Mistä maksullista naiselle?

Keltainen leski

Tämä keskustelu on hyvin yksipuolista; nainen myy ja mies maksaa. Mutta luulisi sitä jo nykyaikana olevan maksullisen seksin palveluja naisillekin.

Itse en haluaisi lähteä baariin tms. paikkaan etsimään kertasuoritusta, jonka laadusta ja seuraamuksista ei ole varmuutta. Sen sijaan olisin valmis jopa maksamaan taitavasta ja siististä seksiaktista aina silloin tällöin.

Mistä SITÄ saisi?

28

7028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä
    • jehu1

      Ota yhteyttä niin järjestetään sinulle mitä haluat

      • keltainen leski

        Tätä mä vähän pelkäsin.

        Mitä jos joka kerran kun mies itkee saamattomuuttaan näillä palstoilla alkaisivat naiset tarjota itseään ja palvelujaan? Tulisi sellainen kuva, että kaikki naiset ovat huoria...

        Kysymykseni siis koski ammattilaista. Ei mitään kulmabaarin gasanoovaa


      • ammattilainen
        keltainen leski kirjoitti:

        Tätä mä vähän pelkäsin.

        Mitä jos joka kerran kun mies itkee saamattomuuttaan näillä palstoilla alkaisivat naiset tarjota itseään ja palvelujaan? Tulisi sellainen kuva, että kaikki naiset ovat huoria...

        Kysymykseni siis koski ammattilaista. Ei mitään kulmabaarin gasanoovaa

        eli ota yhteyttä niin kerron lisää


      • Anonyymi
        keltainen leski kirjoitti:

        Tätä mä vähän pelkäsin.

        Mitä jos joka kerran kun mies itkee saamattomuuttaan näillä palstoilla alkaisivat naiset tarjota itseään ja palvelujaan? Tulisi sellainen kuva, että kaikki naiset ovat huoria...

        Kysymykseni siis koski ammattilaista. Ei mitään kulmabaarin gasanoovaa

        Miten määrittelisit ammattilaisen kyseisessä asiassa mitä hänen tulisi osata jota se olisi sellaista josta voisit oikeasti edes harkita maksavasi ja kuinka ehkäisy si taas kumilla vai ilman syötkö itse epillereitä ja mikä olisi toivottu ikä miehelle ja mikä on mahdollisesti oma ikäsi


    • Einarii

      Taas yksi provo, joka koittaa miehenä saada naisia ymmärtämään maksullista seksiä. Eipä juuri taida onnistua.

      Aivan kuin nainen käyttäisi maksullisen homomiehen palveluita.
      Ei kovin naisellinen olo varmasti tulisi!

      Ymmärrän kuitenkin jos olet 5-kymppinen tukevoitunut nainen, onko näin?
      Vai osaatko kuvitella nuoren nätin naisen käyttämässä homon palveluksia?

      • Taitaa taas

        olla vitutus päällä?

        Tekeekö se miehestä homon, jos nainen ostaa häneltä seksipalveluita?

        Omituinen teoria sulla! Eikö homot ole vain miesten kanssa (siis: mies mies)?

        Muutenkin teoriasi on typerä ja selvästi reppanafemakon ajatusperää; että vain tukevoitunut nainen/mies ostaisi seksiä!


      • pyryharakka

        Se on hienoa, että tiedät, että vain homot myyvät itseään, mutta vain naisille? Mahdatko tietää mitä se homo tarkoittaa?

        Maksullisia miehiä on olemassa, niitä löytyy, sekä naisia, jotka heidän palveluitaan käyttävät. Ja ei, ne kaikki naiset eivät tosiaan ole 50-vee pyryharakoita, joille ei lähibubista kalsarikallea lohkea.

        Ihan lämpimästi suosittelen tutumista sihteeriopiston foorumiin. Siellä on paljon maksullisten henkilöiden kirjoituksia ja viellä fiksuja. Tosin epäilen, että välttämättä et niitä kirjoituksia ymmärrä. Keskustelut sivuavat paljon sellaisia asioita kuin yhteiskunta, elämä, filosofia ym.

        Onhan se tietysti raakaa, että nainen voi olla fiksu ja nätti ja sitten viellä tienata toosallaan (nöin makabeeristi sanottuna), mutta niin se vaan voi olla.

        Maailma avartuu aika uudella tavalla, kun vaan uskaltaa katsoa ja olla avoimin mielin. Siinä saattaa myös ahdistuskin helpottua kummasti.

        Ja ei, en ole maksullinen nainen, enkä mies joka maksullisia naisia käyttää. Maailmani pyörii paljolti vaipanvaihdon ja avioelämän ympärillä tällä hetkellä, mutta lapsista ja miehistä huolimatta, olen sen verran elämää oppinut, että kaikki ei aina ole niin, kuin itse tahtoisi niiden olevan, jotta tuntisi oman asemansa turvatuksi.

        Jos aloitus viesti oli mielestäsi idiootti, niin sinun viestisi alitti sen erittäin tyylikkäästi, eikä ollenkaan eduksesi;) mutta hei, ehkä seuraavalla kerralla menee paremmin.

        Terveisin: Pyryharakka


      • WANDA!!

        Einarii???Usein nyt on niin, että maksullinen homoprostu myy seksipalveluita lähestulkoon homomiehille.
        Ja monesti heteroprostut myyvät palveluksiaan naisille.
        Mitä sitten jos on 5-kymppinen tukevoitunut nainen?
        Rouvahan saattaa kaivata läheisyyttä ja jos ei sitä omalta aviomieheltään saa niin miksei ostaisi seksipalvelua miesprostulta.
        Aviomies saattaa vaikka pitää rakastajarta ja jättää vaimon tyydyttämättä.
        Lapsellista jaaritella jostakin nuoren ja nätin naisen seksin saannista.
        Nuorilla ja kauniilla ihmisillä ei ole vaikeuksia saada seksiä etenkin jos ovat sinkkuja ja kovia bilettämään.
        Ymmärrän hyvin jos aikuisemmalla naisella tulee tarvetta seksiin ja silloin ei 5-kymppisellä heti tule mieleen mennä johonkin kaupungin menomestaan kilpailemaan miehistä 20-kymppisten pitkäsäärien kanssa.


      • keltainen leski

        vaan hyvää seksiä, silloin tällöin olen vailla.

        Olen kolmikymppinen leski, jolla on pari pientä lasta. Fyysisesti ja henkisestikin olen timmissä kunnossa, mutta siis sitä yhtä vailla.

        Elämäntilanteesta johtuen en voi enkä edes halua lähteä notkumaan baareihin tai tanssilavoille pelkkä seksi mielessä. Parisuhde ei tule nyt kysymykseen, koska en ole siihen valmis ja haluan lasten toipuvan isänsä kuolemasta ilman, että kotona ramppaa "äidin poikaystäviä"..


      • Einarii
        pyryharakka kirjoitti:

        Se on hienoa, että tiedät, että vain homot myyvät itseään, mutta vain naisille? Mahdatko tietää mitä se homo tarkoittaa?

        Maksullisia miehiä on olemassa, niitä löytyy, sekä naisia, jotka heidän palveluitaan käyttävät. Ja ei, ne kaikki naiset eivät tosiaan ole 50-vee pyryharakoita, joille ei lähibubista kalsarikallea lohkea.

        Ihan lämpimästi suosittelen tutumista sihteeriopiston foorumiin. Siellä on paljon maksullisten henkilöiden kirjoituksia ja viellä fiksuja. Tosin epäilen, että välttämättä et niitä kirjoituksia ymmärrä. Keskustelut sivuavat paljon sellaisia asioita kuin yhteiskunta, elämä, filosofia ym.

        Onhan se tietysti raakaa, että nainen voi olla fiksu ja nätti ja sitten viellä tienata toosallaan (nöin makabeeristi sanottuna), mutta niin se vaan voi olla.

        Maailma avartuu aika uudella tavalla, kun vaan uskaltaa katsoa ja olla avoimin mielin. Siinä saattaa myös ahdistuskin helpottua kummasti.

        Ja ei, en ole maksullinen nainen, enkä mies joka maksullisia naisia käyttää. Maailmani pyörii paljolti vaipanvaihdon ja avioelämän ympärillä tällä hetkellä, mutta lapsista ja miehistä huolimatta, olen sen verran elämää oppinut, että kaikki ei aina ole niin, kuin itse tahtoisi niiden olevan, jotta tuntisi oman asemansa turvatuksi.

        Jos aloitus viesti oli mielestäsi idiootti, niin sinun viestisi alitti sen erittäin tyylikkäästi, eikä ollenkaan eduksesi;) mutta hei, ehkä seuraavalla kerralla menee paremmin.

        Terveisin: Pyryharakka

        "Onhan se tietysti raakaa, että nainen voi olla fiksu ja nätti ja sitten viellä tienata toosallaan (nöin makabeeristi sanottuna), mutta niin se vaan voi olla."

        Luitko sinä lainkaan tekstiäni?
        Tarkoitin, että vain tukevoitunut NAINEN ostaa MIEHELTÄ seksiä. En puhu naishuorasta, joka tienaa itsellään rahaa. Siinä ei ole mitään outoa, sillä miehet on tyhmiä ja visuaalisia olentoja.
        Mutta en siis todellakaan ymmärrä miksi NAISEN joutuu ostamaan MIEHELTÄ seksiä?! Miksi ihmeessä? Aina sanotaan, että naisen on helppo saada seksiä ilman maksua, kun vähän vain helmaa nostaa tms.

        Kertokaa miksi nätti, nuorehko nainen käyttäisi mieshuoran palveluita?

        Ja jos olette tosikoita, ettekä ymmärrä huumorista yhtikäs mitään, ei se tuskin mun ongelmani oo! Hankkikaa huumori niin voitte sivuuttaa tekstin pilkunviilaus kohdat olkia kohauttamalla.

        Kyllä se mielestäni tekee miehestä fruittarin tai homomaisen kun myy itseään, valitan. En nyt tarkoita ettäkö hän sitten rakastaisi ja nussisi miehiä. En suinkaan. Sellainen itsensä myyminen miehenä nyt vain sattuu olemaan hinttimäistä! And that's my opinion.


      • Einarii
        WANDA!! kirjoitti:

        Einarii???Usein nyt on niin, että maksullinen homoprostu myy seksipalveluita lähestulkoon homomiehille.
        Ja monesti heteroprostut myyvät palveluksiaan naisille.
        Mitä sitten jos on 5-kymppinen tukevoitunut nainen?
        Rouvahan saattaa kaivata läheisyyttä ja jos ei sitä omalta aviomieheltään saa niin miksei ostaisi seksipalvelua miesprostulta.
        Aviomies saattaa vaikka pitää rakastajarta ja jättää vaimon tyydyttämättä.
        Lapsellista jaaritella jostakin nuoren ja nätin naisen seksin saannista.
        Nuorilla ja kauniilla ihmisillä ei ole vaikeuksia saada seksiä etenkin jos ovat sinkkuja ja kovia bilettämään.
        Ymmärrän hyvin jos aikuisemmalla naisella tulee tarvetta seksiin ja silloin ei 5-kymppisellä heti tule mieleen mennä johonkin kaupungin menomestaan kilpailemaan miehistä 20-kymppisten pitkäsäärien kanssa.

        Katsos katsos! Kerrankin joku ymmärsi tekstini sanoman! Tämäkös ihme! Wanda nostan tällä kertaa sinulle hattua.


      • Einarii
        keltainen leski kirjoitti:

        vaan hyvää seksiä, silloin tällöin olen vailla.

        Olen kolmikymppinen leski, jolla on pari pientä lasta. Fyysisesti ja henkisestikin olen timmissä kunnossa, mutta siis sitä yhtä vailla.

        Elämäntilanteesta johtuen en voi enkä edes halua lähteä notkumaan baareihin tai tanssilavoille pelkkä seksi mielessä. Parisuhde ei tule nyt kysymykseen, koska en ole siihen valmis ja haluan lasten toipuvan isänsä kuolemasta ilman, että kotona ramppaa "äidin poikaystäviä"..

        Jaa. Minä luulin että naiset ovat liian tunteellisia ostamaan seksiä ja varsinkin murheidensa keskellä (varsinkin jos rakastettunsa on menettänyt mitä kauheimmalla tavalla).


      • apu.
        keltainen leski kirjoitti:

        vaan hyvää seksiä, silloin tällöin olen vailla.

        Olen kolmikymppinen leski, jolla on pari pientä lasta. Fyysisesti ja henkisestikin olen timmissä kunnossa, mutta siis sitä yhtä vailla.

        Elämäntilanteesta johtuen en voi enkä edes halua lähteä notkumaan baareihin tai tanssilavoille pelkkä seksi mielessä. Parisuhde ei tule nyt kysymykseen, koska en ole siihen valmis ja haluan lasten toipuvan isänsä kuolemasta ilman, että kotona ramppaa "äidin poikaystäviä"..

        siksi vain sinulle, jkl miuku city.fi


      • Anonyymi

        Ei kyse olo homo palveluista. Saahan sitä nainenkin ostaa seksiä, voi miehet. Eise sukupuolta katso. On naisia ketkä myyvät rahasta, mutta myös paljon miehiä keille raha käy. Kasvua vähän sinne päähän.


      • Anonyymi
        pyryharakka kirjoitti:

        Se on hienoa, että tiedät, että vain homot myyvät itseään, mutta vain naisille? Mahdatko tietää mitä se homo tarkoittaa?

        Maksullisia miehiä on olemassa, niitä löytyy, sekä naisia, jotka heidän palveluitaan käyttävät. Ja ei, ne kaikki naiset eivät tosiaan ole 50-vee pyryharakoita, joille ei lähibubista kalsarikallea lohkea.

        Ihan lämpimästi suosittelen tutumista sihteeriopiston foorumiin. Siellä on paljon maksullisten henkilöiden kirjoituksia ja viellä fiksuja. Tosin epäilen, että välttämättä et niitä kirjoituksia ymmärrä. Keskustelut sivuavat paljon sellaisia asioita kuin yhteiskunta, elämä, filosofia ym.

        Onhan se tietysti raakaa, että nainen voi olla fiksu ja nätti ja sitten viellä tienata toosallaan (nöin makabeeristi sanottuna), mutta niin se vaan voi olla.

        Maailma avartuu aika uudella tavalla, kun vaan uskaltaa katsoa ja olla avoimin mielin. Siinä saattaa myös ahdistuskin helpottua kummasti.

        Ja ei, en ole maksullinen nainen, enkä mies joka maksullisia naisia käyttää. Maailmani pyörii paljolti vaipanvaihdon ja avioelämän ympärillä tällä hetkellä, mutta lapsista ja miehistä huolimatta, olen sen verran elämää oppinut, että kaikki ei aina ole niin, kuin itse tahtoisi niiden olevan, jotta tuntisi oman asemansa turvatuksi.

        Jos aloitus viesti oli mielestäsi idiootti, niin sinun viestisi alitti sen erittäin tyylikkäästi, eikä ollenkaan eduksesi;) mutta hei, ehkä seuraavalla kerralla menee paremmin.

        Terveisin: Pyryharakka

        Asiallinen, ota kehuna.


      • Anonyymi
        keltainen leski kirjoitti:

        vaan hyvää seksiä, silloin tällöin olen vailla.

        Olen kolmikymppinen leski, jolla on pari pientä lasta. Fyysisesti ja henkisestikin olen timmissä kunnossa, mutta siis sitä yhtä vailla.

        Elämäntilanteesta johtuen en voi enkä edes halua lähteä notkumaan baareihin tai tanssilavoille pelkkä seksi mielessä. Parisuhde ei tule nyt kysymykseen, koska en ole siihen valmis ja haluan lasten toipuvan isänsä kuolemasta ilman, että kotona ramppaa "äidin poikaystäviä"..

        Toivottavasti sait omasi ja lastesi elämän vielä kuosiin miehesi menetyksestä huolimatta


      • keltainen leski kirjoitti:

        vaan hyvää seksiä, silloin tällöin olen vailla.

        Olen kolmikymppinen leski, jolla on pari pientä lasta. Fyysisesti ja henkisestikin olen timmissä kunnossa, mutta siis sitä yhtä vailla.

        Elämäntilanteesta johtuen en voi enkä edes halua lähteä notkumaan baareihin tai tanssilavoille pelkkä seksi mielessä. Parisuhde ei tule nyt kysymykseen, koska en ole siihen valmis ja haluan lasten toipuvan isänsä kuolemasta ilman, että kotona ramppaa "äidin poikaystäviä"..

        Hei minun luokse voit tulla ja saat hyvää sellaista seksiä kun toivot otan kaikki toiveesi huomioon.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Edelleenkin osoitteesta [email protected] saa erittäinkin laadukasta ja mukavaakin palvelua tyytyväisyystakuulla!

    • Anonyymi

      Tästä saa, rahalla mitä haluaa

      • Anonyymi

        Mistä?

        Ja naisille, jotka kummastelevat toisten naisten halua ostaa seksiä: itse olen hyvän näköinen keski-ikää lähestyvä nainen, eikä kyse ole siitä ettei seksiä saisi ilmaiseksi.

        Mutta 1) ei mitään mielenkiintoa mihinkään muuhun kuin itse asiaan,
        2) en jaksa lähteä arvuuttelemaan randomiin paikkaan, josko joku hyvä löytyisi ja
        3) ärsyttää pettyä, jos baarista tms. löydetty tyyppi onkin sitten känninen ujo pettymys.

        Lisäksi - koska olen älykäs ja mukava ihminen - en kehtaisi vaatia toiselta sitä mitä haluan, eli että vain minun tarpeellani on väliä. Uuden tuttavuuden kanssa vaukuttaisin kusipäältä, ja toisaalta tätä ei voi tehdä edes omassa parisuhteessa: jos rakastat toista, niin jäähän siitä se olo, kuin olisi jotain velkaa. Tyyliin "viimeksi leikittiin minun leikkiäni, joten jossain vaiheessa on minun vuoroni leikkiä sinun leikkiäsi". Vaikkakin tuo on tärkeää parisuhteen toimivalle seksielämälle, niin ajatus pilaa alkuperäisen fantasian. Fantasiassa saan olla ilman roolia tai "velkakirjaa" täysin itsekäs, vain omasta tarpeestani välittävä, ja tahdon vain kokea itsevarman ja dominoivan miehen kohtelua. Maksullisesti uskoisin saavani itsevarmaa ja osaavaa, eikä kukaan jää kenellekään henkisesti velkaa tai ole itsekäs kusipää.


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­tsum­­me sinu­­­t kä­­ym­ään u­­­ude­ss­­­a cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yli miljoona! 👉 http://7vip.biz/H/T9g5N0

      • Anonyymi

        Vilkaisin linkkiä, näytti siltä että pelkkiä tyttöjä tarjolla..Siispä heteronaiselle ei mitään.


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe