Huomenta Man of mystery

yksitypy

ja myös muut kaffelaiset. Mitä näin tiistaiaamuun kuuluu? Täällä sää alkoi sitten viilenemään, mut toivottavasti ei vielä pysyvästä. Kiva työilma :=))
Laitetaanko MM vähän taas vipinää palstalle? :=)))
Ei lopu sinullakaan hommat, kun saat alkaa poisteleen ikäviä kommentteja, joita ehkä tästä aloituksesta seuraa. Tai toisaalta. Voipi olla et ei kukaan edes vastaa tähän aloitukseen, mutta toivon että sinä MM edes vastaisit.
Terv. kiusanhenki typy :=))))))

73

5193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano kanssasisarellesi

että poistaa kaikki ikävät avaukset ja tekstit. Kanssasisar voi ensin poistaa Perustakaa oma palsta, Millan avaus jne. Sitten voitte suudella toisianne.

• yksitypy

jees! nyt alkoi äksön :=))
        Mitäs me MM:n kans omaa palstaa perustetaan, kun täälläkin voidaan mielipiteitä vaihtaa kun siltä tuntuu. Eikö täällä vaihda niitä muutkin?
        Ai suudellako? Eikait sielunveljen kans tarvi välttämättä suudella :=)))
        Hei muuten! Et edes hyvää huomenta mulle toivottanut :=((

• vaihtoi
        yksitypy kirjoitti:

jees! nyt alkoi äksön :=))
        Mitäs me MM:n kans omaa palstaa perustetaan, kun täälläkin voidaan mielipiteitä vaihtaa kun siltä tuntuu. Eikö täällä vaihda niitä muutkin?
        Ai suudellako? Eikait sielunveljen kans tarvi välttämättä suudella :=)))
        Hei muuten! Et edes hyvää huomenta mulle toivottanut :=((

sukupuolta. Kanssasisar se tähän asti on ollut. Kiusanhengille ei huomenta sanota. Niitä potkaistaan perseelle.

• yksitypy
        vaihtoi kirjoitti:

sukupuolta. Kanssasisar se tähän asti on ollut. Kiusanhengille ei huomenta sanota. Niitä potkaistaan perseelle.

me ollaan. Eiköhän MM ole miespuolinen nimestä päätellen.
        Auh... pitikö sun noin lujaa potkaista :=((

• sun työnantaja

tosiaan tään netissä pöyrimisen työaikana? Hän maksaa sulle siitä, että olisit hyödyksi töissä, etkä haittana netissä!

• yksitypy

työntekijälle kannattaa maksaa, vaikka hän vähän netissä istunkin :=))
        Ihanko haittana olen netissä? Onko minusta ollut sinulle haittaa? *menee pöydän alle piiloon*

Aika jännä juttu muuten, kun kukaan ei uskalla omalla rekatulla nikillään vastailla :=))

• pitäisi
        yksitypy kirjoitti:

Ihanko haittana olen netissä? Onko minusta ollut sinulle haittaa? *menee pöydän alle piiloon*

Aika jännä juttu muuten, kun kukaan ei uskalla omalla rekatulla nikillään vastailla :=))

olla mieliksi??

• Pussipuskapiru
        yksitypy kirjoitti:

enkä ollu ees sun kanssas samaa mieltä.

• yksitypy
        pitäisi kirjoitti:

olla mieliksi??

tarvi. Miksi pitäis?
        Eikö sefu ole sitten ihan tavallinen eläväinen kuten me muutkin, vai pidätkö häntä jonkinlaisen jumalana?

• kanssasisar
        yksitypy kirjoitti:

tarvi. Miksi pitäis?
        Eikö sefu ole sitten ihan tavallinen eläväinen kuten me muutkin, vai pidätkö häntä jonkinlaisen jumalana?

ja jumala

• yksitypy
        kanssasisar kirjoitti:

ja jumala

sentäs ihan jumala. Mutta jeesus kuitenkin :=))))

• Pussipuskapiru

Mikä idea on alottaa tällänen juttu heti aamusta ja yrittää muita tappelelmaan...mää en tosiaan ymmärrä sua....

Onko se riitely sun mielestäs niin kamalan mukavaa, mun mielestäni ei oo.

Jos sua on kohdeltu täällä kaltoin se ei lienee yksinomaan muiden syy.

Kaunista päivänjatkoa sulle kuitenkin mää lähen kans kohta töihin, onneks vaan muutaman tunnin työpäivä:)

• yksitypy

Enhän mä mitään tappelemaan ole alkamassakaan. Eikö kaffenporukka ymmärrä huumoria?
        No.. sen olen ikävä kyllä huomannut.

Ihan hyvän huomenen tervehdyksen lähetin sefulle ja kaikille muillekin.

Eikait mua kaltoin ole täällä kohdeltu. Vai onko sitten sun mielestä?

Hyvää työpäivää sullekin. Mulla täällä töissä vielä hiljainen heinäkuu menossa :=))

• Pussipuskapiru
        yksitypy kirjoitti:

Enhän mä mitään tappelemaan ole alkamassakaan. Eikö kaffenporukka ymmärrä huumoria?

Hyvää työpäivää sullekin. Mulla täällä töissä vielä hiljainen heinäkuu menossa :=))

katsoin ton provosoivaks alotukseksi.

En välttämättä sitä alkua mutta tuo loppu kuitenkin...ei kannata huudella niitä puskia esiin - tulee ne huutelemattakin:)

Tää palsta on kuin kirjasta "Kaislikossa suhisee" :))

• yksitypy
        Pussipuskapiru kirjoitti:

En välttämättä sitä alkua mutta tuo loppu kuitenkin...ei kannata huudella niitä puskia esiin - tulee ne huutelemattakin:)

ajattelin kiusata porukkaa, kun ite väliin puskista huutelevat mua sefun "lellikiski".
        Ajattelin, että tässä saavat viimein tilaisuuden purkaa sisintään asiasta oikein kunnolla :=)))
        En mä mitään riitaa halua. Ihan asiallista keskustelua. Ja tietty vähän äksöniä.

Tämän palstan nimeksi oliskin hyvä tuo Kaislikossa suhisee :=)))))

• haastat riitaa
        yksitypy kirjoitti:

olet ikävä ihminen ja kiusanhenki

• töitä
        yksitypy kirjoitti:

sefulle. Käykö aika pitkäksi?

• yksitypy
        haastat riitaa kirjoitti:

olet ikävä ihminen ja kiusanhenki

lisää, pyytää hän :=))

• miten olet
        yksitypy kirjoitti:

ajattelin kiusata porukkaa, kun ite väliin puskista huutelevat mua sefun "lellikiski".
        Ajattelin, että tässä saavat viimein tilaisuuden purkaa sisintään asiasta oikein kunnolla :=)))
        En mä mitään riitaa halua. Ihan asiallista keskustelua. Ja tietty vähän äksöniä.

Tämän palstan nimeksi oliskin hyvä tuo Kaislikossa suhisee :=)))))

lapsellinen!

• suutu
        yksitypy kirjoitti:

lisää, pyytää hän :=))

jos tulet lukemaan kaikenlaista. Itse tätä olet kerjännyt.

• yksitypy
        suutu kirjoitti:

jos tulet lukemaan kaikenlaista. Itse tätä olet kerjännyt.

joatin ihmisen käyttäytymisestä tiedän.
        Tiesin etukäteen, mitä aloitukseni saa aikaan, joten olen varautunut pahimpaan :=)))

• yksitypy
        töitä kirjoitti:

sefulle. Käykö aika pitkäksi?

kyllä käy vähän pitkäksi, kun niin hijaista tääl töissä nyt. Ja sefun ajasta en tiedä mitään. Sun pitää kysyä sitä häneltä :=))

• yksitypy
        miten olet kirjoitti:

lapsellinen!

harrasteta aika paljon kaikkia leikkejä muutenkin :=)))
        Olen lapsellinen. Mulla on kaks lasta ja kolme lapsenlasta :=))

• olla
        yksitypy kirjoitti:

harrasteta aika paljon kaikkia leikkejä muutenkin :=)))
        Olen lapsellinen. Mulla on kaks lasta ja kolme lapsenlasta :=))

yksi lapsenlapsista.

• yksitypy
        olla kirjoitti:

yksi lapsenlapsista.

minä jonkun lapsenlapsi. Oikea vastaus :=))

• LillBabs
        miten olet kirjoitti:

lapsellinen!

täällä kaffeella ole muutenkin aika lapsellisia nää jutut, on päiväkerhoo sun muuta sanaleikkiä että lapsellinen täällä näköjään täytyy olla..

• kuvastin piileekö
        LillBabs kirjoitti:

täällä kaffeella ole muutenkin aika lapsellisia nää jutut, on päiväkerhoo sun muuta sanaleikkiä että lapsellinen täällä näköjään täytyy olla..

Sade siellä peilin takana

• LillBabs
        kuvastin piileekö kirjoitti:

Sade siellä peilin takana

Eipä täällä sada vettä, aurinko paistaa siniseltä taivaalta..?

• sinä tulkitset

yksitypyn kirjoituksen provokaationa ei vielä tarkoita todellisuudessa että se sitä olisi.
        Ehkä sinun pitäisi muuttaa omaan asennettasi eikä yrittää muuttaa yksitypyä kirjoittamaan haluamallasi tavallasi!

• Pussipuskapiru
        sinä tulkitset kirjoitti:

yksitypyn kirjoituksen provokaationa ei vielä tarkoita todellisuudessa että se sitä olisi.
        Ehkä sinun pitäisi muuttaa omaan asennettasi eikä yrittää muuttaa yksitypyä kirjoittamaan haluamallasi tavallasi!

että et provoa mulle, vaan ihan ystävällisessä mielessä vain kirjoitat:)))

Omaa asennettani en muuta...mitenkäs sinä sellasta voit ehdotellakaan, kun en saa minääkään ehdotella asenteenmuutosta ykstypylle...Eikös me ollakaan kaikki kirjottajat tasapuolisia...?

*Naureskelee partaansa* Hih...

• se olisi

että et provoa mulle, vaan ihan ystävällisessä mielessä vain kirjoitat:)))

Omaa asennettani en muuta...mitenkäs sinä sellasta voit ehdotellakaan, kun en saa minääkään ehdotella asenteenmuutosta ykstypylle...Eikös me ollakaan kaikki kirjottajat tasapuolisia...?

*Naureskelee partaansa* Hih...

omaa henkilökohtaista kasvua, jos haluaisi asenteitaan ja omia tulkintojaan tarkentaa?

Pahoittelen puolestasi muutosvastarintaasi.

• Pussipuskapiru
        se olisi kirjoitti:

omaa henkilökohtaista kasvua, jos haluaisi asenteitaan ja omia tulkintojaan tarkentaa?

Pahoittelen puolestasi muutosvastarintaasi.

en voi muuksi tulla - ei muu parempaa voisi olla...jne....

Niinhän jo laulussa aikoinaan sanottiin...:))

• Ajankulu

kaikille. Mut onkos ny mitään järkeä ensin alottaa joku keskustelu, ja sit poistoja jo heti suoraan olla vailla? Mitäs jos niitä poistoja sefu ei nyt suostuiskaan tekemään, olipa se sitten sieltä suuresta puskasta, tai puskan ulkopuolelta tehty kirjotus. No täähän oli vain mun näkemykseni, mut aika näyttää miten etenee.

• yksitypy

ajan kulua ja katsotaan.
        Toivon kuitenkin ettei sefu poistele tästä ketjusta mitään.
        Jos joku puskista haukkuu minut, niin antaa haukkua. Saapa henkilö, joka sattuu olemaan äreällä päällä purkaa kiukkunsa minuun, ja saapi siitä hyvän mielen :=)))

Mä kestän mitä vaan, oon luotu taistelemaan... laulaa Markku Arokin :=)))

• Ajankulu
        yksitypy kirjoitti:

ajan kulua ja katsotaan.
        Toivon kuitenkin ettei sefu poistele tästä ketjusta mitään.
        Jos joku puskista haukkuu minut, niin antaa haukkua. Saapa henkilö, joka sattuu olemaan äreällä päällä purkaa kiukkunsa minuun, ja saapi siitä hyvän mielen :=)))

Mä kestän mitä vaan, oon luotu taistelemaan... laulaa Markku Arokin :=)))

varmaan kuluu, mut ihan muualla kun netissä, vaikkakin ihan omalla ajallani aikaani kulutan,mut antaas ajan kulua, sitähän tää on, ainakin mulle.

• palstarnakka

Saatat olla sefulemmikki, mutta olet myös oululainen juntti, joten en voi auttaa, sorry

• yksitypy

tuosta junttijutusta huuhaallekin :=))
        Vastasinkin sulle, et pitäähän junttejakin olla joukossa, et sinä "stadilainen" tunnet olevas parempi :=)))
        Toisaalta... jos Helsingistä olet, niin aika junttila se on sekin.... Oletko käynyt muuten miljoonakaupungissa koskaan?

• poistamaan
        yksitypy kirjoitti:

Vastasinkin sulle, et pitäähän junttejakin olla joukossa, et sinä "stadilainen" tunnet olevas parempi :=)))
        Toisaalta... jos Helsingistä olet, niin aika junttila se on sekin.... Oletko käynyt muuten miljoonakaupungissa koskaan?

tähän laitetun viestin. Luuletko olevasi ovela? Mitä ylläpito tuumaisi tästä leikistä? Laitan palautetta.

• yksitypy
        poistamaan kirjoitti:

tähän laitetun viestin. Luuletko olevasi ovela? Mitä ylläpito tuumaisi tästä leikistä? Laitan palautetta.

oli tosiaan poistettu :=((
        En pyytänyt itse poistamaan mitään.
        Voin olla jos minkälainen, mut rehellinen kyllä olen sinulle nyt.
        Laitappas palautetta reipaana naisena :=)))

• sanoit
        yksitypy kirjoitti:

kestäväsi mitä vaan kun avasit tään avauksen. Missä viesti matkasta kanssasisaren kanssa miljoonakaupungista? :)))))))

• sen pois
        yksitypy kirjoitti:

oli tosiaan poistettu :=((
        En pyytänyt itse poistamaan mitään.
        Voin olla jos minkälainen, mut rehellinen kyllä olen sinulle nyt.
        Laitappas palautetta reipaana naisena :=)))

hahhaahhhaaa, osu ja upposi!1

• yksitypy
        sanoit kirjoitti:

kestäväsi mitä vaan kun avasit tään avauksen. Missä viesti matkasta kanssasisaren kanssa miljoonakaupungista? :)))))))

mutta en poistanut sitä.
        Sulla on muuten ihana hymy. Tuollaisesta tykkään. Arvaa vain kuinka nauran täällä päätteen edessä :=))))))))))

• yksitypy
        sen pois kirjoitti:

hahhaahhhaaa, osu ja upposi!1

no usko nyt. Kohta vedet valuu silmistä, kun naurattaa niin peevelisti :=)))

• siellä
        yksitypy kirjoitti:

mutta en poistanut sitä.
        Sulla on muuten ihana hymy. Tuollaisesta tykkään. Arvaa vain kuinka nauran täällä päätteen edessä :=))))))))))

päätteen takana, hahhhahaaahhhhaaaa!!!

• Ajankulu
        siellä kirjoitti:

ammuttu alas useinki, kai siksi kun olen uskaltautunu arvostelemaan palstan nykyistä tilannetta. Just äsken tuosta toisesta vastauksesta mun vastaus meni taas että pölähti, mut saas nähdä kuin kauan nää pysyy.

• yksitypy evk
        siellä kirjoitti:

olenkin aika mysteerinen nainen. Usko pois :=))))
        Nyt täytyy kyllä Women of Mysteryn lähtä tekeen pari työhön liityvää hommaa, mutta palaan kyllä :=)))
        Pitäsköhän muuten muuttaakin tuota nikkiä.
        Women of mystery... hmmm... :=)))

• kiusanhenki typy? En ymmärrä - no, jos olet joillekin kiusanhenki, niin minkäs teet. Saatanhan minäkin olla joillekin sellainen tässä virtuaalimaailmassa (on tainnut joiltakin unohtua moinen pikkujuttu).

Että mitäkö kuuluu? Viikonloppua odotan jo nyt - kun eräs perisuomalainen, kaunis tanssilava kutsuu ensi pyhänä (pienellä varauksella kylläkin, vielä). En tosin mene tyhjälle lavalle - on siellä eräs orkesterikin, ihan stadista ovat muuten - vaan eivät tuo sitä(kään) julki. Ihailuni tälle matalan profiilin yhtyeelle tässäkin suhteessa.

Viileni ilma täälläkin - päivälämpötilat ovat viime viikkojen yölämpötiloja, sanoi Pekka Pouta eilen.

Tässä kuittaukseni viestiisi, t. MM.

• yksitypy

jotenkin tuota kiusansuonta alkoi vetämään, kun töissäkin niin hijaista. Tunnetkin varmaan minut vuosien takaa :=))
        Sepä se, et virtuaalimaailmassa me jokainen voidaan olla mitä milloinkin. Se on helppoa täällä, kun ei tarvi kasvojaan paljastaa :=))

Vai lava kutsuu pyhänä. Eipä ole epäselvää, ketä menet sinne kuuntelemaan. Oli muuten tääl Oulussakin, mutta en päässyt kuuntelemaan. Mutta ehkä vielä tälle kesää tai syksyä pääsis, jos täällä päin vielä esiintyy.

Toivottavasti ilman viileneminen on vain väliaikaista ja kesä jatkuis kuitenkin :=))

• jonka ansiosta

täältä lähtee kaikki. Näin läpinäkyvää toimintaa en ole nähnyt muilta kuin sinulta. Laitan adressin pystyyn saadaksemme sut ylos virasta.

• Alien-8
        jonka ansiosta kirjoitti:

täältä lähtee kaikki. Näin läpinäkyvää toimintaa en ole nähnyt muilta kuin sinulta. Laitan adressin pystyyn saadaksemme sut ylos virasta.

laitat edes siihen adressiisi oikean nimimerkkisi.Ylläpito ei näet reagoi mitenkään puskahuutelijoiden valituksiin.

Man-of-Mystery on täällä ja pysyy,vaikka tekisit mitä tahansa.

• yksitypy

kirjoittelemaan adressia :=))
        Mä en ainakaan pane siihen nimeäni, enkä usko että kukaan muukaan yhtä järkevä kuin minä :=)))))))

• yksitypy
        Alien-8 kirjoitti:

laitat edes siihen adressiisi oikean nimimerkkisi.Ylläpito ei näet reagoi mitenkään puskahuutelijoiden valituksiin.

Man-of-Mystery on täällä ja pysyy,vaikka tekisit mitä tahansa.

kato mitä mä taas menin tekeen.
        Jos olisin iltaan asti miettinyt tätä aloitusta, en olis ehkä tehnyt tätä, tai sitten olisin :=))))
        Minkäs luonteelleen voi :=(((

• ja siihen
        yksitypy kirjoitti:

kirjoittelemaan adressia :=))
        Mä en ainakaan pane siihen nimeäni, enkä usko että kukaan muukaan yhtä järkevä kuin minä :=)))))))

voita päälle. Oletkohan nyt ihan oikeilla jäljillä luokitellessasi palstalle kirjoittelevien älykkyydestä? Menes ny niiden lasten kans nurkkaan häppemään, kun se tuntus nyt olevan sulle aivan oikea paikka.

• Alien-8
        yksitypy kirjoitti:

kato mitä mä taas menin tekeen.
        Jos olisin iltaan asti miettinyt tätä aloitusta, en olis ehkä tehnyt tätä, tai sitten olisin :=))))
        Minkäs luonteelleen voi :=(((

kirjoittelit.Eihän siitä mitään tule,jos sefua aina vaan haukutaan.Työtään hänkin vain tekee.On hän poistanut minunkin viestejäni,ja syystäkin..

Pidän Mysterystä siksi,koska meillä on aika samanlainen musiikkimaku,ja tykkäämme molemmat kissoista:))

Mutta nytpä lähtee Alien kaupungille asioille.

Mukavaa päivänjatkoa typylle:)

• yksitypy
        ja siihen kirjoitti:

voita päälle. Oletkohan nyt ihan oikeilla jäljillä luokitellessasi palstalle kirjoittelevien älykkyydestä? Menes ny niiden lasten kans nurkkaan häppemään, kun se tuntus nyt olevan sulle aivan oikea paikka.

että suurin osa on yhtä älykkäitä kun minäkin :=)))
        Eikä nykyaikana saa lapsia nurkkaan laittaa häppeemään. Etkö sitä tiennyt?
        Anna mulle karkkipussi, niin oon kiltisti :=)))))

• yksitypy
        Alien-8 kirjoitti:

kirjoittelit.Eihän siitä mitään tule,jos sefua aina vaan haukutaan.Työtään hänkin vain tekee.On hän poistanut minunkin viestejäni,ja syystäkin..

Pidän Mysterystä siksi,koska meillä on aika samanlainen musiikkimaku,ja tykkäämme molemmat kissoista:))

Mutta nytpä lähtee Alien kaupungille asioille.

Mukavaa päivänjatkoa typylle:)

ovat ne poistot varmaan aika aiheellisiakin.
        Ja on poistettu minunkin kommentteja, enkä siitä ole nokkiini ottanut.
        Ehkä jotkut ottavat tään palstallekirjoittelun elämääkin suurempana asiana, mikä ei ole hyvä asia.

Sefusta minulla ei ole koskaan ollut pahaa sanottavaa. Eikä muistaakseni hänkään ole kenestään pahaa sanaa sanonut. Ihan symppis tyyppi tuntuu olevan ja tuo man of mystery-nikki sopii hänen salaperäiselle luonteelleen kuin nappi silmään :=))))

• Puhurix

Miksi olet sitä mieltä?

• yritin

en oikeaa pahantahtoisuutta avauksestasi löytänyt.
      Minusta se on lähinnä kiusotteleva.
      Mitä ilmeisemmin vilkkaana personana viihdytät itseäsi, jos työpäiväsi on tänään tylsä.
      Sitä ihmettelen miten avaukseesi voidaankin suhtautua noinkin herkkähermoisesti?!

• pidempään

seuranneena (huuhaata ja tätä) katson, että tämä avaus on tarkoitettu provosoimaan riitaa.
        Eikä tarvii olla edes herkkähermoinen, jos tähän tarttuu...

• LillBabs
        pidempään kirjoitti:

seuranneena (huuhaata ja tätä) katson, että tämä avaus on tarkoitettu provosoimaan riitaa.

en ainakaan tuota aloitusta nähnyt provosoivana, näköjään riippuu lukijasta miten sen ottaa..

• yksitypy evk

tosin väliin kyllä rauhallisiakin hetkiä löytyy.
        En pahantahtoisuuttani tehnyt aloitusta, vaan ihan kiusilla.
        Tosiaan on työpäivä vähän tylsä, kun niin hiljaista.
        Vasta parin viikon päästä tilanne normalisoittuu.
        Kiitos että edes yksi ymmärsi oikein tuon mun aloituksen :=))))

• yksitypy evk
        pidempään kirjoitti:

tahtoo tarttua usein :=)))
        Et ole muuten tainnut paljon sittenkään seurata mun avauksia. Nyt narraat :=))

• yksitypy evk
        LillBabs kirjoitti:

en ainakaan tuota aloitusta nähnyt provosoivana, näköjään riippuu lukijasta miten sen ottaa..

Liibabs. Oletkohan sinäkin täältä pohjoisesta päin kotoisin? :=)))

• itselleen
        yksitypy evk kirjoitti:

tosin väliin kyllä rauhallisiakin hetkiä löytyy.
        En pahantahtoisuuttani tehnyt aloitusta, vaan ihan kiusilla.
        Tosiaan on työpäivä vähän tylsä, kun niin hiljaista.
        Vasta parin viikon päästä tilanne normalisoittuu.
        Kiitos että edes yksi ymmärsi oikein tuon mun aloituksen :=))))

vastaa, ei tule riitaa.

• LillBabs
        yksitypy evk kirjoitti:

Liibabs. Oletkohan sinäkin täältä pohjoisesta päin kotoisin? :=)))

niin pohjosesta vaikka olen siellä tundran laitamilla syntynytkin, jos tiedät sellasta paikkaa kuin vorna..:)))))

• yksitypy evk
        itselleen kirjoitti:

vastaa, ei tule riitaa.

joskus kyllä on tapana jutella täällä livessä itsekseenki. Varsinkin jos joku epäonnistuu. Myös nauru ja laulu käy laatuun,
        mutta palstoilla en kyllä jaksa itekseen jutustella. Se olis tylsää :=(((

• yksitypy evk
        LillBabs kirjoitti:

niin pohjosesta vaikka olen siellä tundran laitamilla syntynytkin, jos tiedät sellasta paikkaa kuin vorna..:)))))

tiedän Vornan. sehän se just onkin. Sun juuret on täältä. Siks ymmärrät tundran huumoria.
        Se on geeneissä :=)))

• yksitypy

Tein tällaisen testin avauksellani.
      Halusin nähdä, millaiset avaukset ihmisiä yleensä kiinnostaa. Siis nyt en tarkoita pelkästään kahvipalstan kirjoittajia, vaan yleensä.
      Vastanneissa oli ehkä paljonkin kahvipalstalla yleensä rekatuilla nikeillä kirjoittaneita, mutta eivät viitsineet paljastaa mielipiteitään sillä rekatulla, mikä toisaalta on aika raukkamaista.

Melkein tuli itselläni tunne, että olis ollut jossain iltalehden tentissä :=)))

Oishan se kiva, et jostain kunnon asiastakin avauksia väliin tehtäis, ja niihin vastattais.
      Joskus joku sitä yrittää, mutta laihoin tuloksin.
      Eli vastauksia ei juurikaan saa.

HUOM! siis tämä ei tarkoita nyt missään nimessä pelkästään kahvipalstaa, ettette ala taas mua syyttämään mistään kaffepalstalaisten verisestä loukkaamisesta :=)))

• mutsimutsi

minkä tyyppistä avausta omasi edustaa, kun puhuit monikossa avauksista. Minusta sinulla on aina näitä yhdentyyppisiä avauksia, joissa yleensä toteat itse oman erinomaisuutesi muihin nähden. vaikka ei sitä sittenkään huomaa ;DD

• yksitypy
        mutsimutsi kirjoitti:

minkä tyyppistä avausta omasi edustaa, kun puhuit monikossa avauksista. Minusta sinulla on aina näitä yhdentyyppisiä avauksia, joissa yleensä toteat itse oman erinomaisuutesi muihin nähden. vaikka ei sitä sittenkään huomaa ;DD

eivät tosiaankaan edusta kyllä mitään eriskummallista enää. Sen voin myöntää. Aikoinani (kauan sitten) kun palstalle kirjoitin, yritin tehdä asiallisikin avauksia, mutta ei niihin kukaan vastaillut. Olen siis jo luovuttanut, kuten näit tämän aamun avauksestani. :=)))
        Ajattelinkin nyt heitä, jotka vielä haluaisivat jotain asiallistakin tänne heittää.

Voisitko kertoa, millä lailla totean oman erinomaisuuteni? Harrastan myös itsetutkiskelua, ja sen takia haluaisin tietää :=)))

• yksitypy evk

olla mun huumori persoonallista, mutta kyllä niitäkin on, jotka ymmärtää :=))

Nyt taisit Taikis mennä ihan eri asiaan. Miten tuli koulukiusatut mieleesi? Eiköhän lasten maailma ole vähän erilainen. Lapsien on varmaan vaikea erottaa, mikä on huumoria ja mikä ei. Lapsi on lapsi. Pahoittaa mielensä pienistäkin asioista, jotka hänen maailmassa ovat suuria.
        Koulukiusaaminen on tosi vakava asia, johon pitäis puuttua ajoissa ja selvittää.
        Samaa tapahtuu myös aikuisten maailmassa. Ikävä kyllä.

Muuten... tekis varmaan hyvää sinullekin käydä väliin huuhalla.
        Ehkä sieltäkin oppis jotain :=)))

• Asia-Amma

niin kantsii mennä 5-kymppisiin. Siellä Ajomiest ekee "asia-aloituksia". Esim. viimeksi orgasmista muta se siirrettiin kyllä sefun toimesta seksi=>orgasmi -palstalle. Mutta ainahan voi seurata ketjun perässä minnelie ketju kuljettaakin!:DDDDDDDDD

• Jermu
        Asia-Amma kirjoitti:

niin kantsii mennä 5-kymppisiin. Siellä Ajomiest ekee "asia-aloituksia". Esim. viimeksi orgasmista muta se siirrettiin kyllä sefun toimesta seksi=>orgasmi -palstalle. Mutta ainahan voi seurata ketjun perässä minnelie ketju kuljettaakin!:DDDDDDDDD

se sjoksen avustus tälle maailmalle siirtyi, kun se oli sellainen porhoavustus.

Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      80
      5963
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      309
      5335
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      47
      4541
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      304
      3634
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      125
      3388
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      0
      2210
    7. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      136
      2112
    8. 105
      1700
    9. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1401
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      100
      1237
    Aihe