Jousimies(N) ja vesimies (M)

LeenaSt

Hei!
Haluaisin kysäistä ,miten yleensä Jousimies nainen ja Vesimies mies tulevat siis horoskooppien pohjalta yhteen? Kumpi määrää yms...Mielestäni olemme mieheni kanssa hyvä yhdistelmä... ;)

2

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se jousimies

Meidän perheessä nainen (minä) on jousimies ja mies taas vesimies.

Menee erittäin hyvin ja joskus erittäin huonosti. Silloin menee hyvin, kun ollaan normaalitilassa eli molemmilla on oma yksityisyytensä, tilansa ja puuhansa. Konflikteja tulee vain, kun tämä jousimies saa levottomuuskohtauksiaan (siis kun ei vois olla paikallaan) tai kun jousimies yrittää liian kovasti päästä vesimiehen maailmaan sisälle. Sinne kun ei pääse, tai jos pääsee niin on vaikea ymmärtää...

Pohjimiltamme olemme hyvin samanlaisia (arvot, elämänkatsomus, työ-perhe-harrastukset -akseli), mutta silti riittävän erilaisia. Vesimies ei liikoja vaadi ja on superluotettava.

Ja sitäpaitsi vesimies on valmis uppoutumaan syvälle rakkauteen ja erotiikkaan niin halutessaan.

• lissu

Täällä myös jouskari-N ja vesimies-M -pari. Miten käy, kun riitelette..? Onko riitoja/kinasteluita usein? Meillä nääs on ajoittain kinasteluita monta kertaa päivässä, ja välillä menee pidempiä aikoja, ettei hirveesti tapella. Mutta se suututtaa kun tempperamenttisena jouskarinaisena haluan huutaa raivoni pihalle, niin miekkoseni ei sitä halua kuunnella ja alkaa myöskin veemäiseksi. Tuntuu siis välillä, että hän tukahduttaa minut, ja ettemme aina ihan ymmärrä toisiamme.. Minun on näet saatava mesota suuttumukseni pihalle, ja sitten kaikki onkin (yleensä ainakin) taas hyvin hetken päästä, kun on saanut hetken kiukuta.. KERTOKAAS muut jouskari-vesimies -parit, kuulostaako yhtään tutulta!? Onko muilla havaittavissa tällaista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3888
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1324
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1135
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe