Minulle on tullut tavaksi käydä iltaisin hki-vantaan aseman vessoissa istuskelemassa. yleensä pari tuntia kerrallaan ulkomaan terminaalin pohjakerroksen vessoissa. Kiihottavaa on ollut kuunnella kun viereiseen koppiin tulee mies kuselle. Huokailen omassa loossissani ja läiskytellen runkkailen omalla kalullani.
Joskus kun on kumeja mukana niin laitan loossien väliseinän alle juuri ja juuri minun puolelle kondomin. Tämä on ollut hyväksi koettu merkki, josko naapuri loossilainen haluaisi suuhoitoja vaikkapa.
Joissain loosseissa on gloryholeja. sitä mukaa kuin niitä on askarreltu niin niitä on myös tukittu. Seinissä on myös pienempiä kurkistus reikiä joista voi katsella ja hakea oivasti silmäpeliä ;o)
Nyt viimeisen kahden kuukauden ajan, joka ilta kun olen muilta menoilta mennyt istuskelemaan olen saanut imeä ja melkein aina on minut myös imeskelty tyhjäksi.
Suosittelen kaikille lämpimästi vierailla aseman veskeissä. Iltaisin flaxi on parempi mutta, ruokatunti aika 10.30-12.00 päivälläkin on hyvä. Monesti lähellä olevat raksa kundit tulevat tyhjentämään pussejaan. Aina kannattaa sopia sessioita uudelleen hyvä kalusen kanssa. Silloin kävijöitä tulee enemmän ja flaxi käy paremmin.
Asema on hyvien kulkuyhteyksien päässä. Paikat ovat siistit, vertaa kauppakeskusten ja juna-asemien vessat. Loossit ovat pääsääntöisen tilavia, joten naiminenkin onnistuu! HOX!! omat kumit ja voiteet mukaan!!
suihinotto hki-vantaa lentoasemalla
6
5675
Vastaukset
- Raksa-Rami
Missä siellä on muka gloryholeja?
- reikiä
ole. Olen itse nainut Hki-Vantaan lentokentän invavessassa.
- Panin
Eilen lentoa suomeen odotellessa muijaani Bangkokin invavessassa. Samaa peliä olen saanut myös viron tallinnan lentokentällä, tosin poskihoidon merkeissä. Paljon mukavampaa kuin yrittää nussia lentokoneen ahtaassa vessassa. Tätä yritin thaityttöni kanssa aikoinaan kunnes lentoemo koputti oveen ja sanoi että ulos.. Rasvat jäi pusseihin valitettavasti. Ja joku pelle puupää nyt vastaa että niin unissas vaan, terveisiä kyseiselle että menepäs vaan itse nukkumaan ja haaveilemaan. TOISET saa TOISET ei!
- Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt
- Anonyymi
Koska olet seuraavaksi antamassa suuta siellä?
- Anonyymi
Hahhaaa🤘
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934