Tallipaikka lähtee alta, pikaisesti pidempiaikaiseen ylläpitoon annetaan 16v lv-tamma tasoltaan HeC re joskus 90, maasto ja liikennevarma, täysin terve ja pirteä.
Sekä 13v ruuna, raviuransa lopettanut vuonna 2004, toimii kärryiltä sekä selästä käsin, ei varsinaisesti ratsukoulutettu, mutta mitä paras maastokaveri, laukka nousee pienen muistelun jälkee. Laiska ja rauhallinen, luonteeltaan täysi kymppi.
Vähintään kahden vuoden ylläpitopaikkaa etsitään!
Hevoset sijaitsevat pohjois-karjalassa.
Lisää sähköpostilla salmak_(at)suomi24.fi
Annetaan ylläpitoon!
9
4628
Vastaukset
- Hanna
hei, olisin kiinnostunut tammastasi! missä päin maailmaa mahtaa asustaa?
pistä sähköpostia! - Meeri P.
Hei,
Olen 12 v. tyttö, ja olen harrastanut ratsastusta jo 6 v. Säännöllisesti joka viikko 3 vuoden ajan..
Olisin kiinnostunut molemmista hevosista, enemmän tammasta, mutta ilmoitteleppa minulle s-postiin..
[email protected] Ensi kesäksi 2008 olisin ottamassa hevosta. - Meeri P.
Olen pahoillani en lukenut tarkasti loppua.. (Vähintään kahden vuoden ylläpitopaikkaa etsitään)
- sUHVERO
Olisin kiinnostunut ottamaan toisen näistä. ota yhteyttä niin kerron lisää mielelläni.
- Suhvero
s-postini.. [email protected] (kaksi alaviivaa..)
- tiia viuhkola :)
Hei voisin olla kiinnostunutttästä saisko gmailiin kuvia ja videoita :) asun etelä-pohjanmaalla kortesjärvellä :) olen 13 vuotias ja olen ratsasanut n: 9 vuotta :)
- tii viuhkola :)
nin ja gmailini on [email protected]
- KOKROPR
HEI NÄÄ VIESTIT ON VUOJELTA 2006 ETTÄ HEPAT ON JO LÖYTÄNEET KODIN.!!LUKEKAA KUNNOLLA MILLON NÄÄ ON LAITETTU KIITOS.EN ANNA KUMMINKAAN ALAIKÄSILLE JOS ITE LAITTASIN TAMMANI YLLÄPITOON.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988