Housut märkänä

tyttö

Huomasin netistä kuvia missä pissataan housuihin.
Halusin tehdä samoin kun katselin niitä. Se tuntui mukavalta. Kuvittelin vielä että joku kundi istuisi sylissäni ja kastelisi mut housujensa läpi.

26

8489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rock

      no minä kans pidän hommasta, mailaa jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia..

    • inka

      musta tuntuu oudolta kun haluun joskus kastella housuni salaa, niin että muut ei nää. Ja silleen että joku mies on siinä lähellä, Kerrankin busissa kun yks mies tuli mun viereen istuun.

      • minä

        Ajatteletko miltä tuntuu kun seuraava matkustaja istahtaa pissattuun penkkiin?
        Olen kerran istahtanut, näytti ihan kuivalta mutta pissat oli kuin pesusienessä ja housuni kastuivat ihan märäksi, ei kiva!


    • ettei kusi valu

      lahkeiden ja reisien välistä alas kastelematta housujasi.Eli etsi vanhat tiukat farkut ja vedä ne jalkaasi ja juo paljon vaikka vettä ja kaljaa ja odota että alkaa kusettaa ja anna kusen tulla farkkuihin.

      Anna poikakaverin katsella ja runkata jos haluaa

      • tiukat

        Kerran sovituskopissa kun oli kova pissahätä annoin tulla tiukkoihin husuihini. Katselin peilistä miltä se näytti. Mun täytyi sitten vielä tehdä äkkiä orkut itselleni märkien housujen läpi.
        Laitoin sitteen märät housut kassiin ja uudet laitoin päälle.


      • lateksi
        tiukat kirjoitti:

        Kerran sovituskopissa kun oli kova pissahätä annoin tulla tiukkoihin husuihini. Katselin peilistä miltä se näytti. Mun täytyi sitten vielä tehdä äkkiä orkut itselleni märkien housujen läpi.
        Laitoin sitteen märät housut kassiin ja uudet laitoin päälle.

        lateksihousut on parhaat.


      • ei kyllä

        mene läpi


      • Anonyymi
        tiukat kirjoitti:

        Kerran sovituskopissa kun oli kova pissahätä annoin tulla tiukkoihin husuihini. Katselin peilistä miltä se näytti. Mun täytyi sitten vielä tehdä äkkiä orkut itselleni märkien housujen läpi.
        Laitoin sitteen märät housut kassiin ja uudet laitoin päälle.

        ooh pakko runkata ku tollasta näkyy miettii


    • Sammy

      mulla on kuset housuissa

      • markus

        tiedetään ja kontiot jalassa


      • Sammy
        markus kirjoitti:

        tiedetään ja kontiot jalassa

        Ja kakat vaipoissa


    • antti rokk......

      kuntuo saara niin nauratti että tuli pisut housuihin niin myisin nämä kusiset kalsarini halvalla itse noutaen peipontieltä

      • lollllllllllllllipop

        Vähän kyllä itsekkin haluaisin, että joku kundi istuisi syliin ja antais vaan tulla! Aaahhh... Tai sitten niin päin, että minä istuisin sylissä. Tuntuis varmaan ihanalta. Nyt tuli hirvee hinku...


      • Anonyymi
        lollllllllllllllipop kirjoitti:

        Vähän kyllä itsekkin haluaisin, että joku kundi istuisi syliin ja antais vaan tulla! Aaahhh... Tai sitten niin päin, että minä istuisin sylissä. Tuntuis varmaan ihanalta. Nyt tuli hirvee hinku...

        Entinen naisystävä kusi kännissä lattialle kun meni oksentamaan pytylle,ei auttanu muu kun pestä lattia sitten ja sen värkki.
        Se nyt teki kaikkea eikä uskonu edes kun selvisi humalastaan.


    • Anonyymi

      Ex vaimo pari kertaa kesällä kusi housuihinsa kun oli kunnolla juonut. Hyppäsi sitten aina vaatteet päällä järveen. Kuvaili pahimmat vedet pyyhkeellä ja jatkoi juomista.

    • Anonyymi

      On meitä näköjään joka junaan..kuseminen ei kyllä kiihota edes tipan vertaa
      Aikoinaan vartijana ollessani sai näitä kuseskelijoita häätää pois porttikongeista ja ulko- ovien edustoilta Helsingin keskustassa kyllästymiseen asti, miehiä ja naisia.
      Eräänkin kerran tullessani ulos kierrokselle ,oli kolme tyttöä edessäni sievästi vierekkäin kyykyssä kuseskelemassa porttiholvissa ja olis varmaan ollu kuseskelufanille kiimaista katsella kolmea nuorta paljasta persettä ,joista kaikista lorisi kusta kovalla paineella asfaltille...
      Oli hyvännäköisiä pakaroita ,mutta vartijana jouduin hillitsemään puristelunhaluni ja käskemään tyttöjä menemään vaikka löheiseen puistoon kuselle, vaikka myöhäistähän se oli siinä vaiheessa.
      Mutta kuullessaan takaa möreän ääneni, oppui lorina samantien , tytöt veteli hädissään pöksyjä jalkoihinsa ,taisi siinä housutkin kastua kiireessä, kun isossa kusilätäkössä kompuroivat..

    • Anonyymi

      Kunpa joku istuisikin syliini ja pissaisi housuihinsa ja kastelisi minutkin. Tästä haaveillut jo pitkään. Kiinnostaisiko jotakuta?

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa

        Miten saataisiin tämä toteutettua? Voisin ajella miltei minne vain.


    • Anonyymi

      Jos löytyy tyttö Joka pissaisi mun suuhun,housuihinsa mun runkatessa samalla ja saisi itsekin tyydytystä siitä se olisi ihanaa ja tykkään myös pissaa itsekin housuun ja Juno yleensä noon 4litraa pissaani viikossa nyt pissaan ja runkkaan limulasiin ja Juno kaiken samalla työntäen exän dildoa peppureikään TULEE TAAS tosi kova Orgasmi ja spermaa sekä pissaa aaaahhhh

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe