mistä löytyisi?
hanmoodo videoita?
8
1443
Vastaukset
- Nimetön
kysyä suoraan seuroilta. En usko, että J-Suk on vielä ehtiny pykäämään niitä. Vaikka ois hyvä rahasampo...
- jussi kk
netticlippejä ja sellaisia
- UmaCura
jussi kk kirjoitti:
netticlippejä ja sellaisia
Sori... :)
En tiedä onko niitä olemassakaan. Oot varmaan youtubet ja googlevideot kattonu? - jussi kk
UmaCura kirjoitti:
Sori... :)
En tiedä onko niitä olemassakaan. Oot varmaan youtubet ja googlevideot kattonu?joo olen kyllä. löytyyköhän minkään seuran sivuilta tai mitään?
- UmaCura
jussi kk kirjoitti:
joo olen kyllä. löytyyköhän minkään seuran sivuilta tai mitään?
Joensuun HanMooDo seuraa. Siellä on yks tyyppi joka kuvaa melkein jokaisen treenin ja tekee niistä dvd:tä. Kysele sieltä.
- www.jklhanmoodo.com
tuolta löytyy ja otappa arkisto ja siellä on videot
- bra filmer?
www.hanmoodo.se ja sieltä galleri ja filmer, löytyy jotain pikkupätkiä
- brty
Potkunetistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311