Neitsyt ja Kaksonen

Mitäköhän tapahtuu :)

Onko kokemuksia Neitsyt naisen ja Kaksonen miehen sattumuksista. Itse olen kaksonen ja tavannut neitsyt naisen, ketä on vienyt "jalat alta", uskomaton nainen kaikilla alueilla.

12

6055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolort

      Jaa tarkoitat varmaan "kuka on vienyt".
      Sorry, oli pakko.
      Ärsyttää kun ketä ja kuka menee sekaisin...
      Ja niin ei oo kokemuksia muuten, mutta tiedän, että horoskoopiltaan neitsyet ovat melko tarkkoja joka asiassa. Minäkin olen ;)

      • sinulla

        Toisinpäin ei ainakan sovi, paitsi jollain ihme kosmisella tasolla :(. Ristiriidat kai vetävät puoleensa...


      • //h//

        Niin tarkoitat varmaan "JOKA on vienyt". Sorry, oli ihan pakko :D


    • ystävinä

      Parisuhteesta en osaa sanoa, mutta ystävänä kaksonen on meille neitsyille mitä mainiointa seuraa - molemmat merkit ovat älykköjä, joten ystävyydessä on tilaa 'hengittää'.

      Ja kiitos vain kohteliaisuudesta, kyllä me viemme jalat alta mieheltä kuin mieheltä... :)

      • Analysoiva

        Kiitän myös kohteliaisuudesta .. me todellakin viehätämme miehiä.
        Sekä myös älykkyydestä.
        Ystävinä myös allekirjoitan myöskin suhteesta ei tietoa. Ehkä itse henkilökohtaisesti kaipaan räväkkyyttä .


    • -R-

      Aikanaan nelisen vuotta tuli soudettua ja huovattua kaksosen kanssa. Mikäli kaksonen (mies) olisi ollut tuolloin tarpeeksi kypsä sitoutumaan, niin olisimme varmasti edelleen onnellisesti yhdessä. Meidän tapauksessa arki toimi samanlaisten arvojen siivittämänä ja neitsyen joustaessa (aika perkeleesti). Vielä kun kaksonen ei luulisi aina olevan oikeassa... :D

    • neitsyt (n)...

      ystävänä mitä mainioin pari...

      suhteessa yleensä ei,neitsyt on melko kriittinen ja "vittumainenkin",kaksonen taas melko huikentelevainen,suurpiirteinen ja itserakas:)mitäs siitä nyt tulee muuta ku pahaa mieltä:)

      nuorempana seurustelin n.vuoden kaksosmiehen kanssa,eikä koskaan enää sen jälkeen ole käynyt mielessäkään,vaikka kyseinen mies on vielä näinä päivinäkin yrittänyt uusintaa(suhteesta jo kuitenkin n.5vuotta....)

    • Nimetön

      kaksonen kaipaa paljon enemmän omaa tilaa kuin neitsyt. olen itse neitsytnainen ja tapaillut puoli vuotta kaksosmiestä. Hän ei halua sitoutua mihinkään vakavaan ja haluaa vain "katsella". Omien sanojensa mukaan hän ei halua olla sidottu mihinkään...En sitten tiedä onko tämä liian kova pala minulle, neitsyelle, joka todellakin kuvittelen heti kaikki kauheudet (muut naiset) kun en kuule miehestä mitään muutamaan päivään. Onko tämä vain itsensä kiusaamista lopulta... Muuten meillä menee älyttömän hyvin. Minä ainakin viihdyn hänen kanssaan yllättävän hyvin ja yhteinen aika on todella monipuolista ja aktiivista yhdessä olemista, ei todellakaan tylsää. Lisäksi olemme monissa asioissa samoilla linjoilla esim. tykkäämme samalaisesta musiikista, elokuvista, vaatteista, sisustuksista...ajatusmaailmamme on kaikin puolin samanlainen mikä lisää minun uskoani meidän vakavan suhteen alkamiselle joskus tulevaisuudessa.

    • tyttö 21

      4 vuotta seurustelin kaksosmiehen kanssa, jonka jälkeen n. vuoden soudettiin ja hauvattiin... homma loppui omaan mahdottomuuteensa. Kaksoset on kyl ihan söpöjä, mut en kyllä vois sanoo, et ois paras mahdollinen yhdistelmä. Kaksoset tosiaan tarvii omaa tilaa ja tätä exääni ärsytti itserakkauteni =)

    • tiituska80

      yritykseen!! Teillä on yhtä hyvät mahikset onnistua kuin jollain muullakin skooppiparilla!

      Itse olen kans seurustellut kaksosmiehen kans, ihanaa, myrskyisää ja yhteisiä juttuja löytyi paljon. Valitettavasti suhde kaatui miehen kypsymättömyyteen, joku toinen taisi valitella samaa..

      Neitsyt on tunnollisen vastuullinen huolehtija, rutiineja rakastava ja tavallisesta arjesta nauttiva. Kaksonen ikuinen "pikkupoika", joka ei voi olla paikoillaan, tarvii vapautta, uusia haasteita ja paljon piristystä arkeen.

      Perustan tän "analyysin" myös hyviin miespuolisiin kaksosystäviin, joiden kanssa ystävyys on aivan ihanaa ja henkisellä tasolla jopa mahtavaa, mutta yhdessä eloa en voisi kuvitellakaan näiden vilperttien kanssa!

      Älä kuitenkaan lannistu, kaksosmiehen kanssa viettämäni vuosi on ollut elämäni parasta aikaa ja ehkä jos oltaisi myöhemmin tavattu, olisi juttu toiminutkin. Kumpikin olisi ehkä ollut kypsempi ja hiertävät asiat olisi pystynyt eri tavalla hyväksymään kuin nuoruuden ehdottomuudessa!

      Vielä kerran onnea teille!

      • neitsytnainen 47 v.

        Ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä 11 vuotta, eikä paremmasta väliä. Tasainen, rauhallinen, hellyttävä, ahkera ym.

        Mitä aluksi ihmettelin, oli hänen halunsa olla aina kylki kyljessä (huom: kaksonen!). Yölläkin tulee aina mun tyynylle nukkumaan ja nukutaankin ihan kylki kyljessä. Nyt se tuntuu todella mukavalta.

        En tiedä liittyykö kaksos-merkkiin, mutta kova katselemaan naisia, mutta katsoahan saa, kun ei mene koskemaan.

        Aika voimakastahtoinen, eli meitä on sitten kaksi.
        Ja mitä neitsyen pikkutarkkuuteen tulee, niin kyllä tämä kaksonen osaa sitä myös olla.

        Hyvin paljon meillä on yhteisiä asioita, eli en oikeastaan muuta huonoa puolta keksi, kuin sen, että suututtuaan MÖKÖTTÄÄ. Tosin ajan kanssa siitäkin on jo pääsemässä eroon, eli en edes muista milloin olisi möksäillyt viimeksi. Itse kun olen melkein heti valmis leppymään.

        Että kyllä voin suositella neitsyelle kaksosta, tosin ainahan ihmiset ovat erilaisia....


    • Anonyymi

      Ihmiset todella uskovat näihin satumerkkeihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe