielessäni päättäny et jätän sen mut jotenki se vaan on onnistunu kääntään pääni...Oon myös pyytäny apua hyviltä kavereiltani; osa sanoo et jätä se ja osa et älä jätä. En haluais menettää rakastamaani ihmistä viinalle.


    • Kala tyttönen

      tuntuu olevan moni muukin asia tärkeämpi kuin vain alkoholi, valitettavasti olen huomannut samaista ongelmaa meidänkin suhteessamme. Hän on saanut minutkin lisäämään alkoholin käyttöä. Onkohan Jousimies sellainen "tässä hetkessä elävä",ettei kykene houkutuksen tullen vastustamaan?
      En tiedä...mut hankala on omalla tavallaan, ja sekös vissiin sitten minulle käy, kun saa vapautensa pitää tuollaisen miehen kanssa?
      En tiedä...
      voimia ja tsemppiä sinulle ja toivottavasti teille!

      • Jouskarinainen

        Itse erosin yli 10v sitten alkoholistista(kauris). Avioliitto oli tosi kurjaa juopon kanssa.
        Itse en sorru alkoholiin vaikka joskus sitä otankin.


      • jousinainen ...
        Jouskarinainen kirjoitti:

        Itse erosin yli 10v sitten alkoholistista(kauris). Avioliitto oli tosi kurjaa juopon kanssa.
        Itse en sorru alkoholiin vaikka joskus sitä otankin.

        Kyllä viinan juonti on ihan perisuomalainen synti. Lämpimät kelit ja kaverien seura jumittaa aika monen terassille.


    • mitään

      Ei siihen mitään jousimies-selityksiä tarvita. Tuo mies ei vain yksinkertaisesti ole enää kiinnostunut sinusta. Noin toimii moni mies horoskooppimerkistä riippumatta. Heille on vaikeaa sanoa, ettei maistu enää, vaan sen sijaan vain pysyttelevät poissa. Unohda hänet.

    • marilyn35

      sun täytyy antaa hänelle vapauden tunne jos käyt kahlitsemaan hän karkaa vain kauemmas..ja siihen ei tarvi paljon oikein sanotut sanat tunne et hän on vapaa riittää..onnea matkaan..

    • JousimiesLADY

      Ensimmäinen sääntö: jousimieheen ei voi luottaa!!
      No hehe, hei, ehkäpä sun miekkonen(?) vaan toimii hetken mielijohteesta, kaveri on ehdottanut että "tuu meille dokaan" niin eipä siinä tilanteessa hirveesti lähdetä pohtimaan että "mitä jos..". Tiedän ainakin itsestäni sen verran että toimin ja ajattelen vasta myöhemmin, paljon myöhemmin.
      Tottakai tommonen käytös potuttaa, mut what can u do?
      Vaikuttaa ainakin siltä että se todella välittää, tuleehan se aina takaisin!
      Vaatiihan se paljon voimia kestää oikkuilevia jousimiehiä mutta onhan ne silti niiin ihania;) ..niin ja eihän se ole pelkästään tähtimerkistä kiinni. Miehethän ihan noin yleisesti ottaen ovat meille naisille kuin vieras kieli: kuullostaa kiehtovalta mutta kun ei oikeen ymmärrä mitä ne sanoo!
      Älä pohdi liikoja, anna tunteen viedä,
      paljon onnea sulle ja jouskarilles, nauti kesästä:)

    • Nimetön

      Onkohan miehesi jousimies asperger/tourette syndrooman/t omaava? Itse olen oinas nainen ja mieheni on edelläkuvattu. Meidän tilanteemme on aivan samanlainen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe