Millainen on Tampereen kylpylän roomalainen saunapuoli? Onko kellään kokemusta muutenkin tuosta koko paikasta.Voitin sinne kolmen päivän lahjakortin..
Tampereen kylpylä
14
9825
Vastaukset
- Just Joo
Tampereen kylpylä ei ole mikään naturistikylpylä, vaikka siellä se roomalainen höyrysauna onkin.
- mulle
En sitä tarkottanutkaan että onko se joku naturistikylpylä, vaan sitä että millanen saunapuoli siellä on.On tullu käytyä aiemmin yhdessä ns. roomalaisessa saunassa, ja se oli surkea.Itse en ole naturisti.Varmaan on kysymykseni sit ihan väärällä palstalla...
- Treen Nainen
mulle kirjoitti:
En sitä tarkottanutkaan että onko se joku naturistikylpylä, vaan sitä että millanen saunapuoli siellä on.On tullu käytyä aiemmin yhdessä ns. roomalaisessa saunassa, ja se oli surkea.Itse en ole naturisti.Varmaan on kysymykseni sit ihan väärällä palstalla...
Miehet ja naiset tavallaan omalla puolelleen siellä pääosin, sillä huonetta jakaa korkea keskikoroke pylväineen.
- on kyllä
..todella tyylikäs roomalaisine pylväineen.
- Vapaus
Naturismin kannalta ei mikään hirveän hyvä sauna vaikka onkin yhteissauna. Höyry aika sakeaa ja naisten ja miesten puolet erotettu toisistaan. Mutta keskikorokke on sentään siinä keskellä avoin molemmille sukupuolille.
- epätietoisuus
Mikä on naturismin kannalta hyvä sauna? Olen käynyt Tampereen kylpylän höyrysaunassa ja minusta se oli höyrysaunaksi ihan ok. Miten sitä pitäisi naturismin kannalta parantaa?
- Nina Tre
..tuollaiseen kylpylän höyrysaunaan pitää yhdistää naturismi lainkaan? Eikös sauna ole saunomista varten??
- Vapaus
Naturismin kannalta paras sauna on tietysti sauna ilman höyryä ja jos siellä on höyryä sitä pitäisi olla mahdollisimman vähän. Lisäksi miehet ja naiset pitäisi olla mieluiten samassa tilassa eikä erotettu puomilla, köydellä, korokkeella yms. Seinä on tietysti pahin erottaja ja jos on väliseinä ei kyseess edes ole naturismiin soveltuva sauna.
Tietysti sauna on ennen kaikkea sauna eikä sen sinällään välttämättä pidä edistää naturismia. Tämä kuitenkin sattuu olemaan naturismipalsta joten on kai oletettavaa että täällä asioita käsitellään nimen omaan naturismin näkökulmasta. - Naturismia
Vapaus kirjoitti:
Naturismin kannalta paras sauna on tietysti sauna ilman höyryä ja jos siellä on höyryä sitä pitäisi olla mahdollisimman vähän. Lisäksi miehet ja naiset pitäisi olla mieluiten samassa tilassa eikä erotettu puomilla, köydellä, korokkeella yms. Seinä on tietysti pahin erottaja ja jos on väliseinä ei kyseess edes ole naturismiin soveltuva sauna.
Tietysti sauna on ennen kaikkea sauna eikä sen sinällään välttämättä pidä edistää naturismia. Tämä kuitenkin sattuu olemaan naturismipalsta joten on kai oletettavaa että täällä asioita käsitellään nimen omaan naturismin näkökulmasta.Saunominen ei ole naturismia, vaikka kyseessä olisikin yhteissauna.
Sauna on puhdistautumispaikka.
Naturismia on se, että kekkuloidaan alasti eri sukupuolta olevien toisten naturistien kesken, ilman mitään muuta järkevää syytä olla alastomana, kuin tämä naturismi. - ja naturismi alkaa
Naturismia kirjoitti:
Saunominen ei ole naturismia, vaikka kyseessä olisikin yhteissauna.
Sauna on puhdistautumispaikka.
Naturismia on se, että kekkuloidaan alasti eri sukupuolta olevien toisten naturistien kesken, ilman mitään muuta järkevää syytä olla alastomana, kuin tämä naturismi.saunan ulkopuolella. Tavallinen saunoja laittaa lanteille pyyhkeen saunan pukukeutumistilassa, kun naturisti voi olla yhtähyvin ilman pyyhettä.
Naturisti voi mennä alasti paistaan makkaraa saunan ulkopuolelle, tavallinen sunoja laittaa joko pyyhkeen tai pukeutuu.
Naturisti voi kävellä alastomana (rantasauna) päätalolle asti, voi jatkaa alastomuuttaan päätalolla.
- Sauna ja saunominen ja naturismi ei ole oikein yhdentyviä tekijöitä. - Vapaus
ja naturismi alkaa kirjoitti:
saunan ulkopuolella. Tavallinen saunoja laittaa lanteille pyyhkeen saunan pukukeutumistilassa, kun naturisti voi olla yhtähyvin ilman pyyhettä.
Naturisti voi mennä alasti paistaan makkaraa saunan ulkopuolelle, tavallinen sunoja laittaa joko pyyhkeen tai pukeutuu.
Naturisti voi kävellä alastomana (rantasauna) päätalolle asti, voi jatkaa alastomuuttaan päätalolla.
- Sauna ja saunominen ja naturismi ei ole oikein yhdentyviä tekijöitä.Mä en ymmärrä tuollaista asennetta. Jos naturistit pelaa nakuna vaikka sulkapalloa ollanko heti huutamassa "ei tuo ole mitään naturismia sulkapallo on urheilulaji eikä mitään naturismia" Jos naturistit kokoontuu uimahalliin ollaanko heti huutamassa "ei tuo ole mitään naturismia uimahalli on uimista varten eikä mitään naturismia varten" Ei tietenkään. Sen sijaan jos joku puolella sanallakaan mainitsee sanat sauna ja naturismi samassa yhteydessä heti löytyy tyyppejä jotka sanoo"ei saunominen ole mitään naturismia saunomominen on saunomista tai puhdistautumista varten." Miksi nin monet kieltäytyy näkemästä tämän saunan luonteen naturismin helmenä. Siellähän se alastomuus on kaikkein luontevinta ja saunassahan se kynnys luonnoliseen alastomuuteen on kaikkein matalimmalla myös vastakaisen sukupuolen läsnä ollessa. Onko sauna suomalaisille jotenkin niin pyhä paikka että siihen ei saa sekoittaa tälläisiä termejä. Jonkunverran olen seurannut ulkomaisia naturistisivuja ja niissä yleensä sauna on itsestäänselvä osa naturismia. Vain Suomessa olen havainnut tämän torjuntareaktion.
Monesti valitetaan suomalaisen naturismin huonoa tilaa ja sitähän se onkin jos saunominen jätetään pois laskuista. Piirit on pienet ja paikkoja ja tapahtumia vähän. Minä taas ajattelen että hyvin monet suomalaiset harrastaa naturismia ainakin joskus saunassa. No ei tietenkään yksin, oman perheen kesken tai oman sukupuolen kesken saunominen ole naturismia mutta avoin yhteissaunominen on. Se täyttää hyvinkin naturismin määritelmän. - silti sauna
Vapaus kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuollaista asennetta. Jos naturistit pelaa nakuna vaikka sulkapalloa ollanko heti huutamassa "ei tuo ole mitään naturismia sulkapallo on urheilulaji eikä mitään naturismia" Jos naturistit kokoontuu uimahalliin ollaanko heti huutamassa "ei tuo ole mitään naturismia uimahalli on uimista varten eikä mitään naturismia varten" Ei tietenkään. Sen sijaan jos joku puolella sanallakaan mainitsee sanat sauna ja naturismi samassa yhteydessä heti löytyy tyyppejä jotka sanoo"ei saunominen ole mitään naturismia saunomominen on saunomista tai puhdistautumista varten." Miksi nin monet kieltäytyy näkemästä tämän saunan luonteen naturismin helmenä. Siellähän se alastomuus on kaikkein luontevinta ja saunassahan se kynnys luonnoliseen alastomuuteen on kaikkein matalimmalla myös vastakaisen sukupuolen läsnä ollessa. Onko sauna suomalaisille jotenkin niin pyhä paikka että siihen ei saa sekoittaa tälläisiä termejä. Jonkunverran olen seurannut ulkomaisia naturistisivuja ja niissä yleensä sauna on itsestäänselvä osa naturismia. Vain Suomessa olen havainnut tämän torjuntareaktion.
Monesti valitetaan suomalaisen naturismin huonoa tilaa ja sitähän se onkin jos saunominen jätetään pois laskuista. Piirit on pienet ja paikkoja ja tapahtumia vähän. Minä taas ajattelen että hyvin monet suomalaiset harrastaa naturismia ainakin joskus saunassa. No ei tietenkään yksin, oman perheen kesken tai oman sukupuolen kesken saunominen ole naturismia mutta avoin yhteissaunominen on. Se täyttää hyvinkin naturismin määritelmän.Saahan naturistikin saunoa, silti sauna ei ole mikään naturistipaikka.
Yhtä hyvin voisit väittää, että vessa on naturismin paras ilmentymä, sillä naturistit nauttivat vessassa käymisestä (koska saavat laskea housunsa alas). - Naturisti
Vapaus kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuollaista asennetta. Jos naturistit pelaa nakuna vaikka sulkapalloa ollanko heti huutamassa "ei tuo ole mitään naturismia sulkapallo on urheilulaji eikä mitään naturismia" Jos naturistit kokoontuu uimahalliin ollaanko heti huutamassa "ei tuo ole mitään naturismia uimahalli on uimista varten eikä mitään naturismia varten" Ei tietenkään. Sen sijaan jos joku puolella sanallakaan mainitsee sanat sauna ja naturismi samassa yhteydessä heti löytyy tyyppejä jotka sanoo"ei saunominen ole mitään naturismia saunomominen on saunomista tai puhdistautumista varten." Miksi nin monet kieltäytyy näkemästä tämän saunan luonteen naturismin helmenä. Siellähän se alastomuus on kaikkein luontevinta ja saunassahan se kynnys luonnoliseen alastomuuteen on kaikkein matalimmalla myös vastakaisen sukupuolen läsnä ollessa. Onko sauna suomalaisille jotenkin niin pyhä paikka että siihen ei saa sekoittaa tälläisiä termejä. Jonkunverran olen seurannut ulkomaisia naturistisivuja ja niissä yleensä sauna on itsestäänselvä osa naturismia. Vain Suomessa olen havainnut tämän torjuntareaktion.
Monesti valitetaan suomalaisen naturismin huonoa tilaa ja sitähän se onkin jos saunominen jätetään pois laskuista. Piirit on pienet ja paikkoja ja tapahtumia vähän. Minä taas ajattelen että hyvin monet suomalaiset harrastaa naturismia ainakin joskus saunassa. No ei tietenkään yksin, oman perheen kesken tai oman sukupuolen kesken saunominen ole naturismia mutta avoin yhteissaunominen on. Se täyttää hyvinkin naturismin määritelmän.Paras ja luontevin tapa varsinkin "aloittelijalla" on aloittaa naturisminsa yhteissaunomisella. Kun löylyssä ja sen jälkeen pesuhuoneessa ja terassilla seurustelee luontevasti muiden ihmisten kanssa, huomaa että vaatteita ei tarvi eikä alaston ihminen ole mikään "kauhistus". Kun ollaan tähän asti päästy, on aivan luontevaa jatkaa alastomana samassa porukassa.
- Vapaus
silti sauna kirjoitti:
Saahan naturistikin saunoa, silti sauna ei ole mikään naturistipaikka.
Yhtä hyvin voisit väittää, että vessa on naturismin paras ilmentymä, sillä naturistit nauttivat vessassa käymisestä (koska saavat laskea housunsa alas).Joo, heti kun porukka käy avoimesti yhdessä vessassa miehet ja naiset. Tosin voi tulla vähän ahdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884