katsoitteko kurileiri ohjelmaa?veikkaisin että tuossa porukassa monella oli adhd oli sen tyyppiä ne pennut siinnä kuin itsekkin pentuna=)
kurileirilläkö
2
579
Vastaukset
- mutta tjaa
kasvaako jalattomalle jalka kun oikein komennetaan? Meitä on kuitenkin moneksi. Vivahteita on vaikka millä mitalla.
Itsekin välillä kärsin ja välillä "nautin" omasta add:stäni. Kun käskyt ja komennot unohtuu, kun kivatkin asita unohtuu silloin en nauti vaan kärsin. Kun olen luova ja juttuni saavat muut hyvälle tuulelle, nautin elämästä.
En voisi elää ja olla jos mieheni ei olisi niin kärsivällinen ja tukea antava. Itsetunto on joskus ollut niiin syvällä. Moinen kurileiri veisi minulta elämästä ja onnesta pohjan pois. Jokapäivä pitää halata ja tuntea olevansa hyväksytty.
Lapsiraukkani ovat myös perineet näitä juttuja mutta eipä siitä enempää. Eivät ole tuollaisia kuin nuo kurileirin lapset, joista osa saattaisi olla persoonallisuus häiriöisiä tai narsisteja. Onhan se niinkin, että joidenkin ihmisten on erittäin vaikea kokea sympatiaa ja empatiaa eli ymmärtää mitä käytöksellään toisille aiheuttaa.
Tämä voi olla ihan ihmisen omassa päässä olevaa ja jollain konstilla sitä käytöstä voidaan muuttaa tai sitten ei. - monella
Eiköhän niitä ihmiskokeita ole tehty jo riittämiin. Meillä 50- ja 40-vuotiailla, aikuisina diagnoosin saaneilla on monilla useammat kurileirit päällekäin elämänhistoriassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874